Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки
Очікувана вартість
78 800,00 UAH
UA-2017-01-13-000696-a ● 13f1308a75c846cda76b87acefd0fcd7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40302133 |
Вебсайт: | http://drp.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Олександрівська, 26 |
Контактна особа: |
Ветушко Максим Юрійович +380612288860 drp.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2017 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2017 15:14 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2017 15:14 |
Початок аукціону: | 20 січня 2017 13:20 |
Очікувана вартість: | 78 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,63% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300060 шт
Форми бланків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Олександрівська, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2017 15:10 |
проект договору.docx |
13 січня 2017 15:10 |
Додаток 5.docx |
13 січня 2017 15:10 |
Додаток 4.doc |
13 січня 2017 15:10 |
Додаток 3.doc |
13 січня 2017 15:10 |
Додаток 2.doc |
13 січня 2017 15:10 |
Додаток 1.doc |
13 січня 2017 15:10 |
тех.вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розміри виробів
Дата подання: 13 січня 2017 16:32
Дата відповіді: 13 січня 2017 16:40
Вкажіть будь-ласка розміри кожного виробу.
Відповідь: формат стандартного аркуша
Розміри виробів
Дата подання: 13 січня 2017 16:55
Дата відповіді: 13 січня 2017 17:57
Аркуші є різних стандартів (А5, А4, А3 і т.д., вкажіть будь-ласка точний розмір виробів в міліметрах .
Відповідь: А 4
Сроки поставки и количество
Дата подання: 15 січня 2017 19:01
Дата відповіді: 16 січня 2017 09:13
Согласно договора поставки п 4.6. Вы ставите любого потенциального участника тендера, который не из Запорожья в ту ситуацию, что он не может участвовать в тендере. Вопрос? Не является ли это нарушением закупок.
Відповідь: приймати участь може будь - хто, і будь звідки.
Доставка
Дата подання: 15 січня 2017 19:05
Дата відповіді: 16 січня 2017 09:12
Вы ставите 14 адресов доставки по Запорожью, но при этом не указываете сколько их должно быть за год.. Вопрос? Сколько доставок я должен сделать за год по всем указанным адресам 5. 50, или 500 доставок .
Відповідь: їх буде стільки, скільки знадобиться замовнику...складу, щоб зберігати цю "макулатуру" у нас немає, тому доставка буде здійснюватись за необхідністю та вимогою.
Санкции
Дата подання: 15 січня 2017 19:14
Дата відповіді: 16 січня 2017 09:14
За нарушения срока уплаты за товар , вы в договоре ставите 0,5%. а за нарушения продавца вы ставите 20%. Вопрос? Почему продавец должен платить в 40 раз больше за условия договора, которые он физически не может выполнить если он с другого города.
Відповідь: тому, що це бюджетні кошти, і постачальник буде платити штрафи за невиконання умов договору.
Характеристики бумаги???
Дата подання: 16 січня 2017 09:45
Дата відповіді: 16 січня 2017 10:08
300г/м2 - мелованная бумага?
Відповідь: да
Питання до папіру
Дата подання: 16 січня 2017 11:50
Дата відповіді: 16 січня 2017 13:27
Ви вказуєте папір мелований щільністю 300 гр/кв.м. На крейдованому глянцевому папері більшість ручок не пише. Частіше за всього використовується, для бланків звісно, офсетний некрейдований папір щільністю 250 гр/кв.м. або картон одностороннього крейдування щільністю 220-300 гр/кв.м. Прокоментуйте, будь-ласка
Відповідь: Вам известен тип бумаги, ее плотность.Учавствуйте в процедуре согласно требований.
Нумерація
Дата подання: 16 січня 2017 12:09
Дата відповіді: 16 січня 2017 13:17
Добрий день.
Бланки потрібні з нумерацією чи без?
Відповідь: Без
Уточнення
Дата подання: 16 січня 2017 15:28
Дата відповіді: 16 січня 2017 15:47
Вкажіть тип паперу щільністю 80 гр/м2 (офсетний чи крейдований)
Відповідь: офсетний
Уточнение к Технической документации
Дата подання: 16 січня 2017 17:19
Дата відповіді: 16 січня 2017 20:52
Все бланки судя по ответам в тендере - А4 формата, односторонняя печать. По внешнему виду образцов, для тех кто занимается полиграфией, понятно, что все бланки - формат А5, двухсторонние. А это ровно в два раза меньше затраты на бумагу. Контактное лицо - не указано. Ответственного нет. А вопросов много. Просьба: внесите уточнения в Технические требования к товару и конкретно укажите для каждой позиции тип бумаги, формат, односторонняя или двухсторонняя печать. И укажите ответственного.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Все указано в тех.задании,и в ответах выше. Никаких изменений вносится не будет. Ответственный указан в профиле страницы. Будьте внимательны в ознакомлении с документами. Для предотвращения оскорблений, хамского поведения и провокаций - комментарии по телефону предоставляться не будут. Всё осуществляется через электронную систему.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-01-13-000696-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2927102579
Дата подання: 20 січня 2017 15:19
Оскарження рішення по учаснику по закупівлі №619145. Бланки
Звертаємось до тендерного комітету та повідомляємо що переможець тендеру - ПП "Експрес канцелярія" не виконала умови Технічного завдання до даної тендерної пропозиції, не надала відповідний пакет документів, а саме:
1. Відсутня довідка про наявність обладнання;
2. Відсутня довідка щодо технічних та якісних характеристик товару;
3. Відсутній сертифікат на папір щодо відповідності обов’язковим технічним вимогам запропонованого паперу;
4. Відсутня згода з умовами проекту договору та готовності до його підписання і виконання;
У зв’язку з виявленими порушеннями обов’язкових умов подання необхідної документації, згідно вимог тендеру вимагаємо дискваліфікувати учасника ПП "Експрес канцелярія".
Розгорнути
Згорнути
1. Відсутня довідка про наявність обладнання;
2. Відсутня довідка щодо технічних та якісних характеристик товару;
3. Відсутній сертифікат на папір щодо відповідності обов’язковим технічним вимогам запропонованого паперу;
4. Відсутня згода з умовами проекту договору та готовності до його підписання і виконання;
У зв’язку з виявленими порушеннями обов’язкових умов подання необхідної документації, згідно вимог тендеру вимагаємо дискваліфікувати учасника ПП "Експрес канцелярія".
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 14:49
Вашу скаргу задоволено у повному обсязі, пропозицію буде відхилено за ненадання повного переліку документів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2017 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Експрес канцелярія" |
76 500,00
UAH з ПДВ
|
64 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
77 600,00
UAH з ПДВ
|
65 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "ЗАПОРІЗЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТАЛУРГ" |
78 800,00
UAH з ПДВ
|
74 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Експрес канцелярія" #33327611 |
Відхилено |
64 800,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2017 14:49
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2927102579 |
Переможець |
65 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2017 14:53
|