Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки, картриджів (код ДК 021:2015-50310000-1) , послуги з ремонту та обслуговуванню картриджів, згідно специфікації (Заміна комплектуючих деталей, заправка, чипування тонер-пристроїв, ремонт і профілактика програмування копіювальної техніки, МФУ та принтерів)
Очікувана вартість
309 124,00 UAH
UA-2017-01-18-000262-c ff0244ad053f4f7db930d089750b1f0f
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Анна "Донецьктеплоко Миколаївна

+380627220020 okpdtke.tender@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКП "Донецьктеплокомуненерго"
Код ЄДРПОУ: 03337119
Вебсайт: http://kpdtke.donetsk.ua/
Місцезнаходження: 85114, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, м.Костянтинівка, вул.Ємельянова, 69
Контактна особа: Анна "Донецьктеплоко Миколаївна
+380627220020
okpdtke.tender@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2017 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2017 14:00
Початок аукціону: 26 січня 2017 14:12
Очікувана вартість: 309 124,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 091,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки, картриджів (код ДК 021:2015-50310000-1) , послуги з ремонту та обслуговуванню картриджів, згідно специфікації (Заміна комплектуючих деталей, заправка, чипування тонер-пристроїв, ремонт і профілактика програмування копіювальної техніки, МФУ та принтерів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
послуги з ремонту та обслуговуванню картриджів, згідно специфікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85114, Україна, Донецька обл., Костянтинівка, Ємельянова,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подання цінової пропозиції
Дата подання: 22 січня 2017 19:40
Дата відповіді: 23 січня 2017 08:47
Доброго дня! Прошу Вас роз'яснити наступне. У блоці " ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель" у підпункті 6.1. є посилання на Додаток №2 до Документації, відповідно до якого повинна бути надана цінова пропозиція Учасником. Однак сама форма Додатку №2 к документації не прикладена. Отже у наявності Додаток №1"Цінова пропозиція", на який у переліку необхідних документив посилання не міститься взагалі. Поясніть, будь ласка, чи є це технічною помилкою, або дійсно необхідно подавати цінову пропозицію відповідно до двох додатків? Якщо так, тоді необхідно додати до переліку документів зразок Додатку №2. З повагою, Олексій Михайлович
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо що, звернули нашу увагу. Дійсно сталася технічна помилка, у тексті Документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель "Додаток №2" вважати викладеним як "Додаток №1".

З повагою,
тендерний комітет ОКП "ДТКЕ"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-18-000262-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЗАЙЦЕВ ПАВЛО ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2654904753
Дата подання: 02 лютого 2017 21:35
Документи переможця не відповідають вимогам закупівлі.
Замовник :Обласне комунальне підприємство "Донецьктеплокомуненерго" в технічній документації до тендеру в пункті 6.6 чітко прописав, які довідки повинен надати участник, для підтвердження про свою відповідність вимогам закупівлі. ФОП Бабкін О.М. не надав належної інформаціі по цьому пункту, а саме: в довідці про матеріально технічну базу не вказав, яке саме обладнання буде залучене для виконання робіт. В довідці про кваліфікованих працівників які будуть залучені для виконання робіт, не вказав, не кількість працівників, не їх стаж роботи в сфері обслуговування та ремонту офісної техніки. В довідці про досвід виконання аналогічних договорів, не надав інформацію, щодо підписання аналогічних договорів (у кількості не менше двох).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2017 14:42
Доброго дня шановний Учасник! звертаємо Вашу увагу що допорогові закупівлі не регулюються Законом України "Про публічні закупівлі", а Закупівля здійснюється у порядку та на умовах, затверджених наказом від 13.04.2016 №35 ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель»(далі Порядок).
Відповідно п 6.3. Порядку: Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно п.9.1. Порядку: Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. За результатами аукціону закупівлі Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки, картриджів (код ДК 021:2015-50310000-1) , послуги з ремонту та обслуговуванню картриджів, згідно специфікації (Заміна комплектуючих деталей, заправка, чипування тонер-пристроїв, ремонт і профілактика програмування копіювальної техніки, МФУ та принтерів), найнижчу цінову пропозицію запропонував ФОП Бабкін О.М.
В Документації для проведення допорогової закупівлі Замовником у п.6.6. було зазначено наступні вимоги до Учасників:
- надати довідку в довільній формі про наявність матеріально технічної бази та кваліфікованих працівників, як підтвердження можливості виконання послуг зазначених у предметі закупівлі, Учасник ФОП Бабкін О.М. надав Довідку в довільній формі, яка містить відповідну інформацію за власним підписом та з відбитком печатки.
Звертаємо Вашу Увагу що в вимогах зазначених Замовником, під час оголошення процедури закупівлі, не було вимог щодо конкретизації обладнання яке є в наявності у Учасника та кількості працівників, отже Замовник не має підстав для відхилення пропозиції Учасника ФОП Бабкіна О.М. з цього приводу.
Стосовно надання довідки в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (інформація щодо укладених договорів у кількості не менш двох), Учасник - ФОП Бабкін О.М. надав Довідку за власним підписом та з відбитком печатки в довільній формі, яка містить інформацію про наявність аналогічних договорів за попередні 2 роки, отже Замовник не має підстав для відхилення пропозиції Учасника ФОП Бабкіна О.М. з цього приводу.
Також наголошуємо, що Учасник процедури закупівлі повністю несе відповідальність за надану інформацію яка завірена його підписом та печаткою. У разі не відповідності Учасника інформації зазначеної в наданих довідках, він несе відповідальність згідно законодавства України та умов Договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2017 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабкін Олексій Михайлович 304 274,00
UAH
110 000,00
UAH
Документи
ФОП "ЗАЙЦЕВ ПАВЛО ІГОРОВИЧ" 294 580,00
UAH
155 000,00
UAH
Документи
ФОП "Ясенок Михайло Юрійович" 309 124,00
UAH
166 340,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ” 219 121,17
UAH
194 000,00
UAH
Документи
ФОП "ПЛЕСКАЧ АНДРІЙ БОРИСОВИЧ" 262 722,00
UAH
197 777,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 січня 2017 12:22
остаточна_пропоз.rar
29 січня 2017 12:22
Дов2.jpg
25 січня 2017 13:51
Довідка.jpg
25 січня 2017 13:27
договор4.jpg
25 січня 2017 13:27
договор3.jpg
25 січня 2017 13:27
договор2.jpg
25 січня 2017 13:26
договор1.jpg
25 січня 2017 12:16
свідоцтво12.jpg
25 січня 2017 12:16
свідоцтво11.jpg
25 січня 2017 12:16
свідоцтво2.jpg
25 січня 2017 12:16
свідоцтво1.jpg
25 січня 2017 12:16
пропозиція4.jpg
25 січня 2017 12:16
пропозиція3.jpg
25 січня 2017 12:16
пропозиція2.jpg
25 січня 2017 12:16
пропозиція1.jpg
25 січня 2017 12:16
витяг4.jpg
25 січня 2017 12:16
витяг3.jpg
25 січня 2017 12:16
витяг2.jpg
25 січня 2017 12:16
витяг1.jpg
25 січня 2017 12:16
виписка2.jpg
25 січня 2017 12:14
виписка1.jpg

