Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги охорони території та об’єктів вагонної дільниці станції Київ-Пасажирський
Очікувана вартість
518 738,33 UAH
UA-2017-01-13-001054-b e6a77325327f430f821a6ead4bed9ab7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ з організації тендерних закупівель

+380443096929
+380443096908
+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Відділ з організації тендерних закупівель
+380443096929,+380443096908,+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2017 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2017 17:00
Початок аукціону: 30 січня 2017 15:49
Очікувана вартість: 518 738,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 187,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги охорони території та об’єктів вагонної дільниці станції Київ-Пасажирський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, пр-т Визволителів 6, вагонна дільниця станції Київ-пасажирський
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2017 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2017 16:48
Зміни.pdf
18 січня 2017 16:48
Тендерна документація нова редакція.doc
18 січня 2017 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2017 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2017 16:48
Зміни.pdf
18 січня 2017 16:48
Тендерна документація нова редакція.doc
13 січня 2017 15:52
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документального підтвердження наявності працівників
Дата подання: 16 січня 2017 12:25
Дата відповіді: 18 січня 2017 08:40
Додаток №2 - Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Документації конкурсних торгів містить наступні вимоги: «п.2.1. Довідка в довільній формі з заявою учасника, про наявність у учасника працівників, які безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням надання послуг охорони, в кількості не менше 9 охоронників відповідної кваліфікації, які мають освітньо–кваліфікаційний рівень не нижче 3-го розряду та досвід роботи» Замовником не передбачається надання Учасником ніякого документального підтвердження зазначеної вимоги, що може потягнути за собою зловживання зі сторони учасників, а саме надання недостовірної інформації щодо наявності працівників. У зв’язку із зазначеним вбачаємо за необхідне внесення до Тендерної документації вимог щодо кваліфікаційних критеріїв про наявність у учасника працівників, які безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням надання послуг охорони. Відповідно до вимог статті 51 глави 2, підпункту 70.16.1 пункту 70.16 статті 70 глави 6 розділу II, підпункту "б" пункту 176.2 статті 176 розділу IV Податкового кодексу України Наказом Державної податкової адміністрації України 24.12.2010 N 1020 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку» затверджена форма звітності за формою 1-ДФ. У зазначеній формі звітності зазначаються сума виплаченого доходу працівникам, які перебувають у трудових відносинах із суб’єктом господарювання. Було б доречно долучати до пропозиції конкурсних торгів учасника копію останнього квартального звіту за формою 1-ДФ, що підтверджувало б кількість працівників, які перебувають у трудових відносинах з підприємством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглядається тендерним комітетом, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо документального підтвердження наявності працівників 3 розряду
Дата подання: 16 січня 2017 12:25
Дата відповіді: 18 січня 2017 08:41
Вважали б за необхідне також підтверджувати освітньо–кваліфікаційний рівень не нижче 3-го розряду, який заявлений Замовником, відповідними офіційними документами, наприклад, наданням копій Свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатком до нього. Це є вимогою ст. 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та повністю відповідатиме принципам здійснення публічних закупівель, що викладені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу добросовісної конкуренції серед учасників запобіганню корупційним діям і зловживанням. Більш того, відповідно до ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. Така ж вимога міститься й в Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Вважаємо це досить важливим чинником для персоналу охорони. У зв’язку з цим пропонуємо доповнити Тендерну документацію вимогою до Учасника про надання копій довідок (витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини на всіх працівників, яких планується залучати до надання послуг охорони.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте тендерним комітетом, та зміни до тендерної документації вноситись не будуть, так як Учасник надає Ліцензію на право провадження охоронної діяльності (з охорони власності та громадян), видану Міністерством внутрішніх справ України, дійсну на весь період надання послуг, яка передбачає виконання ліцензіатом перелічених вимог.
Щодо документального підтвердження матеріально-технічної бази з кінології
Дата подання: 16 січня 2017 12:29
Дата відповіді: 18 січня 2017 10:54
У зв’язку з тим, що Замовником торгів планується залучення кінологічних постів пропонуємо виникає питання документального підтвердження матеріально-технічної бази по кінологічному напрямку Учасника. Для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, вважали б за доцільне щоб учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав наступні документи: 1. Копії документів про зарахування на баланс службових собак, а саме – копії актів приймання-передачі основних засобів (форма 03-1). 2. У зв’язку з тим, що службові собаки є джерелом підвищеної небезпеки, на кожного службового собаку, якого учасник залучить до виконання договору, у складі пропозиції конкурсних торгів учасник повинен надати копії таких документів оформлених відповідно до вимог документації конкурсних торгів: - ветеринарний паспорт на кожну собаку; - документ виданий державними ветеринарними закладами або ветеринарними закладами, що підтверджує проведення щеплення проти сказу; - дипломи, підтверджуючі, що кожен собака пройшов курси дресирувань по слухняності і караульній службі в державних організаціях, або Кінологічних організаціях які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій і придатні для роботи в охоронних структурах; - діючі договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам на кожного задіяного в охороні службового собаку. 3. Копії документів, що підтверджують наявність у Учасника вольєрів, для утримання службових собак на об’єктах охорони Замовника, а саме - копії актів приймання-передачі основних засобів (форма 03-1). 4. Документи, що підтверджують наявність трудових (цивільно-правових) відносин Учасника, з інструктором службового собаківництва або іншим спеціалістом з кінологічного напрямку. 5. Наявність чинного свідоцтва інструктора службового собаківництва виданого державними установами або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій у зазначеної у п.4 особи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни в технічні вимоги тендерної документації та проект договору в частині утримання службових собак на об’єктах охорони Замовника. Інші вимоги, перераховані в запиті, викладені в тендерній документації Додаток №5 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним,кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» п.п. 4, 5, 6, 7, 8
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-13-001054-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСИСТЕМИ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34551790
Дата подання: 17 січня 2017 17:14
щодо усунення порушень та внесення змін до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) на закупівлю
ВИМОГА
щодо усунення порушень та внесення змін до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) на закупівлю

1. Відкриті торги на закупівлю 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
2. Оголошення про проведення процедури закупівлі розміщено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 січня 2017 року ID: UA-2017-01-13-001054-b.

Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до оголошення ID: UA-2017-01-13-001054-b що було розміщене через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу 13 січня 2017 року, Державним агентством резерву України (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку.
При вивченні тендерної документації наше підприємство дійшло висновку, що цей документ має дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі а також до порушення інтересів саме нашого підприємства при здійсненні оцінки пропозицій учасників, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині визначення ціни та методики оцінювання тендерних пропозицій.
Так, пунктом 1 розділу 5 тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна (без урахування ПДВ)». У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічних опис предмета закупівлі.
Тобто оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватись за цінами без врахування ПДВ. Ця вимога ставить наше підприємство , яке не є платником ПДВ у гірші умови, ніж учасників, які є платниками цього податку.
Але ж платники ПДВ мають вхідний податковий кредит, тому чиста сума нарахованих зобов’язань з ПДВ при сплаті буде ними зменшена на суму податкового кредиту, та лише різниця підлягає сплаті до бюджету (таким чином платник компенсує частину вартості закупівлі ним палива), а не платник ПДВ позбавлений можливості такої компенсації, сума закупівлі палива разом з ПДВ його виробника цілком відноситься на собівартість продукції тому не враховувати всю суму нарахованого ПДВ при здійсненні оцінки є заздалегідь дискримінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких застосовуються різні системи оподаткування згідно діючого законодавства.
Вами, при складанні тендерної документації було порушено вимоги пункту 9, частини другої статті 22 Закону яким чітко визначено, що тендерна документація повинна містити: перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Норма пункту 9, частини другої, статті 22 Закону визначає необхідність обов'язкового зазначення, чи учасник має надати пропозиції з ПДВ, чи без ПДВ, але ж не говорить про те, що при здійснюванні оцінки всі пропозиції порівнюються без урахування ПДВ.
Тобто, Вами при складанні документації не були враховані норми Закону, що є порушенням законодавства у сфері закупівель та як наслідок у подальшому проведення необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції нашого підприємства. Виходячи з принципу недискримінації учасників , на нашу думку навіть якщо Замовник не є платником ПДВ, та отримання податкового кредиту не зменшує витрати Замовника на оплату податків , то при здійсненні оцінки пропозицій учасників, повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників не залежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників , які мають статус платника ПДВ, а для учасників – які не є платниками ПДВ – ціна без ПДВ. Таким чином, зазначена умова тендерної документації обмежує коло потенційних учасників та порушує інтереси нашого підприємство , а це є порушенням принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а отже є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, нашого підприємства.
Такі дії є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, зокрема нашого підприємства, які не є платниками ПДВ, та порушують основні принципи державних закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), приймаючи до уваги рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 40-р/ПК-пз від 10.06.2016 року та № 774-р/пк-пз від 21.09.2016 року, прошу Вас на добровільній основі вжити належних заходів для врегулювання питань, зазначених у вимозі, а саме усунути порушення, які були допущені під час складання тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 січня 2017 15:02
