Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15114000-0
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2017-01-16-000370-c 93463d3f82c54f0b87ea0148e535018f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфременко Юлія

+380577070850 nvk7.internat@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 7" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 14086979
Місцезнаходження: 61033, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 222
Контактна особа: Єфременко Юлія
+380577070850
nvk7.internat@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2017 18:49
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2017 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2017 00:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
15114000-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61033, Україна, Харківська обл., Харків, Шевченка 222
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2017 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2017 18:48
7-Школа №7-2017-печень зам.docm
18 січня 2017 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2017 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2017 18:48
7-Школа №7-2017-печень зам.docm

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо необхідності наявності експедитора, як окремого працівника
Дата подання: 19 січня 2017 12:18
Дата відповіді: 19 січня 2017 19:00
В тендерній документації передбачено надання в складі тендерної пропозиції інформації та документів (трудові книжки, особисті медичні книжки, медичні довідки водіїв щодо придатності до керування транспортним засобом та документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками,) на співробітників, а саме на водіїв, експедиторів, вантажників. Проте така вимога є дискримінаційною для нашого підприємства, так як у нас напротязі багатьох років працюють досвідчені водії-експедитори та вантажники, які професійно та якісно виконують свою роботу. Чи буде підставою для відхилення пропозиції у разі надання в складі тендерної документації скан-копій документів на водія-експедитора та вантажника, адже це не суперечить нормам діючого законодавства? Водночас звертаємо Вашу увагу на те, що в зв’язку з вищевикладеним маємо змогу здійснювати доставку продуктів за низькими цінами. Також просимо пояснити необхідність наявності експедитора, як окремого працівника, адже об’єм разових поставок до вашого закладу є не значним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник у складі своєї документації електронних торгів вимагає лише документи, яки передбачені чинним законодавством України. Згідно із «Класифікатором професій ДК 003:2010», передбачені наступні професії: водій, експедитор транспортний та вантажник. Таким чином професія водій – експедитор не передбачена чинним «Класифікатором професій ДК 003:2010». Одночасно повідомляємо Вам, що пропозиція електронних торгів може бути відхилена на підставі її невідповідності будь-яким вимогам документації на закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2017 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГІНОВ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ 80 500,00
UAH з ПДВ
80 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2017 17:54
ПРОПОЗИЦИЯ.PDF
22 січня 2017 17:54
Проект договору.PDF
22 січня 2017 17:54
ПІДПИС докум.PDF
22 січня 2017 17:48
Паспорт стр1.pdf
22 січня 2017 17:48
Паспорт стр.3.pdf
22 січня 2017 17:48
Паспорт стр.2.pdf
22 січня 2017 17:48
О несудімості.PDF
22 січня 2017 17:48
ЛИСТ_Згода.PDF
22 січня 2017 17:48
Контакт.відомості.PDF
22 січня 2017 17:48
Код цветной.PDF
22 січня 2017 17:48
ЕН-Логінов.PDF
22 січня 2017 17:48
Додаток 1.PDF
22 січня 2017 17:48
ВИПИСКА-Логінов.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГІНОВ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГІНОВ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ
#2944817491
Переможець 80 500,00
UAH з ПДВ
26 січня 2017 14:33

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2017 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГІНОВ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ
#2944817491
80 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор 8 стр 5.jpg укладений
01 лютого 2017 12:27
договор 8 стр 4.jpg укладений
01 лютого 2017 12:27
договор 8 стр 3.jpg укладений
01 лютого 2017 12:27
договор 8 стр 2.jpg укладений
01 лютого 2017 12:27
договор 8 стр 1.jpg укладений
01 лютого 2017 12:27