Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги теплопостачання
Очікувана вартість
1 770 000,00 UAH
UA-2017-01-10-000467-a 656e9529e2e74aabae8a2faa29c04ab5
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чикалюк Віктор Володимирович

380988004286 crlzhovkva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жовківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01996409
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, Львівська, 78
Контактна особа: Чикалюк Віктор Володимирович
380988004286
crlzhovkva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Постачання здійснюється за регульованими тарифами, які встановлені відповідними нормативно-правовими актами. Комунальне підприємство «Жовкватеплоенерго» є монополістом з територією діяльності транспортування теплової енергії в межах Львівської області. Згідно листа Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 12.02.2015 р. № 68 Комунальне підприємство «Жовкватеплоенерго» здійснює господарську діяльність відповідно до ліцензії на право провадження діяльності з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами з територією діяльності в межах Львівської області.
- Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.
- Ліцензія та інші супровідні документи відповідно до запрошення.
- Розпорядження Антимонопольного комітету України від 12.12. 2006 р. № 537 – р «Про затвердження Положення про складання та ведення переліку суб’єктів природних монополій».
- Перелік суб’єктів природних монополій Львівської області від 22.01.2016 року, який розміщений на офіційному веб – сайт Антимонопольного комітету України htt://www.amc.gov.ua.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2017 12:45
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги теплопостачання 1236 Гкал
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1236 Гігакалорія
Послуги теплопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Львівська, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення

Тендерна документація

10 січня 2017 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2017 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2017 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Жовкватеплоенерго»
#22356022
Переможець 1 770 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2017 12:45

Документи

11 січня 2017 12:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2017 12:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Жовкватеплоенерго»
#22356022
1 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2017 12:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2018 10:55
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2018 12:19
дод №5.PDF зміни до договору
18 січня 2018 12:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 09:38
т дод№4.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 09:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 11:58
Т дод №3.PDF зміни до договору
28 грудня 2017 11:58
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2017 15:34
дод №2.PDF зміни до договору
14 грудня 2017 15:33
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2017 12:02
додаткова №1.PDF зміни до договору
03 листопада 2017 11:51
Електронний підпис укладений
27 січня 2017 12:03
Договір.pdf укладений
27 січня 2017 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.4п.7 ст36 відповідно до ЗУ " Про бублічні закупівлі" з 04.11.2017р затверджені нові тарифи на послуги на тепловц енергію для бюджетних установ за 1Гкал -1995,67грн(зПДВ)
Номер договору про закупівлю: 152/47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "Зменшення обсягів закупівлі ,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника",а саме зменшити обсяг послуг постачання теплової енергії у вигляді гарячої води на 220 Гкал.,загальний обсяг на 2017р становить 1016Гкал. Зменшення ціни договору на 439 047 грн 40коп.Загальна сума договору становить 1 330 952 грн 60 коп.
Номер договору про закупівлю: 152/47
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі ,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника",а саме зменшити обсяг послуг постачання теплової енергії у вигляді гарячої води на 0,468945 Гкал.,загальний обсяг на 2017р становить 1015,5311 Гкал. Зменшення ціни договору на 935 грн 86 коп.Загальна сума договору становить 1 330 016 грн 74 коп.
Номер договору про закупівлю: 152/47
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч 4 ст.36 Закону України " Про публічні закупівлі " №922-VIII від 25.12.2015р та п.11.2.4 Договору №152/47 від 27.01.2017р продовжити термін дії Договору №152/47 від 27.01.2017р до 31.03.2018р
Номер договору про закупівлю: 152/47
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч 4 ст.36 Закону України " Про публічні закупівлі " №922-VIII від 25.12.2015р та п.11.2.4 Договору №152/47 від 27.01.2017р .Дія Договору про закупівлю продовжується на суму коштів,що не перевищує 20% від суми,визначеної у Договорі ,укладеному у 2017р та становить: 266 003грн 35 коп з ПДВ.(Двісті шістдесят шість тисяч три грн 35 коп з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 152/47
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 596 020,09
UAH