Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекти приладів диспетчеризації ліфтового устаткування
Очікувана вартість
3 850 000,00 UAH
UA-2017-01-18-000415-b ● 8e3a1320fdd545c799c36ed16e63e3b7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківгорліфт" |
Код ЄДРПОУ: | 34754617 |
Місцезнаходження: | 61024, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ярослава Мудрого, буд. 30, м. Харків |
Контактна особа: |
Світлана Гнідаш +380577252801 SvetlanaXarkov78@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2017 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2017 14:08 |
Очікувана вартість: | 3 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Інформація про предмет закупівлі
Комплекти приладів диспетчеризації ліфтового устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 комплект
Комплекти приладів диспетчеризації ліфтового устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61145, Україна, Харківська обл., Харків, вул.Клочківська, 195-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 32570000-9 — Комунікаційне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2017 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2017 13:36 |
ТД_диспетчеризация зі змінами 2.doc | |
02 лютого 2017 13:36 |
Перелік змін 2.doc | |
27 січня 2017 13:37 |
Перелік змін.doc |
02 лютого 2017 13:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 лютого 2017 13:36 |
ТД_диспетчеризация зі змінами 2.doc
|
||||||
02 лютого 2017 13:36 |
Перелік змін 2.doc
|
||||||
27 січня 2017 13:37 |
Перелік змін.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик премету закупівлі
Дата подання: 26 січня 2017 18:47
Дата відповіді: 27 січня 2017 13:19
Чи повинен Учасник на підтвердження відповідності технічним вимогам надавати довідки на кожну з вимог в вказаних в Додатку № 1 до ТД та окремо складати Таблицю відповідності Додаток 4 до ТД? Чи буде відхилена пропозиція Учасника в разі надання загальної довідки, яка буде містити всю інформацію на підтвердження технічних вимог, установленим Замовником в Додатку 1, підтверджуючі документи та таблицю відповідності Додаток 4?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляємо таке.
Згідно п.4.7. частини 5 тендерної документації, з метою підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника Учасник обов’язково повинен надати інформацію відповідно до Додатку 4.
Згідно частини 6 тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій: інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 1 до тендерної документації, включаючи усі документи зазначені у даному додатку.
Розглянувши Ваше питання повідомляємо таке.
Згідно п.4.7. частини 5 тендерної документації, з метою підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника Учасник обов’язково повинен надати інформацію відповідно до Додатку 4.
Згідно частини 6 тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій: інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 1 до тендерної документації, включаючи усі документи зазначені у даному додатку.
внесення змін до документації
Дата подання: 26 січня 2017 18:49
Дата відповіді: 27 січня 2017 13:21
Просимо внести зміни в Додаток 1 до ТД щодо вимог до Учасника про надання при поставці Товару податкової накладної, та викласти дану вимогу в наступній редакції: «При поставці Товару Учасник, на підтвердження якості цього Товару, обов’язково повинен надавати сертифікат відповідності або сертифікат якості (завірену копію) на кожен вид (тип) Товару, а також видаткову накладну та скласти та зареєструвати податкову накладну у строки визначені ст. 201 Податкового кодексу України ( в останній редакції).» Що, в свою чергу, буде кореспондуватися з умовами пункту 7.3. проекту Договору про закупівлю (Додаток 2 до ТД)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляємо таке.
В Додатку 1 до тендерної документації викладені вимоги Замовника, щодо надання документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Видаткові та податкові накладні відноситься до документації бухгалтерського обліку. Таким чином, внесення змін до Додатку 1, в частині відповідності документів законодавству бухгалтерського обліку та податкового законодавства України, не є доцільним.
Розглянувши Ваше питання повідомляємо таке.
В Додатку 1 до тендерної документації викладені вимоги Замовника, щодо надання документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Видаткові та податкові накладні відноситься до документації бухгалтерського обліку. Таким чином, внесення змін до Додатку 1, в частині відповідності документів законодавству бухгалтерського обліку та податкового законодавства України, не є доцільним.
внесення змін до документації (п 2.1 проекту Договору)
Дата подання: 26 січня 2017 18:50
Дата відповіді: 27 січня 2017 13:21
Просимо привести у відповідність в п. 2.1. проекту Договору про закупівлю (Додаток 2) з вимогами Додатку 1 Інші умови поставки: де вимагається «при поставці Товару Учасник, на підтвердження якості цього Товару, обов’язково повинен надавати сертифікат відповідності або сертифікат якості (завірену копію) на кожен вид (тип) Товару;» та викласти п. 2.1. в наступній редакції: «2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати діючим ДСТУ, ГОСТ, технічним умовам виробника, а також має засвідчуватись документом, який підтверджує якість Товару, а саме сертифікатом відповідності або сертифікатом якості Товару. Що, в свою чергу, буде відповідати вимогам п. 4.1. проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляємо таке.
Ваші заперечення щодо недоліків тендерної документації ДК 021:2015 32570000-9 Комунікаційне обладнання (Комплекти приладів диспетчеризації ліфтового устаткування) прийняті до відома та будуть розглянуті тендерним комітетом, у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розглянувши Ваше питання повідомляємо таке.
Ваші заперечення щодо недоліків тендерної документації ДК 021:2015 32570000-9 Комунікаційне обладнання (Комплекти приладів диспетчеризації ліфтового устаткування) прийняті до відома та будуть розглянуті тендерним комітетом, у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
внесення змін до документації (додаток 2 Документації)
Дата подання: 26 січня 2017 18:51
Дата відповіді: 27 січня 2017 13:22
Відповідно до п. 3.3. проекту Договору про закупівлю визначено - Джерело фінансування – власні кошти підприємства. Разом з тим, п. 6.2.3. вказаного договору передбачено «Зменшувати обсяг закупівлі товарів та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків.», а п. 7.2.2. передбачає звільнення Замовника від відповідальності за неналежне виконання взятих на себе зобов’язань по оплаті поставленого Товару, у разі ненадходження коштів (та/або відсутності фінансування видатків) на відповідний рахунок Замовника на зазначені цілі.
Просимо виключити п.6.2.3. Договору, що суперечить законодавству;
Внести зміни в п.7.2.2. з врахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України щодо нікчемності вимог, які скасовують або обмежують відповідність за порушення зобов'язання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляємо таке.
КСП «Харківгорліфт» проводить закупівлю - ДК 021:2015 32570000-9 Комунікаційне обладнання (Комплекти приладів диспетчеризації ліфтового устаткування) для проведення технічного обслуговування та ремонту ліфтового обладнання, за рахунок коштів, отриманих на підставі інших договорів.
Розглянувши Ваше питання повідомляємо таке.
КСП «Харківгорліфт» проводить закупівлю - ДК 021:2015 32570000-9 Комунікаційне обладнання (Комплекти приладів диспетчеризації ліфтового устаткування) для проведення технічного обслуговування та ремонту ліфтового обладнання, за рахунок коштів, отриманих на підставі інших договорів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2017 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕНЕРГО-ТАЙМ |
1 800 216,00
UAH з ПДВ
|
879 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШКУРО МИКОЛА ІВАНОВИЧ |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
880 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью Фирма "ПРОМСНАБСЕРВИС" |
3 841 200,00
UAH з ПДВ
|
2 179 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПФ"ІНТЕП" |
3 850 000,00
UAH з ПДВ
|
2 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" |
2 310 000,00
UAH з ПДВ
|
2 310 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕНЕРГО-ТАЙМ #39257314 |
Відхилено |
879 780,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2017 14:23
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШКУРО МИКОЛА ІВАНОВИЧ #2556507970 |
Відхилено |
880 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2017 17:17
|
Общество с ограниченной ответственностью Фирма "ПРОМСНАБСЕРВИС" #22695445 |
Відхилено |
2 179 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2017 16:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПФ"ІНТЕП" #40461574 |
Переможець |
2 180 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2017 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 15:51
|
Допугода № 2 до ДОговору № 179 від 10.05.17 (1) (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 15:51
|
Допугода № 2 до ДОговору № 179 від 10.05.17.pdf | укладений |
29 грудня 2017 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2017 10:23
|
Доп.угода_ІНТЕП_10.05.17.pdf | зміни до договору |
10 травня 2017 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2017 10:19
|
Договір_ІНТЕП_10.05.17.pdf | укладений |
10 травня 2017 10:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.3.2 Розділу III. Ціна договору та п.11.2 розділу XI. Інші умови Договору та керуючись п.5 ч.4 ст.З6 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 179 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно Договору № 179 від 10 травня 2017 року, а саме до п.1.3 Розділу I Предмет договору, п.11.2 розділу XI. Інші умови Договору та керуючись п.1 ч.4 ст.З6 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 179 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |