Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги охорони території та об’єктів вокзал станції Козятин, вокзал станції Фастів, вокзал станції Біла Церква
Очікувана вартість
2 057 286,67 UAH
UA-2017-01-10-000730-b 29917e7fd88c47fca999dda73170f702
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ з організації тендерних закупівель

+380443096929
+380443096908
+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Відділ з організації тендерних закупівель
+380443096929,+380443096908,+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2017 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2017 17:00
Початок аукціону: 27 січня 2017 13:44
Очікувана вартість: 2 057 286,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 572,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги охорони території та об’єктів вокзал станції Козятин, вокзал станції Фастів, вокзал станції Біла Церква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Привокзальна, 1, вокзал станції Козятин, 08503, м. Фастів, вул.. Шевченко, 30, вокзал станції Фастів, 09100, м. Біла Церква, вул. Привокзальна, 32б, вокзал станції Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документального підтвердження наявності працівників
Дата подання: 16 січня 2017 12:08
Дата відповіді: 18 січня 2017 08:37
Додаток №2 - Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Документації конкурсних торгів містить наступні вимоги: «п.2.1. Довідка в довільній формі з заявою учасника, про наявність у учасника працівників, які безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням надання послуг охорони, в кількості не менше 34 охоронників відповідної кваліфікації, які мають освітньо–кваліфікаційний рівень не нижче 3-го розряду та досвід роботи» Замовником не передбачається надання Учасником ніякого документального підтвердження зазначеної вимоги, що може потягнути за собою зловживання зі сторони учасників, а саме надання недостовірної інформації щодо наявності працівників. У зв’язку із зазначеним вбачаємо за необхідне внесення до Тендерної документації вимог щодо кваліфікаційних критеріїв про наявність у учасника працівників, які безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням надання послуг охорони. Відповідно до вимог статті 51 глави 2, підпункту 70.16.1 пункту 70.16 статті 70 глави 6 розділу II, підпункту "б" пункту 176.2 статті 176 розділу IV Податкового кодексу України Наказом Державної податкової адміністрації України 24.12.2010 N 1020 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку» затверджена форма звітності за формою 1-ДФ. У зазначеній формі звітності зазначаються сума виплаченого доходу працівникам, які перебувають у трудових відносинах із суб’єктом господарювання. Було б доречно долучати до пропозиції конкурсних торгів учасника копію останнього квартального звіту за формою 1-ДФ, що підтверджувало б кількість працівників, які перебувають у трудових відносинах з підприємством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглядається тендерним комітетом, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо документального підтвердження наявності працівників 3 розряду
Дата подання: 16 січня 2017 12:09
Дата відповіді: 18 січня 2017 08:37
Вважали б за необхідне також підтверджувати освітньо–кваліфікаційний рівень не нижче 3-го розряду, який заявлений Замовником, відповідними офіційними документами, наприклад, наданням копій Свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатком до нього. Це є вимогою ст. 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та повністю відповідатиме принципам здійснення публічних закупівель, що викладені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу добросовісної конкуренції серед учасників запобіганню корупційним діям і зловживанням. Більш того, відповідно до ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. Така ж вимога міститься й в Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Вважаємо це досить важливим чинником для персоналу охорони. У зв’язку з цим пропонуємо доповнити Тендерну документацію вимогою до Учасника про надання копій довідок (витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини на всіх працівників, яких планується залучати до надання послуг охорони.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте тендерним комітетом, та зміни до тендерної документації вноситись не будуть, так як Учасник надає Ліцензію на право провадження охоронної діяльності (з охорони власності та громадян), видану Міністерством внутрішніх справ України, дійсну на весь період надання послуг, яка передбачає виконання ліцензіатом перелічених вимог.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-01-10-000730-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Т-С-К", Код ЄДРПОУ:38889080
Дата подання: 15 лютого 2017 15:59
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель у діях замовника торгів – Регіональна філія "Південно-Західна залізниця» публічне акціонерне товариство «Українська залізниця»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Т-С-К» (ТОВ «Т-С-К», Скаржник) вважає, що зазначені вище: Протокол №03 від «07» лютого 2017 року розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуг охорони території та об’єктів вокзал станції Козятин, вокзал станції Фастів, вокзал станції Біла Церква (Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку) (код за ДК 021-2015 75240000-0), завантажений в електронну систему закупівель 07.02.2017 року, час 13 год.35 хв. на порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-01-10-000730-b/ та Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Антарес-2000» не відповідають чинному законодавству України (ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». (Повний текст скарги - додається у прикріпленому файлі)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2017 19:33
рішення від 16.02.2017 № 668+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2017 19:31
рішення від 07.03.2017 № 1057.pdf
Дата публікації: 17 березня 2017 16:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2017 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІНФОРМ БЕЗПЕКА" 1 833 474,03
UAH
1 699 999,99
UAH
Документи
ТОВ "Антарес-2000" 2 057 000,00
UAH
1 700 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Т-С-К" 1 834 662,00
UAH
1 800 099,99
UAH
Документи

Публічні документи

25 січня 2017 16:45
Оригінали відгуків.pdf
25 січня 2017 16:45
Копія Статуту.pdf
25 січня 2017 16:45
Копія договору -2.pdf
25 січня 2017 16:45
Копії договорів- 1.pdf
25 січня 2017 16:45
Копия Форма №1ДФ.pdf
25 січня 2017 16:45
Витяг зі Статуту.pdf
25 січня 2017 16:45
Банківська Ліцензія.pdf

Публічні документи

02 лютого 2017 13:16
документи на Козятин.PDF
26 січня 2017 16:53
інвентарна картка.PDF
26 січня 2017 16:53
звіт 1-дф.PDF
26 січня 2017 16:53
Виписка.PDF
26 січня 2017 16:53
0346.pdf.(2).P7S
26 січня 2017 16:53
0346.pdf.(1).P7S
26 січня 2017 16:53
0346.pdf

Публічні документи

26 січня 2017 16:31
Копії Дозводів УДЦР_1.PDF
26 січня 2017 16:31
Копії Дозводів УДЦР.PDF
26 січня 2017 16:30
Відгук 3.PDF
26 січня 2017 16:30
Відгук 2.pdf
26 січня 2017 16:30
Відгук 1.PDF
26 січня 2017 16:30
Гарантия.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІНФОРМ БЕЗПЕКА"

ТОВ "Антарес-2000"

ТОВ "Т-С-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІНФОРМ БЕЗПЕКА"
#33659565
Відхилено 1 699 999,99
UAH
02 лютого 2017 11:01
ТОВ "Антарес-2000"
#30285066
Переможець 1 700 000,00
UAH
07 лютого 2017 14:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Антарес-2000" #30285066

№ рішення у справі

70/108-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/109-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2017 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-2000"
#30285066
1 700 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 13:48
Звіт про виконання 1.doc укладений
02 січня 2018 11:22
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2017 09:42
UA-2017-01-10-000730-b ДУ Антарес-2000.pdf зміни до договору
06 липня 2017 09:22
Електронний підпис укладений
21 березня 2017 14:09
Договір охорона ТОВ АНТАРЕС від 21.03.2017 ПЗ Л 17569 НЮ.pdf укладений
21 березня 2017 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Л-17569/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Л-17569/НЮ-Д1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 427 273,81
UAH