Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання масла вершкового жирністю не нижче 72,5%
Очікувана вартість
3 179 040,00 UAH
UA-2017-01-17-001275-a b6ac2c621ba940c18401dbec9bef5ab5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2017 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2017 18:00
Початок аукціону: 02 лютого 2017 15:54
Початок аукціону: 02 лютого 2017 15:54
Очікувана вартість: 3 179 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 895,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

придбання масла вершкового жирністю не нижче 72,5%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22200 кілограми
придбання масла вершкового жирністю не нижче 72,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, Київ, вул.Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2017 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2017 19:17
Внесення змін до ТД.pdf
23 січня 2017 19:17
ТД 2.doc
23 січня 2017 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2017 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2017 19:17
Внесення змін до ТД.pdf
23 січня 2017 19:17
ТД 2.doc
17 січня 2017 17:17
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 20 січня 2017 22:39
Дата відповіді: 23 січня 2017 12:58
Яким чином підтвердити кваліфікаційному критерію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази?
Відповідь: Надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (матеріально-технічна база підприємства – сукупність матеріально-речових елементів, засобів виробництва, технологій, що виступають у формі реальних активів та забезпечують ефективне функціонування усіх структурних підрозділів підприємства).
уточнення
Дата подання: 20 січня 2017 23:26
Дата відповіді: 23 січня 2017 15:05
Який договір є аналогічним?
Відповідь: Основними ознаками аналогічного договору є правова природа договору (договір поставки), а також предмет договору, що визначається згідно вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 19.12.2016 № 2092.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-17-001275-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 21:40
Про санітарні паспорти
Державною санітарно-епідеміологічною службою України надано роз’яснення (лист від 29.02.2016р. № 08.19-438/20) стосовно видачі санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний у перевезенні харчових продуктів.
Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей.
Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено.
Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено.
Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку.
З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі Держсанепідслужбою санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 18:26
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації
Надання відповіді на вимогу
Номер вимоги: UA-2017-01-17-001275-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 21:55
Про порушення законодавства
Згідно вимог учасник повинен надати:
1. Копію сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001 виданий на виробника та учасника, які діють на підприємстві не менше трьох років;
2. Копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ISO 22000 виданий на виробника та учасника, які діють на підприємстві не менше трьох років;
3. Копії Звітів за результатами технічного нагляду за сертифікованими системою управління якістю та системою управління безпечністю харчових продуктів (ІSO 9001:2009; ІSO 22000: 2007), за 2014-2016 роки;
Вимагаємо надати роз'яснення про те, яким нормативно-правовим актом передбачене обов'язкове отримання зазначених сертифікатів ISO?
Якщо не передбачено нормативно-правовими актами, вимагаємо виключити дану вимогу, оскільки така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які або не отримали такі сертифікати або отримали їх пізніше ніж за три роки!
Також, якщо Вами не буде надано обгрунтовану відповідь стосовно таких сертифікатів, це буде вважатися, як антиконкурентні узгоджені дії, які вчиняються для того, щоб пройшов один конкретний учасник, який має такі документи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 18:20
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації.
Надання відповіді на вимогу.
Номер вимоги: UA-2017-01-17-001275-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 21:58
про невідповідність чинному законодавству
Учасник повинен надати:
Копію висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі .
Надайте роз'яснення про те, яким нормативно-правовим актом передбачено отримання цього документу, або виключіть цю вимогу з ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 18:14
Тендерний комітет при складанні тендерної документації керувався наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140, яким зобов’язано органи Державної санітарно-епідеміологічної служби України здійснювати нагляд за дотриманням Державних санітарних норм та правил згідно чинного законодавства.
Відповідь на вимогу на закупівлю масла вершкового.
Номер вимоги: UA-2017-01-17-001275-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 22:29
про невідповідність чинному законодавству
ТД визначено надання учасником: Протоколи контрольних випробувань харчової продукції, в тому числі на тригліцеридний склад (відсутність немолочних жирів).
Єдиним нормативним посиланням на зазначені протоколи є наказ Державного комітету УКРАЇНИ по стандартизації, метрології та сертифікації.
Цей наказ втратив чинність ще в 2015 році.
Також, відповідно до ЗУ "Про ветеринарну медицину" експертиза продуктів харчування проводиться виключно у випадках наявності карантину тварин на певній території.
У зв'язку з відсутністю карантину на території Київської області, вимагати документи, що не передбачені ст. 37 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", для продуктів харчування є такими, що суперечать чинному законодавству.
Враховуючи викладене, вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 19:15
Згідно Закону України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 № 1870-IV та іншим законам, що складають законодавство України про дитяче харчування.
надання відповіді на вимогу
Номер вимоги: UA-2017-01-17-001275-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 22:36
Про дискримінацію
Замовник вимагає надати: Договір, укладений з виробником (дійсний на 2017 рік) із підтвердженням можливості поставки товару, за умовами даної пропозиції, якщо Учасник є виробником, слід надати будь-які документи або їх копії, на власний розсуд Учасника, із підтвердженням вищевказаної можливості Учасника, у терміни, кількості та з рівнем якості заявленої Замовником у тендерній документації.
Разом з цим зауважуємо, учасник може придбавати товар не безпосередньо у виробника, а і у дилерів чи інших постачальників, які це товар придбавали безпосередньо у виробника. Учасник не зобов’язаний закуповувати товари безпосередньо у виробника, тому таку вимогу вважаємо незаконною та вимагаємо виключити її з тендерної документації та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 18:19
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації
Надання відповіді на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2017 16:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Метро Кеш енд Кері Україна 3 006 900,00
UAH з ПДВ
2 950 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фірма "Фавор" 3 086 244,00
UAH з ПДВ
2 970 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 3 063 600,00
UAH з ПДВ
3 063 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Ніка-1" 3 130 200,00
UAH з ПДВ
3 130 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2017 16:44
цінова нова.pdf
24 січня 2017 10:47
цінова масло 2.pdf
20 січня 2017 09:23
деклар якість масло.pdf
19 січня 2017 16:09
етикетка.jpg
18 січня 2017 17:25
цінова масло.pdf
18 січня 2017 17:25
сертификат SGS.pdf
18 січня 2017 17:25
сертификат IFS.pdf
18 січня 2017 17:25
проект договору.pdf
18 січня 2017 17:25
Міноборони.pdf
18 січня 2017 17:25
експл дозвіл.pdf
18 січня 2017 17:25
експл дозвіл 2.pdf
18 січня 2017 17:25
експл дозвіл 1.pdf
18 січня 2017 17:25
дод серт IFS.pdf
18 січня 2017 17:25
довідка SGS.PDF
18 січня 2017 17:25
гарант лист.pdf
18 січня 2017 17:25
відгук МОУ.pdf
18 січня 2017 17:25
Статистика_Шумахер.pdf
18 січня 2017 17:25
Справка рахунки.pdf
18 січня 2017 17:25
Сан паспорт.JPG
18 січня 2017 17:25
Поточні рахунки.pdf
18 січня 2017 17:25
інф ЄДР.pdf
18 січня 2017 17:25
Довіреність.pdf
18 січня 2017 17:25
довідка персонал.pdf
18 січня 2017 17:25
Виписка ЄДРПОУ.pdf
18 січня 2017 17:25
Виписка ЄДР 06.01.2017.rtf
18 січня 2017 17:25
Банк кредит 0816.pdf
18 січня 2017 17:25
Tax_certificate.pdf
18 січня 2017 17:25
Ownership certificate (10).pdf
18 січня 2017 17:25
MCC_UA_State_Registration_Certificate.pdf
18 січня 2017 17:25
MCC_UA_Charter_14092015.pdf

Публічні документи

07 лютого 2017 14:34
оновлена пропозиція
07 лютого 2017 14:33
Ст.17
01 лютого 2017 17:16
протоколи 1.pdf
01 лютого 2017 17:16
Протокол 2.pdf
01 лютого 2017 17:16
Підписаний_G0117-0342-GL_tender.pdf
01 лютого 2017 17:16
Радивилів.pdf
01 лютого 2017 17:16
маркеровка.jpg
01 лютого 2017 17:16
Лист-гарантія.pdf
01 лютого 2017 17:16
Єксп.висновок.pdf
01 лютого 2017 17:16
Експ. висновок 2.pdf
01 лютого 2017 17:16
Технічна.pdf
01 лютого 2017 17:16
Кваліфікація 4.pdf
01 лютого 2017 17:16
Кваліфікація 3.pdf
01 лютого 2017 17:16
Кваліфікація 2.pdf
01 лютого 2017 17:16
Кваліфікація 1.pdf
01 лютого 2017 17:16
Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 січня 2017 14:23
Пропозиція масло.pdf

Публічні документи

31 січня 2017 14:11
G1886 масло.rar
31 січня 2017 14:11
Довідка щодо ст 17.PDF
31 січня 2017 14:10
Лист-згода.PDF
31 січня 2017 14:10
Рішення на директора.PDF
31 січня 2017 14:10
Пояснювальна масло.PDF
31 січня 2017 14:10
Копія Перелік ЗВТ 2017.PDF
31 січня 2017 14:10
Гарантійний лист 90%.PDF
31 січня 2017 14:09
ISO 9001 22000 харч.прод..PDF
31 січня 2017 14:09
Пропозиція масло.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Метро Кеш енд Кері Україна

ТОВ "Фірма "Фавор"

ТОВ Переяслав - Молпродукт

ПП "Ніка-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Метро Кеш енд Кері Україна
#32049199
Відхилено 2 950 380,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2017 16:28
ТОВ "Фірма "Фавор"
#21505980
Переможець 2 970 360,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2017 09:31

Документи

06 лютого 2017 16:25
Електронний підпис
06 лютого 2017 16:20
Метро Кеш енд Кері.pdf

Документи

06 лютого 2017 16:34
Електронний підпис
06 лютого 2017 16:32
Фірма Фавор.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2017 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "Фавор"
#21505980
2 970 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2017 16:34
Електронний підпис
06 лютого 2017 16:32
Фірма Фавор.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2018 14:38
додаткова угода масло дог 7.PDF зміни до договору
13 лютого 2018 14:37
протокол внесення змін до ду.PDF зміни до договору
13 лютого 2018 14:37
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2018 15:45
ду до договору 7.PDF зміни до договору
23 січня 2018 15:45
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 14:53
Дод.угода (масло).PDF зміни до договору
03 січня 2018 14:53
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 14:52
масло.PDF зміни до договору
06 жовтня 2017 16:47
Key-6.dat зміни до договору
06 жовтня 2017 16:46
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2017 16:39
Масло.PDF зміни до договору
05 вересня 2017 16:38
Електронний підпис укладений
22 лютого 2017 16:47
Масло.pdf укладений
22 лютого 2017 16:44
Масло.pdf укладений
22 лютого 2017 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст. 36 закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 594 253,71
UAH