Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33660000-4
Очікувана вартість
618 356,17 UAH
UA-2017-01-10-001080-b 9462fdb833d241608b38c288b475fa36
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Військово-медичне управління Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000002
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Липська, 11
Контактна особа замовника: Оксана Іщенко
+380676567967
tiraok@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2017 09:00
Очікувана вартість: 618 356,17 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Документація

Тендерна документація

10 січня 2017 19:37
Електронний цифровий підпис
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:37
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc
10 січня 2017 19:36
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розміщення документів
Дата подання: 11 січня 2017 13:39
Дата відповіді: 13 січня 2017 17:32
Доброго дня! У п.1 приміток додатку 4 до тендерної документації зазначено: "Документи поданої тендерної пропозиції Учасника повинні бути розміщені з першого по останній у послідовності, відповідно до згадування про них в цьому додатку; при цьому по кожному підпункту (пункту) інформація повинна бути представлена в об’ємі вимог на окремому аркуші (аркушах), відокремлених від інших". Це означає, що кожен документ має бути розміщений на майданчику окремим файлом чи можливо об'єднати однотипні документи в один файл відповідно до п. 1 р. ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" (наприклад, у файл "Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям" об'єднати декілька сканованих документів у послідовності, що зазначена у пп. 2.1 додатку 4 тендерної документації)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 приміток додатку 4 до тендерної документації зазначено: "Документи поданої тендерної пропозиції Учасника повинні бути розміщені з першого по останній у послідовності, відповідно до згадування про них в цьому додатку; при цьому по кожному підпункту (пункту) інформація повинна бути представлена в об’ємі вимог на окремому аркуші (аркушах), відокремлених від інших" Розміщення вищезазначених документів окремим файлом чи об'єднання однотипних документів в один файл здійснюється Учасником на власний розсуд відповідно до його технічних можливостей.
Нумерація сторінок тендерної документації
Дата подання: 11 січня 2017 13:43
Дата відповіді: 13 січня 2017 17:33
Чи потрібно Учасникам нумеровати сторінки документів тендерної пропозиції і зазначати нумерацію у змісті представлених документів?
Відповідь: Нумерація сторінок документів тендерної пропозиції і зазначення нумерації у змісті представлених документів здійснюється Учасником на власний розсуд відповідно до його технічних можливостей.
Засвідчення копій документів
Дата подання: 11 січня 2017 13:56
Дата відповіді: 13 січня 2017 17:35
Які Ваші вимоги до засвідчення копій документів тендерної пропозиції?
Відповідь: ВІдповідно до чинного законодавства України.
Документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису
Дата подання: 11 січня 2017 14:03
Дата відповіді: 13 січня 2017 18:34
У п.1 р. ІІІ тендерної документації зазначено, що учасник повинен завантажити файл з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів). Але у додатку 4 до тендерної документації ці документи не зазначені. Враховуючи те, що замовник вимагає розміщення на майданчику документів у послідовності, що вказана у додатку 4, як правильно розмістити документи, що підтверджують повноваження посадової особи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.1 р. ІІІ тендерної документації зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів з "інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям;
інформацією в довільній формі щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 закону;
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток № 1 до тендерної документації);
документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів);
документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (електронна банківська гарантія) (у разі вимог Замовника щодо надання такого забезпечення);
інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (з урахуванням специфіки предмету закупівлі)." При цьому у вищезазначеному пункті "документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів);" зазначено після "інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі".
Гарантійний лист про надання при підписанні договору оригіналів документів
Дата подання: 11 січня 2017 14:14
Дата відповіді: 13 січня 2017 18:14
У п.3 додатку 4 до тендерної документації міститься вимога надати у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист від Учасника про надання ним у разі визнання його переможцем при підписанні договору про закупівлю оригіналів наступних документів або копії, завірені Учасником згідно з законодавством України: 1) витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 2) документ про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо); 3) документ, що підтверджує повноваження особи на укладення договору від імені юридичної особи (довіреності, доручення, протоколу загальних зборів, статуту, положення та витягу з наказу про призначення особи на посаду тощо); 4) дозволу (ліцензії), виданого уповноваженим органом виконавчої влади (місцевого самоврядування), що підтверджує його право на реалізацію товарів, надання послуг та/або проведення робіт, якщо інше не передбачено законодавством України. Чи потрібно учаснику розміщувати на майданчику у складі тендерної пропозиції скановані документи, що перелічені у пп. 1), 2), 3), 4) як додаток до гарантійного листа?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 додатку 4 до тендерної документації міститься вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції Гарантійного листа від Учасника про надання ним у разі визнання його переможцем при підписанні договору про закупівлю оригіналів наступних документів або копії, завірені Учасником згідно з законодавством України:
1) витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
2) документ про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо);
3) документ, що підтверджує повноваження особи на укладення договору від імені юридичної особи (довіреності, доручення, протоколу загальних зборів, статуту, положення та витягу з наказу про призначення особи на посаду тощо);
4) дозволу (ліцензії), виданого уповноваженим органом виконавчої влади (місцевого самоврядування), що підтверджує його право на реалізацію товарів, надання послуг та/або проведення робіт, якщо інше не передбачено законодавством України.
Вимога щодо розміщення Учасником на майданчику у складі тендерної пропозиції сканованих документів, що перелічені у пп. 1), 2), 3), 4) як додаток до гарантійного листа відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 Суксамітоній р-н д/ін.2% -5,0 амп. №10
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 9 325,05 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 279,75 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 27 січня 2017 13:02
Закінчення: 27 січня 2017 13:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

100 упак.
Лот № 1 Суксамітоній р-н д/ін.2% -5,0 амп. №10
ДК 021:2015: 33660000-4 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Доставка: 01024, Київ, Київ, П.Орлика, 10
Дата доставки: до 31 грудня 2017 23:59

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 січня 2017 19:36
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2017 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бадм-Б 8 571,77
UAH з ПДВ
8 571,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА" 6 420,00
UAH з ПДВ
6 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2017 14:52
Технічна.pdf
25 січня 2017 14:52
Комерційна-compressed.pdf

Публічні документи

14 лютого 2017 17:37
Ч.3 UA-2017-01-10-001080-b.pdf
14 лютого 2017 17:36
Ч.3 UA-2017-01-10-001080-b.pdf
25 січня 2017 16:47
Ч.2 UA-2017-01-10-001080-b.pdf
25 січня 2017 16:47
Ч.1 UA-2017-01-10-001080-b.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА"
#36852896
Переможець 6 420,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2017 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10.02.2017 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА"
#36852896
6 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 лютого 2017 11:38
Договір 91-T.pdf укладений
23 лютого 2017 11:37
sign.p7s зміни до договору
04 січня 2018 11:52
sign.p7s зміни до договору
13 червня 2017 17:47
ДД 401-2017 1 до 91-2017т.pdf зміни до договору
13 червня 2017 17:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 401-2017/1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 24 274,02
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку