Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки, картриджів (код ДК 021:2015-50310000-1) , послуги з ремонту та обслуговуванню картриджів, згідно специфікації (Заміна комплектуючих деталей, заправка, чипування тонер-пристроїв, ремонт і профілактика програмування копіювальної техніки, МФУ та принтерів)
Очікувана вартість
309 124,00 UAH
UA-2017-01-18-000262-c ● ff0244ad053f4f7db930d089750b1f0f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКП "Донецьктеплокомуненерго" |
Код ЄДРПОУ: | 03337119 |
Вебсайт: | http://kpdtke.donetsk.ua/ |
Місцезнаходження: | 85114, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, м.Костянтинівка, вул.Ємельянова, 69 |
Контактна особа: |
Анна "Донецьктеплоко Миколаївна +380627220020 okpdtke.tender@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2017 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2017 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2017 14:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2017 14:12 |
Очікувана вартість: | 309 124,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 091,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки, картриджів (код ДК 021:2015-50310000-1) , послуги з ремонту та обслуговуванню картриджів, згідно специфікації (Заміна комплектуючих деталей, заправка, чипування тонер-пристроїв, ремонт і профілактика програмування копіювальної техніки, МФУ та принтерів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
послуги з ремонту та обслуговуванню картриджів, згідно специфікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85114, Україна, Донецька обл., Костянтинівка, Ємельянова,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2017 13:52 |
Документація.docx |
18 січня 2017 13:52 |
Спецификация предмета закупівлі.xlsx |
18 січня 2017 13:52 |
Проект договору.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо подання цінової пропозиції
Дата подання: 22 січня 2017 19:40
Дата відповіді: 23 січня 2017 08:47
Доброго дня!
Прошу Вас роз'яснити наступне. У блоці " ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель" у підпункті 6.1. є посилання на Додаток №2 до Документації, відповідно до якого повинна бути надана цінова пропозиція Учасником. Однак сама форма Додатку №2 к документації не прикладена. Отже у наявності Додаток №1"Цінова пропозиція", на який у переліку необхідних документив посилання не міститься взагалі. Поясніть, будь ласка, чи є це технічною помилкою, або дійсно необхідно подавати цінову пропозицію відповідно до двох додатків? Якщо так, тоді необхідно додати до переліку документів зразок Додатку №2.
З повагою,
Олексій Михайлович
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо що, звернули нашу увагу. Дійсно сталася технічна помилка, у тексті Документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель "Додаток №2" вважати викладеним як "Додаток №1".
З повагою,
тендерний комітет ОКП "ДТКЕ"
З повагою,
тендерний комітет ОКП "ДТКЕ"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-01-18-000262-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЗАЙЦЕВ ПАВЛО ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2654904753
Дата подання: 02 лютого 2017 21:35
Документи переможця не відповідають вимогам закупівлі.
Замовник :Обласне комунальне підприємство "Донецьктеплокомуненерго" в технічній документації до тендеру в пункті 6.6 чітко прописав, які довідки повинен надати участник, для підтвердження про свою відповідність вимогам закупівлі. ФОП Бабкін О.М. не надав належної інформаціі по цьому пункту, а саме: в довідці про матеріально технічну базу не вказав, яке саме обладнання буде залучене для виконання робіт. В довідці про кваліфікованих працівників які будуть залучені для виконання робіт, не вказав, не кількість працівників, не їх стаж роботи в сфері обслуговування та ремонту офісної техніки. В довідці про досвід виконання аналогічних договорів, не надав інформацію, щодо підписання аналогічних договорів (у кількості не менше двох).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2017 14:42
Доброго дня шановний Учасник! звертаємо Вашу увагу що допорогові закупівлі не регулюються Законом України "Про публічні закупівлі", а Закупівля здійснюється у порядку та на умовах, затверджених наказом від 13.04.2016 №35 ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель»(далі Порядок).
Відповідно п 6.3. Порядку: Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно п.9.1. Порядку: Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. За результатами аукціону закупівлі Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки, картриджів (код ДК 021:2015-50310000-1) , послуги з ремонту та обслуговуванню картриджів, згідно специфікації (Заміна комплектуючих деталей, заправка, чипування тонер-пристроїв, ремонт і профілактика програмування копіювальної техніки, МФУ та принтерів), найнижчу цінову пропозицію запропонував ФОП Бабкін О.М.
В Документації для проведення допорогової закупівлі Замовником у п.6.6. було зазначено наступні вимоги до Учасників:
- надати довідку в довільній формі про наявність матеріально технічної бази та кваліфікованих працівників, як підтвердження можливості виконання послуг зазначених у предметі закупівлі, Учасник ФОП Бабкін О.М. надав Довідку в довільній формі, яка містить відповідну інформацію за власним підписом та з відбитком печатки.
Звертаємо Вашу Увагу що в вимогах зазначених Замовником, під час оголошення процедури закупівлі, не було вимог щодо конкретизації обладнання яке є в наявності у Учасника та кількості працівників, отже Замовник не має підстав для відхилення пропозиції Учасника ФОП Бабкіна О.М. з цього приводу.
Стосовно надання довідки в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (інформація щодо укладених договорів у кількості не менш двох), Учасник - ФОП Бабкін О.М. надав Довідку за власним підписом та з відбитком печатки в довільній формі, яка містить інформацію про наявність аналогічних договорів за попередні 2 роки, отже Замовник не має підстав для відхилення пропозиції Учасника ФОП Бабкіна О.М. з цього приводу.
Також наголошуємо, що Учасник процедури закупівлі повністю несе відповідальність за надану інформацію яка завірена його підписом та печаткою. У разі не відповідності Учасника інформації зазначеної в наданих довідках, він несе відповідальність згідно законодавства України та умов Договору.
Відповідно п 6.3. Порядку: Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно п.9.1. Порядку: Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. За результатами аукціону закупівлі Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки, картриджів (код ДК 021:2015-50310000-1) , послуги з ремонту та обслуговуванню картриджів, згідно специфікації (Заміна комплектуючих деталей, заправка, чипування тонер-пристроїв, ремонт і профілактика програмування копіювальної техніки, МФУ та принтерів), найнижчу цінову пропозицію запропонував ФОП Бабкін О.М.
В Документації для проведення допорогової закупівлі Замовником у п.6.6. було зазначено наступні вимоги до Учасників:
- надати довідку в довільній формі про наявність матеріально технічної бази та кваліфікованих працівників, як підтвердження можливості виконання послуг зазначених у предметі закупівлі, Учасник ФОП Бабкін О.М. надав Довідку в довільній формі, яка містить відповідну інформацію за власним підписом та з відбитком печатки.
Звертаємо Вашу Увагу що в вимогах зазначених Замовником, під час оголошення процедури закупівлі, не було вимог щодо конкретизації обладнання яке є в наявності у Учасника та кількості працівників, отже Замовник не має підстав для відхилення пропозиції Учасника ФОП Бабкіна О.М. з цього приводу.
Стосовно надання довідки в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (інформація щодо укладених договорів у кількості не менш двох), Учасник - ФОП Бабкін О.М. надав Довідку за власним підписом та з відбитком печатки в довільній формі, яка містить інформацію про наявність аналогічних договорів за попередні 2 роки, отже Замовник не має підстав для відхилення пропозиції Учасника ФОП Бабкіна О.М. з цього приводу.
Також наголошуємо, що Учасник процедури закупівлі повністю несе відповідальність за надану інформацію яка завірена його підписом та печаткою. У разі не відповідності Учасника інформації зазначеної в наданих довідках, він несе відповідальність згідно законодавства України та умов Договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2017 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бабкін Олексій Михайлович |
304 274,00
UAH
|
110 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ЗАЙЦЕВ ПАВЛО ІГОРОВИЧ" |
294 580,00
UAH
|
155 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "Ясенок Михайло Юрійович" |
309 124,00
UAH
|
166 340,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ” |
219 121,17
UAH
|
194 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ПЛЕСКАЧ АНДРІЙ БОРИСОВИЧ" |
262 722,00
UAH
|
197 777,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бабкін Олексій Михайлович #2859309172 |
Переможець |
110 000,00
UAH
|
02 лютого 2017 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
10 лютого 2017 09:46
|