Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
323 300,80 UAH
UA-2017-01-18-001271-b baaf327b0334444eb6ad6ec243863221
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олексійович Тукайло

+38 (044) 259-62-17 zakupivli1@feofaniya.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 05415792
Вебсайт: http://www.feofaniya.org/
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21
Контактна особа: Сергій Олексійович Тукайло
+38 (044) 259-62-17
zakupivli1@feofaniya.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2017 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2017 09:00
Початок аукціону: 07 лютого 2017 14:54
Очікувана вартість: 323 300,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,70%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03143, Україна, Київ, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2017 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2017 12:46
Перелік змін в ТД.docx
25 січня 2017 12:46
ЗТД -обслуговування ліфтів.docx
26 січня 2017 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2017 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2017 12:46
Перелік змін в ТД.docx
25 січня 2017 12:46
ЗТД -обслуговування ліфтів.docx
18 січня 2017 16:04
ТД -обслуговування ліфтів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 20 січня 2017 15:59
Дата відповіді: 23 січня 2017 16:59
Доброго дня! Для отримання банківської гарантії необхідні сканкопії першої та останньої сторінок прошитого оригіналу тендерної документації. Прошу додати сканкопії до оголошення.
Відповідь: Доброго дня!
Для отримання банківської гарантії достатньо надати номер закупівлі співробітникам банку. Усі документи прикріплені до закупівлі, в тому числі тендерна документація - підтверджені ЕЦП. Юридична сила електронного документа, підписаного ЕЦП, еквівалентна юридичній силі паперового документа з власноручним підписом правоздатної особи та печаткою.
Нашим майданчиком не передбачено прикріплення додаткових файлів до запитань.
Рекомендуємо звернутися до іншого банку, якщо Ви не маєте такої можливості, надішліть, будь ласка, запит на електронну адресу zakupivli1@feofaniya.org для отримання сканкопії першої та останньої сторінок прошитого оригіналу тендерної документації.
Кваліфікація персоналу
Дата подання: 23 січня 2017 16:47
Дата відповіді: 25 січня 2017 12:35
Згідно тендерної документації, учасник повинен надати довідку про наявність кваліфікованого персоналу та інжерно-технічного персоналу по виконанню технічного обслуговування моделей ліфтів виробництва KONE та OTIS (в довідці вказується прізвище, ім’я та по батькові працівника, інформація про освіту, досвід роботи та посаду). Обов’язково додати копії сертифікатів про навчання та копії посвідчень електромеханіків. Просимо пояснити, навіщо для обслуговування ліфтового обладнання, потрібне обов`якове надання сертифікатів про навчання, і що це за документ? Враховуючи нормативну документацію, для обслуговування ліфтів, працівники повинні проходити навчання і перевірку знань згідно з вимогами Правил будови та безпечної експлуатації ліфтів, в яких немає посилання на сертифікати про навчання, тому просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію. Також вимога щодо надання інформації про наявність кваліфікованого персоналу та інжерно-технічного персоналу по виконанню технічного обслуговування моделей ліфтів виробництва KONE та OTIS, явлюється дискримінацією учасників, так як присутнє посилання на конкретну марку...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно Додатку 3 до тендерної документації, більшість ліфтів, які встановлені в Клінічній лікарні «Феофанія» – виробництва KONE та OTIS. Для забезпечення безперебійного лікувального процесу при перевезенні хворих та осіб, які охороняються державою необхідне оперативне технічне обслуговування ліфтів саме цих моделей. Так як ліфти мають мікропроцесорну систему керування і потребують знання в програмуванні, технічному обслуговуванні, то наявність кваліфікованого персоналу з досвідом та знаннями в обслуговуванні ліфтів моделей KONE та OTIS для Клінічної лікарні «Феофанія» є обов’язковим. Звертаємо Вашу увагу на те, що предметом закупівлі є не обладнання (товар), а послуги (технічне обслуговування для уже встановленого обладнання). Посилання на конкретні марки ліфтів зумовлене, тим, що ліфти вказаних виробників знаходяться в експлуатації Клінічної лікарні «Феофанія», що не є дискримінацією учасників.
Сертифікат – документ, що засвідчує той чи інший факт (в даному контексті – документ, що засвідчує високий професійний рівень і право його власника на виконання окремих робіт, що вимагають спеціального дозволу) та детально описаний у «Порядку видачі документів про підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями», що затверджений наказом Міністерства соціальної політики України від 17.07.2014 р. №477. Відповідно, для підтвердження кваліфікації персоналу, який зможе виконувати технічне обслуговування ліфтів Замовника, може бути наданий будь який інший документ, що засвідчує високий професійний рівень працівника і його право на виконання робіт, що вимагають спеціального дозволу.
Відповідні зміни, згідно Вашого звернення, внесені до тендерної документації.
Електронна банківська гарантія
Дата подання: 24 січня 2017 10:04
Дата відповіді: 24 січня 2017 11:40
Доброго дня! Згідно тендерної документації учасники повинні надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія надається з електронним цифровим підписом. банку гаранта. Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно-вигідною, на етапі кваліфікації, протягом двох робочих днів з дати завершення аукціону, повинен обов'язково надати Замовнику оригінал такої гарантії. Надайте будь ласка роз'яснення, в якому саме виді учасники повинні надати оригінал електронної гарантії? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Тендерною документацією передбачено надання одного з двох видів банківських гарантій:
