Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
78 800,00 UAH
UA-2017-01-13-000696-a 13f1308a75c846cda76b87acefd0fcd7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ветушко Максим Юрійович

+380612288860 drp.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40302133
Вебсайт: http://drp.zp.ua/
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Олександрівська, 26
Контактна особа: Ветушко Максим Юрійович
+380612288860
drp.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2017 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2017 15:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2017 15:14
Початок аукціону: 20 січня 2017 13:20
Очікувана вартість: 78 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300060 шт
Форми бланків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Олександрівська, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2017 15:10
проект договору.docx
13 січня 2017 15:10
Додаток 5.docx
13 січня 2017 15:10
Додаток 4.doc
13 січня 2017 15:10
Додаток 3.doc
13 січня 2017 15:10
Додаток 2.doc
13 січня 2017 15:10
Додаток 1.doc
13 січня 2017 15:10
тех.вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розміри виробів
Дата подання: 13 січня 2017 16:32
Дата відповіді: 13 січня 2017 16:40
Вкажіть будь-ласка розміри кожного виробу.
Відповідь: формат стандартного аркуша
Розміри виробів
Дата подання: 13 січня 2017 16:55
Дата відповіді: 13 січня 2017 17:57
Аркуші є різних стандартів (А5, А4, А3 і т.д., вкажіть будь-ласка точний розмір виробів в міліметрах .
Відповідь: А 4
Сроки поставки и количество
Дата подання: 15 січня 2017 19:01
Дата відповіді: 16 січня 2017 09:13
Согласно договора поставки п 4.6. Вы ставите любого потенциального участника тендера, который не из Запорожья в ту ситуацию, что он не может участвовать в тендере. Вопрос? Не является ли это нарушением закупок.
Відповідь: приймати участь може будь - хто, і будь звідки.
Доставка
Дата подання: 15 січня 2017 19:05
Дата відповіді: 16 січня 2017 09:12
Вы ставите 14 адресов доставки по Запорожью, но при этом не указываете сколько их должно быть за год.. Вопрос? Сколько доставок я должен сделать за год по всем указанным адресам 5. 50, или 500 доставок .
Відповідь: їх буде стільки, скільки знадобиться замовнику...складу, щоб зберігати цю "макулатуру" у нас немає, тому доставка буде здійснюватись за необхідністю та вимогою.
Санкции
Дата подання: 15 січня 2017 19:14
Дата відповіді: 16 січня 2017 09:14
За нарушения срока уплаты за товар , вы в договоре ставите 0,5%. а за нарушения продавца вы ставите 20%. Вопрос? Почему продавец должен платить в 40 раз больше за условия договора, которые он физически не может выполнить если он с другого города.
Відповідь: тому, що це бюджетні кошти, і постачальник буде платити штрафи за невиконання умов договору.
Характеристики бумаги???
Дата подання: 16 січня 2017 09:45
Дата відповіді: 16 січня 2017 10:08
300г/м2 - мелованная бумага?
Відповідь: да
Питання до папіру
Дата подання: 16 січня 2017 11:50
Дата відповіді: 16 січня 2017 13:27
Ви вказуєте папір мелований щільністю 300 гр/кв.м. На крейдованому глянцевому папері більшість ручок не пише. Частіше за всього використовується, для бланків звісно, офсетний некрейдований папір щільністю 250 гр/кв.м. або картон одностороннього крейдування щільністю 220-300 гр/кв.м. Прокоментуйте, будь-ласка
Відповідь: Вам известен тип бумаги, ее плотность.Учавствуйте в процедуре согласно требований.
Нумерація
Дата подання: 16 січня 2017 12:09
Дата відповіді: 16 січня 2017 13:17
Добрий день. Бланки потрібні з нумерацією чи без?
Відповідь: Без
Уточнення
Дата подання: 16 січня 2017 15:28
Дата відповіді: 16 січня 2017 15:47
Вкажіть тип паперу щільністю 80 гр/м2 (офсетний чи крейдований)
Відповідь: офсетний
Уточнение к Технической документации
Дата подання: 16 січня 2017 17:19
Дата відповіді: 16 січня 2017 20:52
Все бланки судя по ответам в тендере - А4 формата, односторонняя печать. По внешнему виду образцов, для тех кто занимается полиграфией, понятно, что все бланки - формат А5, двухсторонние. А это ровно в два раза меньше затраты на бумагу. Контактное лицо - не указано. Ответственного нет. А вопросов много. Просьба: внесите уточнения в Технические требования к товару и конкретно укажите для каждой позиции тип бумаги, формат, односторонняя или двухсторонняя печать. И укажите ответственного.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Все указано в тех.задании,и в ответах выше. Никаких изменений вносится не будет. Ответственный указан в профиле страницы. Будьте внимательны в ознакомлении с документами. Для предотвращения оскорблений, хамского поведения и провокаций - комментарии по телефону предоставляться не будут. Всё осуществляется через электронную систему.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-13-000696-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2927102579
Дата подання: 20 січня 2017 15:19
Оскарження рішення по учаснику по закупівлі №619145. Бланки
Звертаємось до тендерного комітету та повідомляємо що переможець тендеру - ПП "Експрес канцелярія" не виконала умови Технічного завдання до даної тендерної пропозиції, не надала відповідний пакет документів, а саме:

1. Відсутня довідка про наявність обладнання;
2. Відсутня довідка щодо технічних та якісних характеристик товару;
3. Відсутній сертифікат на папір щодо відповідності обов’язковим технічним вимогам запропонованого паперу;
4. Відсутня згода з умовами проекту договору та готовності до його підписання і виконання;

У зв’язку з виявленими порушеннями обов’язкових умов подання необхідної документації, згідно вимог тендеру вимагаємо дискваліфікувати учасника ПП "Експрес канцелярія".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 14:49
Вашу скаргу задоволено у повному обсязі, пропозицію буде відхилено за ненадання повного переліку документів.

Документи

23 січня 2017 14:48
відхилення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2017 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Експрес канцелярія" 76 500,00
UAH з ПДВ
64 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ 77 600,00
UAH з ПДВ
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ЗАПОРІЗЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТАЛУРГ" 78 800,00
UAH з ПДВ
74 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2017 09:46
12-04-2016_09-14-05.zip
18 січня 2017 09:46
Scan1.PDF

Публічні документи

17 січня 2017 15:42
Статистика.rar
17 січня 2017 15:42
Призначення особи.pdf
17 січня 2017 15:42
СЕС_бланки_29_04_16.PDF
17 січня 2017 15:42
Копия Cв-во плат. НДС.pdf
17 січня 2017 15:42
Витяг04.10.2016.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Експрес канцелярія"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ

КП "ЗАПОРІЗЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТАЛУРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Експрес канцелярія"
#33327611
Відхилено 64 800,00
UAH з ПДВ
23 січня 2017 14:49
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2927102579
Переможець 65 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2017 14:53

Документи

23 січня 2017 14:48
відхилення.docx

Документи

23 січня 2017 14:52
акцепт.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2017 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2927102579
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2017 14:52
акцепт.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
005.jpg укладений
26 січня 2017 16:03
004.jpg укладений
26 січня 2017 16:03
003.jpg укладений
26 січня 2017 16:03
002.jpg укладений
26 січня 2017 16:03
001.jpg укладений
26 січня 2017 16:03