Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги охорони території та об’єктів вокзалу станції Київ-Пасажирський
Protection areas and objects Station station Kyiv-Passenger
Protection areas and objects Station station Kyiv-Passenger
Очікувана вартість
5 230 397,50 UAH
UA-2017-01-10-000654-b ● 38dbd9516d2349de8c09aa408307e6d8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Відділ з організації тендерних закупівель +380443096929,+380443096908,+380443096911 sergeeva@sw.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Климчук Ігор Володимирович +380443096929,+380443096908,+380443096911 sergeeva@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | regional branch "Southwest railway" of public joint stock company "Ukrzaliznytsia" |
National ID: | 40081221 |
Contact point: |
department of tender procedures +380443096929,+380443096908,+380443096911 sergeeva@sw.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Климчук Ігор Володимирович +380443096929,+380443096908,+380443096911 sergeeva@sw.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 січня 2017 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2017 12:36 |
Очікувана вартість: | 5 230 397,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 303,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 156900 UAH |
Publication date: | 10 січня 2017 15:14 |
Enquiries until: | 31 січня 2017 17:00 |
Complaints submission until: | до 06 лютого 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 лютого 2017 17:00 |
Information
Estimated total value: | 5 230 398 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 52 304 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації
More information in the tender documentation. The draft contract in the tender documents.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги охорони території та об’єктів вокзалу станції Київ-Пасажирський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, м.Київ , площа Вокзальна 1, Вокзал станції Київ-Пасажирський:
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Protection areas and objects Station station Kyiv-Passenger
CPV: 75240000-0
Період постачання:
з 01 березня 2017 по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2017 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2017 15:19 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН від 03.02.2017.doc | |
03 лютого 2017 15:19 |
ТД Охорона ЛВОК Киев Пас зі змінами від 03.02.2017.doc | |
19 січня 2017 09:53 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН від 18.01.2017.doc |
03 лютого 2017 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
03 лютого 2017 15:19 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН від 03.02.2017.doc
|
||||||||||||
03 лютого 2017 15:19 |
ТД Охорона ЛВОК Киев Пас зі змінами від 03.02.2017.doc
|
||||||||||||
19 січня 2017 09:53 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН від 18.01.2017.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документального підтвердження наявності працівників
Дата подання: 16 січня 2017 13:45
Дата відповіді: 18 січня 2017 08:34
Додаток №2 - Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Документації конкурсних торгів містить наступні вимоги: «п.2.1. Довідка в довільній формі з заявою учасника, про наявність у учасника працівників, які безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням надання послуг охорони, в кількості не менше 90 охоронників відповідної кваліфікації, які мають освітньо–кваліфікаційний рівень не нижче 3-го розряду та досвід роботи» Замовником не передбачається надання Учасником ніякого документального підтвердження зазначеної вимоги, що може потягнути за собою зловживання зі сторони учасників, а саме надання недостовірної інформації щодо наявності працівників. У зв’язку із зазначеним вбачаємо за необхідне внесення до Тендерної документації вимог щодо кваліфікаційних критеріїв про наявність у учасника працівників, які безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням надання послуг охорони. Відповідно до вимог статті 51 глави 2, підпункту 70.16.1 пункту 70.16 статті 70 глави 6 розділу II, підпункту "б" пункту 176.2 статті 176 розділу IV Податкового кодексу України Наказом Державної податкової адміністрації України 24.12.2010 N 1020 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку» затверджена форма звітності за формою 1-ДФ. У зазначеній формі звітності зазначаються сума виплаченого доходу працівникам, які перебувають у трудових відносинах із суб’єктом господарювання. Було б доречно долучати до пропозиції конкурсних торгів учасника копію останнього квартального звіту за формою 1-ДФ, що підтверджувало б кількість працівників, які перебувають у трудових відносинах з підприємством.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглядається тендерним комітетом, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо документального підтвердження наявності працівників 3 розряду
Дата подання: 16 січня 2017 13:46
Дата відповіді: 18 січня 2017 08:35
Вважали б за необхідне також підтверджувати освітньо–кваліфікаційний рівень не нижче 3-го розряду, який заявлений Замовником, відповідними офіційними документами, наприклад, наданням копій Свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатком до нього. Це є вимогою ст. 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та повністю відповідатиме принципам здійснення публічних закупівель, що викладені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу добросовісної конкуренції серед учасників запобіганню корупційним діям і зловживанням. Більш того, відповідно до ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. Така ж вимога міститься й в Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Вважаємо це досить важливим чинником для персоналу охорони. У зв’язку з цим пропонуємо доповнити Тендерну документацію вимогою до Учасника про надання копій довідок (витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини на всіх працівників, яких планується залучати до надання послуг охорони.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте тендерним комітетом, та зміни до тендерної документації вноситись не будуть, так як Учасник надає Ліцензію на право провадження охоронної діяльності (з охорони власності та громадян), видану Міністерством внутрішніх справ України, дійсну на весь період надання послуг, яка передбачає виконання ліцензіатом перелічених вимог.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-01-10-000654-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСИСТЕМИ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34551790
Дата подання: 17 січня 2017 16:40
щодо усунення порушень та внесення змін до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) на закупівлю
ВИМОГА
щодо усунення порушень та внесення змін до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) на закупівлю
1. Відкриті торги на закупівлю 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
2. Оголошення про проведення процедури закупівлі розміщено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10 січня 2017 року ID: UA-2017-01-10-000654-b.
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до оголошення ID: UA-2017-01-10-000654-b що було розміщене через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу 10 січня 2017 року, Державним агентством резерву України (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку.
При вивченні тендерної документації наше підприємство дійшло висновку, що цей документ має дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі а також до порушення інтересів саме нашого підприємства при здійсненні оцінки пропозицій учасників, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині визначення ціни та методики оцінювання тендерних пропозицій.
Так, пунктом 1 розділу 5 тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна (без урахування ПДВ)». У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічних опис предмета закупівлі.
Тобто оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватись за цінами без врахування ПДВ. Ця вимога ставить наше підприємство , яке не є платником ПДВ у гірші умови, ніж учасників, які є платниками цього податку.
Але ж платники ПДВ мають вхідний податковий кредит, тому чиста сума нарахованих зобов’язань з ПДВ при сплаті буде ними зменшена на суму податкового кредиту, та лише різниця підлягає сплаті до бюджету (таким чином платник компенсує частину вартості закупівлі ним палива), а не платник ПДВ позбавлений можливості такої компенсації, сума закупівлі палива разом з ПДВ його виробника цілком відноситься на собівартість продукції тому не враховувати всю суму нарахованого ПДВ при здійсненні оцінки є заздалегідь дискримінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких застосовуються різні системи оподаткування згідно діючого законодавства.
Вами, при складанні тендерної документації було порушено вимоги пункту 9, частини другої статті 22 Закону яким чітко визначено, що тендерна документація повинна містити: перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Норма пункту 9, частини другої, статті 22 Закону визначає необхідність обов'язкового зазначення, чи учасник має надати пропозиції з ПДВ, чи без ПДВ, але ж не говорить про те, що при здійснюванні оцінки всі пропозиції порівнюються без урахування ПДВ.
Тобто, Вами при складанні документації не були враховані норми Закону, що є порушенням законодавства у сфері закупівель та як наслідок у подальшому проведення необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції нашого підприємства. Виходячи з принципу недискримінації учасників , на нашу думку навіть якщо Замовник не є платником ПДВ, та отримання податкового кредиту не зменшує витрати Замовника на оплату податків , то при здійсненні оцінки пропозицій учасників, повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників не залежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників , які мають статус платника ПДВ, а для учасників – які не є платниками ПДВ – ціна без ПДВ. Таким чином, зазначена умова тендерної документації обмежує коло потенційних учасників та порушує інтереси нашого підприємство , а це є порушенням принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а отже є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, нашого підприємства.
Такі дії є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, зокрема нашого підприємства, які не є платниками ПДВ, та порушують основні принципи державних закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), приймаючи до уваги рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 40-р/ПК-пз від 10.06.2016 року та № 774-р/пк-пз від 21.09.2016 року, прошу Вас на добровільній основі вжити належних заходів для врегулювання питань, зазначених у вимозі, а саме усунути порушення, які були допущені під час складання тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушень та внесення змін до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) на закупівлю
1. Відкриті торги на закупівлю 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
2. Оголошення про проведення процедури закупівлі розміщено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10 січня 2017 року ID: UA-2017-01-10-000654-b.
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до оголошення ID: UA-2017-01-10-000654-b що було розміщене через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу 10 січня 2017 року, Державним агентством резерву України (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку.
При вивченні тендерної документації наше підприємство дійшло висновку, що цей документ має дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі а також до порушення інтересів саме нашого підприємства при здійсненні оцінки пропозицій учасників, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині визначення ціни та методики оцінювання тендерних пропозицій.
Так, пунктом 1 розділу 5 тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна (без урахування ПДВ)». У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічних опис предмета закупівлі.
Тобто оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватись за цінами без врахування ПДВ. Ця вимога ставить наше підприємство , яке не є платником ПДВ у гірші умови, ніж учасників, які є платниками цього податку.
Але ж платники ПДВ мають вхідний податковий кредит, тому чиста сума нарахованих зобов’язань з ПДВ при сплаті буде ними зменшена на суму податкового кредиту, та лише різниця підлягає сплаті до бюджету (таким чином платник компенсує частину вартості закупівлі ним палива), а не платник ПДВ позбавлений можливості такої компенсації, сума закупівлі палива разом з ПДВ його виробника цілком відноситься на собівартість продукції тому не враховувати всю суму нарахованого ПДВ при здійсненні оцінки є заздалегідь дискримінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких застосовуються різні системи оподаткування згідно діючого законодавства.
Вами, при складанні тендерної документації було порушено вимоги пункту 9, частини другої статті 22 Закону яким чітко визначено, що тендерна документація повинна містити: перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Норма пункту 9, частини другої, статті 22 Закону визначає необхідність обов'язкового зазначення, чи учасник має надати пропозиції з ПДВ, чи без ПДВ, але ж не говорить про те, що при здійснюванні оцінки всі пропозиції порівнюються без урахування ПДВ.
Тобто, Вами при складанні документації не були враховані норми Закону, що є порушенням законодавства у сфері закупівель та як наслідок у подальшому проведення необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції нашого підприємства. Виходячи з принципу недискримінації учасників , на нашу думку навіть якщо Замовник не є платником ПДВ, та отримання податкового кредиту не зменшує витрати Замовника на оплату податків , то при здійсненні оцінки пропозицій учасників, повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників не залежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників , які мають статус платника ПДВ, а для учасників – які не є платниками ПДВ – ціна без ПДВ. Таким чином, зазначена умова тендерної документації обмежує коло потенційних учасників та порушує інтереси нашого підприємство , а це є порушенням принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а отже є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, нашого підприємства.
Такі дії є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, зокрема нашого підприємства, які не є платниками ПДВ, та порушують основні принципи державних закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), приймаючи до уваги рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 40-р/ПК-пз від 10.06.2016 року та № 774-р/пк-пз від 21.09.2016 року, прошу Вас на добровільній основі вжити належних заходів для врегулювання питань, зазначених у вимозі, а саме усунути порушення, які були допущені під час складання тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 січня 2017 14:28
На Вашу вимогу від 17.01.2017 щодо усунення порушень та внесення змін до пункту 1 розділу 5 тендерної документації, щодо оцінки тендерних пропозицій учасників за єдиним критерієм «Ціна» (без урахування (ПДВ)), повідомляємо наступне.
