Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
2 138 676,00 UAH
UA-2017-01-18-000724-a cf9cbf19676f48a7a70accfff69d88dd
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Калинець Наталія Ігорівна

+380323953331 NKalynets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41054377
Місцезнаходження: 81750, Україна , Львівська обл., місто Ходорів, вул. Львівська, 39
Контактна особа: Калинець Наталія Ігорівна
+380323953331
NKalynets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Замовнику потрібно терміново придбати газ, кошти на який передбачені, для забезпечення навчальних закладів теплом до кінця опалювального сезону 2016/2017 років. Замовника було зареєстровано в кінці грудня 2016 року, а отже, замовник не мав можливості наперед передбачити проведення процедури відкритих торгів на закупівлю природного газу, а починаючи з січня 2017 року, всі навчальні заклади м. Ходорова переведені на баланс Замовника. Процедура відкритих торгів є довготривалою в часі. Для того щоб наразі придбати природний за цією процедурою, необхідно щонайменше півтора місяці. Тому договір про закупівлю може бути зареєстрований в казначейській службі не раніше ніж в кінці лютого 2017 року, В разі якщо замовнику буде відключено газ для опалення навчальних закладів в зимовий період, то неможливо буде підтримувати належний температурний режим в приміщеннях навчальних закладів, що в свою чергу сприятиме поширенню хвороб серед учнів. А персональна відповідальність за дотримання повітряно – температурного режиму та безперебійну роботу опалювальної мережі в приміщеннях навчально – виховних закладів покладено на керівників таких закладів. Крім того, недотримання температурного режиму в приміщеннях закладів призведе до порушення безпечних умов праці для працівників, чим буде порушено право останніх, гарантоване ст. 283 Цивільного Кодексу України, на охорону життя та здоров’я. Недотримання температурного режиму в приміщеннях шкіл є порушенням безпечних умов перебування в них, а невідповідність повітряно-теплового режиму навчального закладу санітарно-гігієнічним нормам є підставою для призупинення навчання в ньому, чим буде порушено ст.ст. 3,26,33,35,51,57 Закону України «Про освіту». Не своєчасне придбання газу або придбання в неналежних обсягах може призвести до надзвичайної ситуації із теплопостачання навчальних закладів району з непередбачуваними економічними та соціальними наслідками. Поширення хвороб серед учнів та працівників може призвести до необхідності введення карантину в районі. Відсутність газу в зимово-весняний період залишить учасників навчально-виховного процесу без тепла. Зрештою це буде гальмувати розвиток освітянської галузі у Жидачівському районі. Кабінет Міністрів України взяв під особливий контроль те, щоб повністю була завершена підготовка навчальних закладів до роботи в опалювальний період. Тому, негайне придбання газу і цільове освоєння бюджетних коштів та попередження вищезгаданих соціальних обставин є передумовами нагальної потреби у здійсненні закупівлі газу для потреб навчальних закладів району. Отже, єдиною процедурою закупівлі відповідно до ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», що дасть змогу придбати газ ще в січні 2017 року, та засвоїти зазначені кошти, та забезпечити заклади освіти твердим паливом, є переговорна процедура закупівлі. Відділ освіти, як замовник торгів, зобов’язаний здійснювати закупівлю, враховуючи принципи раціонального та економічного витрачання бюджетних коштів, тому процедуру необхідно провести в найкоротші строки. Згідно з нормами Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, але проводити її за вищевикладених обставин не являється можливим. Тому, замовником, для дотримання принципу раціонального використання коштів, та ширшої конкуренції прийнято рішення закупити частину продукції що необхідна в найкоротший час через переговорну процедуру закупівлі, а решту продукції до кінця року – через процедуру відкритих торгів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2017 14:54
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
241500 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81700, Україна, Львівська область, м. Ходорів, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Львівгаз Збут"
#39594527
Переможець 2 138 676,00
UAH з ПДВ
18 січня 2017 14:54

Документи

18 січня 2017 14:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2017 14:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Львівгаз Збут"
#39594527
2 138 676,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2017 14:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Рисунок (2).jpg зміни до договору
10 квітня 2017 11:33
Електронний підпис укладений
01 лютого 2017 22:59
Договір укладений
01 лютого 2017 22:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за од. продукції.
Номер договору про закупівлю: 1141FB7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML