Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33660000-4
Очікувана вартість
618 356,17 UAH
UA-2017-01-10-001080-b 9462fdb833d241608b38c288b475fa36
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Іщенко

+380676567967 tiraok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичне управління Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000002
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Липська, 11
Контактна особа: Оксана Іщенко
+380676567967
tiraok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2017 19:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2017 09:00
Очікувана вартість: 618 356,17 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

10 січня 2017 19:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розміщення документів
Дата подання: 11 січня 2017 13:39
Дата відповіді: 13 січня 2017 17:32
Доброго дня! У п.1 приміток додатку 4 до тендерної документації зазначено: "Документи поданої тендерної пропозиції Учасника повинні бути розміщені з першого по останній у послідовності, відповідно до згадування про них в цьому додатку; при цьому по кожному підпункту (пункту) інформація повинна бути представлена в об’ємі вимог на окремому аркуші (аркушах), відокремлених від інших". Це означає, що кожен документ має бути розміщений на майданчику окремим файлом чи можливо об'єднати однотипні документи в один файл відповідно до п. 1 р. ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" (наприклад, у файл "Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям" об'єднати декілька сканованих документів у послідовності, що зазначена у пп. 2.1 додатку 4 тендерної документації)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 приміток додатку 4 до тендерної документації зазначено: "Документи поданої тендерної пропозиції Учасника повинні бути розміщені з першого по останній у послідовності, відповідно до згадування про них в цьому додатку; при цьому по кожному підпункту (пункту) інформація повинна бути представлена в об’ємі вимог на окремому аркуші (аркушах), відокремлених від інших" Розміщення вищезазначених документів окремим файлом чи об'єднання однотипних документів в один файл здійснюється Учасником на власний розсуд відповідно до його технічних можливостей.
Нумерація сторінок тендерної документації
Дата подання: 11 січня 2017 13:43
Дата відповіді: 13 січня 2017 17:33
Чи потрібно Учасникам нумеровати сторінки документів тендерної пропозиції і зазначати нумерацію у змісті представлених документів?
Відповідь: Нумерація сторінок документів тендерної пропозиції і зазначення нумерації у змісті представлених документів здійснюється Учасником на власний розсуд відповідно до його технічних можливостей.
Засвідчення копій документів
Дата подання: 11 січня 2017 13:56
Дата відповіді: 13 січня 2017 17:35
Які Ваші вимоги до засвідчення копій документів тендерної пропозиції?
Відповідь: ВІдповідно до чинного законодавства України.
Документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису
Дата подання: 11 січня 2017 14:03
Дата відповіді: 13 січня 2017 18:34
У п.1 р. ІІІ тендерної документації зазначено, що учасник повинен завантажити файл з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів). Але у додатку 4 до тендерної документації ці документи не зазначені. Враховуючи те, що замовник вимагає розміщення на майданчику документів у послідовності, що вказана у додатку 4, як правильно розмістити документи, що підтверджують повноваження посадової особи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.1 р. ІІІ тендерної документації зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів з "інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям;
інформацією в довільній формі щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 закону;
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток № 1 до тендерної документації);
документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів);
документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (електронна банківська гарантія) (у разі вимог Замовника щодо надання такого забезпечення);
інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (з урахуванням специфіки предмету закупівлі)." При цьому у вищезазначеному пункті "документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів);" зазначено після "інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі".
Гарантійний лист про надання при підписанні договору оригіналів документів
Дата подання: 11 січня 2017 14:14
Дата відповіді: 13 січня 2017 18:14
У п.3 додатку 4 до тендерної документації міститься вимога надати у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист від Учасника про надання ним у разі визнання його переможцем при підписанні договору про закупівлю оригіналів наступних документів або копії, завірені Учасником згідно з законодавством України: 1) витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 2) документ про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо); 3) документ, що підтверджує повноваження особи на укладення договору від імені юридичної особи (довіреності, доручення, протоколу загальних зборів, статуту, положення та витягу з наказу про призначення особи на посаду тощо); 4) дозволу (ліцензії), виданого уповноваженим органом виконавчої влади (місцевого самоврядування), що підтверджує його право на реалізацію товарів, надання послуг та/або проведення робіт, якщо інше не передбачено законодавством України. Чи потрібно учаснику розміщувати на майданчику у складі тендерної пропозиції скановані документи, що перелічені у пп. 1), 2), 3), 4) як додаток до гарантійного листа?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 додатку 4 до тендерної документації міститься вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції Гарантійного листа від Учасника про надання ним у разі визнання його переможцем при підписанні договору про закупівлю оригіналів наступних документів або копії, завірені Учасником згідно з законодавством України:
1) витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
2) документ про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо);
3) документ, що підтверджує повноваження особи на укладення договору від імені юридичної особи (довіреності, доручення, протоколу загальних зборів, статуту, положення та витягу з наказу про призначення особи на посаду тощо);
4) дозволу (ліцензії), виданого уповноваженим органом виконавчої влади (місцевого самоврядування), що підтверджує його право на реалізацію товарів, надання послуг та/або проведення робіт, якщо інше не передбачено законодавством України.
Вимога щодо розміщення Учасником на майданчику у складі тендерної пропозиції сканованих документів, що перелічені у пп. 1), 2), 3), 4) як додаток до гарантійного листа відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 4 Севоран р-н 100%-250мл фл. №1 або еквівалент
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 145 461,34 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 363,84 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 січня 2017 14:47
Закінчення: 27 січня 2017 15:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 флак
Лот № 4 Севоран р-н 100%-250мл фл. №1 або еквівалент
ДК 021:2015: 33660000-4 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, Київ, Київ, П.Орлика, 10
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2017 19:36
ТД.doc

Запитання до процедури

Лист авторизації від виробника
Дата подання: 11 січня 2017 16:42
Дата відповіді: 13 січня 2017 18:08
У п.2) Приміток додатку1 до тендерної документації зазначено, що відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам (технічній специфікації) повинна бути підтверджена офіційними даними виробника (сертифікат відповідності тощо). Чи потрібно надати у складі тендерної пропозиції лист авторизації від виробника про про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ВІдповідно до п. 2 Приміток додатку 1 до тендерної документації зазначено, що відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам (технічній специфікації) повинна бути підтверджена офіційними даними виробника (сертифікат відповідності тощо). Учасник може надати у складі тендерної пропозиції лист авторизації від виробника про про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни?
Термін придатності товару
Дата подання: 11 січня 2017 16:49
Дата відповіді: 13 січня 2017 18:54
З яким остаточним терміном придатності повинен бути запропонований учасником товар?
Відповідь: Відповідно до Тендерної документації Учасник - переможець (ПРОДАВЕЦЬ) повинен передати (поставити) Товар в порядку та на умовах, передбачених законодавством України в обсязі відповідно до потреби та заявок Замовника (ПОКУПЦЯ) з урахуванням строку поставки протягом року, тобто із залишковим терміном придатності не менше 2/3 загального терміну придатності, визначеного виробником товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2017 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 134 055,00
UAH з ПДВ
134 055,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Медфарком-Центр" 144 075,71
UAH з ПДВ
144 075,71
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ПрАТ "Медфарком-Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 134 055,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2017 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2017 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
134 055,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 11:54
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2017 15:31
Додатковий договір 133-2017 1.pdf зміни до договору
09 березня 2017 15:31
Електронний підпис укладений
23 лютого 2017 11:28
Договір 92-2017т.pdf укладений
23 лютого 2017 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 92-2017/т
Договір:
Номер додаткової угоди: 92-2017/т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 129 840,00
UAH з ПДВ