Публічним акціонерним товариством «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Південно-Західна залізниця» (далі-Замовник) оголошена процедура закупівлі «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку», яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2017-01-10-000654-b
Відповідно до частини 2 пункту 9 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі-Закон) тендерна документації повинна містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) за критерієм оцінки «ціна», Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» зазначає, що оцінка тендерної пропозиції, у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/не включення до оцінки податку на додану вартість (ПДВ).
З метою недискримінації учасників, які мають статус платника ПДВ та враховуючи пункт 4 статті 36 Закону щодо договору про закупівлю умови якого не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону, вищезазначені вимоги нормативних актів були враховані Замовником при складанні тендерної документації, а саме пункту 1 розділу 5 тендерної документації, щодо оцінки тендерних пропозицій учасників за єдиним критерієм «Ціна» (без урахування (ПДВ)).
Публічним акціонерним товариством «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Південно-Західна залізниця» (далі-Замовник) оголошена процедура закупівлі «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку», яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2017-01-10-000654-b
Відповідно до частини 2 пункту 9 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі-Закон) тендерна документації повинна містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) за критерієм оцінки «ціна», Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» зазначає, що оцінка тендерної пропозиції, у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/не включення до оцінки податку на додану вартість (ПДВ).
З метою недискримінації учасників, які мають статус платника ПДВ та враховуючи пункт 4 статті 36 Закону щодо договору про закупівлю умови якого не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону, вищезазначені вимоги нормативних актів були враховані Замовником при складанні тендерної документації, а саме пункту 1 розділу 5 тендерної документації, щодо оцінки тендерних пропозицій учасників за єдиним критерієм «Ціна» (без урахування (ПДВ)).
Номер вимоги: UA-2017-01-10-000654-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ВР", Код ЄДРПОУ:39319229
Дата подання: 25 січня 2017 17:47
Щодо усунення дискримінаційних умов стосовно віку охоронників
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в Тендерної документації щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» Послуги охорони території та об’єктів вокзалу станції Київ-Пасажирський Замовник торгів вимагає: «п. 21 Відповідність охоронців наступним критеріям: - вік охоронників від 18 до 55 років;».
Привертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога суперечить ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», п. 1 якої передбачає цитата: «1. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку…» та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності від 18 листопада 2015 р. № 960. Граничний строк охоронників не обмежується зазначеним законом ні Ліцензійними умовами, тому ми вважаємо, що умова щодо віку охоронників від 18 до 55 років є дискримінаційною та суперечить ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Хочемо також зауважити, що згідно ст. 11. п.1 Закону України «Про зайнятість населення» : «Держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками» та навіть, згідно п.3 ст. 11. забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів.
Прохання невідкладно привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України шляхом внесення до неї відповідних змін
Розгорнути
Згорнути
Привертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога суперечить ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», п. 1 якої передбачає цитата: «1. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку…» та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності від 18 листопада 2015 р. № 960. Граничний строк охоронників не обмежується зазначеним законом ні Ліцензійними умовами, тому ми вважаємо, що умова щодо віку охоронників від 18 до 55 років є дискримінаційною та суперечить ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Хочемо також зауважити, що згідно ст. 11. п.1 Закону України «Про зайнятість населення» : «Держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками» та навіть, згідно п.3 ст. 11. забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів.
Прохання невідкладно привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України шляхом внесення до неї відповідних змін
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2017 16:59
Скарга розглянута. При наданні послуг з охорони території та об’єктів вокзалу станції Київ-Пасажирський Замовником відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, щоб вік охоронників був від 18 до 55 років, так як для виконання поставлених завдань та цілей перед охоронниками, виконання ними своїх обов’язків потребує саме такого вікового критерію.
