Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти приладів диспетчеризації ліфтового устаткування
Очікувана вартість
3 850 000,00 UAH
UA-2017-01-18-000415-b 8e3a1320fdd545c799c36ed16e63e3b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Гнідаш

+380577252801 SvetlanaXarkov78@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківгорліфт"
Код ЄДРПОУ: 34754617
Місцезнаходження: 61024, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ярослава Мудрого, буд. 30, м. Харків
Контактна особа: Світлана Гнідаш
+380577252801
SvetlanaXarkov78@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2017 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2017 11:00
Початок аукціону: 13 лютого 2017 14:08
Очікувана вартість: 3 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Комплекти приладів диспетчеризації ліфтового устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 комплект
Комплекти приладів диспетчеризації ліфтового устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61145, Україна, Харківська обл., Харків, вул.Клочківська, 195-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 32570000-9 — Комунікаційне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 лютого 2017 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2017 13:36
ТД_диспетчеризация зі змінами 2.doc
02 лютого 2017 13:36
Перелік змін 2.doc
27 січня 2017 13:37
Перелік змін.doc
02 лютого 2017 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2017 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2017 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2017 13:36
ТД_диспетчеризация зі змінами 2.doc
27 січня 2017 13:37
ТД_диспетчеризация зі змінами.doc
18 січня 2017 11:32
ТД_диспетчеризация.doc
02 лютого 2017 13:36
Перелік змін 2.doc
27 січня 2017 13:37
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик премету закупівлі
Дата подання: 26 січня 2017 18:47
Дата відповіді: 27 січня 2017 13:19
Чи повинен Учасник на підтвердження відповідності технічним вимогам надавати довідки на кожну з вимог в вказаних в Додатку № 1 до ТД та окремо складати Таблицю відповідності Додаток 4 до ТД? Чи буде відхилена пропозиція Учасника в разі надання загальної довідки, яка буде містити всю інформацію на підтвердження технічних вимог, установленим Замовником в Додатку 1, підтверджуючі документи та таблицю відповідності Додаток 4?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляємо таке.
Згідно п.4.7. частини 5 тендерної документації, з метою підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника Учасник обов’язково повинен надати інформацію відповідно до Додатку 4.
Згідно частини 6 тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій: інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 1 до тендерної документації, включаючи усі документи зазначені у даному додатку.
внесення змін до документації
Дата подання: 26 січня 2017 18:49
Дата відповіді: 27 січня 2017 13:21
Просимо внести зміни в Додаток 1 до ТД щодо вимог до Учасника про надання при поставці Товару податкової накладної, та викласти дану вимогу в наступній редакції: «При поставці Товару Учасник, на підтвердження якості цього Товару, обов’язково повинен надавати сертифікат відповідності або сертифікат якості (завірену копію) на кожен вид (тип) Товару, а також видаткову накладну та скласти та зареєструвати податкову накладну у строки визначені ст. 201 Податкового кодексу України ( в останній редакції).» Що, в свою чергу, буде кореспондуватися з умовами пункту 7.3. проекту Договору про закупівлю (Додаток 2 до ТД)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляємо таке.
