Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги гарячого харчування
Очікувана вартість
3 185 806,80 UAH
UA-2017-01-11-000579-b da9e3166412a4dcbb6fd7d24faf873d2
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Светлана

+380673550242 voenliceu15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Криворізький ліцей-інтернат з ПВФП "ДОР"
Код ЄДРПОУ: 25004393
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 81
Контактна особа: Светлана
+380673550242
voenliceu15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2017 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2017 10:00
Початок аукціону: 30 січня 2017 14:28
Очікувана вартість: 3 185 806,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,28%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги гарячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Ярослава Мудрого, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2017
ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальні питання щодо умов тендерної документації
Дата подання: 17 січня 2017 09:42
Дата відповіді: 18 січня 2017 12:04
1. Назва процедури закупівлі визначена на базі класифікатору продукції та послуг ДК 016:2010, що унеможливлює реєстрацію даної процедури закупівлі в подальшому. Прошу змінити. 2. Чи вважаються належними документами оригінали/копії дозвільних документів, висновків учасників із зазначенням адрес, які діяли до часу прийняття ЗУ «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки». 3. Вимагається отримання:Довідки в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення надання послуг). ПРошу навести конкреттний перелік працівників, оскільки не зрозумілим є , які саме працівники, на думку тендерного комітету Замовника, мають бути наявні в штаті. 4. 2. п. 1.2. Додатка 1: «Нотаріально завірену копію акту санітарно-епідеміологічного обстеження цього об’єкта дійсну на дату розкриття тендерної пропозиції» Он имеет срок действия? Какой?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення щодо роз’яснення стосовно тендерної документації повідомляємо:
1питання. Назва процедури закупівлі визначена на базі класифікатору продукції та послуг ДК 016:2010, що унеможливлює реєстрацію даної процедури закупівлі в подальшому. Прошу змінити.
Відповідь. Тендерний комітет уважно прочитав питання та прийшов до висновку не можливості зміни назви процедури закупівлі, оскільки за Законом України «Про Публічні закупівлі» ст. 12 п.1 існує всього три процедури , а саме: відкриті торги, конкурентний діалог,переговорна процедура закупівлі, і тендерний комітет визначив процедуру закупівлі як «відкриті торги». Визначення предмета закупівлі проведено не на базі класифікатору продукції та послуг ДК 016:2010, а на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерста економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: 55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги ( послуги гарячого харчування).
2 питання. Чи вважаються належними документами оригінали/копії дозвільних документів, висновків учасників із зазначенням адрес, які діяли до часу прийняття ЗУ « Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного( нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки»
Відповідь. Так, тендерний комітет буде вважати належними документами оригінали/копії дозвільних документів, висновків учасників із зазначенням адрес, які діяли до часу прийняття ЗУ « Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного( нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», оскільки Законом не встановлено граничних термінів для проведення державної реєстрації змін, що вносяться до установчих документів у зв’язку з перейменуванням вулиць і суб’єкт господарювання сам може вирішувати , коли необхідно провести реєстрацію змін.
3 питання. Вимагається отримання :Довідки в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідн

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-11-000579-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ЗОРЯНА, Код ЄДРПОУ:23650137
Дата подання: 12 лютого 2017 17:19
Порушення тендер. вимог
Постійно діюча адміністративна Колегія
Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних
закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45,
м. Київ-35, 03680
Постійно діюча адміністративна Колегія
Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних
закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45,
м. Київ-35, 03680
Замовник закупівлі Комунальний заклад освіти "Криворізький
обласний ліцей-інтернат для сільської
молоді", ЄДРПОУ 25004393
50027 , Дніпропетровська область, місто
Кривий Ріг, вулиця , Ярослава Мудрого, 81
Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю
"Зоряна" ЄДРПОУ 23650137
вул. Шурупова, 2б, м. Кривий Ріг, 50014
тел. (056)440-32-39
СКАРГА
на порушення законодавства у сфері публічних закупівельмолоді", ЄДРПОУ 20214476
50029, Дніпропетровська область, місто
Кривий Ріг, вулиця Шкапенка, буд. 1
Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю
"Зоряна" ЄДРПОУ 23650137
вул. Шурупова, 2б, м. Кривий Ріг, 50014
тел. (056)440-32-39
СКАРГА
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель

02.02.2017 року замовником закупівлі Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою» Дніпропетровської обласної ради» було оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету від 02.02.2017 року в закупівлі UA-2017-01-11-000579-b за предметом "55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги, (послуги гарячого харчування)". Згідно з цим протоколом переможцем закупівлі визнано ТОВ НВО "Промсервіс", повідомлення про намір укласти договір з цим учасником оприлюднено в той самий день.
Дане рішення про визнання переможцем закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об'єднання "Промсервіс" прийнято замовником упереджено та підлягає скасуванню через наявність ряду порушень та невідповідностей в тендерній пропозиції цього учасника відносно тендерної документації, на які замовник не звернув уваги.
Скаржник - Товариство з обмеженою відповідальністю "Зоряна" є наступним учасником, пропозиція якого мала розглядатись тендерним комітетом, тому безпідставне визнання переможцем ТОВ НВО "Промсервіс" прямо порушує права і інтереси нашого товариства.

1) Тендерною документацією (додаток 1 п.2.1.) вимагалось надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення надання послуг).
Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано довідку за №96/3 від 25.01.2017 року без зазначення дат проходження медичного огляду та флюорографії частиною із вказаних в довідці працівників, тобто надана довідка за змістом не відповідає вимогам тендерної документації та мала б бути кваліфікована відповідним чином.
Замовник в тендерній документації чітко зазначив, що в довідці мають бути перелічені визначені ним відомості (посада, ПІБ, дати проходження останнього медичного огляду та флюорографії) щодо працівників учасника, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, в кількості достатній для забезпечення надання послуг, тобто виходячи з умов тендерної документації, учасник повинен був вказати витребувану інформацію в повному обсязі на всіх працівників, яких він включив до довідки.
Таким чином, в частині надання довідки в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення надання послуг) - учасником не виконано вимоги п.2.1. додатку 1 до тендерної документації, подана ним довідка не відповідає умовам документації та мала бути відхилена при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс".

2) Тендерною документацією (додаток 1 п.2.5.) вимагалось надати копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі.
Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копії першої сторінки та сторінки, що містить висновок про відсутність протипоказань для роботи за професією, що є порушенням вимог тендерної документації.
Замовник в тендерній документації чітко зазначив, що необхідно надати саме копії санітарних книжок, а не першу та останню (чи іншу на розсуд учасника) сторінки. Як вбачається з п.12 Порядку, затвердженого Постановою КМУ від 23 травня 2001 р. №559, "Усі результати обстеження, що проводяться лікарями-спеціалістами (у тому числі лабораторних, клінічних та інших досліджень), обов'язково заносяться до особистої медичної книжки. На підставі результатів обстеження кожен лікар-спеціаліст робить висновок щодо можливості допущення працівника до роботи", тобто книжка має містити результати обстежень, та не може обмежуватись за обсягом наданим учасником ТОВ НВО "Промсервіс" (фото, відомості про працівника, висновки).
Таким чином, в частині надання копій санітарних книжок на працівників - учасником не виконано вимоги п.2.5. додатку 1 до тендерної документації, подані ним копії книжок не відповідають умовам документації та мали бути відхилені при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс".

3) Тендерною документацією (додаток 1 п.2.2.) вимагалось надати копію звіту 1 ДФ (завіреного відповідним органом) за останній звітній період.
Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копію звіту, не завіреного податковим органом (копія звіту завірена лише посадовою особою учасника, що не відповідає умовам документації). ДФС, що є органом, який приймає звітність, дійсно завіряє копії звітності на вимогу осіб, що її подають, тому жодних перешкод для учасника в дотриманні вимог документації не було.
Замовник в тендерній документації чітко зазначив, що необхідно надати саме копію копію звіту 1 ДФ (завіреного відповідним органом).
Таким чином, в частині надання завіреної копії звіту 1 ДФ - учасником не виконано вимоги п.2.2. додатку 1 до тендерної документації, подана ним копія звіту 1 ДФ не відповідає умовам документації та мала бути відхилена при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс".

4) Тендерною документацією (додаток 1 п.1.3.) вимагалось надати копію нотаріально завірену копію висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи на складські приміщення разом з затвердженим асортиментним переліком товарів,(виданий на ім’я учасника торгів).
Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копію висновку, який:
- видано заявнику, який зареєстрований за іншою адресою, аніж учасник ТОВ НВО "Промсервіс". При цьому на переконання скаржника до листа учасника щодо зміни ним адреси та продовження дії висновку слід поставитись критично, оскільки жодних належних документів (протокол про зміну адреси, відомості від реєстратора тощо) до пропозиції не додано;
- не доведено чинність висновку на момент його подання: збереження учасником виду діяльності при внесенні змін до установчих документів (як умова збереження дійсності висновку) не доведено, продовження користування приміщеннями на умовах оренди (збереження стану орендованих приміщень) не доведено;
- висновок від 23.10.2012 року зареєстровано (згідно штампу на ньому) 18.10.2012 року, у відкритих реєстрах МОЗ даного висновку не значиться взагалі;
- відсутній асортиментний перелік товарів, надання яких чітко вимагалось тендерною документацією.
Замовник в тендерній документації чітко зазначив, що необхідно надати саме копію копію звіту 1 ДФ (завіреного відповідним органом).
Таким чином, в частині надання завіреної копії - учасником не виконано вимоги п.1.3. додатку 1 до тендерної документації, подана ним копія висновку СЕС не відповідає умовам документації та мала бути відхилена при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс".

5) Тендерною документацією (додаток 1 п.1.4.) вимагалось надати копію чинного договору оренди нежитлового приміщення зі строком дії не менше ніж до 31.12.2017 року та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані.
Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копію договору, який не відповідає умовам тендерної документації (договору на управління майном належним фізичній особі). При цьому правомочності учасника ТОВ НВО "Промсервіс" як управителя обмежені безпосередньо цим договором, без можливості використання даних приміщень для провадження господарської діяльності:

Тобто даний договір не є ані договором оренди, ані тотожним йому договором та не може бути визнаний таким, що підтверджує право учасника на провадження в цих приміщеннях інших видів господарської діяльності, не пов'язаної з визначеними в п.1.2. договору.
Таким чином, в частині надання копії договору оренди приміщення - учасником не виконано вимоги п.1.4. додатку 1 до тендерної документації, подана ним копія договору не свідчить про наявність у нього права на провадження власної (відповідно до предмету закупівлі) господарської діяльності у вказаних приміщеннях, договір не відповідає умовам документації та мав бути відхилений при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс".

6) Тендерною документацією (додаток 1 п.3.1.) вимагалось надати копію аналогічного договору стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень), у відповідності до предмету закупівлі.
Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копію лише частини договору, який в пункті 12.1. містить зокрема умову про наявність невід'ємних додатків )додаткові угоди, калькуляція тощо), калькуляція та інші додатки до договору не додані, що свідчить про неповне надання учасником ТОВ НВО "Промсервіс" витребуваних замовником документів.
При цьому, враховуючи наявну Примітку в додатку №1, згідно з якою: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування);
- сторонами визначена ціна договору;
- сторонами встановлений строк дії договору;
- сторонами затверджене меню та його вартість.
Відсутність калькуляції за затвердженого меню в поданій ТОВ НВО "Промсервіс" тендерній пропозиції відповідно унеможливлює віднесення поданої цим учасником частини договору до Аналогічного договору.
Окрім того, на веб-ресурсі закупівель Прозорро.гов взагалі відсутні відомості про вказану учасником закупівлю (серед тендерів замовника Комунальний заклад освіти "Саксаганський навчально-реабілітаційний центр" Дніпропетровської обласної ради", код 23067136) відсутня закупівля вказаних послуг на такі суми, учасник ТОВ НВО "Промсервіс" значиться лише як переможець закупівлі на організацію харчування у 2017 році). Ймовірно учасником подано недостовірні документи або документи, що внаслідок порушень допущених третіми особами не дають можливості кваліфікувати поданий учасником договір як аналогічний.

З огляду на викладене вище, ПРОШУ Колегію уважно перевірити доводи скарги та зобов'язати Замовника Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою» Дніпропетровської обласної ради» скасувати незаконне рішення від 02.02.2017 року щодо визначення переможцем закупівлі UA-2017-01-11-000579-b за предметом "55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги, (послуги гарячого харчування ТОВ НВО "Промсервіс", та провести процедуру закупівлі у відповідності до закону.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

12 лютого 2017 17:19
Скарга

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-01-11-000579-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ЗОРЯНА, Код ЄДРПОУ:23650137
Дата подання: 12 лютого 2017 17:10
Порушення умов тендерн] ljrevtynfws]
Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Замовник закупівлі Комунальний заклад освіти "Криворізький обласний ліцей-інтернат для сільської молоді", ЄДРПОУ 25004393 50027 , Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця , Ярослава Мудрого, 81 Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю "Зоряна" ЄДРПОУ 23650137 вул. Шурупова, 2б, м. Кривий Ріг, 50014 тел. (056)440-32-39 СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівельмолоді", ЄДРПОУ 20214476 50029, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Шкапенка, буд. 1 Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю "Зоряна" ЄДРПОУ 23650137 вул. Шурупова, 2б, м. Кривий Ріг, 50014 тел. (056)440-32-39 СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель 02.02.2017 року замовником закупівлі Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою» Дніпропетровської обласної ради» було оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету від 02.02.2017 року в закупівлі UA-2017-01-11-000579-b за предметом "55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги, (послуги гарячого харчування)". Згідно з цим протоколом переможцем закупівлі визнано ТОВ НВО "Промсервіс", повідомлення про намір укласти договір з цим учасником оприлюднено в той самий день. Дане рішення про визнання переможцем закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об'єднання "Промсервіс" прийнято замовником упереджено та підлягає скасуванню через наявність ряду порушень та невідповідностей в тендерній пропозиції цього учасника відносно тендерної документації, на які замовник не звернув уваги. Скаржник - Товариство з обмеженою відповідальністю "Зоряна" є наступним учасником, пропозиція якого мала розглядатись тендерним комітетом, тому безпідставне визнання переможцем ТОВ НВО "Промсервіс" прямо порушує права і інтереси нашого товариства. 1) Тендерною документацією (додаток 1 п.2.1.) вимагалось надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення надання послуг). Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано довідку за №96/3 від 25.01.2017 року без зазначення дат проходження медичного огляду та флюорографії частиною із вказаних в довідці працівників, тобто надана довідка за змістом не відповідає вимогам тендерної документації та мала б бути кваліфікована відповідним чином. Замовник в тендерній документації чітко зазначив, що в довідці мають бути перелічені визначені ним відомості (посада, ПІБ, дати проходження останнього медичного огляду та флюорографії) щодо працівників учасника, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, в кількості достатній для забезпечення надання послуг, тобто виходячи з умов тендерної документації, учасник повинен був вказати витребувану інформацію в повному обсязі на всіх працівників, яких він включив до довідки. Таким чином, в частині надання довідки в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення надання послуг) - учасником не виконано вимоги п.2.1. додатку 1 до тендерної документації, подана ним довідка не відповідає умовам документації та мала бути відхилена при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс". 2) Тендерною документацією (додаток 1 п.2.5.) вимагалось надати копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі. Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копії першої сторінки та сторінки, що містить висновок про відсутність протипоказань для роботи за професією, що є порушенням вимог тендерної документації. Замовник в тендерній документації чітко зазначив, що необхідно надати саме копії санітарних книжок, а не першу та останню (чи іншу на розсуд учасника) сторінки. Як вбачається з п.12 Порядку, затвердженого Постановою КМУ від 23 травня 2001 р. №559, "Усі результати обстеження, що проводяться лікарями-спеціалістами (у тому числі лабораторних, клінічних та інших досліджень), обов'язково заносяться до особистої медичної книжки. На підставі результатів обстеження кожен лікар-спеціаліст робить висновок щодо можливості допущення працівника до роботи", тобто книжка має містити результати обстежень, та не може обмежуватись за обсягом наданим учасником ТОВ НВО "Промсервіс" (фото, відомості про працівника, висновки). Таким чином, в частині надання копій санітарних книжок на працівників - учасником не виконано вимоги п.2.5. додатку 1 до тендерної документації, подані ним копії книжок не відповідають умовам документації та мали бути відхилені при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс". 3) Тендерною документацією (додаток 1 п.2.2.) вимагалось надати копію звіту 1 ДФ (завіреного відповідним органом) за останній звітній період. Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копію звіту, не завіреного податковим органом (копія звіту завірена лише посадовою особою учасника, що не відповідає умовам документації). ДФС, що є органом, який приймає звітність, дійсно завіряє копії звітності на вимогу осіб, що її подають, тому жодних перешкод для учасника в дотриманні вимог документації не було. Замовник в тендерній документації чітко зазначив, що необхідно надати саме копію копію звіту 1 ДФ (завіреного відповідним органом). Таким чином, в частині надання завіреної копії звіту 1 ДФ - учасником не виконано вимоги п.2.2. додатку 1 до тендерної документації, подана ним копія звіту 1 ДФ не відповідає умовам документації та мала бути відхилена при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс". 4) Тендерною документацією (додаток 1 п.1.3.) вимагалось надати копію нотаріально завірену копію висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи на складські приміщення разом з затвердженим асортиментним переліком товарів,(виданий на ім’я учасника торгів). Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копію висновку, який: - видано заявнику, який зареєстрований за іншою адресою, аніж учасник ТОВ НВО "Промсервіс". При цьому на переконання скаржника до листа учасника щодо зміни ним адреси та продовження дії висновку слід поставитись критично, оскільки жодних належних документів (протокол про зміну адреси, відомості від реєстратора тощо) до пропозиції не додано; - не доведено чинність висновку на момент його подання: збереження учасником виду діяльності при внесенні змін до установчих документів (як умова збереження дійсності висновку) не доведено, продовження користування приміщеннями на умовах оренди (збереження стану орендованих приміщень) не доведено; - висновок від 23.10.2012 року зареєстровано (згідно штампу на ньому) 18.10.2012 року, у відкритих реєстрах МОЗ даного висновку не значиться взагалі; - відсутній асортиментний перелік товарів, надання яких чітко вимагалось тендерною документацією. Замовник в тендерній документації чітко зазначив, що необхідно надати саме копію копію звіту 1 ДФ (завіреного відповідним органом). Таким чином, в частині надання завіреної копії - учасником не виконано вимоги п.1.3. додатку 1 до тендерної документації, подана ним копія висновку СЕС не відповідає умовам документації та мала бути відхилена при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс". 5) Тендерною документацією (додаток 1 п.1.4.) вимагалось надати копію чинного договору оренди нежитлового приміщення зі строком дії не менше ніж до 31.12.2017 року та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані. Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копію договору, який не відповідає умовам тендерної документації (договору на управління майном належним фізичній особі). При цьому правомочності учасника ТОВ НВО "Промсервіс" як управителя обмежені безпосередньо цим договором, без можливості використання даних приміщень для провадження господарської діяльності: Тобто даний договір не є ані договором оренди, ані тотожним йому договором та не може бути визнаний таким, що підтверджує право учасника на провадження в цих приміщеннях інших видів господарської діяльності, не пов'язаної з визначеними в п.1.2. договору. Таким чином, в частині надання копії договору оренди приміщення - учасником не виконано вимоги п.1.4. додатку 1 до тендерної документації, подана ним копія договору не свідчить про наявність у нього права на провадження власної (відповідно до предмету закупівлі) господарської діяльності у вказаних приміщеннях, договір не відповідає умовам документації та мав бути відхилений при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс". 6) Тендерною документацією (додаток 1 п.3.1.) вимагалось надати копію аналогічного договору стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень), у відповідності до предмету закупівлі. Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копію лише частини договору, який в пункті 12.1. містить зокрема умову про наявність невід'ємних додатків )додаткові угоди, калькуляція тощо), калькуляція та інші додатки до договору не додані, що свідчить про неповне надання учасником ТОВ НВО "Промсервіс" витребуваних замовником документів. При цьому, враховуючи наявну Примітку в додатку №1, згідно з якою: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору; - сторонами затверджене меню та його вартість. Відсутність калькуляції за затвердженого меню в поданій ТОВ НВО "Промсервіс" тендерній пропозиції відповідно унеможливлює віднесення поданої цим учасником частини договору до Аналогічного договору. Окрім того, на веб-ресурсі закупівель Прозорро.гов взагалі відсутні відомості про вказану учасником закупівлю (серед тендерів замовника Комунальний заклад освіти "Саксаганський навчально-реабілітаційний центр" Дніпропетровської обласної ради", код 23067136) відсутня закупівля вказаних послуг на такі суми, учасник ТОВ НВО "Промсервіс" значиться лише як переможець закупівлі на організацію харчування у 2017 році). Ймовірно учасником подано недостовірні документи або документи, що внаслідок порушень допущених третіми особами не дають можливості кваліфікувати поданий учасником договір як аналогічний. З огляду на викладене вище, ПРОШУ Колегію уважно перевірити доводи скарги та зобов'язати Замовника Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою» Дніпропетровської обласної ради» скасувати незаконне рішення від 02.02.2017 року щодо визначення переможцем закупівлі UA-2017-01-11-000579-b за предметом "55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги, (послуги гарячого харчування ТОВ НВО "Промсервіс", та провести процедуру закупівлі у відповідності до закону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 14.02.2017 № 636.PDF
Дата публікації: 14 лютого 2017 20:17
Номер скарги: UA-2017-01-11-000579-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ЗОРЯНА, Код ЄДРПОУ:23650137
Дата подання: 12 лютого 2017 17:27
оплата
Оплата
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 14.02.2017 № 638.PDF
Дата публікації: 14 лютого 2017 20:10
Номер скарги: UA-2017-01-11-000579-b.c4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ЗОРЯНА, Код ЄДРПОУ:23650137
Дата подання: 12 лютого 2017 18:50
Порушення умов тендерноъ проп/
Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 КЗО "Криворізький ліцей-інтернат з ПВФП "ДОР" ЄДРПОУ 25004393 50027 , Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця , Ярослава Мудрого, 81 Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю "Зоряна" ЄДРПОУ 23650137 вул. Шурупова, 2б, м. Кривий Ріг, 50014 тел. (056)440-32-39 СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівельмолоді", ЄДРПОУ 20214476 50029, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Шкапенка, буд. 1 Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю "Зоряна" ЄДРПОУ 23650137 вул. Шурупова, 2б, м. Кривий Ріг, 50014 тел. (056)440-32-39 СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель 02.02.2017 року замовником закупівлі Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою» Дніпропетровської обласної ради» було оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету від 02.02.2017 року в закупівлі UA-2017-01-11-000579-b за предметом "55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги, (послуги гарячого харчування)". Згідно з цим протоколом переможцем закупівлі визнано ТОВ НВО "Промсервіс", повідомлення про намір укласти договір з цим учасником оприлюднено в той самий день. Дане рішення про визнання переможцем закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об'єднання "Промсервіс" прийнято замовником упереджено та підлягає скасуванню через наявність ряду порушень та невідповідностей в тендерній пропозиції цього учасника відносно тендерної документації, на які замовник не звернув уваги. Скаржник - Товариство з обмеженою відповідальністю "Зоряна" є наступним учасником, пропозиція якого мала розглядатись тендерним комітетом, тому безпідставне визнання переможцем ТОВ НВО "Промсервіс" прямо порушує права і інтереси нашого товариства. 1) Тендерною документацією (додаток 1 п.2.1.) вимагалось надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення надання послуг). Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано довідку за №96/3 від 25.01.2017 року без зазначення дат проходження медичного огляду та флюорографії частиною із вказаних в довідці працівників, тобто надана довідка за змістом не відповідає вимогам тендерної документації та мала б бути кваліфікована відповідним чином. Замовник в тендерній документації чітко зазначив, що в довідці мають бути перелічені визначені ним відомості (посада, ПІБ, дати проходження останнього медичного огляду та флюорографії) щодо працівників учасника, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, в кількості достатній для забезпечення надання послуг, тобто виходячи з умов тендерної документації, учасник повинен був вказати витребувану інформацію в повному обсязі на всіх працівників, яких він включив до довідки. Таким чином, в частині надання довідки в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення надання послуг) - учасником не виконано вимоги п.2.1. додатку 1 до тендерної документації, подана ним довідка не відповідає умовам документації та мала бути відхилена при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс". 2) Тендерною документацією (додаток 1 п.2.5.) вимагалось надати копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі. Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копії першої сторінки та сторінки, що містить висновок про відсутність протипоказань для роботи за професією, що є порушенням вимог тендерної документації. Замовник в тендерній документації чітко зазначив, що необхідно надати саме копії санітарних книжок, а не першу та останню (чи іншу на розсуд учасника) сторінки. Як вбачається з п.12 Порядку, затвердженого Постановою КМУ від 23 травня 2001 р. №559, "Усі результати обстеження, що проводяться лікарями-спеціалістами (у тому числі лабораторних, клінічних та інших досліджень), обов'язково заносяться до особистої медичної книжки. На підставі результатів обстеження кожен лікар-спеціаліст робить висновок щодо можливості допущення працівника до роботи", тобто книжка має містити результати обстежень, та не може обмежуватись за обсягом наданим учасником ТОВ НВО "Промсервіс" (фото, відомості про працівника, висновки). Таким чином, в частині надання копій санітарних книжок на працівників - учасником не виконано вимоги п.2.5. додатку 1 до тендерної документації, подані ним копії книжок не відповідають умовам документації та мали бути відхилені при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс". 3) Тендерною документацією (додаток 1 п.2.2.) вимагалось надати копію звіту 1 ДФ (завіреного відповідним органом) за останній звітній період. Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копію звіту, не завіреного податковим органом (копія звіту завірена лише посадовою особою учасника, що не відповідає умовам документації). ДФС, що є органом, який приймає звітність, дійсно завіряє копії звітності на вимогу осіб, що її подають, тому жодних перешкод для учасника в дотриманні вимог документації не було. Замовник в тендерній документації чітко зазначив, що необхідно надати саме копію копію звіту 1 ДФ (завіреного відповідним органом). Таким чином, в частині надання завіреної копії звіту 1 ДФ - учасником не виконано вимоги п.2.2. додатку 1 до тендерної документації, подана ним копія звіту 1 ДФ не відповідає умовам документації та мала бути відхилена при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс". 4) Тендерною документацією (додаток 1 п.1.3.) вимагалось надати копію нотаріально завірену копію висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи на складські приміщення разом з затвердженим асортиментним переліком товарів,(виданий на ім’я учасника торгів). Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копію висновку, який: - видано заявнику, який зареєстрований за іншою адресою, аніж учасник ТОВ НВО "Промсервіс". При цьому на переконання скаржника до листа учасника щодо зміни ним адреси та продовження дії висновку слід поставитись критично, оскільки жодних належних документів (протокол про зміну адреси, відомості від реєстратора тощо) до пропозиції не додано; - не доведено чинність висновку на момент його подання: збереження учасником виду діяльності при внесенні змін до установчих документів (як умова збереження дійсності висновку) не доведено, продовження користування приміщеннями на умовах оренди (збереження стану орендованих приміщень) не доведено; - висновок від 23.10.2012 року зареєстровано (згідно штампу на ньому) 18.10.2012 року, у відкритих реєстрах МОЗ даного висновку не значиться взагалі; - відсутній асортиментний перелік товарів, надання яких чітко вимагалось тендерною документацією. Замовник в тендерній документації чітко зазначив, що необхідно надати саме копію копію звіту 1 ДФ (завіреного відповідним органом). Таким чином, в частині надання завіреної копії - учасником не виконано вимоги п.1.3. додатку 1 до тендерної документації, подана ним копія висновку СЕС не відповідає умовам документації та мала бути відхилена при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс". 5) Тендерною документацією (додаток 1 п.1.4.) вимагалось надати копію чинного договору оренди нежитлового приміщення зі строком дії не менше ніж до 31.12.2017 року та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані. Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копію договору, який не відповідає умовам тендерної документації (договору на управління майном належним фізичній особі). При цьому правомочності учасника ТОВ НВО "Промсервіс" як управителя обмежені безпосередньо цим договором, без можливості використання даних приміщень для провадження господарської діяльності: Тобто даний договір не є ані договором оренди, ані тотожним йому договором та не може бути визнаний таким, що підтверджує право учасника на провадження в цих приміщеннях інших видів господарської діяльності, не пов'язаної з визначеними в п.1.2. договору. Таким чином, в частині надання копії договору оренди приміщення - учасником не виконано вимоги п.1.4. додатку 1 до тендерної документації, подана ним копія договору не свідчить про наявність у нього права на провадження власної (відповідно до предмету закупівлі) господарської діяльності у вказаних приміщеннях, договір не відповідає умовам документації та мав бути відхилений при розгляді пропозиції ТОВ НВО "Промсервіс". 6) Тендерною документацією (додаток 1 п.3.1.) вимагалось надати копію аналогічного договору стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень), у відповідності до предмету закупівлі. Учасником, в порушення вимог тендерної документації, надано копію лише частини договору, який в пункті 12.1. містить зокрема умову про наявність невід'ємних додатків )додаткові угоди, калькуляція тощо), калькуляція та інші додатки до договору не додані, що свідчить про неповне надання учасником ТОВ НВО "Промсервіс" витребуваних замовником документів. При цьому, враховуючи наявну Примітку в додатку №1, згідно з якою: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору; - сторонами затверджене меню та його вартість. Відсутність калькуляції за затвердженого меню в поданій ТОВ НВО "Промсервіс" тендерній пропозиції відповідно унеможливлює віднесення поданої цим учасником частини договору до Аналогічного договору. Окрім того, на веб-ресурсі закупівель Прозорро.гов взагалі відсутні відомості про вказану учасником закупівлю (серед тендерів замовника Комунальний заклад освіти "Саксаганський навчально-реабілітаційний центр" Дніпропетровської обласної ради", код 23067136) відсутня закупівля вказаних послуг на такі суми, учасник ТОВ НВО "Промсервіс" значиться лише як переможець закупівлі на організацію харчування у 2017 році). Ймовірно учасником подано недостовірні документи або документи, що внаслідок порушень допущених третіми особами не дають можливості кваліфікувати поданий учасником договір як аналогічний. З огляду на викладене вище, ПРОШУ Колегію уважно перевірити доводи скарги та зобов'язати Замовника Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою» Дніпропетровської обласної ради» скасувати незаконне рішення від 02.02.2017 року щодо визначення переможцем закупівлі UA-2017-01-11-000579-b за предметом "55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги, (послуги гарячого харчування ТОВ НВО "Промсервіс", та провести процедуру закупівлі у відповідності до закону. Директор ТОВ «Зоряна» Неміч О.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 14.02.2017 № 637.PDF
Дата публікації: 14 лютого 2017 20:15
Номер скарги: UA-2017-01-11-000579-b.a5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ЗОРЯНА, Код ЄДРПОУ:23650137
Дата подання: 12 лютого 2017 18:54
оплпата
квитанцыя
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 14.02.2017 № 639.PDF
Дата публікації: 14 лютого 2017 20:13