1. "Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції в окремому файлі у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта." - яка не передбачає надання оригіналу, або
2. "У складі тендерної пропозиції, в окремому файлі у форматі .PDF, може бути надана сканована копія банківської гарантії з електронним цифровим підписом уповноваженої особи Учасника. Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно-вигідною, на етапі кваліфікації, протягом двох робочих днів з дати завершення аукціону, повинен обов’язково надати Замовнику оригінал такої гарантії. Оригінал банківської гарантії надається Замовнику за адресою: вул. Академіка Заболотного, 21, м. Київ, 03143, адміністративний корпус, кабінет №309, телефон/факс: (044) 259–62–17." - яка передбачена для тих учасників, яким банк видає банківську гарантію в паперовому вигляді.
Зміни до документації
Дата подання: 25 січня 2017 13:22
Дата відповіді: 27 січня 2017 10:02
Враховуючи Закон України «Про публічні закупівлі» дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених цим Законом, насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію Крім цього, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для запобігання виникнення вказаних проблем замовник повинен чітко визначати в тендерній документації перелік документів, що мають бути подані учасниками на підтвердження кваліфікації, а також, їх форму, зміст та період дії (якщо такий документ законодавчо врегульований) Аналіз ситуації, а саме встановлення необґрунтованих кваліфікаційних вимог може призвести до оскаржень їх дій та, як наслідок, до відміни процедури закупівлі. Тому просимо внести зміни до тендерної документації, та залишити тільки ті вимоги та документи, які законодавчо врегульовані, тому як для обслуговування ліфтів не потрібно мати сертифікати про навчання, атестовану лабораторію електричних вимірів, тощо…
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Для Клінічної лікарні «Феофанія» Державного управління справами є необхідним наявність в Учасника кваліфікованого персоналу з достатніми навиками роботи на професійному обладнані для виконання якісного технічного обслуговування ліфтів у найкоротший термін з метою уникнення зупинок лікувального процесу пов’язаного з перевезенням хворих. Наявність атестованої лабораторії електричних вимірів може лише підтверджувати високий професійний рівень Учасника торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що Законом «Про публічні закупівлі» у разі закупівлі робіт або послуг передбачена можливість залучати до виконання робіт або послуг субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю. Також це передбачено частиною 7 розділу 3 тендерної документації.
банківська гарантія
Дата подання: 25 січня 2017 17:12
Дата відповіді: 26 січня 2017 09:46
Для оформлення банківської гарантії просимо надати банківські реквізити беніфеціара (Замовника). Дякуємо
Відповідь: Інформація на 22 сторінці тендерної документації.
банківська гарантія
Дата подання: 26 січня 2017 13:26
Дата відповіді: 27 січня 2017 10:02
Інформація, яка міститься на 22й сторінці тендерної документації, містить два розрахункових рахунка. Просимо уточнення щодо реквізитів, для оформлення банківської гарантії, а саме, який з розрахункових рахунків потрібно використовувати для оформлення банківської гарантії?
Відповідь: Клінічна лікарня «Феофанія» Державного управління справами є бюджетною неприбутковою установою та фінансується за рахунок коштів Державного бюджету України з Державної казначейської служби України. Згідно з Бюджетним кодексом України Державний бюджет складається з двох фондів: загального та спеціального. Для оформлення банківської гарантії використовують обидва розрахункових рахунки.
Назва банку
Дата подання: 26 січня 2017 14:43
Дата відповіді: 27 січня 2017 10:02
Для оформлення банківської гарантії, просимо вказити назву банку, так як в реквізитах на які ви посилаєтесь, така інформація відсутня.
Відповідь: Клінічна лікарня «Феофанія» Державного управління справами є бюджетною неприбутковою установою та фінансується за рахунок коштів державного бюджету з Державної казначейської служби України (ДКСУ, м. Київ, Код банку 820172). Вся необхідна інформація вказана на 22-й сторінці тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2017 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" 233 904,00
UAH з ПДВ
228 404,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ОТІС" 291 000,00
UAH з ПДВ
233 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 242 000,00
UAH з ПДВ
242 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 308 636,50
UAH з ПДВ
308 636,50
UAH з ПДВ
Документи
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю 314 937,60
UAH з ПДВ
314 937,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2017 09:54
Документи переможця.pdf
03 лютого 2017 16:12
Ліцензія ПриватБанку.pdf
03 лютого 2017 16:10
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 лютого 2017 16:06
Калькуляція.pdf
03 лютого 2017 16:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 лютого 2017 15:29
технічні вимоги.pdf
03 лютого 2017 15:29
тендерна пропозиція.pdf
03 лютого 2017 15:29
Статут редакція 2016.pdf
03 лютого 2017 15:29
Свідоцтво_ЕТЛ2015.pdf
03 лютого 2017 15:29
Свід. держ. реєстр.pdf
03 лютого 2017 15:29
проект договору.pdf
03 лютого 2017 15:29
копія паспорту.pdf
03 лютого 2017 15:29
Додатки до ЕТЛ2015.pdf
03 лютого 2017 15:29
Договір Укрпошта.pdf
03 лютого 2017 15:29
Довідки п4 додаток 1.pdf
03 лютого 2017 15:29
Гарантійний лист ст 17.pdf
03 лютого 2017 15:29
Витяг ПДВ 2017.pdf
03 лютого 2017 15:29
otis guarantee.pdf.(2).P7S
03 лютого 2017 15:28
otis guarantee.pdf.(1).P7S
03 лютого 2017 15:28
otis guarantee.pdf
03 лютого 2017 15:28
166 дов Хлівнюк.pdf

Публічні документи

03 лютого 2017 15:11
Технічні вимоги.pdf
03 лютого 2017 15:10
Калькуляція.pdf
03 лютого 2017 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
03 лютого 2017 15:08
Проект договору.pdf
03 лютого 2017 15:07
Лист-згода.pdf
03 лютого 2017 15:07
Захист довкілля.pdf
03 лютого 2017 15:03
Банковская гарантия.pdf

Публічні документи

03 лютого 2017 17:54
Розрахунок вартості.pdf
03 лютого 2017 17:24
№7 кваліфікація.rar
03 лютого 2017 17:24
№6 Кваліфікація.rar
03 лютого 2017 17:23
№5 Кваліфікація.rar
03 лютого 2017 17:23
№4 Кваліфікація.rar
03 лютого 2017 17:22
№3 Кваліфікація.rar
03 лютого 2017 17:22
№2 Кваліфікація.rar
03 лютого 2017 17:21
№1 Кваліфікація.rar
03 лютого 2017 17:20
Відповідність.rar
03 лютого 2017 17:20
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2017 17:19
гаранітя 2668 П (p7s).zip
04 лютого 2017 17:18
квал 5.rar
04 лютого 2017 17:16
квал 4.rar
04 лютого 2017 17:15
квал. 3.rar
04 лютого 2017 17:15
квал. 2.rar
04 лютого 2017 17:13
квал 1 ..rar
04 лютого 2017 17:13
Документи П.rar
04 лютого 2017 17:12
КАЛЬКУЛЯЦІЯ.pdf
04 лютого 2017 17:11
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"

ПрАТ "ОТІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"
#05472637
Переможець 228 404,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2017 14:48

Документи

10 лютого 2017 14:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2017 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"
#05472637
228 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2017 14:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2018 10:25
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2018 10:19
ДУ_Укрліфтсервіс.pdf зміни до договору
19 січня 2018 10:18
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2018 10:15
ДУ_Укрліфтсервіс_подовження.pdf зміни до договору
19 січня 2018 10:09
Електронний підпис укладений
24 лютого 2017 15:21
Договір_Укрліфтсервіс.pdf укладений
24 лютого 2017 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 246
Договір:
Номер додаткової угоди: 246
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість послуг збільшити на 45 680,80 грн. (сорок п’ять тисяч шістсот вісімдесят гривень 80 копійок) в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 246
Договір:
Номер додаткової угоди: 246
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 274 084,80
UAH з ПДВ