Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з юридичного представництва
Очікувана вартість
1 416 665,00 UAH
UA-2017-01-18-000408-b ● 91bbd38766114bb59ff7086859c42da0
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Відділ з організації тендерних закупівель +380443096929,+380443096908,+380443096911 sergeeva@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2017 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2017 15:27 |
Очікувана вартість: | 1 416 665,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,06% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з юридичного представництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Лисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 лютого 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79112000-2 — Послуги з юридичного представництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Сума щомісячних авансових платежів: | 10% |
до 10 000,00 грн. включно: | 10% |
10 000,01грн. – 15 000,00 грн.: | 5% |
15 000,01грн. – 20 000 грн.: | 0% |
Строк максимально можливої відстрочки платежу: | 10% |
від 91 до 180 календарних днів.: | 10% |
від 46 до 90 календарних днів: | 5% |
від 30 до 45 календарних днів: | 0% |
Відсоток винагороди від суми економічної вигоди: | 10% |
до 3% включно від суми економічної вигоди.: | 10% |
3,01% - 4% від суми економічної вигоди: | 5% |
понад 4% від суми економічної вигоди;: | 0% |
24 січня 2017 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2017 15:31 |
Титульна сторінка.PDF | |
24 січня 2017 15:31 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН від 24.01.2017.doc | |
24 січня 2017 15:31 |
ТД послуги з юридичного представництва зі змінами від 24.01.2017.doc |
24 січня 2017 15:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2017 15:31 |
Титульна сторінка.PDF
|
|||
24 січня 2017 15:31 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН від 24.01.2017.doc
|
|||
24 січня 2017 15:31 |
ТД послуги з юридичного представництва зі змінами від 24.01.2017.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Визначення обсягу послуг
Дата подання: 19 січня 2017 12:29
Дата відповіді: 24 січня 2017 15:12
З метою визначення передбачуваного обсягу роботи для формування цінової пропозиції, виходячи з відомостей про перелік послуг з юридичного представництва, наведений за змістом п. 1.2. проекту Договору (Додаток № 6 до тендерної документації), додатково до інформації, яку наша компанія отримала з відкритих джерел, просимо Вас надати:
1) відомості про структуру дебіторської та кредиторської заборгованості, із зазначенням періоду та підстав (договір/рішення суду/інша підстава) утворення, розміру боргів;
2) відомості щодо здійснених у 2016 році адміністративних оскаржень, із зазначенням контролюючих органів та змісту порушень, зазначених в оскаржуваних рішеннях таких органів;
3) відомості щодо необхідності погодження з замовником змісту процесуальних документів, що готуються на виконання умов Договору;
4) кількість відкритих виконавчих проваджень, стороною в яких є замовник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перелік вищезазначеної інформації буде наданий лише переможцю відкритих торгів для представництва інтересів Замовника. Надання або розповсюдження вказаної інформації стороннім особам є порушенням внутрішніх розпорядчих документів нашого підприємства, оскільки така інформація є комерційною таємницею. Тому ми не можемо надати Вам вищезазначені відомості.
Що стосується погодження з замовником змісту процесуальних документів, що готуються на виконання умов Договору, то таке погодження є обов’язковим.
Що стосується погодження з замовником змісту процесуальних документів, що готуються на виконання умов Договору, то таке погодження є обов’язковим.
Некоректність умов договору
Дата подання: 19 січня 2017 12:46
Дата відповіді: 24 січня 2017 15:16
1. Пункт 4.4. проекту договору пов'язує момент оплати з “дня набрання законної сили рішення суду про повне або часткове задоволення позовних вимог Замовника, по справі участь у якій приймав Виконавець або його представники на підставі отриманих заявок від Замовника, з урахуванням розгляду справи в апеляційній та касаційній інстанціях”.
Проте, проект договору п. 1.2, п. 1.3 визначають, крім судового представництва представництво в інших в державних органах, в установах, підприємствах, організаціях будь-якої форми власності, розробку правової позиції та юридичної стратегії.
Виконання цих дій не пов'язано з судовим розглядом та судовим рішенням.
Проект договору не передбачає оплату наведених послуг.
Питання: з якого моменту оплачуються послуги, не пов'язані з судовим представництвом та судовим рішенням.
2. Відповідно до п. 4.2. “Економічною вигодою Замовника у цілях виконання цього Договору є суми, відшкодовані на користь Замовника чи визнані такими, що не підлягають сплаті Замовником у результаті наданих Виконавцем послуг.”
В контексті проекту договору слово “відшкодування” є не зрозумілим. Згідно з п. 1.2. послугою є “особиста участь і представництво інтересів Замовника в судах будь-якої інстанції”. Пункт 4.4. пов'язує оплату з винесенням судового рішення. Таким чином, “відшкодування” за смислом договору є визначення судом суми, яка належить до сплати Замовнику. За таких обставин, для усунення неоднозначного тлумачення умов договору слово “відшкодовані”
Питання: Чи слід словом “відшкодовані” розуміти “присуджені” (“суми, які присуджені на користь Замовника”)?
3. Відповідно до п. 4.3. проекту договору “У разі якщо послуги Виконавця не призвели до отримання економічної вигоди Замовником, то Замовник звільняється від повного розрахунку за надані послуги Виконавцем”.
У випадках коли Виконавець визначив безперспективність заперечення вимог контрагента, а Замовник наполягав на судовому чи іншому оскарженні, то у Замовника відсутня економічна вигоди.
Питання: Чи може Виконавець відмовитися від завдання Замовника, яке визнано Виконавцем безперспективним? Якщо ні, яким чином будуть оплачені вказані послуги?
3. Відповідно до п. 4.3. проекту договору “У разі якщо послуги Виконавця не призвели до отримання економічної вигоди Замовником, то Замовник звільняється від повного розрахунку за надані послуги Виконавцем”.
Пунктом 1.2. проекту договору передбачено, серед іншого, захист репутації Замовника, тобто захист немайнового права.
Питання: яким чином оплачуються послуги Виконавця з захисту немайнових прав?
4. Пунктом 5.1.6. проекту договору передбачено “Надавати послуги Замовнику щодо його представництва в судах та контролюючих органах до повного виконання заявок, отриманих під час дії даного Договору, навіть у разі закінчення строку дії цього Договору.”
Судовий розгляд може тривати декілька років.
Судове представництво здійснюється на підставі довіреностей, які видаються на виконання цього договору та повинні мати строк дії не більший за строк дії договору.
Питання: на яких правових підставах Замовник планує видавати довіреності на судове представництво після закінчення строку дії договору? Яким чином виконавець, після спливу строку дії довіреності, може надавати Замовнику послуги з судового та іншого представництва?
5. Відповідно до п. 1.1 проекту договору: “Виконавець зобов’язується надавати юридичні послуги за кодом ДК 021:2015 79112000-2 (послуги з юридичного представництва) (надалі – послуги), на підставі заявок Замовника, що є невід’ємними частинами цього Договору, а Замовник – прийняти і оплатити такі послуги”.
Питання: чи означає це, що заявки Замовника мають бути виключно у письмовій формі?
Пропонуємо внести зміни до проекту договору
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Послуги, не пов’язані з судовим представництвом та судовим рішенням, не підлягають оплаті.
2. До сум відшкодованих на користь Замовника відносяться суми, які були незаконно сплачені Замовником, а після надання послуг Виконавцем , повернуті Замовнику.
3. Виконавець не може відмовитись від виконання письмової заявки Замовника. Оплатою послуг представництва інтересів Замовника в суді, як зазначено в п.4.3 Проекту Договору, є 25% від суми сплачених авансових внесків, незалежно від розміру економічної вигоди.
3. Пункт 1.2. Проекту Договору не передбачає "захист репутації Замовника". Він передбачає участь у процесах, до яких залучаються юридичні служби, результати яких можуть вплинути на репутацію Замовника. Виконавець не буде залучатись до "захисту репутації Замовника".
4. Відповідно до п. 5.3.4, Замовник зобов’язаний видавати доручення на представників Учасника для надання послуг за цим Договором. У разі спливу строку (терміну) дії доручення Замовника, видати представникам Учасника нове доручення для можливості повного виконання заявок за цим Договором, враховуючи п.5.1.6. даного Договору.
5. Так, заявки мають бути оформлені тільки в письмовій формі. В проект договору будуть внесені відповідні зміни.
2. До сум відшкодованих на користь Замовника відносяться суми, які були незаконно сплачені Замовником, а після надання послуг Виконавцем , повернуті Замовнику.
3. Виконавець не може відмовитись від виконання письмової заявки Замовника. Оплатою послуг представництва інтересів Замовника в суді, як зазначено в п.4.3 Проекту Договору, є 25% від суми сплачених авансових внесків, незалежно від розміру економічної вигоди.
3. Пункт 1.2. Проекту Договору не передбачає "захист репутації Замовника". Він передбачає участь у процесах, до яких залучаються юридичні служби, результати яких можуть вплинути на репутацію Замовника. Виконавець не буде залучатись до "захисту репутації Замовника".
4. Відповідно до п. 5.3.4, Замовник зобов’язаний видавати доручення на представників Учасника для надання послуг за цим Договором. У разі спливу строку (терміну) дії доручення Замовника, видати представникам Учасника нове доручення для можливості повного виконання заявок за цим Договором, враховуючи п.5.1.6. даного Договору.
5. Так, заявки мають бути оформлені тільки в письмовій формі. В проект договору будуть внесені відповідні зміни.
Реквізити протоколу
Дата подання: 20 січня 2017 16:23
Дата відповіді: 24 січня 2017 15:18
Для оформлення банківської гарантії, просимо надати реквізити (дата і номер) протоколу тендерного комітету про затвердження тендерної документації
Відповідь: Протокол затвердження тендерної документації №13-З від 17.01.2017.
Титульна сторінка тендерної документації (скан копія) завантажена в систему.
Титульна сторінка тендерної документації (скан копія) завантажена в систему.
Загальні питання
Дата подання: 23 січня 2017 13:27
Дата відповіді: 26 січня 2017 14:23
Доброго дня, просимо дати відповідь на наступні запитання:
1) Яка періодичність надання Замовником заявок з визначенням переліку та обсягу послуг (1 раз в місяць/тиждень/день, щоденно)?
2) Чи наявні обмеження обсягу послуг, які Виконавець повинен надати Замовнику (кількість заявок, завдань та ін..)? Якщо таких обмежень немає, чи означає це, що Замовник відповідно до Договору матиме право подавати Замовнику заявки щодо необхідності надання БУДЬ –ЯКИХ юридичних послуг з БУДЬ – ЯКИХ питань, які так чи інакше стосуватимуться діяльності Замовника БЕЗ ЖОДНИХ ОБМЕЖЕНЬ (наприклад, консультування з приводу дотримання трудового законодавства працівниками Замовника, підготовка та аналіз ВСІХ господарських договорів, які укладає Замовник та ін..)?
3). Просимо уточнити, хто із Сторін (Замовник чи Виконавець) буде нести витрати на відрядження, проїзд ( в тому числі, в інші міста України, проїзд за межі України, оплату проживання та ін..) та витрати по оплаті судового збору, оплати послуг нотаріуса та інших офіційних платежів?
34. Просимо зазначити, на підставі чого буде визначатися вартість тієї чи іншої послуги, яку буде надавати Виконавець. Якщо така вартість буде визначатись, виходячи з орієнтовного часу, витраченого Виконавцем на виконання заявок, то яким чином буде оплачуватися час роботи Виконавця, що перевищуватиме обсяг часу, оплачений загальною вартістю Договору?
Наприклад, при орієнтовній вартості послуг Виконавця 300грн./год., загальний оплачуваний обсяг роботи Виконавця з врахуванням розміру загального бюджету Закупівлі (300 тис. грн.) становить 1000 годин. Яким чином будуть оплачені послуги Виконавця, якщо на виконання заявок ним об’єктивно буде витрачено обсяг часу, який значно перевищуватиме 1000 годин?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Періодичність подання заявок не встановлена. Заявки будуть надаватись Виконавцю по мірі необхідності.
2. Відповідно до умов проекту Договору жодних обмежень щодо обсягу та напряму юридичних питань і послуг, за якими може звертатись Замовник до Виконавця, не встановлено.
3. Витрати на відрядження, проїзд та ін. несе Виконавець. Витрати по оплаті судового збору, експертиз несе Замовник.
4. Відповідно до умов Договору оплаті підлягають послуги з представництва інтересів Замовника в судах різних інстанцій. Розмір оплати залежить від суми економічної вигоди Замовника.
2. Відповідно до умов проекту Договору жодних обмежень щодо обсягу та напряму юридичних питань і послуг, за якими може звертатись Замовник до Виконавця, не встановлено.
3. Витрати на відрядження, проїзд та ін. несе Виконавець. Витрати по оплаті судового збору, експертиз несе Замовник.
4. Відповідно до умов Договору оплаті підлягають послуги з представництва інтересів Замовника в судах різних інстанцій. Розмір оплати залежить від суми економічної вигоди Замовника.
Загальне запитання
Дата подання: 23 січня 2017 14:09
Дата відповіді: 26 січня 2017 14:24
В п. 4.3 проекту Договору зазначена залежність повного розрахунку від отримання економічної вигоди. Яким чином оплачуються послуги Виконавця, якщо здійснена послуга,БЕЗПОСЕРЕДНЬО не пов'язана з отриманням ВИГОДИ,наприклад. здійснення перемовин з органами державної влади, підготовка листів і т.д.???
Відповідь: 1. Послуги не пов’язані з отриманням економічної вигоди не підлягають оплаті.
Загальне запитання
Дата подання: 23 січня 2017 14:14
Дата відповіді: 26 січня 2017 14:24
Який конкретний механізм оплати: загальна сума буде рівномірно розподілятися помісячно, чи оплата за кожний місяць буде залежати від обсягу робіт . Якщо від обсягу, то де буде передбачено вартість послуг за конкретний місяць (в заявці, в ін. документів).
Відповідь: 1. Виконавцю будуть сплачуватись щомісячні авансові платежі . Розмір авансових платежів є одним з нецінових критеріїв. Остаточний розрахунок за надані послуги проводиться з відстрочкою платежу, починаючи з дня набрання законної сили рішення суду про повне або часткове задоволення позовних вимог Замовника, по справі, участь у якій брав Виконавець. Розрахунок вартості наданих послуг залежить від розміру економічної вигоди Замовника в результаті таких послуг. Загальна вартість послуг розраховується у відсотках до економічної вигоди Замовника, але не вище загальної вартості Договору.
Зауваження до умов договору, викладених в проекті та тендерній документації
Дата подання: 23 січня 2017 16:55
Дата відповіді: 26 січня 2017 14:24
- п.6.1 договору – акт приймання наданих послуг підписується сторонами по закінченню надання послуг, тобто, по закінченню строку дії договору (або навіть до повного виконання заявок за договором, як це передбачено п. 5.1.6). Це створює невизначеність щодо долі авансових внесків, які сплачуються Замовником щомісяця (п.4.1). Тобто, відпрацювавши протягом року , виконавець має суму авансу, яку не можна вважати оплатою послуг до підписання акту.
Пропоную акти підписувати щомісяця.
- Відстрочка платежу – чому в тендерній документації нижній поріг стартує від 30 днів , а не від 0 ? В проекті договору, (п.4.4.) «з відстрочкою до ____ кал. днів»
- п.4.4. виключити «касаційної» - рішення набирає законної сили після апеляційного оскарження
- попередньо подані слушні запитання щодо обсягу роботи та категорії судових справ за 2016 рік , що є умовою для визначення обсягу послуг та потенційної економічної вигоди - п.5.1.6 виконавець зобов’язаний надавати послуги замовнику щодо його представництва в судах та контролюючих органах до повного виконання заявок, отриманих під час дії даного договору навіть у разі закінчення строку дії цього договору – судове оскарження може тривати роками. Пропоную виключити
- оскільки критерієм оплати є економічна вигода, пропоную для обрахування ролі виконавця в отриманні ек.вигоди в заявках вказувати орієнтовну «ціну питання» - тобто очікуваний розмір економічної вигоди замовника, які передбачаються від вирішення умов, поставлених в заявці.
- відповідно до п.4.3. Договору, «незалежно від розміру отриманої економічної вигоди 25% від суми раніше отриманих авансових внесків вважаються платою за представництво інтересів замовника в суді та не підлягають поверненню.
75 % авансових внесків підлягають поверненню .
Таким чином, оплату Виконавець отримає тільки від заявок, які потенційно містять економічну вигоду.
Тому пропоную або залишити в переліку послуг тільки судове представництво та виключити інші юридичні послуги, або при залишенні обсягу послуг, збільшити розмір оплати за послуги, які не передбачають прямої економічної вигоди.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Акт приймання наданих послуг підписується сторонами по закінченню надання послуг. Щомісячні акти не передбачені. До підписання акту щомісячні авансові платежі так і є авансовими платежами.
2. Щодо відстрочки платежу – Умови тендерної документації залишаються без змін.
3. У разі, якщо за результатами розгляду справи, наприклад, апеляційною інстанцією Замовник отримав економічну вигоду, проте за результатом розгляду справи касаційною інстанцією рішення апеляційної інстанції було скасовано та прийнято рішення не на користь Замовника, остаточний розрахунок не проводиться. Тому виключати "касаційній" з пункту 4.4. є недоречним.
4. Проводити оплату відповідно до розміру "очікуваної вигоди" є необґрунтованим, оскільки "очікувана економічна вигода" не може бути точною і об’єктивно визначеною сумою.
5. За умовами проекту Договору оплаті підлягають лише послуги з судового представництва.
2. Щодо відстрочки платежу – Умови тендерної документації залишаються без змін.
3. У разі, якщо за результатами розгляду справи, наприклад, апеляційною інстанцією Замовник отримав економічну вигоду, проте за результатом розгляду справи касаційною інстанцією рішення апеляційної інстанції було скасовано та прийнято рішення не на користь Замовника, остаточний розрахунок не проводиться. Тому виключати "касаційній" з пункту 4.4. є недоречним.
4. Проводити оплату відповідно до розміру "очікуваної вигоди" є необґрунтованим, оскільки "очікувана економічна вигода" не може бути точною і об’єктивно визначеною сумою.
5. За умовами проекту Договору оплаті підлягають лише послуги з судового представництва.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-01-18-000408-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Арбітіс Юридична Фірма, Товариство З Обмеженою Відповідальністю, Код ЄДРПОУ:35972206
Дата подання: 19 січня 2017 11:39
Вимога про усунення дискримінаційних вимог до учасників
За тендерною документацією предметом закупівлі є "Послуги з юридичного представництва, код за ДК 021-2015 – 79112000-2 Послуги з юридичного представництва"
Вимогами тендерної документації (Додаток №2 - Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) встановлена вимога до учасника мати в штаті не менше 1 кандидата або доктора економічних наук.
1. Якісне надання послуг з юридичного представництва взагалі не вимагає наявність у виконавця спеціалістів з економічної освітою.
2. Встановлення рівня економічної освіти "кандидат або доктор економічних наук" є суттєвим обмеженням для конкуренції та спрямована на певного, зазделегіть визначеного учасника.
Зазначена вимога обмежує конкуренцію, призводить до дискримінації учасників, чим порушує ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно з ч. 2 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити з тендерної документації вимогу до учасника мати в штаті не менше 1 кандидата або доктора економічних наук.
Розгорнути
Згорнути
Вимогами тендерної документації (Додаток №2 - Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) встановлена вимога до учасника мати в штаті не менше 1 кандидата або доктора економічних наук.
1. Якісне надання послуг з юридичного представництва взагалі не вимагає наявність у виконавця спеціалістів з економічної освітою.
2. Встановлення рівня економічної освіти "кандидат або доктор економічних наук" є суттєвим обмеженням для конкуренції та спрямована на певного, зазделегіть визначеного учасника.
Зазначена вимога обмежує конкуренцію, призводить до дискримінації учасників, чим порушує ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно з ч. 2 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити з тендерної документації вимогу до учасника мати в штаті не менше 1 кандидата або доктора економічних наук.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2017 15:30
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Наявність у штаті підприємства працівника з рівнем економічної освіти "кандидат або доктор економічних наук" є підтвердженням відповідної кваліфікації працівників. Для оскарження рішень контролюючих органів, а саме рішень органів Державної фіскальної служби, необхідно проводити економічний аналіз бухгалтерського, податкового та управлінського обліку Підприємства. Для цього необхідно мати відповідний рівень економічної освіти. Оскільки питання, які будуть розглядатися під час судового розгляду потребують не лише юридичного, а й економічного обґрунтування, ми вважаємо за необхідне встановити одним з кваліфікаційних критеріїв наявність працівників саме з рівнем економічної освіти "кандидат або доктор економічних наук".
Встановлення такого критерію не є дискримінацією учасників, а правом Замовника.
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Наявність у штаті підприємства працівника з рівнем економічної освіти "кандидат або доктор економічних наук" є підтвердженням відповідної кваліфікації працівників. Для оскарження рішень контролюючих органів, а саме рішень органів Державної фіскальної служби, необхідно проводити економічний аналіз бухгалтерського, податкового та управлінського обліку Підприємства. Для цього необхідно мати відповідний рівень економічної освіти. Оскільки питання, які будуть розглядатися під час судового розгляду потребують не лише юридичного, а й економічного обґрунтування, ми вважаємо за необхідне встановити одним з кваліфікаційних критеріїв наявність працівників саме з рівнем економічної освіти "кандидат або доктор економічних наук".
Встановлення такого критерію не є дискримінацією учасників, а правом Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2017 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПрАТ Інюрполіс |
1 400 000,00
UAH
|
1 300 000,00
UAH
|
1 | 1 300 000 | Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРАВОЗАХИСТ" |
600 000,00
UAH
|
210 000,00
UAH
|
1.1428571429 | 183 750 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Юридична фірма "Нюанс-де-Юре" |
950 000,00
UAH
|
350 000,00
UAH
|
1.4285714286 | 245 000 | Документи |
ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "СТРАТЕГ" |
1 027 082,12
UAH
|
357 142,85
UAH
|
1.4285714286 | 249 999.99 | Документи |
ТОВ Юридична компанія Гвоздій та Оберкович |
1 366 665,00
UAH
|
785 714,28
UAH
|
1.4285714286 | 550 000 | Документи |
ТОВ Коларес |
1 400 000,00
UAH
|
800 000,00
UAH
|
1.4285714286 | 560 000 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Форс енд Райт Лігал Груп" |
1 416 455,00
UAH
|
700 000,00
UAH
|
1.0714285714 | 653 333.33 | Документи |
ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "ГРОМОВ ТА ГРОМОВА" |
1 000 000,00
UAH
|
750 000,00
UAH
|
1.0714285714 | 700 000 | Документи |
ТОВ "АЛЄКСЄЄВ, БОЯРЧУКОВ ТА ПАРТНЕРИ" |
1 099 500,00
UAH
|
920 000,00
UAH
|
1.2142857143 | 757 647.06 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРАВОЗАХИСТ" #37616038 |
Очікує рішення |
210 000,00
UAH
|
03 лютого 2017 16:30
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 лютого 2017 14:03 |
Коментар щодо відміни: | Відміна торгів згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15", а саме: через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
08 лютого 2017 14:03
|
Електронний підпис |
08 лютого 2017 13:41
|
!!! ПРОТОКОЛ ВІДМІНИ.doc |