Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція будівлі бухгалтерії під навчально-практичний центр Полтавської обласної клінічної лікарні ім. М.В. Скліфосовського по вул. Шевченка, 23 в м. Полтаві "
Очікувана вартість
3 046 684,00 UAH
UA-2017-01-17-000998-b 9e515ceb1b8d491e9c3222fcbb69c761
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Нікітенко

+380507686423 plan@okl.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ.М.В.СКЛІФОСОВСЬКОГО ( ПОКЛ )
Код ЄДРПОУ: 01999106
Місцезнаходження: 036011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23
Контактна особа: Наталія Нікітенко
+380507686423
plan@okl.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2017 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2017 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2017 14:30
Початок аукціону: 03 лютого 2017 14:25
Очікувана вартість: 3 046 684,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,16%

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Реконструкція будівлі бухгалтерії під навчально-практичний центр Полтавської обласної клінічної лікарні ім. М.В. Скліфосовського по вул. Шевченка, 23 в м. Полтаві " (ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі бухгалтерії під навчально-практичний центр Полтавської обласної клінічної лікарні ім. М.В. Скліфосовського по вул. Шевченка, 23 в м. Полтаві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 липня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит
Дата подання: 17 січня 2017 19:35
Дата відповіді: 18 січня 2017 08:49
надайте будь - ласка роз'яснення щодо досвіду виконання аналогічного договору - під аналогічним договором розуміється виконання договору з реконструкції/чи допускається кап ремонт? чи виконання будь якого виду робіт з технічного завдання ?
Відповідь: Під аналогічним договором розуміється виконання договору з реконструкції або капітального ремонту об'єкту в цілому, а не виконання будь - якого одного виду робіт.
Запитання
Дата подання: 19 січня 2017 12:41
Дата відповіді: 19 січня 2017 13:00
Доброго дня! Яка категорія складності обьекту? Так як із тендерної документації незрозуміло. Дякую.
Відповідь: Категорія складності об'єкту не впливає на перелік робіт, вказаних в ТД.
Запитання
Дата подання: 19 січня 2017 14:44
Дата відповіді: 19 січня 2017 15:09
Проте, категорія складності впливає на необхідність наявності в учасника ліцензії. Для 4, 5 категорії потрібна ліцензія. Для 3 категорії допускається дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Додатково повідомляємо, ліцензія для виконання робіт описаних у Вашій тендерній документації не потрібна. Данний документ варто виключити з переліку вимог до компанії претендента, так як ця умова безпідставно звузила коло учасників, які могли б взяти участь у тендері. В розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтей 3, 5 такі дії визнаються дискримінаційними. Окрім вищевикладеного нагадуємо, частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Якщо Ви не усунете викладені вище недоліки ми будемо змушені привернути увагу активістів та громадських організацій. Сподіваємось на взаєморозуміння та співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно робочого проекту - категорія склалдності - 3
Запитання
Дата подання: 19 січня 2017 15:17
Дата відповіді: 19 січня 2017 16:02
Коли будуть опубліковані зміни до ТД, в частині усунення вимоги щодо наявності в учасника ліцензії?
Відповідь: Зміни будуть оприлюднені в період уточнення
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-17-000998-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ МАРК СТРОЙ, Код ЄДРПОУ:40093478
Дата подання: 22 січня 2017 20:19
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Шановний замовнику!

Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі- Закон), спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частиною 2 ст. 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів переможцем процедури закупівлі. Проте в тендерній документації спосіб документального підтвердження пункту 3 та пункту 8 частини 1 статті 17 Закону не зазначений.

Згідно пункту 17 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт – вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, але у даному випадку в тендерній документації замовник не встановив вищезазначену вимогу.

Пунктом 9.4.10 проекту договору про закупівлю робіт за державні кошти, підрядник зобов’язаний передати замовнику у порядку, передбаченому законодавством та цим Договором, закінчені роботи у строк до 31 липня 2016 року. Включення такого положення до договору унеможливлює його виконання та вчасну передачу підрядником виконаних робіт замовнику.

Ліцензія для виконання робіт описаних у Вашій тендерній документації не потрібна. Для об’єктів 3 категорії складності допускається дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Вимагаємо ліцензію виключити з переліку вимог до компанії претендента, так як ця умова безпідставно звузила коло учасників, які могли б взяти участь у тендері. В розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтей 3, 5 такі дії визнаються дискримінаційними. Окрім вказаного нагадуємо, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Замовником у тендерній документації, а саме в вимогах до будівництва зазначено, що учасник перед початком виконання робіт готує декларацію на початок робіт. Відповідно до пункту 16 «Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт» затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 №466, замовник (його уповноважена особа) заповнює і подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронну систему здійснення декларативних процедур у будівництві до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю два примірники декларації за формою, наведеною у додатках 4, 5, 6 Порядку. Крім цього, відповідно до пункту 11 замовник несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданих ним повідомленні, декларації, за виконання будівельних робіт без зареєстрованої декларації та за порушення вимог, визначених Порядком, відповідно до Закону України “Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності” та Кодексу України про адміністративні правопорушення. Враховуючи вищевикладене, покладання підготовки декларації на початок виконання робіт на підрядника суперечить чинному законодавству.

Додатково повідомляємо, у чинному законодавстві про публічні закупівлі поняття «акцепт» відсутнє. Дане поняття неодноразово зустрічається в тексті тендерної документації. Також, таблиця, яка міститься у «Формі тендерної пропозиції» Вашої тендерної документації є недоречною, оскільки дана інформація знаходиться в договірній ціні, що додається до пропозиції та зміниться за результатом електронного аукціону.

Сподіваємось на взаєморозуміння та співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2017 14:11
Внесено зміни до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2017-01-17-000998-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:40248633
Дата подання: 09 лютого 2017 15:53
Оскарження Протоколу засідання тендерного комітету № 8 від 9.02.2017 р.
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 8 від 9.02.2017 р., була відхилена пропозиція учасника ПП«ВБК Будмонтаж» як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. З рішенням тенденрого комітету не згодний, надалі наведу пояснення: вимога №1. Надати графік виконання робіт та вимога №2. Надати розрахунок загально-виробничих, адміністративних умов виконання робіт. Вищевказані вимоги наведені в Додатку 3 Тендерної документації у розділі "Вимоги до будівництва", а не у розділі "Вимоги до подання документації" чи у розділі "Вимоги до компанії претендента на виконання робіт". Тобто надання вищевказаних документів трактується у Тендерній документації Замовника як необхідність подати їх на початку виконання будівельних робіт, що насправді є логічним і не становить для Підрядника ніякої проблеми. Крім того, для створення реального, а не фіктивного календарного графіку робіт, необхідно мати таку проектну документацію як робочий проект та проект організації будівництва. Жоден з цих проектів не представлений у тендерній документації, що подано Замовником.
Щодо вимог №3 і №4, які стали причиною для дискваліфікації ПП "ВБК Будмонтаж" (Далі викопіювання з Протоколу:"В кошторисі в розділі К1 «Водопровід та каналізація» відсутні пункти стосовно встановлення умивальників з підведенням холодної І гарячої води та встановлення унітазів із бачком. Відповідно в переліку матеріалів відсутні умивальники та унітази") - ці пункти в Кошторисі НЕ відсутні. Велике прохання до тендерного комітету читати уважно завантажений до ЦБД Кошторис, а саме файл 33002_ДЦ_ЛС1_2-1-2, Розділ 2.
Для полегшення роботи комітету додатково ще раз завантажено файл - частина Кошторису, ДЦ_ЛС1_2-1-2.
На основі вищенаведеного звертаюсь із проханням до Замовника переглянути рішення тендерного комітету Замовника стосовно відповідності кваліфікаційним вимогам ПП "ВБК Будмонтаж". У разі залишення цієї Вимоги без розгляду, ПП "ВБК Будмонтаж" буде змушений звернутись до АМКУ.
З повагою та надією на порозуміння, директор ПП "ВБК Будмонтаж" Орліковський А.А.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2017 16:00
Описані в скарзі факти не відповідають вимогам тендерної документації

Документи

24 січня 2017 14:11
відповідь на скаргу.PDF

Документи подані скаржником

09 лютого 2017 15:53
33002_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf

Документи

10 лютого 2017 16:00
відповідь.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2017 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУД ІНВЕСТ КАПІТАЛ" 281 982,07
UAH з ПДВ
262 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДМОНТАЖ" 2 880 000,00
UAH з ПДВ
2 625 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАРК СТРОЙ 2 861 921,89
UAH з ПДВ
2 795 830,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІЗИН РІЧ" 2 802 074,14
UAH з ПДВ
2 802 074,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДГАРАНТ ПЛЮС" 2 851 275,24
UAH з ПДВ
2 851 275,24
UAH з ПДВ
Документи
Приватна фірма "Корнет 2" 2 898 573,29
UAH з ПДВ
2 888 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2017 22:12
оновлена пропозиція.pdf
03 лютого 2017 22:12
кошторис оновлений.zip
02 лютого 2017 14:27
кошторисні документи.rar
02 лютого 2017 14:24
лицензія.rar

Публічні документи

02 лютого 2017 10:51
Фото.rar
02 лютого 2017 10:50
Кошторис.rar
02 лютого 2017 10:50
Установчі документи.pdf
02 лютого 2017 10:50
Тендерна пропозиція.pdf
02 лютого 2017 10:50
Реєстр документів.pdf
02 лютого 2017 10:50
Проект договору.pdf
02 лютого 2017 10:50
Листи-відгуки.pdf
02 лютого 2017 10:50
Довідки.pdf
02 лютого 2017 10:50
Декларація.pdf
02 лютого 2017 10:50
Виписка.pdf

Публічні документи

09 лютого 2017 15:11
r_222_ДЦ_ОПРЛС_7-1-3.rtf
09 лютого 2017 15:11
r_222_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2.rtf
09 лютого 2017 15:11
r_222_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf
09 лютого 2017 15:11
r_222_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf
09 лютого 2017 15:11
r_222_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.rtf
09 лютого 2017 15:11
r_222_ДЦ_ОПРЛС_2-1-12.rtf
09 лютого 2017 15:11
r_222_ДЦ_ОПРЛС_2-1-11.rtf
09 лютого 2017 15:11
r_222_ДЦ_ОПРЛС_2-1-10.rtf
09 лютого 2017 15:11
r_222_ДЦ_ЛС1_2-1-9.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ЛС2_2-1-10.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ЛС2_2-1-8.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ЛС2_2-1-6.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ЛС1_7-1-3.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ЛС1_7-1-2.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
09 лютого 2017 15:10
r_222_ДЦ_ЛС1_2-1-12.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ЛС1_2-1-11.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ЛС1_2-1-9.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ИВРЛС_7-1-3.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ИВРЛС_7-1-2.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ИВРЛС_2-1-12.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ИВРЛС_2-1-11.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ИВРЛС_2-1-9.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.rtf
09 лютого 2017 15:09
r_222_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.rtf
09 лютого 2017 15:08
r_222_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.rtf
09 лютого 2017 15:08
r_222_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.rtf
09 лютого 2017 15:08
r_222_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf
09 лютого 2017 15:08
r_222_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
09 лютого 2017 15:08
r_222_ДЦ_ДЦ.rtf
09 лютого 2017 15:08
222_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
09 лютого 2017 15:08
тендерна пропозиція.jpg

Публічні документи

02 лютого 2017 09:50
РЕЄСТР_20170202_0001.pdf
02 лютого 2017 09:49
ЗАЛУЧЕННЯ ПОЖЕЖНИКІВ.rar
02 лютого 2017 09:49
ЛІЦЕНЗІЯ0001.pdf
02 лютого 2017 09:49
ВИПИСКА З ЄДРПОУ0001.pdf
02 лютого 2017 09:49
СТАТУТ0001.pdf
02 лютого 2017 09:49
ВИТЯГ0001.pdf
02 лютого 2017 09:49
ЕКОЛОГИЧ.ПОЛІТИКА0001.pdf
02 лютого 2017 09:49
ПО СТАТУТУ0001.pdf
02 лютого 2017 09:49
БЕНЕФІЦ.0001.pdf
02 лютого 2017 09:49
ДИР.НЕ КОРУПЦ.0001.pdf
02 лютого 2017 09:49
АНТИКОРУПЦ.ПРОГРАМА0001.pdf
02 лютого 2017 09:49
ДИР.НЕ СУДИМ0001.pdf
02 лютого 2017 09:49
ВІД.ПРО УЧАСНИКА0001.pdf
02 лютого 2017 09:49
ПРОПОЗИЦІЯ_20170201_0001.pdf

Публічні документи

02 лютого 2017 13:43
розрахунки та файл імд.rar
02 лютого 2017 13:43
Тендерна пропозиція.PDF
02 лютого 2017 13:42
Лист щодо якості.PDF
02 лютого 2017 13:42
Ліцензія.PDF
02 лютого 2017 13:42
Проект догоаору.PDF
02 лютого 2017 13:42
Повноваження.PDF
02 лютого 2017 13:42
Довідки по ст. 17.PDF
02 лютого 2017 13:42
фото парк Перемога.PDF
02 лютого 2017 13:42
фото парк Оболонь.PDF
02 лютого 2017 13:42
фото парк Вербовий гай.PDF
02 лютого 2017 13:42
Відгуки.PDF
02 лютого 2017 13:42
Акти перемога2.PDF
02 лютого 2017 13:42
акти перемога 1.PDF
02 лютого 2017 13:42
Акти Оболонь2.PDF
02 лютого 2017 13:42
Акти Оболонь1.PDF
02 лютого 2017 13:41
Акти Васильків.pdf
02 лютого 2017 13:41
Акти Сокільники.pdf
02 лютого 2017 13:41
Акт зазимя.PDF
02 лютого 2017 13:41
Договір Сокільники.PDF
02 лютого 2017 13:41
Договір Підгірці.PDF
02 лютого 2017 13:41
Договір перемога.PDF
02 лютого 2017 13:41
Договір оболонь.PDF
02 лютого 2017 13:41
Договір зазімя.PDF
02 лютого 2017 13:41
Договір жорннська.PDF
02 лютого 2017 13:41
Договір дружня.PDF
02 лютого 2017 13:41
Договір васильків.PDF
02 лютого 2017 13:41
реєстр документів.PDF

Публічні документи

01 лютого 2017 21:08
Фото.rar
01 лютого 2017 21:08
Смета.rar
01 лютого 2017 21:08
8 Договір.pdf
01 лютого 2017 21:08
6 Устан. док. субпідряд.rar
01 лютого 2017 21:08
6 Довідка про субпід.pdf
01 лютого 2017 21:08
5 Кваліфікація.pdf
01 лютого 2017 21:08
4 Установ док.pdf
01 лютого 2017 21:08
3 Вимоги закону.pdf
01 лютого 2017 21:08
2 Підписант.pdf
01 лютого 2017 21:08
1 Пропозиція.pdf
01 лютого 2017 21:08
0 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУД ІНВЕСТ КАПІТАЛ"

ПП "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДМОНТАЖ"

ТОВ МАРК СТРОЙ

ТОВ "ВІЗИН РІЧ"

ТОВ "БУДГАРАНТ ПЛЮС"

Приватна фірма "Корнет 2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУД ІНВЕСТ КАПІТАЛ"
#40359159
Відхилено 262 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2017 09:57
ПП "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДМОНТАЖ"
#40248633
Відхилено 2 625 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2017 11:33
ТОВ МАРК СТРОЙ
#40093478
Переможець 2 795 830,79
UAH з ПДВ
10 лютого 2017 15:53

Документи

09 лютого 2017 09:57
Електронний підпис
09 лютого 2017 09:54
протокол.PDF

Документи

09 лютого 2017 11:33
Електронний підпис
09 лютого 2017 11:32
протокол.PDF

Документи

10 лютого 2017 15:53
Електронний підпис
10 лютого 2017 15:51
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2017 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАРК СТРОЙ
#40093478
2 795 830,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2017 15:53
Електронний підпис
10 лютого 2017 15:51
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2017 15:15
додаткова№3.PDF зміни до договору
01 грудня 2017 15:12
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2017 16:07
додаткова до рестоврации..PDF зміни до договору
31 жовтня 2017 16:07
Електронний підпис укладений
28 лютого 2017 10:42
договір реконструкція.PDF укладений
28 лютого 2017 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 21/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 21/2
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML