Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо
Очікувана вартість
728 325,00 UAH
UA-2017-01-16-000581-b 01e98d79c23145da852a88328371698b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Остринський

+380672402750 03188470@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Довбиський психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03188470
Місцезнаходження: 12724, Україна , Житомирська обл., Довбиш, вул. Ломоносова,22
Контактна особа: Анатолій Остринський
+380672402750
03188470@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2017 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2017 15:00
Початок аукціону: 01 лютого 2017 11:54
Очікувана вартість: 728 325,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,27%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11205 кілограми
М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12724, Україна, Житомирська область, смт. Довбиш, вул. Ломоносова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2017 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2017 12:48
ТД-ВТ_Мясо2.docx
16 січня 2017 13:49
Проект дог.doc
16 січня 2017 13:49
Тех опис_Мясо.docx
16 січня 2017 13:49
ТД-ВТ_Мясо.docx
23 січня 2017 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2017 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2017 12:48
ТД-ВТ_Мясо2.docx
16 січня 2017 13:49
Проект дог.doc
16 січня 2017 13:49
Тех опис_Мясо.docx
16 січня 2017 13:49
ТД-ВТ_Мясо.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про визначення предмету закупівлі
Дата подання: 17 січня 2017 21:49
Дата відповіді: 18 січня 2017 14:36
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до вищезазначеного мясо ВРХ та свинини мають класифікатор Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо Код ДК 016:2010: 10.11.1 М’ясо великої рогатої худоби, свиней, овець, кіз, коней та інших тварин родини конячих, свіже чи охолоджене, а тушки курчат бройлерів мають класифікатор Код ДК 021:2015: 15112000-6 М’ясо свійської птиці , що не може являтися предметом закупівлі одночасно в одному лоті. Також прошу надати інформацію відповідно до якого Закону Ви просите надати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO і сертифікату на систему управління якістю ISO.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до вищезазначеного мають класифікатор Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (мясо ВРХ та свинини) ДК 021:2015: 15112000-6 М’ясо свійської птиці , являються предметом закупівлі одночасно в одному лоті так як перші чотири цифри співпадають. Код ДК 016:2010 з 01.01.2017р. є некоректним. Враховуючи кількість підопічних в нашому будинку інтернаті та поширення хвороб тварин (вт.ч. африканської чуми) для більшої безпечності і якості мяса замовник має право вимагати у потенційного постачальника у формі технічних вимог копії сертифікатів на систему управліннябезпечністю харчових продуктів ISO і сертифікату на систему управління якістю ISO Даними вимогами ми не порушуємо ЗУ"Про публічні закупівлі" та у своїх діях керуємося ЗУ"Про якість та безпечність харчових продуктів" від 23.12.1997р.(останні зміни від 28.12.2014р.№67-VIII)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2017 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Дацик І.І." 705 252,00
UAH з ПДВ
705 252,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Рудь Віта Вікторівна" 726 575,00
UAH з ПДВ
726 575,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2017 13:58
Документи 1.rar
31 січня 2017 13:58
Документи.rar
31 січня 2017 13:58
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Дацик І.І."

ФОП "Рудь Віта Вікторівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Дацик І.І."
#2346716201
Переможець 705 252,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2017 10:36

Документи

03 лютого 2017 10:36
Електронний підпис
03 лютого 2017 10:35
2 001.jpg
03 лютого 2017 10:35
1 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2017 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Дацик І.І."
#2346716201
705 252,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2017 10:36
Електронний підпис
03 лютого 2017 10:35
2 001.jpg
03 лютого 2017 10:35
1 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 16:32
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2018 16:31
2 001.jpg зміни до договору
12 лютого 2018 16:30
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2018 16:21
1 002.jpg зміни до договору
12 січня 2018 16:19
1 001.jpg зміни до договору
12 січня 2018 16:19
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2018 10:00
3 001.jpg зміни до договору
05 січня 2018 09:57
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2017 08:28
1 001.jpg зміни до договору
16 листопада 2017 08:28
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2017 11:48
1 002.jpg зміни до договору
25 жовтня 2017 11:47
1 001.jpg зміни до договору
25 жовтня 2017 11:47
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2017 10:59
1 001.jpg зміни до договору
19 вересня 2017 10:58
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2017 10:01
1 002.jpg зміни до договору
02 серпня 2017 09:59
1 001.jpg зміни до договору
02 серпня 2017 09:59
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2017 09:06
1 002.jpg зміни до договору
01 червня 2017 09:05
1 001.jpg зміни до договору
01 червня 2017 09:05
Електронний підпис укладений
20 лютого 2017 13:37
5 001.jpg укладений
20 лютого 2017 13:36
4 001.jpg укладений
20 лютого 2017 13:36
3 001.jpg укладений
20 лютого 2017 13:36
2 001.jpg укладений
20 лютого 2017 13:36
1 001.jpg укладений
20 лютого 2017 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на 10%
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни на 10%
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни на 10%
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлв
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дію договору що не перевищує 20% суми
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 618 346,48
UAH з ПДВ