Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 – 30190000-7 ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ (КАНЦЕЛЯРСЬКІ ВИРОБИ, ОФІСНЕ ПРИЛАДДЯ, ПАПІР ТОЩО)
Очікувана вартість
77 000,00 UAH
UA-2017-01-13-001144-b 42d93a53968148a694b7b01278705bb6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чибіс Тарас Геннадійович

+380445037569 cheu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Чибіс Тарас Геннадійович
+380445037569
cheu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2017 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2017 16:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2017 16:28
Початок аукціону: 23 січня 2017 13:07
Очікувана вартість: 77 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2844 шт
Канцелярські вироби, офісне приладдя, папір тощо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Куренівський, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2017 08:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2017 16:24
7. Проект ДОГОВІР.doc
13 січня 2017 16:24
4. ДКТ - канцелярія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення, щодо технічної частини
Дата подання: 13 січня 2017 17:40
Дата відповіді: 16 січня 2017 08:35
1.Папір А4, А3- скільки листів у пачці? 2.Резинки - ластик чи гумки для грошей? 3.Степлер №10, №24 - на скільки сторінок? 4.Блокнот А5- клітинка? 5.Клей ПВА - скільки мл? 6.Скотч пакувальний та двохсторонній - якого розміру? 7.Лінійки - пластикові чи деревяні?
Відповідь: 1. А-4 - 500 арк./пач., А-3 - 500 арк./пач.;
2. Резинки - це ластик;
3. Стандарт;
4. Блокнот А5 48 арк. клітинка - 15 шт.
Блокнот А5 48 арк. лінія - 10 шт.
Блокнот А5 96 арк. клітинка - 15 шт.
Блокнот А5 96 арк. лінія - 10 шт.
5. Клей ПВА 100 мл.;
6. Скотч пакувальний 48 мм х 66 м,
Скотч двухсторонній 24 мм х 10 м;
7. Лінійки - пластикові прозорі.
Принципи здійснення закупівель
Дата подання: 16 січня 2017 10:45
Дата відповіді: 16 січня 2017 16:36
Вимога до Постачальників у тендерній документації - Учасник повинен мати склад у м. Києві чи за межами міста не більше 10 км. Подається документальне підтвердження про право власності чи оренди), суперечить принципам здійснення закупівель, а саме добросовісній конкуренції серед учасників та недискримінації учасників, згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Бажано виключити цю вимогу із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 10 км зона - для оперативного реагування на заявку Замовника, яка виконується на протязі 2 днів.
Принципи здійснення закупівель
Дата подання: 16 січня 2017 17:17
Дата відповіді: 17 січня 2017 17:15
Ця вимога суперечить добросовісній конкуренції серед учасників. Якщо зона 15-20 км - Постачальник також оперативно зреагує на замовлення, але ця вимога не дозволить йому прийняти участь у закупівлі.
Відповідь: 10 км зона - для оперативного реагування на заявку Замовника, яка виконується на протязі 2 днів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2017 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Український Папiр 39 686,34
UAH з ПДВ
38 916,00
UAH з ПДВ
Документи
Би Ту Би Экспресс 42 898,86
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 45 369,06
UAH з ПДВ
40 813,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2017 15:44
сканирование0015.pdf
23 січня 2017 15:42
сканирование0011.pdf
19 січня 2017 14:52
документы.rar
19 січня 2017 14:52
сканирование0008.pdf

Публічні документи

19 січня 2017 14:32
1 Уставні.rar
19 січня 2017 14:32
пп.6 Довідка_ст. 17.pdf
19 січня 2017 14:32
sertifikat-2.rar
19 січня 2017 14:32
sertifikat.rar
19 січня 2017 14:32
3 Проект ДОГОВІР.pdf
19 січня 2017 14:32
2 тех вимоги.pdf
19 січня 2017 14:32
1 цп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Український Папiр

Би Ту Би Экспресс

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Український Папiр
#25394112
Переможець 38 916,00
UAH з ПДВ
26 січня 2017 09:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Український Папiр #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2017 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Український Папiр
#25394112
38 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 10:06
ДОГОВІР укладений
31 січня 2017 10:06