Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання: лот 1 – кисломолочного сиру, лот 2 – твердого сиру
purchase: lot 1 - fresh cheese, lot 2 - hard cheese
Очікувана вартість
4 498 204,00 UAH
UA-2017-01-18-001326-a 974dde341b984c1e95a4798dba6fd20b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education Podolsk district in Kyiv state administration
National ID: 37393777
Contact point: Apekina Anna
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 січня 2017 18:29
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2017 19:00
Очікувана вартість: 4 498 204,00 UAH з ПДВ
Publication date: 18 січня 2017 18:29
Enquiries until: 07 лютого 2017 19:00
Complaints submission until: до 13 лютого 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 лютого 2017 19:00

Information

Estimated total value: 4 498 204 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
придбання: лот 1 – кисломолочного сиру, лот 2 – твердого
сиру

Тендерна документація

23 січня 2017 19:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2017 19:18
Внесення змін до ТД.pdf
23 січня 2017 19:18
ТД 2.doc
23 січня 2017 19:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2017 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2017 19:18
Внесення змін до ТД.pdf
23 січня 2017 19:18
ТД 2.doc
18 січня 2017 18:36
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 20 січня 2017 22:44
Дата відповіді: 23 січня 2017 15:05
Який договір є аналогічним?
Відповідь: Основними ознаками аналогічного договору є правова природа договору (договір поставки), а також предмет договору, що визначається згідно вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 19.12.2016 № 2092.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-18-001326-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 23:23
про санітарні паспорти
Державною санітарно-епідеміологічною службою України надано роз’яснення (лист від 29.02.2016р. № 08.19-438/20) стосовно видачі санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний у перевезенні харчових продуктів.
Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей.
Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено.
Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено.
Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку.
З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі Держсанепідслужбою санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено.
Вимагаємо виключити зазначену вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 18:27
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації
Надання відповіді на вимогу
Номер вимоги: UA-2017-01-18-001326-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 23:23
про порушення законодавства
Згідно вимог учасник повинен надати:
1. Копію сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001 виданий на виробника та учасника, які діють на підприємстві не менше трьох років;
2. Копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ISO 22000 виданий на виробника та учасника, які діють на підприємстві не менше трьох років;
3. Копії Звітів за результатами технічного нагляду за сертифікованими системою управління якістю та системою управління безпечністю харчових продуктів (ІSO 9001:2009; ІSO 22000: 2007), за 2014-2016 роки;
Вимагаємо надати роз'яснення про те, яким нормативно-правовим актом передбачене обов'язкове отримання зазначених сертифікатів ISO?
Якщо не передбачено нормативно-правовими актами, вимагаємо виключити дану вимогу, оскільки така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які або не отримали такі сертифікати або отримали їх пізніше ніж за три роки!
Також, якщо Вами не буде надано обгрунтовану відповідь стосовно таких сертифікатів, це буде вважатися, як антиконкурентні узгоджені дії, які вчиняються для того, щоб пройшов один конкретний учасник, який має такі документи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 18:23
Внесено зміни до тендерної документації
Надання відповіді на вимогу
Номер вимоги: UA-2017-01-18-001326-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 23:24
про надання роз'яснень
Учасник повинен надати:
Копію висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі .
Надайте роз'яснення про те, яким нормативно-правовим актом передбачено отримання цього документу, або виключіть цю вимогу з ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 18:15
Тендерний комітет при складанні тендерної документації керувався наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140, яким зобов’язано органи Державної санітарно-епідеміологічної служби України здійснювати нагляд за дотриманням Державних санітарних норм та правил згідно чинного законодавства.
Відповідь на вимогу на закупівлю сирних продуктів
Номер вимоги: UA-2017-01-18-001326-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 23:25
про невідповідність чинному законодавству
ТД визначено надання учасником: Протоколи контрольних випробувань харчової продукції, в тому числі на тригліцеридний склад (відсутність немолочних жирів).
Єдиним нормативним посиланням на зазначені протоколи є наказ Державного комітету УКРАЇНИ по стандартизації, метрології та сертифікації.
Цей наказ втратив чинність ще в 2015 році.
Також, відповідно до ЗУ "Про ветеринарну медицину" експертиза продуктів харчування проводиться виключно у випадках наявності карантину тварин на певній території.
У зв'язку з відсутністю карантину на території Київської області, вимагати документи, що не передбачені ст. 37 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", для продуктів харчування є такими, що суперечать чинному законодавству.
Враховуючи викладене, вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 19:15
Згідно Закону України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 № 1870-IV та іншим законам, що складають законодавство України про дитяче харчування.
Надання відповіді на вимогу
Номер вимоги: UA-2017-01-18-001326-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 23:25
щодо дискримінації
Замовник вимагає надати: Договір, укладений з виробником (дійсний на 2017 рік) із підтвердженням можливості поставки товару, за умовами даної пропозиції, якщо Учасник є виробником, слід надати будь-які документи або їх копії, на власний розсуд Учасника, із підтвердженням вищевказаної можливості Учасника, у терміни, кількості та з рівнем якості заявленої Замовником у тендерній документації.
Разом з цим зауважуємо, учасник може придбавати товар не безпосередньо у виробника, а і у дилерів чи інших постачальників, які це товар придбавали безпосередньо у виробника. Учасник не зобов’язаний закуповувати товари безпосередньо у виробника, тому таку вимогу вважаємо незаконною та вимагаємо виключити її з тендерної документації та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 18:22
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації
Надання відповіді на вимогу
Номер вимоги: UA-2017-01-18-001326-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 23 січня 2017 20:36
Про невідповідність наданих відповідей дійсності
Тендерним комітетом надано відповіді на деякі вимоги, які начебто задоволені. В той же час зміни внесені до ТД внесено виключно щодо сертифікатів ISO, але щодо санітарних паспортів, договору з виробником, висновків ДСЕЕ (втратили чинність з 20.09.2015), експертних висновків (ЗУ "Про ветеринарну медицину" здійснюються лише у випадках карантину тварин), протоколів на немолочні жири (Наявні лише у виробника ТОВ Фірма "Фавор"!), Замовником не виключено та не надано аргументованих відповідей.
ЗУ "Про молоко та молочні продукти" не передбачає обов'язкового отримання Протоколу, який вимагає Замовник!
Тобто Замовник, всіма силами та засобами здійснює діяння для проведення лише одного учасника, який вподальшому буде постачати молочну продукцію Замовнику.
Просимо врахувати зауваження та вчинити дії щодо недопущення антиконкуренції у закупівлях, які Ви проводите.
Також просимо все ж таки внести зміни до ТД, та виключити документи, які не передбачені ЧИННИМ законодавством, як обов'язкові для подання!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2017 19:13
Відповідно до вимог законодавства про дитяче харчування, яке складається зокрема з: Закону України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-III, Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-III, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
надання відповіді на вимогу
Номер вимоги: UA-2017-01-18-001326-a.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 06 лютого 2017 19:20
Про необхідність внесення змін
ТД визначено надання учасником "6. Протоколи контрольних випробувань харчової продукції, в тому числі на тригліцеридний склад (відсутність немолочних жирів), експертні висновки;".
Зазначена вимога є лобіюванням інтересів двох підприємств, які здійснюють такі дослідження (тригліцеридний склад).
Оскільки зазначене дослідження має на меті саме відсутність немолочних жирів, просимо Вас змінити вимогу, а саме: Протоколи контрольних випробувань харчової продукції, в тому числі на відсутність немолочних жирів.
На сьогоднішній день існують дослідження, які дозволяють здійснити більш точний аналіз наявності або відсутності немолочних жирів (тригліцеридний метод допускає 5% похибки).
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до ТД та не лобіювати інтереси декількох підприємств.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2017 18:16
Тендерний комітет вважає за потрібне зазначити, що при здійсненні закупівель дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та інших діючих законодавчих актів.
Необхідність дотримання контролю за якістю продукції особливо в закладах освіти регулюється законодавством про дитяче харчування, яке складається з деяких законів, зокрема з: Закону України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-III, Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-III, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Законодавством передбачена необхідність контролю за якістю продуктів харчування на всіх стадіях, від виробництва до споживання.
Безумовне дотримання діючих актів дозволить уникнути постачання продуктів харчування незадовільної якості.
Номер вимоги: UA-2017-01-18-001326-a.c8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 07 лютого 2017 18:35
Про незрозумілу відповідь
В даному випадку, потенційний учасник вимагає внести зміни до ТД в частині саме проведення аналізу на ТРИГЛІЦЕРИДНИЙ СКЛАД.
Як вбачається з вимоги, на сьогоднішній день наявність або відсутність НЕМОЛОЧНИХ ЖИРІВ може проводитись не тільки за допомогою аналізу на тригліцеридний склад, а Ви пишете про Закони, які не вимагають надання Замовнику документів, які останній вимагає.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 лютого 2017 16:08
По-перше, хотілося б відмітити, що тригліцериди – це жири, що входять до складу рослинних олій, як приклад, пальмова олія, що заборонена при виробництві, та є небезпечною, особливо для здоров’я дітей раннього віку. Виробники найбільше цінують у рослинних оліях те, що вони містить велику кількість насичених жирів (до 80%), які добре консервують продукти. Однак, саме ця властивість є дуже шкідливою. Адже вживання продуктів з високим вмістом насичених жирів призводить до значного підвищення рівня холестерину. Рослинні олії є сильними канцерогенами, регулярне вживання яких може стати одним з факторів, що призводять до різного роду захворювань, що є неприпустимим у дитячому харчуванні.
По-друге, протоколи контрольних випробувань на тригліцеридний склад проводяться виключно акредитованою лабораторією. Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР в діючій редакції від 01.01.2016, акредитованою лабораторією є лабораторія будь-якої форми власності, що акредитована Національним органом України з акредитації та/або іноземним органом з акредитації, який є повним членом ILAC - Міжнародної організації із співробітництва в галузі акредитації лабораторій, відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025 або інших стандартів, якими їх замінено. Зазначена лабораторія не пов’язана та/або незалежна від оператора ринку, який замовляє дослідження (випробування).
Щиро Вам вдячні за надану інформацію, за небайдужість та обґрунтовані звернення.
Номер вимоги: UA-2017-01-18-001326-a.b11
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Метро Кеш енд Кері Україна, Код ЄДРПОУ:32049199
Дата подання: 24 лютого 2017 16:20
Про дискримінацію учасника
Відповідно до п. 12 таблиці 2 Додатку 1, Учасник у своїй пропозиції повинен надати витяг з реєстру потужностей підприємства.
Учасником ТОВ Переяслав – Молпродукт в порушення вимог тендерної документації не надано зазначеного витягу, а також жодного документу щодо ненадання такого документу.
Вищезазначене є прямим порушенням вимог тендерної документації та пропозиція учасника повинна бути відхилена згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-01-18-001326-a.a12
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Метро Кеш енд Кері Україна, Код ЄДРПОУ:32049199
Дата подання: 24 лютого 2017 16:21
Про дискримінацію учасника
Відповідно до п. 12 таблиці 2 Додатку 1, Учасник у своїй пропозиції повинен надати витяг з реєстру потужностей підприємства.
Учасником ТОВ Переяслав – Молпродукт в порушення вимог тендерної документації не надано зазначеного витягу, а також жодного документу щодо ненадання такого документу.
Вищезазначене є прямим порушенням вимог тендерної документації та пропозиція учасника повинна бути відхилена згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-01-18-001326-a.b9
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Метро Кеш енд Кері Україна, Код ЄДРПОУ:32049199
Дата подання: 24 лютого 2017 16:15
Про дискримінацію учасника
Відповідно до п. 12 таблиці 2 Додатку 1, Учасник у своїй пропозиції повинен надати витяг з реєстру потужностей підприємства.
Учасником ТОВ «Фірма «Фавор» в порушення вимог тендерної документації не надано зазначеного витягу, а також жодного документу щодо ненадання такого документу.
Вищезазначене є прямим порушенням вимог тендерної документації та пропозиція учасника повинна бути відхилена згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)
Відповідно до п. 4 таблиці 2 Додатку 1, Учасник у своїй пропозиції надає (Копії актів або довідок СЕС обстежень складів, де зберігається продукція на відповідність санітарно-гігієнічним вимогам або на все підприємство, або ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ (для виробників та/або підприємств-постачальників)
Учасником ТОВ «Фірма «Фавор» надано експлуатаційний дозвіл але, в той же час необхідно зазначити наступне.
Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Як вбачається з вимог Закону, інших документів, які надають дозвіл на провадження діяльності саме з зберігання або виробництва продуктів харчування тваринного походження НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО.
Експлуатаційний дозвіл видається до початку провадження діяльності з виробництва або зберігання харчових продуктів.
Як вбачається з наданого ТОВ «Фірма «Фавор» Експлуатаційного дозволу № 03170/01/31 від 29.10.2013, зазначене підприємство не має дозволу на зберігання сичужного (твердого) сиру, а тому приймання пропозиції такого учасника є протиправним з боку замовника, оскільки мова йде про харчування дітей.
Враховуючи викладене, Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ відхилити пропозицію ТОВ «Фірма «Фавор» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-01-18-001326-a.a10
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Метро Кеш енд Кері Україна, Код ЄДРПОУ:32049199
Дата подання: 24 лютого 2017 16:16
Про дискримінацію учасника
Відповідно до п. 12 таблиці 2 Додатку 1, Учасник у своїй пропозиції повинен надати витяг з реєстру потужностей підприємства.
Учасником ТОВ «Фірма «Фавор» в порушення вимог тендерної документації не надано зазначеного витягу, а також жодного документу щодо ненадання такого документу.
Вищезазначене є прямим порушенням вимог тендерної документації та пропозиція учасника повинна бути відхилена згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)
Відповідно до п. 4 таблиці 2 Додатку 1, Учасник у своїй пропозиції надає (Копії актів або довідок СЕС обстежень складів, де зберігається продукція на відповідність санітарно-гігієнічним вимогам або на все підприємство, або ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ (для виробників та/або підприємств-постачальників)
Учасником ТОВ «Фірма «Фавор» надано експлуатаційний дозвіл але, в той же час необхідно зазначити наступне.
Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Як вбачається з вимог Закону, інших документів, які надають дозвіл на провадження діяльності саме з зберігання або виробництва продуктів харчування тваринного походження НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО.
Експлуатаційний дозвіл видається до початку провадження діяльності з виробництва або зберігання харчових продуктів.
Як вбачається з наданого ТОВ «Фірма «Фавор» Експлуатаційного дозволу № 03170/01/31 від 29.10.2013, зазначене підприємство не має дозволу на зберігання сичужного (твердого) сиру, а тому приймання пропозиції такого учасника є протиправним з боку замовника, оскільки мова йде про харчування дітей.
Враховуючи викладене, Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ відхилити пропозицію ТОВ «Фірма «Фавор» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: кисломолочний сир
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 662 251,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 18 311,26 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 109000 UAH


Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 3 662 251,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 18 311,26 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 27 лютого 2017 15:52
Auction planned date: 27 лютого 2017 15:52
Закінчення: 27 лютого 2017 16:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

46970 кг
придбання: лот 1 – кисломолочного сиру
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, Київ, вул.Введенська, 35
Дата доставки: 31 грудня 2017

purchase: lot 1 - fresh cheese
CPV: 15540000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 лютого 2017
UA-2017-01-18-001326-a974dde341b984c1e95a4798dba6fd20b
Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Введенська, 35
Учасник Документи Рішення
ТОВ Метро Кеш енд Кері Україна
Відхилено
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Фірма "Фавор" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 лютого 2017 17:33
Метро лот 1.pdf
21 лютого 2017 17:34
Електронний підпис

Документи

21 лютого 2017 17:38
переяслав лот 1.pdf
21 лютого 2017 17:40
Електронний підпис

Публічні документи

17 лютого 2017 14:48
ЕГ 0807.rar
17 лютого 2017 14:48
ЕГ 0806.rar
17 лютого 2017 14:48
Ліцензія НБУ.rar
17 лютого 2017 14:47
Довіреність №225.rar
17 лютого 2017 14:47
Пропозиція сир.PDF

Документи

21 лютого 2017 17:37
Фавор лот 1.pdf
21 лютого 2017 17:38
Електронний підпис

Публічні документи

17 лютого 2017 16:38
Протоколи.rar
17 лютого 2017 16:38
Висновки.rar
17 лютого 2017 16:38
Технічна 4.pdf
17 лютого 2017 16:38
Технічна 3.pdf
17 лютого 2017 16:38
Технічна 2.pdf
17 лютого 2017 16:37
Технічна 1.pdf
17 лютого 2017 16:36
Кваліфікація 2.pdf
17 лютого 2017 16:36
Кваліфікація 1.pdf
17 лютого 2017 16:36
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Метро Кеш енд Кері Україна

ТОВ Переяслав - Молпродукт

ТОВ "Фірма "Фавор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2017 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "Фавор" 3 381 840,00
UAH з ПДВ
3 381 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 3 607 296,00
UAH з ПДВ
3 574 417,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2017 16:38
Протоколи.rar
17 лютого 2017 16:38
Висновки.rar
17 лютого 2017 16:38
Технічна 4.pdf
17 лютого 2017 16:38
Технічна 3.pdf
17 лютого 2017 16:38
Технічна 2.pdf
17 лютого 2017 16:37
Технічна 1.pdf
17 лютого 2017 16:36
Кваліфікація 2.pdf
17 лютого 2017 16:36
Кваліфікація 1.pdf
17 лютого 2017 16:36
Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 лютого 2017 14:48
ЕГ 0807.rar
17 лютого 2017 14:48
ЕГ 0806.rar
17 лютого 2017 14:48
Ліцензія НБУ.rar
17 лютого 2017 14:47
Довіреність №225.rar
17 лютого 2017 14:47
Пропозиція сир.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фірма "Фавор"

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фірма "Фавор"
#21505980
Переможець 3 381 840,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2017 10:35

Документи

28 лютого 2017 10:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2017 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "Фавор"
#21505980
3 381 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2017 10:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2018 14:51
додаткова угода до договору 54.PDF зміни до договору
13 лютого 2018 14:51
протокол внесення змін до ду.PDF зміни до договору
13 лютого 2018 14:50
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2018 11:23
ду дог 54.PDF зміни до договору
23 січня 2018 11:22
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 15:20
Дод.угода (кисломол.сир).PDF зміни до договору
03 січня 2018 15:20
творог.PDF зміни до договору
06 жовтня 2017 16:37
Електронний підпис укладений
05 вересня 2017 16:09
кисломочний сир.PDF зміни до договору
05 вересня 2017 15:42
Електронний підпис укладений
13 березня 2017 17:41
лот 1 - сир кисломолочний.pdf укладений
13 березня 2017 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст. 36 закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 573 964,32
UAH