На Вашу вимогу від 17.01.2017 щодо усунення порушень та внесення змін до пункту 1 розділу 5 тендерної документації, щодо оцінки тендерних пропозицій учасників за єдиним критерієм «Ціна» (без урахування (ПДВ)), повідомляємо наступне.
Публічним акціонерним товариством «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Південно-Західна залізниця» (далі-Замовник) оголошена процедура закупівлі «Послуги охорони території та об'єктів вагонної дільниці станції Київ - Пасажирський», яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-01-13-001054-b.
Відповідно до частини 2 пункту 9 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі-Закон) тендерна документації повинна містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) за критерієм оцінки «ціна», Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» зазначає, що оцінка тендерної пропозиції, у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/не включення до оцінки податку на додану вартість (ПДВ).
З метою недискримінації учасників, які мають статус платника ПДВ та враховуючи пункт 4 статті 36 Закону щодо договору про закупівлю умови якого не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону, вищезазначені вимоги нормативних актів були враховані Замовником при складанні тендерної документації, а саме пункту 1 розділу 5 тендерної документації, щодо оцінки тендерних пропозицій учасників за єдиним критерієм «Ціна» (без урахування (ПДВ)).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2017 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОЛІМП-ЮГ" 404 000,00
UAH
404 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Т-С-К" 427 252,80
UAH
422 065,42
UAH
Документи

Публічні документи

27 січня 2017 16:44
гарантия (2).zip
27 січня 2017 16:44
Лицензия Олимп.pdf
27 січня 2017 16:44
довідка бенефіціар.pdf
27 січня 2017 16:44
довідка про досвід.pdf
27 січня 2017 16:44
звіт 1 дф 3-й квартал.pdf

Публічні документи

27 січня 2017 15:24
Установчий документ.PDF
27 січня 2017 15:24
Проект Договору.PDF
27 січня 2017 15:24
Копії Дозводів УДЦР.PDF
27 січня 2017 15:23
Відгук 3.PDF
27 січня 2017 15:23
Відгук 2.PDF
27 січня 2017 15:23
Відгук 1.PDF
27 січня 2017 15:23
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОЛІМП-ЮГ"

ТОВ "Т-С-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОЛІМП-ЮГ"
#33933584
Відхилено 404 000,00
UAH
03 лютого 2017 15:33
ТОВ "Т-С-К"
#38889080
Переможець 422 065,42
UAH
06 лютого 2017 13:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2017 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Т-С-К"
#38889080
422 065,42
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2018 08:53
Звіт про виконання договору 17353.doc укладений
11 червня 2018 08:30
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2018 11:31
ДУ_3.pdf зміни до договору
05 січня 2018 11:31
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2017 08:46
Дод_Угода№2_Реквізити_17353.jpg зміни до договору
11 вересня 2017 14:03
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2017 16:00
додаткова угода.pdf зміни до договору
08 вересня 2017 15:50
Електронний підпис укладений
23 лютого 2017 16:26
договір ВЧ-1.pdf укладений
23 лютого 2017 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Л-17353/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Л-17353/НЮ/Д2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів. Всі інші розділи - без змін
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Л-17353/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Л-17353/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Л-17353/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Л-17353/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 505 467,57
UAH