Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А-4, А-3. папір для факсу)
Очікувана вартість
1 995 283,20 UAH
UA-2017-01-12-000946-b 5579ba0ed9634feaa6b2e1766430918a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванішина Олена Олександрівна

0612253869 EA.Ivanishina@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВАТ "Запоріжжяобленерго"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69041, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Кияшка, 7, каб.104, Запорізька обл., м. Запоріжжя
Контактна особа: Іванішина Олена Олександрівна
0612253869
EA.Ivanishina@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2017 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2017 11:00
Початок аукціону: 31 січня 2017 11:00
Очікувана вартість: 1 995 283,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 952,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23690 пач
Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А-4, А-3. папір для факсу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, Каховська,3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
750 рул
Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А-4, А-3. папір для факсу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, Каховська,3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2017 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2017 15:16
ТД папір.docx
12 січня 2017 15:16
оголошення папір.doc
13 січня 2017 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2017 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2017 15:16
ТД папір.docx
12 січня 2017 15:16
оголошення папір.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-12-000946-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 14 лютого 2017 16:08
Вимога про надання інформації
Оскільки тендерне забезпечення ( електронна банківська гарантія) ТОВ «Український папір» відповідає всім умовам тендерної документації замовника, та, керуючись п. 3 ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, в якій детально пояснити, як замовник рахував термін дії забезпечення ТОВ "Український папір".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2017 14:04
Згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 18/2 від 13.02.2017 року, підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Український папір» є не відповідність пропозиції умовам Тендерної документації, а саме строк дії банківської гарантії є меншим за 120 календарних днів, передбачений п. 2 та п. 4 Розділу 3 Тендерної документації.
П. 2 Розділу 3 Тендерної документації передбачає, що тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у розмірі: 50000,00 грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має відповідати строку дії тендерної пропозиції. Тендерна пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником.
П. 4 Розділу 3 Тендерної документації передбачає, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
У складі тендерної пропозиції учасником надана Гарантія № 243-0117/UPP31 від 26.01.2017 року видана Публічним акціонерним товариством «Айбокс Банк» на суму 50000,00 грн. Строк дії даної банківської гарантії до 30.05.2017 року включно.
Тендерна документація не містить особливого порядку визначення строків. Тому в даному випадку слід керуватись загальноприйнятого порядку визначення строків який міститься в главі 18 розділу 5 книги першої Цивільного кодексу України.
Згідно з ч. 1 ст. 252 Цивільного кодексу України, строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Ч. 1 ст. 253 Цивільного кодексу України передбачає, що перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 31.01.2017 року. Строк дії тендерної пропозиції починається з наступного дня – 01.02.2017 року(перший день). Строк дії тендерної пропозиції 120 днів: 28 днів(лютий) + 31 день(березень) + 30 днів (квітень) + 31 день (травень) = 120 днів.
Останній (сто двадцятий) день строку - 31.05.2017 року. Відповідно банківська гарантія повинна діяти до 31.05.2017 року включно.
Як вже зазначалось вище, гарантія № 243-0117/UPP31 від 26.01.2017 року, що видана Публічним акціонерним товариством «Айбокс Банк», діє до 30.05.2017 року включно. Строк дії банківської гарантії 119 днів з дати розкриття тендерних пропозицій
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Український папір» не відповідає умовам Тендерної документації, а саме строк дії банківської гарантії є меншим за 120 днів, передбачений п. 2 та п. 4 Розділу 3 Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2017 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" 1 671 576,00
UAH з ПДВ
1 626 118,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 1 967 785,80
UAH з ПДВ
1 636 947,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУМКА" 1 958 226,00
UAH з ПДВ
1 876 120,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Папірканцторг" 1 983 664,20
UAH з ПДВ
1 983 664,20
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

30 січня 2017 10:19
Проект договору.PDF
30 січня 2017 10:19
Довіреність №225.rar
30 січня 2017 10:19
Ліцензія НБУ.rar
30 січня 2017 10:19
ЕГ 17.0488.rar
30 січня 2017 10:19
Довідки ст.17.PDF
30 січня 2017 10:19
Кваліфікац.частина.PDF
30 січня 2017 10:19
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

07 лютого 2017 14:30
ЦП 2.pdf
30 січня 2017 10:11
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУМКА"

Приватне підприємство "Папірканцторг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"
#35137937
Відхилено 1 626 118,20
UAH з ПДВ
06 лютого 2017 14:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУМКА"
#32862434
Очікує рішення 1 876 120,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2017 16:25
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Відхилено 1 636 947,60
UAH з ПДВ
13 лютого 2017 16:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 лютого 2017 12:02
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг (відповідно до ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Документи:
20 лютого 2017 12:02
ПОВІДОМЛЕННЯ про відміну торгів.doc