Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з відведення стічних вод
Очікувана вартість
268 807,44 UAH
UA-2017-01-12-001291-b 055ebf8039c748a6bff22faa09ea48e9
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ковтун

+380973543582 tanya.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 02005349
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., г. Корсунь-Шевченковский, ул. Ярослава Мудрого, 146
Контактна особа: Тетяна Ковтун
+380973543582
tanya.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно ч. 2 ст. 5 Закону України «Про природні монополії» Антимонопольним комітетом України (далі - Комітет) ведеться зведений перелік суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій – національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій.
Згідно Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій, затвердженого постановою НКРЕКП від 19 березня 2015 року № 826, внесення до Реєстру відомостей про суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах централізованого водопостачання та водовідведення, транспортування теплової енергії відповідно до ліцензій, виданих Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, здійснюється на підставі інформації, наданої до НКРЕКП Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку, не пізніше 5 числа кожного місяця.
Відомості щодо суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця.
Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України.
Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі Замовника приєднані безпосередньо до потужностей Учасника.
Враховуючи ті обставини, що відомості щодо Учасника внесені до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, а також розгалуженість технологічних мереж, надавання послуг згідно предмету закупівлі іншими учасниками не є можливим, а тому з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі.
А також згідно із листом Корсунь-Шевченківської міської ради від 08.12.2016р. №384/03-01 та Експертного висновку Черкаської ТПП № В – 837 від 15.12.2016 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" є єдиним постачальником, який має технічну можливість та дозвіл (Ліцензія серія АВ № 582561) здійснювати послуги каналізаційні (послуги з відведення стічних вод).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2017 18:15
Оскарження наміру укласти договір: 18 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

послуги з відведення стічних вод
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17708 метри кубічні
послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, межа балансової належності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

12 січня 2017 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ"
#21374420
Переможець 268 807,44
UAH з ПДВ
12 січня 2017 18:15

Документи

12 січня 2017 18:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2017 18:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ"
#21374420
268 807,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 січня 2017 18:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 12:46
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2018 11:54
ДУ від 27.03.2018.doc зміни до договору
27 березня 2018 11:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 18:41
Додатк._угода_№3_до_дог._№03_КП__Водоканал.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 18:25
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2017 13:17
Додаткова угода №2 по водовідведенню.jpg зміни до договору
07 грудня 2017 13:17
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2017 11:18
Додаткова угода 1.jpg зміни до договору
19 травня 2017 11:16
Електронний підпис укладений
23 січня 2017 14:25
Договiр_._Водовiдведення.doc укладений
23 січня 2017 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифу
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов додаткової угоди № 2 від 07.12.2017 р. (зміна тарифу та збільшення суми договору)
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов додаткової угоди від 29.12.2017 року
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 4 від 27.03.2018 року (зменшення залишкової суми на 2.50 грн.; ціна договору становить - 361196.28 грн.)
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 361 196,28
UAH з ПДВ