Публічні документи

24 січня 2017 14:36
_jpg (1).pdf
24 січня 2017 14:36
_11_jpg.pdf
24 січня 2017 14:36
_10_jpg.pdf
24 січня 2017 14:36
_9_jpg.pdf
24 січня 2017 14:36
_8_jpg.pdf
24 січня 2017 14:36
_7_jpg.pdf
24 січня 2017 14:36
_6_jpg.pdf
24 січня 2017 14:36
_5_jpg.pdf
24 січня 2017 14:36
_4_jpg.pdf
24 січня 2017 14:36
_3_jpg.pdf
24 січня 2017 14:36
_2_jpg (1).pdf
24 січня 2017 14:36
_1_jpg.pdf
24 січня 2017 13:53
Scan-170120-0003.pdf
24 січня 2017 13:53
Scan-170120-0002.pdf
24 січня 2017 13:53
img001.pdf
24 січня 2017 13:53
_png.pdf
24 січня 2017 13:53
_png (3).pdf
24 січня 2017 13:53
_png (2).pdf
24 січня 2017 13:53
_png (1).pdf
24 січня 2017 13:53
_jpg.pdf
24 січня 2017 13:53
_3_png.pdf
24 січня 2017 13:53
_3_png (1).pdf
24 січня 2017 13:53
_2_png.pdf
24 січня 2017 13:53
_2_png (2).pdf
24 січня 2017 13:53
_2_png (1).pdf
24 січня 2017 13:53
_2_jpg.pdf
24 січня 2017 13:53
_1_png.pdf

Публічні документи

25 січня 2017 13:53
Сканировать10051.JPG
25 січня 2017 13:53
Сканировать10050.JPG
25 січня 2017 13:53
Сканировать10049.JPG
25 січня 2017 13:52
Сканировать10048.PDF
25 січня 2017 13:52
Сканировать10047.PDF
25 січня 2017 13:52
Сканировать10046.JPG
25 січня 2017 13:52
Сканировать10045.JPG
25 січня 2017 13:52
Сканировать10044.JPG
25 січня 2017 13:52
Сканировать10043.JPG
25 січня 2017 13:52
Сканировать10042.PDF

Публічні документи

24 січня 2017 13:07
статут.pdf

Публічні документи

25 січня 2017 13:50
Спец+цен+сум.xlsx
25 січня 2017 13:50
Document_USR_1002056180.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабкін Олексій Михайлович

ФОП "ЗАЙЦЕВ ПАВЛО ІГОРОВИЧ"

ФОП "Ясенок Михайло Юрійович"

Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ”

ФОП "ПЛЕСКАЧ АНДРІЙ БОРИСОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабкін Олексій Михайлович
#2859309172
Переможець 110 000,00
UAH
02 лютого 2017 16:32

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2017 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабкін Олексій Михайлович
#2859309172
110 000,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
10 лютого 2017 09:46