Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо свійської птиці
Очікувана вартість
68 750,00 UAH
UA-2017-01-16-000345-c 697b5c8bc2af4a15b3d48adad9671cbf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобровський Артем Анатолійович

+380352511943 bobrinwork@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад освіти І-ІІІ ступенів "Тернопільський обласний навчально - реабілітаційний центр""
Код ЄДРПОУ: 21157160
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул.Братів Бойчуків, 6
Контактна особа: Бобровський Артем Анатолійович
+380352511943
bobrinwork@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2017 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2017 17:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2017 17:56
Очікувана вартість: 68 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 343,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

філе грудки, четвертина задня охолоджені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 кг
М'ясо свійської птиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Братів Бойчуків, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2017 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2017 11:59
Оголошення-м'ясо свійської птиці.doc
19 січня 2017 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2017 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2017 11:59
Оголошення-м'ясо свійської птиці.doc
16 січня 2017 17:52
Оголошення-м'ясо свійської птиці.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов поставки
Дата подання: 18 січня 2017 22:55
Дата відповіді: 19 січня 2017 11:48
Просимо замовника внести зміни до умов поставки запропонованої продукції, адже вимоги які встановлюються замовником, створюють потенційну небезпеку поставки простроченої, недоброякісної продукції. вимога що стосується: 3.5. Строку поставки товарів або надання послуг, а саме Замовлення продукції ( в понеділок до 16 00 год.) Доставки товару (у вівторок до 14 00год) – (у Компанії є 20 год на обробку та виконання замовлення) у навчальний період за домовленістю відповідно до заявки Покупця. Тобто потенційний переможець, уникаючи загрози несвоєчасної поставки запропонованої продукції (особливо зважаючи на те що зазвичай Строк та умови зберігання за умов дотримання температури від 0°С до+2°С. становить не більше - 7 діб (дійсно якісної неперемороженої продукції без консервантів), повинен «передбачити» у 7 денний строк партію продукції, яка весь цей час буде зберігатися на складі. Термін зберігання та придатності Товару (Згідно вимог Замовника), на момент фактичної поставки, повинен складати не меншим за 80% від загального терміну зберігання та придатності Товару встановленого виробником Товару. Практично НЕМОЖЛИВО поставити дійсно якісний товар (без ДОСИТЬ СУТТЕВИХ ПОРУШЕНЬ) у визначені терміни. Пропонуємо замовнику, беручи до уваги досвід проведення подібних процедур іншими підприємствами державної форми власності, встановити наступні умови поставки (наприклад замовлення у пятницю а поставка у вівторок) тобто приблизно до 3 днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З Вашими пропозиціями погоджуємося. Сьогодні (19.01.17) вносимо зміни в тендерну документацію відповідно до Ваших пропозицій.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-16-000345-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ПЕСО ПТ, Код ЄДРПОУ:40429855
Дата подання: 20 січня 2017 12:28
Щодо умов постави
Просимо Замовника внести зміни до умов п3.5. "Строки поставки товарів або надання послуг", які замовник погодивя внести за результатами обговорення (ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 19.01.2017, 11:48)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2017 11:06
Зміни до умов п. 3.5. "Строки поставки товарів або надання послуг" внесено згідно Ваших пропозицій 19,01,2017 о 11:48 год. Після внесення змін пункт 3.5. "Строки поставки товарів або надання послуг" сформульований так: " Строки поставки товарів або надання послуг: лютий - грудень 2017 року.
Доставка товару здійснюється транспортом Постачальника один раз на тиждень (вівторок), у навчальний період за домовленістю відповідно до заявки Покупця до 14:00 год.
Покупець замовляє продукцію у п’ятницю до 16:00 год на вівторок наступного тижня. Доставка продукції повинна проводитись спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення харчових продуктів. Забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності менше ніж зазначено нище.
Термін зберігання та придатності Товару, на момент фактичної поставки, повинен складати не меншим за 80% від загального терміну зберігання та придатності Товару встановленого виробником Товару".
Також цю умову змінено у проекті договору.
Таким чином Вашу пропозицію враховано.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2017 17:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СПД Дякович С.Ю. 67 100,00
UAH з ПДВ
67 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2017 12:02
специфікація.pdf
25 січня 2017 12:02
договір ст.2.pdf
25 січня 2017 12:02
договір ст.1.pdf
25 січня 2017 12:02
копія коду.pdf
25 січня 2017 12:02
Копія паспорта.pdf
25 січня 2017 12:02
витяг ст.4.pdf
25 січня 2017 12:02
витяг ст.3.pdf
25 січня 2017 12:02
витяг ст.2.pdf
25 січня 2017 12:02
витяг ст.1.pdf
25 січня 2017 12:02
лист пояснення.pdf
25 січня 2017 12:02
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СПД Дякович С.Ю.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СПД Дякович С.Ю.
#2995620614
Переможець 67 100,00
UAH з ПДВ
27 січня 2017 10:15

Документи

27 січня 2017 10:15
Протокол №8

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2017 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СПД Дякович С.Ю.
#2995620614
67 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2017 10:15
Протокол №8

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір №11/к укладений
01 лютого 2017 11:21