Документи подані скаржником

12 лютого 2017 17:10
Cкарга

Документи Органу Оскарження

14 лютого 2017 20:17
рішення від 14.02.2017 № 636.PDF

Документи Органу Оскарження

14 лютого 2017 20:10
рішення від 14.02.2017 № 638.PDF

Документи подані скаржником

12 лютого 2017 18:50
Скарга

Документи Органу Оскарження

14 лютого 2017 20:15
рішення від 14.02.2017 № 637.PDF

Документи подані скаржником

13 лютого 2017 06:31
Квитанція 10.02.2017р.pdf

Документи Органу Оскарження

14 лютого 2017 20:13
рішення від 14.02.2017 № 639.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2017 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВО "Промсервіс" 2 548 000,00
UAH
2 399 040,00
UAH
Документи
ТОВ ЗОРЯНА 2 862 776,00
UAH
2 399 824,00
UAH
Документи
ФОП "ПОЇЗДНИК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 3 153 640,00
UAH
2 400 000,00
UAH
Документи
ТОВ Дніпрпродсервіс 2 806 720,00
UAH
2 806 720,00
UAH
Документи
ТОВ ВКФ "САВА" 3 180 688,00
UAH
3 081 135,00
UAH
Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 3 090 136,00
UAH
3 081 136,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 січня 2017 20:12
Оренда склада 4.jpg
23 січня 2017 20:12
Оренда склада 3.jpg
23 січня 2017 20:12
Оренда склада 2.jpg
23 січня 2017 20:12
Оренда склада 1.jpg
23 січня 2017 20:12
Оренда cклада.jpg
23 січня 2017 20:12
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.jpg
23 січня 2017 20:12
Витяг ПДВ.jpg
23 січня 2017 20:12
Висновок СЕС.jpg
23 січня 2017 20:12
Висновок СЕС 001.jpg
23 січня 2017 20:12
АКТ СЕС НА ПОМЕЩЕНИЕ.jpg

