Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А-4, А-3. папір для факсу)
Очікувана вартість
1 995 283,20 UAH
UA-2017-01-12-000946-b ● 5579ba0ed9634feaa6b2e1766430918a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВАТ "Запоріжжяобленерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69041, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Кияшка, 7, каб.104, Запорізька обл., м. Запоріжжя |
Контактна особа: |
Іванішина Олена Олександрівна 0612253869 EA.Ivanishina@zoe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2017 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2017 11:00 |
Очікувана вартість: | 1 995 283,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 952,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23690 пач
Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А-4, А-3. папір для факсу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69096, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, Каховська,3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
750 рул
Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А-4, А-3. папір для факсу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69096, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, Каховська,3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2017 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2017 15:16 |
ТД папір.docx | |
12 січня 2017 15:16 |
оголошення папір.doc |
13 січня 2017 12:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 січня 2017 15:16 |
ТД папір.docx
|
|||
12 січня 2017 15:16 |
оголошення папір.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-01-12-000946-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 14 лютого 2017 16:08
Вимога про надання інформації
Оскільки тендерне забезпечення ( електронна банківська гарантія) ТОВ «Український папір» відповідає всім умовам тендерної документації замовника, та, керуючись п. 3 ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, в якій детально пояснити, як замовник рахував термін дії забезпечення ТОВ "Український папір".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2017 14:04
Згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 18/2 від 13.02.2017 року, підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Український папір» є не відповідність пропозиції умовам Тендерної документації, а саме строк дії банківської гарантії є меншим за 120 календарних днів, передбачений п. 2 та п. 4 Розділу 3 Тендерної документації.
П. 2 Розділу 3 Тендерної документації передбачає, що тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у розмірі: 50000,00 грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має відповідати строку дії тендерної пропозиції. Тендерна пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником.
П. 4 Розділу 3 Тендерної документації передбачає, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
У складі тендерної пропозиції учасником надана Гарантія № 243-0117/UPP31 від 26.01.2017 року видана Публічним акціонерним товариством «Айбокс Банк» на суму 50000,00 грн. Строк дії даної банківської гарантії до 30.05.2017 року включно.
Тендерна документація не містить особливого порядку визначення строків. Тому в даному випадку слід керуватись загальноприйнятого порядку визначення строків який міститься в главі 18 розділу 5 книги першої Цивільного кодексу України.
Згідно з ч. 1 ст. 252 Цивільного кодексу України, строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Ч. 1 ст. 253 Цивільного кодексу України передбачає, що перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 31.01.2017 року. Строк дії тендерної пропозиції починається з наступного дня – 01.02.2017 року(перший день). Строк дії тендерної пропозиції 120 днів: 28 днів(лютий) + 31 день(березень) + 30 днів (квітень) + 31 день (травень) = 120 днів.
Останній (сто двадцятий) день строку - 31.05.2017 року. Відповідно банківська гарантія повинна діяти до 31.05.2017 року включно.
Як вже зазначалось вище, гарантія № 243-0117/UPP31 від 26.01.2017 року, що видана Публічним акціонерним товариством «Айбокс Банк», діє до 30.05.2017 року включно. Строк дії банківської гарантії 119 днів з дати розкриття тендерних пропозицій
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Український папір» не відповідає умовам Тендерної документації, а саме строк дії банківської гарантії є меншим за 120 днів, передбачений п. 2 та п. 4 Розділу 3 Тендерної документації.
П. 2 Розділу 3 Тендерної документації передбачає, що тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у розмірі: 50000,00 грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має відповідати строку дії тендерної пропозиції. Тендерна пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником.
П. 4 Розділу 3 Тендерної документації передбачає, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
У складі тендерної пропозиції учасником надана Гарантія № 243-0117/UPP31 від 26.01.2017 року видана Публічним акціонерним товариством «Айбокс Банк» на суму 50000,00 грн. Строк дії даної банківської гарантії до 30.05.2017 року включно.
Тендерна документація не містить особливого порядку визначення строків. Тому в даному випадку слід керуватись загальноприйнятого порядку визначення строків який міститься в главі 18 розділу 5 книги першої Цивільного кодексу України.
Згідно з ч. 1 ст. 252 Цивільного кодексу України, строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Ч. 1 ст. 253 Цивільного кодексу України передбачає, що перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 31.01.2017 року. Строк дії тендерної пропозиції починається з наступного дня – 01.02.2017 року(перший день). Строк дії тендерної пропозиції 120 днів: 28 днів(лютий) + 31 день(березень) + 30 днів (квітень) + 31 день (травень) = 120 днів.
Останній (сто двадцятий) день строку - 31.05.2017 року. Відповідно банківська гарантія повинна діяти до 31.05.2017 року включно.
Як вже зазначалось вище, гарантія № 243-0117/UPP31 від 26.01.2017 року, що видана Публічним акціонерним товариством «Айбокс Банк», діє до 30.05.2017 року включно. Строк дії банківської гарантії 119 днів з дати розкриття тендерних пропозицій
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Український папір» не відповідає умовам Тендерної документації, а саме строк дії банківської гарантії є меншим за 120 днів, передбачений п. 2 та п. 4 Розділу 3 Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2017 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" |
1 671 576,00
UAH з ПДВ
|
1 626 118,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
1 967 785,80
UAH з ПДВ
|
1 636 947,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУМКА" |
1 958 226,00
UAH з ПДВ
|
1 876 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Папірканцторг" |
1 983 664,20
UAH з ПДВ
|
1 983 664,20
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" #35137937 |
Відхилено |
1 626 118,20
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2017 14:53
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУМКА" #32862434 |
Очікує рішення |
1 876 120,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2017 16:25
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112 |
Відхилено |
1 636 947,60
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2017 16:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 лютого 2017 12:02 |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг (відповідно до ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). |
Документи:
20 лютого 2017 12:02
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про відміну торгів.doc |