Слід зазначити, що Замовник не наймає працівників (охоронників) на роботу, тому і не порушує вимоги зазначених в скарзі Законів України.
Так вимоги Замовника стосуються тільки знаходження охоронників з даним критеріям тільки на об’єктах Замовника, тому і Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Слід зазначити, що Замовник не наймає працівників (охоронників) на роботу, тому і не порушує вимоги зазначених в скарзі Законів України.
Так вимоги Замовника стосуються тільки знаходження охоронників з даним критеріям тільки на об’єктах Замовника, тому і Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-01-10-000654-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Антарес-2000", Код ЄДРПОУ:30285066
Дата подання: 05 березня 2017 23:07
Дата подання: 05 березня 2017 23:07
Оскарження визначення переможця ТОВ "Т-С-К"
учасником-переможцем ТОВ «Т-С-К» були допущені порушення вимог тендерної документації, зазначені вище, а тому тендерна документація цього учасника-переможця та документи, що подавалися у складі тендерної документації не відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
. Таким чином, копія договору №166 про надання послуг з охорони від 31.03.2016 р. взагалі не підтверджує відповідність переможця кваліфікаційним критеріям (пункт 3 додатку №2 тендерної документації.), в той час як в довідці від 08.02.2017 р. переможець повідомляє в пункті 3 довідки про надання послуг цілодобової охорони по договору №166 від 31.03.2016 р. – 4 (чотирьма) цілодобовими постами охорони, а також у листі-відгукі від 17.01.2017 №130-712/197 від Замовника по вказаному договорі також не підтверджено надання послуг охорони шляхом виставлення не менше 3 (трьох) цілодобових постів охорони по вказаному договору.
Проте переможець всупереч даній вимозі Замовника торгів надав – «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід учасника», а не довідку про наявність у учасника працівників, які безпосередньо повязані з організацією та здійсненням послуг охорони, в кількості не менше 90 охоронників відповідної кваліфікації, які мають освітньо–кваліфікаційний рівень не нижче 3-го розряд, що не відповідає вимогам тендерної документації. Крім того цим же пунктом 2.1 передбачено надання довідки з заявою учасника, але такої заяви чи будь якої іншої заяви учасник-переможець не надав взагалі, що також є порушенням вимог тендерної документації.
Проте учасником-переможцем надана лише довідка без заяви Учасника про фактичну наявність (фактичну кількість) сезонного спеціального одягу зі знаками розрізнення, що не відповідає вимогам тендерної документації та пункту 1.3 додатку №2 та є порушенням учасником-переможцем вимог тендерної документації (не дотримання її умов)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 09.03.2017 № 1083.pdf
Дата публікації: 11 березня 2017 10:00
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 лютого 2017
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Баярд Дон" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Антарес-2000" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ "СПРУТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Т-С-К" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2017 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Т-С-К" |
5 195 145,60
UAH
|
4 906 526,40
UAH
|
Документи |
ТОВ "Антарес-2000" |
5 230 397,00
UAH
|
4 911 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ "СПРУТ" |
5 215 000,00
UAH
|
5 215 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Т-С-К" #38889080 |
Переможець |
4 906 526,40
UAH
|
23 лютого 2017 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2018 11:56
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
08 червня 2018 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 11:06
|
ТСК ДУ UA-2017-01-10-000654-b.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2017 15:33
|
ДУ-2 зміна реквізитів ТСК.jpg | зміни до договору |
12 вересня 2017 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2017 11:08
|
ДУ зміна реквізитів.pdf | зміни до договору |
13 липня 2017 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2017 15:26
|
Договор ТОВ ТСК 17.03.2017 №ПЗ Л 17567 НЮ.pdf | укладений |
17 березня 2017 15:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/Л-17567/НЮ від 17.03.2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/Л-17567/НЮ-Д1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/Л-17567/НЮ від 17.03.2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/Л-17567/НЮ-Д-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/Л-17567/НЮ від 17.03.2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/Л-17567/НЮ/ДУ3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |