Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пасажирського повітряного транспорту, ДК 021:2015 – 6040, Послуги з залучення льотного складу та бортпровідників, технічного складу для виконання рейсів на пасажирському повітряному транспорті ПС Ан-148-100В (літерні рейси, резервування під виконання літерних рейсів, оцінка технічного стану літака та готовності ПС до виконання літерного рейсу, комерційні рейси та тренувальні польоти на літаку
Очікувана вартість
2 080 000,00 UAH
UA-2017-01-10-000795-b 75d8723503084b78903c8203f26a4f70
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тая Турченко

+380445916946 tender@dap.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне авіаційне підприємство "Україна"
Код ЄДРПОУ: 25196197
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2
Контактна особа: Тая Турченко
+380445916946
tender@dap.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Лист Державної авіаційної служби України - центрального органу виконавчої влади, що відповідає за реалізацію державної політики у сфері цивільної авіації, від 07.10.2016 № 13.18-10174 підтверджує, що єдиним сертифікованим авіапідприємством, що має льотний та технічний склад для забезпечення виконання польотів на ПС Ан-148 є ДП «Антонов» (м.Київ)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2017 16:14
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 рейс
Послуги з залучення льотного складу та бортпровідників, технічного складу для виконання рейсів на пасажирському повітряному транспорті ПС Ан-148-100В (літерні рейси, резервування під виконання літерних рейсів, оцінка технічного стану літака та готовності ПС до виконання літерного рейсу, комерційні рейси та тренувальні польоти на літаку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, Київський Шлях, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 60400000-2 — Послуги з авіаційних перевезень

Тендерна документація

10 січня 2017 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство «АНТОНОВ»
#14307529
Переможець 2 080 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2017 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2017 16:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство «АНТОНОВ»
#14307529
2 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2018 17:08
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2018 12:05
ДУ 4 від 05.04.2018.pdf зміни до договору
06 квітня 2018 12:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 18:03
ДУ3 подовження дог. ДПАнтонов.PDF зміни до договору
28 грудня 2017 18:02
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2017 17:32
ДУ2від05.12.17 ДП Антонов.PDF зміни до договору
05 грудня 2017 17:31
Електронний підпис укладений
07 лютого 2017 14:44
Договір 07-45-17 від 07.02.17 ДП Антонов.PDF укладений
07 лютого 2017 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі Сторони дійшли згоди пункт 6.1. Договору викласти в наступній редакції: 6.1. "Ціна за надані Послуги складає 2 055 000,00 (два мільйони п'ятдесят п'ять тисяч грн. 00 коп.) гривень у тому числі ПДВ, з яких: 2 000 000,00 (два мільйони грн. 00 коп.) гривень – кошти підприємства; 55 000,00 (п'ятдесят п'ять тисяч грн. 00 коп.) гривень – кошти загального фонду Державного бюджету". Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 07-45-17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до Договору від 07.02.2017 № 07-45-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли взаємної згоди продовжити дію Договору від 07.02.2017 № 07-45-17 до 30.04.2018 року включно – на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2018 році в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної у Договорі від 07.02.2017 № 07-45-17. Обсяг закупівель буде визначений після затвердження Річного плану закупівель ДАП «Україна» на 2018 рік, про що Сторонами буде укладено Додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 07-45-17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до Договору від 07.02.2017 № 07-45-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися додати п.6.1.1 до Договору у наступній редакції: Здійснити надання послуг на загальну суму 411 000,00 гривень з ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної у п.6.1 Договору № 07-45-17 від 07.02.2017 з яких: 11 000,00 з ПДВ - кошти Державного бюджету. 400 000,00 з ПДВ - кошти Замовника.
Номер договору про закупівлю: 07-45-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-45-17 від 07.02.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 499 141,35
UAH з ПДВ