Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги гарячого харчування
Очікувана вартість
1 242 276,09 UAH
UA-2017-01-11-001203-b ● a1c846da752945ff9a93c4ab3e05e940
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр № 12" ДОР"" |
Код ЄДРПОУ: | 20199239 |
Місцезнаходження: | 49021, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, вул. Саранська, 6 |
Контактна особа: |
Светлана Владимировна Евстратова +380504527474 nrc12@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2017 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2017 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2017 16:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2017 11:12 |
Очікувана вартість: | 1 242 276,09 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,24% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги гарячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49021, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Саранська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2017
—
30 вересня 2017
ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2017 17:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2017 16:59 |
Проект договору.doc | |
11 січня 2017 16:59 |
ТД аутсорсинг.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запитання щодо оформлення тендерної документації
Дата подання: 17 січня 2017 15:36
Дата відповіді: 18 січня 2017 16:40
1. Відповідно до додатку № 2 учасників зобов"язано надати нотаріально завірену копію акту санітарно-епідеміологічного обстеження цього об’єкта дійсну на дату розкриття тендерної пропозиції (2015-2016рр.).
Прошу роз"яснити чому зазначена дата 2015-2016, якщо пропозиція подається в 2017 році? Який строк дії встановлений для акту санітарно-епідеміологічного обстеження?
2. Відповідно до додатку № 2 учасників зобов"язано надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення надання послуг). Прошу роз"ясниити який конкретний перелік працівників, задля уточнення поняття достатньої кількості в розумінні Замовника?
3. Відповідно до додатку № 2 учасників зобов"язано надати копію звіту 1ДФ (завіреного відповідним органом) за останній звітній період. Вказаний звіт подається в електронному вигляді. Просимо уточнити та пояснити цей момент.
4. Прошу роз"яснити чи зазначений діючий класифікатор для зазначення предмету закупівлі.
5. Відповідно до додатку № 2 учасників зобов"язано надати копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі; Прошу роз"яснити конкретний перелік працівників, які на думку Замовника мають відношення до роботи з предметом закупівлі?
6. Чи вважаються належними документами оригінали/копії дозвільних документів, висновків учасників із зазначенням адрес, які діяли до часу прийняття ЗУ «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо питання 1: Враховуючи новорічні свята та вихідні дні Учасники можуть не встигнути отримати акт санітарно-епідеміологічного обстеження у 2017 році. Надання Учасниками акту санітарно-епідеміологічного обстеження, виданого 2017 роком, допускається. З приводу строку дії, встановленого для акту санітарно-епідеміологічного обстеження, Вам необхідно звернутись до відповідних органів Держпродспоживслужби, оскільки саме ця служба видає акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкту. Щодо питання 2: Кожен учасник самостійно визначає необхідну та достатню кількість працівників для надання послуг їдалень, виходячи з власного досвіду роботи у цій галузі. Щодо питання 3: На підтвердження подання такого звіту видається дві квитанції, а саме квитанція під номером два і є таким доказом. Щодо питання 4: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показниками третьої – п’ятої цифр основного словника із зазначення у дужках конкретної назви товару чи послуги. Так, на момент оголошення торгів, предмет закупівлі визначений наступним чином: 55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги (Послуги гарячого харчування). Щодо питання 5: Вимога щодо представлення копій санітарних книжок стосується лише осіб, які безпосереднього виконують предмет договору, тобто готують їжу, здійснюють її транспортування, роздачу, тощо та осіб, які здійснюють заготівельні роботи (закупку продуктів харчування, їх транспортування, обробку, переробку, чистку та таке інше). Не будуть вимагатись представлення санітарних книжок на осіб, які не контактують з продуктами харчування, тобто так званий адміністративний склад, який складається з: директора, бухгалтерів, секретарів, менеджерів, юристів, адміністраторів, діловодів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2017 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
1 200 013,19
UAH
|
1 200 013,19
UAH
|
Документи |
ФОП "ПОЇЗДНИК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" |
1 220 028,17
UAH
|
1 220 028,17
UAH
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Переможець |
1 200 013,19
UAH
|
30 січня 2017 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2017 16:00
|
Дод.угода.pdf | укладений |
27 липня 2017 15:18
|
Звіт про виконання.doc | укладений |
27 липня 2017 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2017 15:52
|
Договір.pdf | укладений |
10 лютого 2017 15:50
|