Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко
Очікувана вартість
342 000,00 UAH
UA-2017-01-11-000309-c 2a5b4fb048734961ba1f60bd20c03589
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коник Ганна Степанівна

+380326130195 nr_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Новороздільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26454595
Місцезнаходження: 81652, Україна , Львівська обл., Новий Розділ, вул. Шашкевича, 11а
Контактна особа: Коник Ганна Степанівна
+380326130195
nr_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2017 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2017 13:52
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2017 13:52
Початок аукціону: 30 січня 2017 12:56
Очікувана вартість: 342 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Код згідно ДК 021:2015 - 15511000-3 - Молоко
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21375 л
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81652, Україна, Львівська область, м. Новий Розділ, Дошкільні навчальні заклади м. Новий Розділ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2017 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2017 15:40
2-ТД-Молоко.doc
11 січня 2017 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2017 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2017 15:40
2-ТД-Молоко.doc
11 січня 2017 13:47
2-ТД-Молоко.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2017 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
приватне підприємство "Еко-дари" 303 952,50
UAH з ПДВ
303 952,50
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСАЛТИНГОВА ФІРМА " ПРОМЕТЕЙ" Філія "Львівський молочний комбінат" 342 000,00
UAH з ПДВ
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2017 10:38
25. Проект договору.PDF
27 січня 2017 10:38
4 Копія статуту.PDF

Публічні документи

23 січня 2017 11:41
Копия 32) статут арк.1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

приватне підприємство "Еко-дари"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСАЛТИНГОВА ФІРМА " ПРОМЕТЕЙ" Філія "Львівський молочний комбінат"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
приватне підприємство "Еко-дари"
#39778590
Переможець 303 952,50
UAH з ПДВ
01 лютого 2017 13:56

