Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Механізоване ваккумне та вологе прибирання доріг
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2017-01-17-001396-b 02cd36a3e2ba4a7d9863365a0c7be3e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степаніцина Інна Леонідівна

+380512600277 inna_02112008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410607
Вебсайт: http://koradm.mk.ua
Місцезнаходження: 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, 54050, м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 314
Контактна особа: Степаніцина Інна Леонідівна
+380512600277
inna_02112008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2017 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2017 16:07
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2017 16:07
Початок аукціону: 03 лютого 2017 11:46
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Сумарний обсяг механізованого вакуумного прибирання доріг протягом 2017 року – 906,5 км, сумарний обсяг вологого прибирання доріг протягом 2017 року – 418 км, Всього разом – 1325 км
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1325 км
Механізоване ваккумне та вологе прибирання доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54050, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, територія Корабельного району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2017 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2017 16:04
2017-ТД-відкриті торги мех ваккумне-вологе.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-17-001396-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Комунал Сервіс", Код ЄДРПОУ:40876310
Дата подання: 17 лютого 2017 17:30
Вимога щодо відміни торгів
Голові тендерного комітенту
Адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради
проспект Богоявленський, 314, м. Миколаїв,
Миколаївська область, 54050, Україна

Гвозденко О.П.

Субєкт оскарження:
ТОВ "Комунал Сервіс"

Замовник торгів:
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 05410607
проспект Богоявленський, 314, м. Миколаїв, Миколаївська область, 54050, Україна.
Ідентифікатор закупівлі :
UA-2017-01-17-001396-b

ВИМОГА

ТОВ "Комунал Сервіс" надалі скаржник, бере участь у тендері на ДК 021:2015 (90610000-6) – (Механізоване вакуумне та вологе прибирання доріг).

Під час вивчення тендерної документації інших учасників даних торгів, нами було знайдено наступні помилки, які не відповідають вимогам тендерної пропозиції, а саме:
1. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: не дотримано вимогу Додатку 1 до тендерної документації - Цінову тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, не завантажив в Систему протягом 1-ого робочого дня з дня проведення Аукціону, тобто на наступний робочий день (до 24:00 год. за київським часом), та не надав листа-роз’яснення про її відсутність.

Таким чином у зв’язку з тим що тендерна документація ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» не відповідає вимогам тендерної пропозиції.
Просимо:
1. Прийняти вимогу ТОВ "Комунал Сервіс" до розгляду .
2. Вимогаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КАРС КЛІНІНГ»
3. Вимогеємо відмінити торги через відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із підпунктом 6 пункту 1 статті 31 Закону України про Публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII

ТОВ «Комунал Сервіс»
16.02.2017 р.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 лютого 2017 17:42
Причина: уточнення вимоги
Номер вимоги: UA-2017-01-17-001396-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Комунал Сервіс", Код ЄДРПОУ:40876310
Дата подання: 17 лютого 2017 18:22
Вимога щодо оскарження торгів
Голові тендерного комітенту
Адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради
проспект Богоявленський, 314, м. Миколаїв,
Миколаївська область, 54050, Україна

Гвозденко О.П.

Субєкт оскарження:
ТОВ "Комунал Сервіс"

Замовник торгів:
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 05410607
проспект Богоявленський, 314, м. Миколаїв, Миколаївська область, 54050, Україна.
Ідентифікатор закупівлі :
UA-2017-01-17-001396-b

ВИМОГА

ТОВ "Комунал Сервіс" надалі скаржник, бере участь у тендері на ДК 021:2015 (90610000-6) – (Механізоване вакуумне та вологе прибирання доріг).

Під час вивчення тендерної документації інших учасників даних торгів, нами було знайдено наступні помилки, які не відповідають вимогам тендерної пропозиції, а саме:
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: не дотримано вимогу Додатку 1 до тендерної документації - У випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції цінову тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого є наступною, надає (завантажує в Систему) протягом 1-ого робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника, тобто на наступний робочий день (до 24:00 год. за київським часом).
ТОВ «КАРС КЛІНІНГ», пропозиція якого є наступною, не завантажив в Систему протягом 1-ого робочого дня цінову тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, тобто на наступний робочий день (до 24:00 год. за київським часом).

Таким чином у зв’язку з тим що тендерна документація ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» не відповідає вимогам тендерної пропозиції.
Просимо:
1. Прийняти вимогу ТОВ "Комунал Сервіс" до розгляду .
2. Вимогаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КАРС КЛІНІНГ»
3. Вимогеємо відмінити торги через відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із підпунктом 6 пункту 1 статті 31 Закону України про Публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII


ТОВ «Комунал Сервіс»
16.02.2017 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2017 16:58
Відмовити у задоволені вимоги учасника ТОВ «Комунал Сервіс» щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» та відміну торгів через відхилення всіх тендерних пропозицій, згідно із підпунктом 6 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

20 лютого 2017 16:57
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2017 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Комунал Сервіс" 699 000,00
UAH з ПДВ
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ" 794 083,76
UAH з ПДВ
794 083,76
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Швидко-Чисто" 799 525,67
UAH з ПДВ
799 525,67
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

02 лютого 2017 15:43
Договір оренди.pdf
02 лютого 2017 15:36
Технічні вимоги.doc
02 лютого 2017 15:36
Повноваження.pdf
02 лютого 2017 15:36
Персональні.pdf
02 лютого 2017 15:36
Проект договору.pdf
02 лютого 2017 15:36
Статут.pdf
02 лютого 2017 15:36
стаття17.pdf
02 лютого 2017 15:36
Обладнання.pdf
02 лютого 2017 15:36
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 січня 2017 15:28
Проэкт договора.pdf
31 січня 2017 15:27
Копия Устава.pdf
31 січня 2017 15:24
Копия Протокола.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Комунал Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Швидко-Чисто"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Комунал Сервіс"
#40876310
Відхилено 699 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2017 14:15
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
Переможець 794 083,76
UAH з ПДВ
08 лютого 2017 16:57

Документи

07 лютого 2017 14:15
Електронний підпис
07 лютого 2017 14:14
протокол

Документи

08 лютого 2017 16:57
Електронний підпис
08 лютого 2017 16:51
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2017 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
794 083,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2017 16:57
Електронний підпис
08 лютого 2017 16:51
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 серпня 2018 14:38
Електронний підпис укладений
16 липня 2018 16:44
Додаткова_5_15.pdf зміни до договору
16 липня 2018 16:41
Електронний підпис укладений
02 лютого 2018 14:13
15.pdf зміни до договору
02 лютого 2018 14:12
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 13:36
мех_3_29_12_2017.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 13:35
Електронний підпис укладений
18 грудня 2017 10:27
додаткова_мех_прибирання_2.pdf зміни до договору
18 грудня 2017 10:26
Електронний підпис укладений
01 червня 2017 16:20
додаткова реквізити_15 тендер.pdf зміни до договору
01 червня 2017 16:18
Електронний підпис укладений
22 лютого 2017 14:15
договір укладений
22 лютого 2017 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в частині банківських реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодились внести зміни до договору та зменшити суму договору виклавши пункт 3.1. в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): частина 5 статті 36 Закон України "Про публічні закупівлі" Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в частині банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі зменшенням обсягів надання послуг
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 848 862,58
UAH з ПДВ