Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антисептичні та дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
79 146,00 UAH
UA-2017-01-16-000339-c a8f1eb5c07a44f809a5a90638f96d276
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гацько Ольга Іванівна

+380574752854 komslik100487@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Слобожанська міська лікарня
Код ЄДРПОУ: 02003184
Місцезнаходження: 63460, Україна , Харківська обл., Слобожанське, вул. Дружби, 12
Контактна особа: Гацько Ольга Іванівна
+380574752854
komslik100487@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2017 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2017 17:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2017 17:46
Початок аукціону: 26 січня 2017 14:33
Очікувана вартість: 79 146,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 403,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192 уп
Антисептичні та дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63460, Україна, Харківська область, смт. Слобожанське, Зміївський р-н, вул. Дружби,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2017 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2017 10:51
Договір.docx
19 січня 2017 10:51
Тех. вимоги.docx
16 січня 2017 17:42
Цінова пропозиція дод.3.docx
16 січня 2017 17:42
Оголошення.docx
19 січня 2017 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2017 08:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2017 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2017 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2017 10:51
Договір.docx
17 січня 2017 13:18
Договір.docx
16 січня 2017 17:42
Договір.docx
19 січня 2017 10:51
Тех. вимоги.docx
18 січня 2017 11:59
Тех. вимоги.docx
18 січня 2017 11:53
Тех. вимоги.docx
16 січня 2017 17:42
Тех. вимоги.docx
16 січня 2017 17:42
Цінова пропозиція дод.3.docx
16 січня 2017 17:42
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість пероксиду водню
Дата подання: 19 січня 2017 11:44
Дата відповіді: 19 січня 2017 13:25
Доброго дня! Яка кількість (в кг) пероксиду водню Вам необхідна?
Відповідь: 1000 кг
хлорне вапно
Дата подання: 19 січня 2017 12:02
Дата відповіді: 19 січня 2017 13:25
Доброго дня! Яка кількість (в кг) хлорного вапна Вам необхідна?
Відповідь: 200 кг

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-16-000339-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ", Код ЄДРПОУ:37568608
Дата подання: 18 січня 2017 15:47
порушення
ДК 021:2015 -33631600-8 Антисептичні та дезінфекційні засоби ,саме за цим кодом об"явлена закупівля, тому видаліть позиції які не відповідають цьому коду , а саме: індикатори,фенолфталеїн,формалін та Делатест. Це є грубим порушенням .
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 січня 2017 16:32
Дані засоби використовуються в процесі дезінфекційних робіт та в якості контролю всіх процесів дезінфекції. Згідно Закону №922-VIII від 25.12.2015 "Про публічні закупівлі" та Наказу МЕРТ України №454 від 17.03.2016 предмет закупівлі визначається за показником 3-5 цифри ЕЗС
Номер вимоги: UA-2017-01-16-000339-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 19 січня 2017 09:09
Не вірно визначено предмет закупівлі
Доброго дня! Звертаємо Вашу вагу, що Індикатори є виробами медичного призначення та оподатковується 7% ПДВ. Дезінфекуючі засоби не є виробами мед. призначення та оподатковуються 20% ПДВ. Виходячі з вищенаведеного Процедуру оголошену за кодом ДК 021:2015 - 33631600-8. Індикатори, Делатест ,Фенолфталеін та Формалін відносяться до коду 33124131-2 - Індикаторні смужки, 33124100-6 - Діагностичні прилади. Тому просимо виключити їх з переліку, або виділити іншим лотом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 січня 2017 10:31
Ваші зауваження прийняті до уваги. Індикатори, Делатест ,Фенолфталеін та Формалін будуть виключені з переліку закупівлі
Номер вимоги: UA-2017-01-16-000339-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "РИКОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2415701272
Дата подання: 30 січня 2017 09:48
Вимоги, замовнику про відхилення пропозиції ТОВ "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
ФОП Риков Олег Анатолійович вимагає відхилити пропозицію ТОВ «ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ», як таку, яка не відповідає вимогам конкурсних торгів, а саме:
1. ТОВ «ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ» не надав копію Гарантійного листа, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки.
2. Не надав цінову пропозицію відповідно до технічних вимог.
3. Дозування, форма випуску, концентрація не відповідає вимогам специфікації.
4. Запропоновані дезінфікуючі засоби не є еквівалентом згідно технічних вимог (підтвердження не надано).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2017 10:39
КЗОЗ Слобожанська міська лікарня надає відповідь на оскарження ФОП «Риков Олег Анатолійович» результату кваліфікації в рамках оголошення «Антисептичні та дезінфекційні засоби» на предмет відхилення пропозиції ТОВ «Госпітальний менеджмент», як таку, що не відповідає вимогам конкурсних торгів.
На даний момент Замовник в особі КЗОЗ Слобожанська міська лікарня знаходиться на етапі кваліфікації учасників і визначення переможця закупівлі Згідно Закону України №922-VIII від 25 грудня 2015 р.»Про публічні закупівлі» та Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від13.04.2016 р. «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель»

Документи подані скаржником

30 січня 2017 09:48
вимога.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2017 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" 70 285,02
UAH з ПДВ
70 285,02
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РИКОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" 78 710,00
UAH з ПДВ
78 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

25 січня 2017 09:46
цинова дог и пр.pdf
25 січня 2017 09:46
Уставн Риков.pdf
25 січня 2017 09:46
сертификати.pdf
25 січня 2017 09:46
методички2.pdf
25 січня 2017 09:46
меодички1.pdf
25 січня 2017 09:46
авторизации.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"

ФОП "РИКОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
#37568608
Відхилено 70 285,02
UAH з ПДВ
01 лютого 2017 13:19
ФОП "РИКОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2415701272
Переможець 78 710,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2017 13:27

Документи

01 лютого 2017 13:19
Електронний підпис
01 лютого 2017 12:19
Рішення

Документи

01 лютого 2017 13:27
Електронний підпис
01 лютого 2017 13:22
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2017 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РИКОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2415701272
78 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2017 13:27
Електронний підпис
01 лютого 2017 13:22
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:29
Електронний підпис укладений
10 листопада 2017 11:16
додатк.угода.docx зміни до договору
10 листопада 2017 11:09
Електронний підпис укладений
08 лютого 2017 09:40
Договір укладений
08 лютого 2017 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фактичної потреби в закупівлі
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 78 695,00
UAH з ПДВ