Документи

01 лютого 2017 13:55
Електронний підпис
01 лютого 2017 13:53
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2017 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
приватне підприємство "Еко-дари"
#39778590
303 952,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2017 13:55
Електронний підпис
01 лютого 2017 13:53
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2018 21:41
Електронний підпис укладений
26 січня 2018 19:36
Додаткова угода молоко.docx.pdf зміни до договору
26 січня 2018 19:28
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 09:34
додаткова угода-5-До Договору 1.pdf зміни до договору
02 січня 2018 22:47
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 09:02
угода2.jpg зміни до договору
31 грудня 2017 19:14
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2017 23:52
Додаткова угода молоко-4.PDF зміни до договору
12 жовтня 2017 23:39
Електронний підпис укладений
09 серпня 2017 01:57
Додаткова угода молоко-3.PDF зміни до договору
09 серпня 2017 01:55
Електронний підпис укладений
05 травня 2017 14:00
Додаткова угода молоко-2.pdf зміни до договору
05 травня 2017 13:57
Додаткова угода молоко-1.pdf зміни до договору
21 лютого 2017 14:05
Електронний підпис укладений
15 лютого 2017 10:38
Договір укладений
15 лютого 2017 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та відповідно викласти в новій редакції пункт 3.1. та Технічну специфікацію: «3.1.Сума Договору становить: 267 465,57 (двісті шістдесят сім тисяч чотириста шістдесят п’ять грн. 57 коп.) (з ПДВ).» «ДОДАТОК 1 до Договору № 1 від 15 лютого 2017 р. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Найменування товару. Код згідно ДК 021:2015 - 15511000-3 - Молоко (Молоко). 1. Кількість - 18 808л. Ціна за одиницю, грн., (включаючи податки і збори, що / або мають бути сплачені, витрат на транспорту транс, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат) - 14,22 грн. Загальна вартість, грн., (включаючи податки і збори, що / або мають бути сплачені, витрат на транспорту транс, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат)- 267449.76. 1. Кількість - 1л. Ціна за одиницю, грн., (включаючи податки і збори, що / або мають бути сплачені, витрат на транспорту транс, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат) - 15,81грн. Загальна вартість, грн., (включаючи податки і збори, що / або мають бути сплачені, витрат на транспорту транс, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат)- 15,81. Загальна вартість - 267 465,57 грн. з ПДВ »
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони Договору погоджують змінити ціну за одиницю Товару (а саме ціну на залишок товарів, які необхідно ще поставити) у співвідношенні до ціни встановленої на підставі тендерної пропозиції не більше як на 10% при цьому не збільшуючи суму, визначену в договорі та викласти у новій редакції п. 3.1. Договору та Додаток 2 до Договору «Технічна специфікація»: «3.1.Сума Договору становить: 267 456,60 (двісті шістдесят сім тисяч чотириста п’ятдесят шість грн. 60 коп.) (з ПДВ)» «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Найменування товару. Код згідно ДК 021:2015 - 15511000-3 - Молоко (Молоко). Вартість товару, який вже поставлено не змінюється 1. Кількість - 6 410 л. Ціна за одиницю, грн., (включаючи податки і збори, що / або мають бути сплачені, витрат на транспорту транс, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат) - 14,22 грн. Загальна вартість, грн., (включаючи податки і збори, що / або мають бути сплачені, витрат на транспорту транс, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат) - 91 150,20. Змінена вартість залишку товарів, які необхідно ще поставити 1. Кількість - 11 280 л. Ціна за одиницю, грн., (включаючи податки і збори, що / або мають бути сплачені, витрат на транспорту транс, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат) - 15,63 грн. Загальна вартість, грн., (включаючи податки і збори, що / або мають бути сплачені, витрат на транспорту транс, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат) - 176 306,40. Загальна вартість - 267 456,60 (двісті шістдесят сім тисяч чотириста п’ятдесят шість грн. 60 коп.) (з ПДВ)».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони Договору погоджують змінити ціну за одиницю Товару (а саме ціну на залишок товарів, які необхідно ще поставити) у співвідношенні до ціни встановленої на підставі тендерної пропозиції не більше як на 10% при цьому не збільшуючи суму, визначену в договорі та викласти у новій редакції п. 3.1. Договору та Додаток 2 до Договору «Технічна специфікація»: «3.1.Сума Договору становить: 267 454,63 (двісті шістдесят сім тисяч чотириста п’ятдесят чотири грн. 63 коп.) (з ПДВ)» «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Вартість товару, який вже поставлено не змінюється. - Код згідно ДК 021:2015 - 15511000-3 - Молоко (Молоко). / 6 410 л. /Ціна за одиницю - 14,22 грн. / Загальна вартість, - 91 150,20 грн. - Код згідно ДК 021:2015 - 15511000-3 - Молоко (Молоко). / 5 695 л. /Ціна за одиницю - 15,63 грн. / Загальна вартість, - 89 012,85 грн. Змінена вартість залишку товарів, які необхідно ще поставити - Код згідно ДК 021:2015 - 15511000-3 - Молоко (Молоко). / 5 081л. /Ціна за одиницю - 17,18 грн. / Загальна вартість, - 87 291,58грн. Загальна вартість - 267 454,63 (двісті шістдесят сім тисяч чотириста п’ятдесят чотири грн. 63 коп.) (з ПДВ)».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони Договору погоджують змінити ціну за одиницю Товару (а саме ціну на залишок товарів, які необхідно ще поставити) у співвідношенні до ціни встановленої на підставі тендерної пропозиції не більше як на 10% при цьому не збільшуючи суму, визначену в договорі та викласти у новій редакції п. 3.1. Договору та Додаток 2 до Договору «Технічна специфікація»: «3.1.Сума Договору становить: 267 448,38 (двісті шістдесят сім тисяч чотириста сорок вісім грн. 38 коп.) (з ПДВ)» ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Вартість товару, який вже поставлено не змінюється Код згідно ДК 021:2015 - 15511000-3 - Молоко (Молоко) Кількість 6 410 л., / Ціна за одиницю 14,22 грн./ Загальна вартість 91 150,20 грн. Кількість 5 695л., / Ціна за одиницю 15,63грн./ Загальна вартість 89 012,85 грн. Кількість 3041 л., / Ціна за одиницю 17,18 грн./ Загальна вартість 52 244,38грн. Закуплено на суму - 232 407,43 грн. Змінена вартість залишку товарів, які необхідно ще поставити Код згідно ДК 021:2015 - 15511000-3 - Молоко (Молоко) Кількість 1 855 л., / Ціна за одиницю 18,89 грн./ Загальна вартість 35 040,95 грн. Загальна вартість: 267 448,38 (двісті шістдесят сім тисяч чотириста сорок вісім грн. 38 коп.) (з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії Договору на час, достатній Покупцеві для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2018 року та викласти п. 10.1. Договору у такій редакції: “12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до моменту завершення Замовником процедури закупівлі на початку 2018 року, а саме до 01.03.2018 р..” 2. Погодити збільшення ціни Договору на суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2017 році (залежно від фактичних обсягів фінансування Замовника) і буде остаточно узгоджена Сторонами в окремій Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна додаткової угоди складає суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2017 році (залежно від фактичних обсягів фінансування Покупця) і становить 53489,00 грн., у тому числі ПДВ-20%. 2. Продовжити строк дії Договору на час, достатній Замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2018 року та викласти п. 10.1. Договору у такій редакції: “10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до моменту завершення Замовником процедури закупівлі на початку 2018 року, а саме орієнтовно до 02.03.2018 р.”
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2017 — 02 березня 2018
Сума оплати за договором: 356 676,25
UAH з ПДВ