В Додатку 1 до тендерної документації викладені вимоги Замовника, щодо надання документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Видаткові та податкові накладні відноситься до документації бухгалтерського обліку. Таким чином, внесення змін до Додатку 1, в частині відповідності документів законодавству бухгалтерського обліку та податкового законодавства України, не є доцільним.
внесення змін до документації (п 2.1 проекту Договору)
Дата подання: 26 січня 2017 18:50
Дата відповіді: 27 січня 2017 13:21
Просимо привести у відповідність в п. 2.1. проекту Договору про закупівлю (Додаток 2) з вимогами Додатку 1 Інші умови поставки: де вимагається «при поставці Товару Учасник, на підтвердження якості цього Товару, обов’язково повинен надавати сертифікат відповідності або сертифікат якості (завірену копію) на кожен вид (тип) Товару;» та викласти п. 2.1. в наступній редакції: «2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати діючим ДСТУ, ГОСТ, технічним умовам виробника, а також має засвідчуватись документом, який підтверджує якість Товару, а саме сертифікатом відповідності або сертифікатом якості Товару. Що, в свою чергу, буде відповідати вимогам п. 4.1. проекту Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляємо таке.
Ваші заперечення щодо недоліків тендерної документації ДК 021:2015 32570000-9 Комунікаційне обладнання (Комплекти приладів диспетчеризації ліфтового устаткування) прийняті до відома та будуть розглянуті тендерним комітетом, у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
внесення змін до документації (додаток 2 Документації)
Дата подання: 26 січня 2017 18:51
Дата відповіді: 27 січня 2017 13:22
Відповідно до п. 3.3. проекту Договору про закупівлю визначено - Джерело фінансування – власні кошти підприємства. Разом з тим, п. 6.2.3. вказаного договору передбачено «Зменшувати обсяг закупівлі товарів та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків.», а п. 7.2.2. передбачає звільнення Замовника від відповідальності за неналежне виконання взятих на себе зобов’язань по оплаті поставленого Товару, у разі ненадходження коштів (та/або відсутності фінансування видатків) на відповідний рахунок Замовника на зазначені цілі. Просимо виключити п.6.2.3. Договору, що суперечить законодавству; Внести зміни в п.7.2.2. з врахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України щодо нікчемності вимог, які скасовують або обмежують відповідність за порушення зобов'язання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляємо таке.
КСП «Харківгорліфт» проводить закупівлю - ДК 021:2015 32570000-9 Комунікаційне обладнання (Комплекти приладів диспетчеризації ліфтового устаткування) для проведення технічного обслуговування та ремонту ліфтового обладнання, за рахунок коштів, отриманих на підставі інших договорів.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2017 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГО-ТАЙМ 1 800 216,00
UAH з ПДВ
879 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШКУРО МИКОЛА ІВАНОВИЧ 2 200 000,00
UAH з ПДВ
880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью Фирма "ПРОМСНАБСЕРВИС" 3 841 200,00
UAH з ПДВ
2 179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПФ"ІНТЕП" 3 850 000,00
UAH з ПДВ
2 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 2 310 000,00
UAH з ПДВ
2 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2017 14:15
Статут.pdf
08 лютого 2017 14:15
Протокол директор.pdf
08 лютого 2017 14:15
Пропозиція.pdf
08 лютого 2017 14:15
Проект договору.pdf
08 лютого 2017 14:15
Паспорт DE2063.pdf
08 лютого 2017 14:15
Наказ директор.pdf
08 лютого 2017 14:15
Додаток 4.pdf
08 лютого 2017 14:15
Довідки.pdf
08 лютого 2017 14:15
Довідка з банку2.pdf
08 лютого 2017 14:15
Довідка з банку1.pdf
08 лютого 2017 14:15
Витяг.pdf
08 лютого 2017 14:15
Витяг ПДВ.pdf
08 лютого 2017 14:15
Баланс.pdf

Публічні документи

09 лютого 2017 20:27
проект договору 5 стор.jpg
09 лютого 2017 20:27
проект договору 4 стор.jpg
09 лютого 2017 20:27
проект договору 3 стор.jpg
09 лютого 2017 20:26
проект договору 1 стор.jpg
09 лютого 2017 20:26
проект договору 2 стор.jpg
09 лютого 2017 20:21
інформація про товар.jpg
09 лютого 2017 20:19
Витяг з ЄДР 10 стор.jpg
09 лютого 2017 20:19
Витяг з ЄДР 9 стор.jpg
09 лютого 2017 20:19
Витяг з ЄДР 8 стор.jpg
09 лютого 2017 20:19
Витяг з ЄДР 7 стор.jpg
09 лютого 2017 20:19
Витяг з ЄДР 6 стор.jpg
09 лютого 2017 20:19
Витяг з ЄДР 5 стор.jpg
09 лютого 2017 20:18
Витяг з ЄДР 4 стор.jpg
09 лютого 2017 20:18
Витяг з ЄДР 3 стор.jpg
09 лютого 2017 20:18
Витяг з ЄДР 2 стор.jpg
09 лютого 2017 20:18
Витяг з ЄДР 1 стор.jpg
09 лютого 2017 20:17
ст. 17 2 стор.jpg
09 лютого 2017 20:17
ст. 17 1 стор.jpg
09 лютого 2017 20:16
відомості про ФОП.jpg
09 лютого 2017 20:16
лист про бенефіціара.jpg
09 лютого 2017 20:11
МТБ 2 стор.jpg
09 лютого 2017 20:11
МТБ 1 стор.jpg
09 лютого 2017 20:11
паспорт 14-15 стор.jpg
09 лютого 2017 20:10
паспорт 10-11 стор.jpg
09 лютого 2017 20:10
паспорт 4-5 стор.jpg
09 лютого 2017 20:10
паспорт 6-7 стор.jpg
09 лютого 2017 20:10
паспорт 2-3 стор.jpg
09 лютого 2017 20:09
паспорт 1 стор.jpg
09 лютого 2017 20:09
ІПН.jpg
09 лютого 2017 20:09
виписка з ЄДР 2 стор.jpg
09 лютого 2017 20:09
виписка з ЄДР 1 стор.jpg
09 лютого 2017 20:08
пропозиція 2 стор.jpg
09 лютого 2017 20:08
пропозиція 1 стор.jpg

Публічні документи

26 квітня 2017 11:42
довідка корупція.pdf
26 квітня 2017 11:42
довідка несудимість.pdf
26 квітня 2017 11:42
договір.pdf
08 лютого 2017 16:13
фінансові документи.pdf
08 лютого 2017 16:13
Статут, довідка.pdf
08 лютого 2017 16:13
пропозиція.pdf
08 лютого 2017 16:13
дозвільні документи.pdf
08 лютого 2017 16:13
додаток 4.pdf
08 лютого 2017 16:13
довідки.pdf
08 лютого 2017 16:13
довідки ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕНЕРГО-ТАЙМ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШКУРО МИКОЛА ІВАНОВИЧ

Общество с ограниченной ответственностью Фирма "ПРОМСНАБСЕРВИС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПФ"ІНТЕП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕНЕРГО-ТАЙМ
#39257314
Відхилено 879 780,00
UAH з ПДВ
06 березня 2017 14:23
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШКУРО МИКОЛА ІВАНОВИЧ
#2556507970
Відхилено 880 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2017 17:17
Общество с ограниченной ответственностью Фирма "ПРОМСНАБСЕРВИС"
#22695445
Відхилено 2 179 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2017 16:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПФ"ІНТЕП"
#40461574
Переможець 2 180 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2017 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2017 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПФ"ІНТЕП"
#40461574
2 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 15:51
Допугода № 2 до ДОговору № 179 від 10.05.17 (1) (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 15:51
Допугода № 2 до ДОговору № 179 від 10.05.17.pdf укладений
29 грудня 2017 15:46
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2017 10:23
Доп.угода_ІНТЕП_10.05.17.pdf зміни до договору
10 травня 2017 10:23
Електронний підпис укладений
10 травня 2017 10:19
Договір_ІНТЕП_10.05.17.pdf укладений
10 травня 2017 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3.2 Розділу III. Ціна договору та п.11.2 розділу XI. Інші умови Договору та керуючись п.5 ч.4 ст.З6 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 179
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно Договору № 179 від 10 травня 2017 року, а саме до п.1.3 Розділу I Предмет договору, п.11.2 розділу XI. Інші умови Договору та керуючись п.1 ч.4 ст.З6 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 179
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 872 816,88
UAH з ПДВ