Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень та кейтерингові послуги 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
2 862 000,00 UAH
UA-2017-01-12-001406-b ● 4bd3cfbf94a44a2dadcddbf18955922e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КЗО "Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр "ШАНС" ДОР"" |
Код ЄДРПОУ: | 20220229 |
Місцезнаходження: | 49074, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, вул.Батумська, 2а |
Контактна особа: |
Оксана Діденко +380562271094,+380957254305 internat_256@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2017 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2017 15:30 |
Очікувана вартість: | 2 862 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 620,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 85860 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень та кейтерингові послуги, послуги гарячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Батумська, 2-а,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 лютого 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2017 07:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2017 18:03 |
Проект договору.doc | |
12 січня 2017 18:03 |
ТД Шанс послуги їдалень.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит на роз'яснення тендерної документації UA-2017-01-12-001406-b
Дата подання: 19 січня 2017 20:20
Дата відповіді: 20 січня 2017 13:38
Відповідно до Додатку №2 від учасників вимагається надання:
1. Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного
обладнання та матеріально-технічної бази.
Прошу роз'яснити яке саме обладнання та матеріально-технічна база мають бути у учасника
для надання послуг за даним предметом закупівлі.
2. Довідку у довільній формі, що містить відомості про працівників учасника відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Прошу роз'яснити які саме знання та досвід працівників має бути для надання послуг за
даним предметом закупівлі.
3. Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору, які
фінансуються державним або місцевими бюджетами на постачання аналогічних послуг.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки звужує коло учасників лише тими, що мають
досвід роботи з установами, які фінансуються державним бюджетом, у зв'язку із чим дана
вимога підлягає виключенню, оскільки відповідно до ст. 22 ЗУ тендерна документація не
повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази: власні складські приміщення. У разі відсутності власних складських приміщень зазначаються орендовані, обладнвння: кастрюлі, черпаки, плити, холодильні камери, транспорт, яким буде перевозитись продукти харчування.
Працівникі: Відомості про фахову освіту (диплом, свідоцтво) обовязкове для кухарів, інженера технолога*
* технологія приготування страв
Персонал (кухарі, кухоні робітники, інженери - технологи, водії, експедитори т.п.), який планується залучати до виконання послуг в приміщеннях харчоблоку повинен мати медичні книжки з датою допуску на роботу та чинні на момент укладання договору, оформлені у відповідності до діючого законодавства.
Аналогічний договір хачування у шкільних, дошкільних, колеждах, гімназіях, вищах, яки фінансуються повністью або частково державним, місцевими бюджетами, ця вимога обов язкова і змінам не підлягає, тому що є велика різниця між розрахунками власними коштами (які проходять одразу) та бюджетними (які приходять у невеликій кількості на початку року, так званий тимчасовий кошторис, а решта може прийти на прикінці року), що може вплинути на виконання даних послуг (відмова надавати послуги).
Працівникі: Відомості про фахову освіту (диплом, свідоцтво) обовязкове для кухарів, інженера технолога*
* технологія приготування страв
Персонал (кухарі, кухоні робітники, інженери - технологи, водії, експедитори т.п.), який планується залучати до виконання послуг в приміщеннях харчоблоку повинен мати медичні книжки з датою допуску на роботу та чинні на момент укладання договору, оформлені у відповідності до діючого законодавства.
Аналогічний договір хачування у шкільних, дошкільних, колеждах, гімназіях, вищах, яки фінансуються повністью або частково державним, місцевими бюджетами, ця вимога обов язкова і змінам не підлягає, тому що є велика різниця між розрахунками власними коштами (які проходять одразу) та бюджетними (які приходять у невеликій кількості на початку року, так званий тимчасовий кошторис, а решта може прийти на прикінці року), що може вплинути на виконання даних послуг (відмова надавати послуги).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2017 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Ліра" |
2 352 966,00
UAH
|
800 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Ісадченко Наталія Володимирівна |
1 843 957,50
UAH
|
1 299 900,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ПОЇЗДНИК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" |
2 700 080,46
UAH
|
1 521 380,00
UAH
|
Немає |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
2 500 022,14
UAH
|
1 649 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ НВО "Промсервіс" |
2 227 148,00
UAH
|
2 198 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ліра" #31300870 |
Рішення скасоване |
800 000,00
UAH
|
02 лютого 2017 13:00
|
ТОВ "Ліра" #31300870 |
Відхилено |
800 000,00
UAH
|
02 лютого 2017 14:58
|
ФОП Ісадченко Наталія Володимирівна #2997620323 |
Відхилено |
1 299 900,00
UAH
|
02 лютого 2017 15:04
|
ФОП "ПОЇЗДНИК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" #2927317466 |
Відхилено |
1 521 380,00
UAH
|
02 лютого 2017 15:06
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Рішення скасоване |
1 649 000,00
UAH
|
02 лютого 2017 16:26
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Відхилено |
1 649 000,00
UAH
|
02 лютого 2017 16:29
|
ТОВ НВО "Промсервіс" #13441711 |
Переможець |
2 198 000,00
UAH
|
02 лютого 2017 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2017 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2017 12:03
|
додаткова угода про зміну і доповнення.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2017 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2017 09:55
|
Договір послуги їдалень.pdf | укладений |
13 лютого 2017 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору зменшується на 101 792,45 |
Номер договору про закупівлю: | ГП 14/02-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ГП14/02-17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |