Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги охорони території та об’єктів вокзалу станції Вінниця, вокзалу станції Жмеринка, зупинкового пункту «Кам’янецький переїзд» на перегоні Хмельницький-Гречани, вокзалу станції Хмельницький
Очікувана вартість
1 787 479,17 UAH
UA-2017-01-10-000762-b 72a70bfa976943c781fba35f34292217
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ з організації тендерних закупівель

+380443096929
+380443096908
+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Відділ з організації тендерних закупівель
+380443096929,+380443096908,+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2017 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2017 17:00
Початок аукціону: 27 січня 2017 14:10
Очікувана вартість: 1 787 479,17 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 874,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги охорони території та об’єктів вокзалу станції Вінниця, вокзалу станції Жмеринка, зупинкового пункту «Кам’янецький переїзд» на перегоні Хмельницький-Гречани, вокзалу станції Хмельницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, пл. Героїв Сталінграду, 1, вокзал станції Вінниця, 23100, м. Жмеринка, проспект Б.Олійника, 1, вокзал станції Жмеринка, , м. Хмельницький, вул. Камянецька, 77/2А, зупинковий пунк, вокзал станції Хмельницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документального підтвердження наявності працівників
Дата подання: 16 січня 2017 12:04
Дата відповіді: 18 січня 2017 08:39
Додаток №2 - Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Документації конкурсних торгів містить наступні вимоги: «п.2.1. Довідка в довільній формі з заявою учасника, про наявність у учасника працівників, які безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням надання послуг охорони, в кількості не менше 32 охоронників відповідної кваліфікації, які мають освітньо–кваліфікаційний рівень не нижче 3-го розряду та досвід роботи» Замовником не передбачається надання Учасником ніякого документального підтвердження зазначеної вимоги, що може потягнути за собою зловживання зі сторони учасників, а саме надання недостовірної інформації щодо наявності працівників. У зв’язку із зазначеним вбачаємо за необхідне внесення до Тендерної документації вимог щодо кваліфікаційних критеріїв про наявність у учасника працівників, які безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням надання послуг охорони. Відповідно до вимог статті 51 глави 2, підпункту 70.16.1 пункту 70.16 статті 70 глави 6 розділу II, підпункту "б" пункту 176.2 статті 176 розділу IV Податкового кодексу України Наказом Державної податкової адміністрації України 24.12.2010 N 1020 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку» затверджена форма звітності за формою 1-ДФ. У зазначеній формі звітності зазначаються сума виплаченого доходу працівникам, які перебувають у трудових відносинах із суб’єктом господарювання. Було б доречно долучати до пропозиції конкурсних торгів учасника копію останнього квартального звіту за формою 1-ДФ, що підтверджувало б кількість працівників, які перебувають у трудових відносинах з підприємством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглядається тендерним комітетом, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо документального підтвердження наявності працівників 3 розряду
Дата подання: 16 січня 2017 12:06
Дата відповіді: 18 січня 2017 08:38
Вважали б за необхідне підтверджувати освітньо–кваліфікаційний рівень не нижче 3-го розряду, який заявлений Замовником, відповідними офіційними документами, наприклад, наданням копій Свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатком до нього. Це є вимогою ст. 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та повністю відповідатиме принципам здійснення публічних закупівель, що викладені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу добросовісної конкуренції серед учасників запобіганню корупційним діям і зловживанням. Більш того, відповідно до ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. Така ж вимога міститься й в Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Вважаємо це досить важливим чинником для персоналу охорони. У зв’язку з цим пропонуємо доповнити Тендерну документацію вимогою до Учасника про надання копій довідок (витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини на всіх працівників, яких планується залучати до надання послуг охорони.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте тендерним комітетом, та зміни до тендерної документації вноситись не будуть, так як Учасник надає Ліцензію на право провадження охоронної діяльності (з охорони власності та громадян), видану Міністерством внутрішніх справ України, дійсну на весь період надання послуг, яка передбачає виконання ліцензіатом перелічених вимог.
Щодо встановлення ПДВ
Дата подання: 16 січня 2017 16:28
Дата відповіді: 17 січня 2017 15:44
Відповідно до статті 21 Закону України “Про публічні закупівлі” в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. В пунктуі 10 розміщеного вами оголошення дана інформація відсутня. Разом з тим в інформації про процедуру зазначено про те, що очікувана вартість предмета закупівлі становить 1 787 479 грн без ПДВ В пункті “Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій учасників” тендерної документації зазначаєиться, що визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, здійснюється на основі єдиного критерію – Ціна (без урахування ПДВ). Разом з тим в Додатку № 6 “Проект договору” в розділі “Ціна договору” передбачає встановлення ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі повинна враховувати в себе всі витрати, які замовник погоджується понести по укладеному договору. В тому числі і всі податки і збори. Запропонована вами редакція тендерної документації допускає оцінку без урахування ПДВ в той час, як умовами проекту договору передбачено включення до витрат ПДВ. Встановивши різні умови визначення вартості послуг вами може бути порушено законодавство в тому випадку коли переможцем процедури закупівлі буде платник ПДВ так як договором передбачається включення до затрат при здійсненню закупівлі податку на додану вартість. Антимонопольним комітетом України, при розгляді скарг, вже неодноразово встановлювалося, що замовник повинен зазначати в оголошенні очікувану вартість з врахуванням всіх податків і зборів (всіх витрат, які будуть понесені при виконанні договору). Зазначення очікуваної вартості без ПДВ здійснюється в тому випадку коли закупівля товарів, робіт або послуг не обкладається ПДВ, або ПДВ має ставку “0”. В связи с вышеизложенным просим привести документацию конкурсных торгов в соответствие с законодательством
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Очікувана вартість предмета закупівлі згідно оголошення про проведення процедури відкритих торгів становить 1 787 479,17 грн без ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі оголошується згідно річного плану закупівель філії на 2017р. який враховує ПДВ.
Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, здійснюється на основі єдиного критерію – Ціна (без урахування ПДВ).
Якщо переможцем процедури закупівлі буде платник ПДВ, проект договору передбачає врахування ПДВ.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2017 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Т-С-К" 1 617 829,20
UAH
1 617 829,20
UAH
Документи
ТОВ "Антарес-2000" 1 787 000,00
UAH
1 714 250,00
UAH
Документи
ПП "ОЛІМП-ЮГ" 1 787 479,17
UAH
1 732 125,21
UAH
Документи

Публічні документи

26 січня 2017 12:14
Проект Договору.PDF
26 січня 2017 11:59
Копії Дозводів УДЦР_1.PDF
26 січня 2017 11:59
Копії Дозводів УДЦР.PDF
26 січня 2017 11:59
Гарантійний лист 3.PDF
26 січня 2017 11:59
Гарантійний лист 2.PDF
26 січня 2017 11:59
Гарантійний лист 1.PDF
26 січня 2017 11:59
Відгук 3.PDF
26 січня 2017 11:59
Відгук 2.pdf
26 січня 2017 11:59
Відгук 1.PDF
26 січня 2017 11:59
Гарантія.rar

Публічні документи

26 січня 2017 16:12
інвентарна картка.PDF
26 січня 2017 16:00
інвентарна картка.PDF
26 січня 2017 15:52
лист-відгук.PDF
26 січня 2017 15:52
гарантійний лист 3.PDF
26 січня 2017 15:52
гарантійний лист 2.PDF
26 січня 2017 15:52
гарантійний лист.PDF
26 січня 2017 15:52
0347.pdf.(2).P7S
26 січня 2017 15:52
0347.pdf.(1).P7S
26 січня 2017 15:52
0347.pdf
26 січня 2017 15:52
Лист-згода.PDF

Публічні документи

25 січня 2017 17:15
гарантия.zip
25 січня 2017 17:14
звіт 1-ДФ 3-й квартал.pdf
25 січня 2017 17:14
лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Т-С-К"

ТОВ "Антарес-2000"

ПП "ОЛІМП-ЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Т-С-К"
#38889080
Переможець 1 617 829,20
UAH
01 лютого 2017 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2017 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Т-С-К"
#38889080
1 617 829,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:55
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2017 14:32
2017-06-29 ТОВ ТСК - 171-ДУ2 до 17297НЮ.pdf зміни до договору
30 червня 2017 13:29
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2017 15:47
ПЗ-Л17297-НЮ від 30.03.2017 ТОВ Т-С-К.pdf зміни до договору
30 березня 2017 15:45
Електронний підпис укладений
17 лютого 2017 16:04
ДОГОВІР ПЗ-Л-17297-НЮ від 17.02.2017.pdf укладений
17 лютого 2017 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості послуг від фактично наданих послуг з охорони території та об’єктів вокзалу станції Хмельницький, Вінниця, Жмеринка та зменшенням кількості постів у зв’язку із недоцільністю розміщення цілодобових постів по вокзалу станції Хмельницький
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Л-17297/НЮ від 17.02.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Л-17297/НЮ-д-1 від 30.03.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Л-17297/НЮ від 17.02.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Л-171-ДУ2/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 349 661,20
UAH