Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки
Очікувана вартість
103 537,80 UAH
UA-2017-01-18-000107-c ebd3050c1f484bb7a42e842087aeb627
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернова Інна

+380664529701 eva2010.17@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ "ПАТРІОТ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22647376
Вебсайт: http://hvl.org.ua
Місцезнаходження: 63524, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Горького, 13 смт Есхар, Харківська обл., Чугуївський р-н.
Контактна особа: Чернова Інна
+380664529701
eva2010.17@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2017 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2017 11:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2017 18:00
Очікувана вартість: 103 537,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 106,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5820 кг
код ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63524, Україна, Харківська обл., смт. Есхар, вул. Горького, буд.13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2017 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2017 10:56
Допороговые молоко.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо необхідності наявності експедитора, як окремого працівника
Дата подання: 19 січня 2017 15:32
Дата відповіді: 20 січня 2017 07:36
В тендерній документації передбачено надання в складі тендерної пропозиції інформації та документів (трудові книжки, особисті медичні книжки, медичні довідки водіїв щодо придатності до керування транспортним засобом та документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками,) на співробітників, а саме на водіїв, експедиторів, вантажників. Проте така вимога є дискримінаційною для нашого підприємства, так як у нас напротязі багатьох років працюють досвідчені водії-експедитори та вантажники, які професійно та якісно виконують свою роботу. Чи буде підставою для відхилення пропозиції у разі надання в складі тендерної документації скан-копій документів на водія-експедитора та вантажника, адже це не суперечить нормам діючого законодавства? Водночас звертаємо Вашу увагу на те, що в зв’язку з вищевикладеним маємо змогу здійснювати доставку продуктів за низькими цінами. Також просимо пояснити необхідність наявності експедитора, як окремого працівника, адже об’єм разових поставок до вашого закладу є не значним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підставою для відхилення пропозиції може бути будь-яка її невідповідність умовам документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2017 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУБОВИЧ ДЕНИС ОЛЕКСІЙОВИЧ 103 537,80
UAH з ПДВ
103 537,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2017 18:08
Паспорт_Якубович Д.О.pdf
22 січня 2017 18:08
Код_Якубович Д.О.pdf
22 січня 2017 18:08
Довідка_ЄДРПОУ.pdf
22 січня 2017 18:08
тенхічні вимоги.pdf
22 січня 2017 18:08
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУБОВИЧ ДЕНИС ОЛЕКСІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУБОВИЧ ДЕНИС ОЛЕКСІЙОВИЧ
#3328006898
Переможець 103 537,80
UAH з ПДВ
26 січня 2017 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2017 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУБОВИЧ ДЕНИС ОЛЕКСІЙОВИЧ
#3328006898
103 537,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод.уг.молоко 001 (1).jpg зміни до договору
27 грудня 2017 16:38
дод.уг.молоко.jpeg зміни до договору
21 листопада 2017 16:57
дод.уг.молоко.jpeg зміни до договору
02 листопада 2017 10:18
дод.уг.молоко.jpeg зміни до договору
25 квітня 2017 11:21
дод.уг.молоко.jpeg зміни до договору
28 лютого 2017 14:59
Якубович молоко3.jpeg укладений
01 лютого 2017 17:16
Якубович молоко2.jpeg укладений
01 лютого 2017 17:16
Якубович молоко1.jpeg укладений
01 лютого 2017 17:16
Якубович молоко.jpeg укладений
01 лютого 2017 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підвищення середньо-статистичних цін
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підвищення ціни згідно середньо-статистичних
Номер договору про закупівлю: 14
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна цін згідно середньо-статистичних
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною цін згідно середньо-статистичних
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни згідно середньо-статистичних
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням суми договору
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 72 868,11
UAH з ПДВ