Публічні документи

26 січня 2017 15:15
Договір оренди авто.pdf
26 січня 2017 15:15
Статут.pdf
26 січня 2017 15:15
Сертифікат ISO 9001.pdf
26 січня 2017 15:15
Меню.pdf
26 січня 2017 15:15
Захист довкілля.pdf
26 січня 2017 15:15
Технічне завдання.pdf
26 січня 2017 15:14
Ст 17.pdf
26 січня 2017 15:14
Відгук 2.pdf
26 січня 2017 15:14
Банківські виписки 2.pdf
26 січня 2017 15:14
Штатний розклад.pdf
26 січня 2017 15:14
Медичні книжки.pdf
26 січня 2017 15:14
Трудові книжки.pdf
26 січня 2017 15:14
1 ДФ.pdf
26 січня 2017 15:13
Довідка щодо водія.pdf
26 січня 2017 15:13
Довідка працівники.pdf
26 січня 2017 15:13
Сан обробка.pdf
26 січня 2017 15:13
Сан паспорт.pdf
26 січня 2017 15:13
Технічний паспорт.pdf
26 січня 2017 15:13
Довідка авто.pdf
26 січня 2017 15:13
Висновок склад.pdf
26 січня 2017 15:13
Акт сес.pdf
26 січня 2017 15:13
Договір оренди склад.pdf
26 січня 2017 15:13
Договір суборенди.pdf

Публічні документи

26 січня 2017 16:43
Проект договору.pdf
26 січня 2017 16:43
Пропозиція.pdf
26 січня 2017 16:43
Меню.pdf
26 січня 2017 16:43
Калькуляція.pdf
26 січня 2017 16:43
Технічне завдання.pdf
26 січня 2017 16:43
Уставні документи.pdf
26 січня 2017 16:42
Договір 2.pdf
26 січня 2017 16:42
Договір 1.pdf
26 січня 2017 16:42
Медичні книжки.pdf
26 січня 2017 16:42
Трудові книжки 2.pdf
26 січня 2017 16:41
Трудові книжки 1.pdf
26 січня 2017 16:41
Штатний розклад.pdf
26 січня 2017 16:41
1ДФ.pdf
26 січня 2017 16:41
Працівникі.pdf
26 січня 2017 16:41
Санобробка 2661 2301.pdf
26 січня 2017 16:41
Склад та авто.pdf
26 січня 2017 16:41
Нотар експл дозвіл.pdf
26 січня 2017 16:41
Нотар висновок сес.pdf
26 січня 2017 16:40
Нотар акт обстеження.pdf

Публічні документи

26 січня 2017 11:16
Уповноважена особа.pdf
26 січня 2017 11:16
ТРУДОВІ КНИЖКИ.pdf
26 січня 2017 11:16
СТ.170001.PDF
26 січня 2017 11:16
САНОБРОБКА0001.PDF
26 січня 2017 11:16
Проект договору, ТЗ.PDF
26 січня 2017 11:16
МТБ1.pdf
26 січня 2017 11:16
МЕД КНИЖКИ.pdf
26 січня 2017 11:16
ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ0001.PDF
26 січня 2017 11:16
ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ0001.PDF
26 січня 2017 11:15
АРИФМЕТ ПОМИЛКА0001.PDF
26 січня 2017 11:15
1 ДФ, ШТАТКА.PDF
26 січня 2017 11:15
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВО "Промсервіс"

ТОВ ЗОРЯНА

ФОП "ПОЇЗДНИК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

ТОВ Дніпрпродсервіс

ТОВ ВКФ "САВА"

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВО "Промсервіс"
#13441711
Переможець 2 399 040,00
UAH
02 лютого 2017 14:44

Документи

02 лютого 2017 14:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2017 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВО "Промсервіс"
#13441711
2 399 040,00
UAH
Документи

Документи

02 лютого 2017 14:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2017 09:51
Звіт до дог.4.PDF укладений
06 жовтня 2017 09:39
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2017 09:32
Д.уг.1 до договору 4.PDF зміни до договору
29 вересня 2017 09:16
Електронний підпис укладений
17 лютого 2017 10:13
Договір ТОВ НВО Промсервіс.PDF укладений
17 лютого 2017 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в бік зменшення договору №4 від 17.02.2017 року на 766826,30 грн. Загальна ціна договору складає 1632213,70 грн. (Без ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 632 213,70
UAH