Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги охорони території та об’єктів
Protection areas and objects
Очікувана вартість
5 530 480,00 UAH
UA-2017-01-10-000180-b 1174b3bb0a4f4c4e9132b251b67357fa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ з організації тендерних закупівель

+380443096929
+380443096908
+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Відділ з організації тендерних закупівель
+380443096929,+380443096908,+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Климчук І.В.
+380443096929,+380443096908,+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: regional branch "Southwest railway" of public joint stock company "Ukrzaliznytsia"
National ID: 40081221
Contact point: department of tender procedures
+380443096929,+380443096908,+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua
Additional contacts: Климчук І.В.
+380443096929,+380443096908,+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 січня 2017 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2017 17:00
Початок аукціону: 21 лютого 2017 15:04
Очікувана вартість: 5 530 480,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 304,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 165000 UAH
Publication date: 10 січня 2017 10:50
Enquiries until: 31 січня 2017 17:00
Complaints submission until: до 06 лютого 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 лютого 2017 17:00

Information

Estimated total value: 5 530 480 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 55 305 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації
More information in the tender documentation. The draft contract in the tender dokumentatsiyiProtection areas and objects
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги охорони території та об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Уманська, 8, вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Protection areas and objects
CPV: 75240000-0
Період постачання: з 01 березня 2017 по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2017 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2017 15:16
ПРОТОКОЛ ЗМІН від 03.02.2017.doc
03 лютого 2017 15:16
ТД охорона ВЧ-1 зі змінами від 03.02.2017.doc
19 січня 2017 09:44
ПРОТОКОЛ ЗМІН від 18.01.2017.doc
03 лютого 2017 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2017 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2017 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2017 15:16
ПРОТОКОЛ ЗМІН від 03.02.2017.doc
03 лютого 2017 15:16
ТД охорона ВЧ-1 зі змінами від 03.02.2017.doc
19 січня 2017 09:44
ТД охорона ВЧ-1 зі змінами від 18.01.2017.doc
10 січня 2017 10:50
ТД охорона ВЧ-1 від 06.01.2017.doc
19 січня 2017 09:44
ПРОТОКОЛ ЗМІН від 18.01.2017.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документального підтвердження наявності працівників
Дата подання: 16 січня 2017 13:48
Дата відповіді: 17 січня 2017 15:10
Додаток №2 - Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Документації конкурсних торгів містить наступні вимоги: «п.2.1. Довідка в довільній формі з заявою учасника, про наявність у учасника працівників, які безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням надання послуг охорони, в кількості не менше 111 охоронників відповідної кваліфікації, які мають освітньо–кваліфікаційний рівень не нижче 3-го розряду та досвід роботи» Замовником не передбачається надання Учасником ніякого документального підтвердження зазначеної вимоги, що може потягнути за собою зловживання зі сторони учасників, а саме надання недостовірної інформації щодо наявності працівників. У зв’язку із зазначеним вбачаємо за необхідне внесення до Тендерної документації вимог щодо кваліфікаційних критеріїв про наявність у учасника працівників, які безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням надання послуг охорони. Відповідно до вимог статті 51 глави 2, підпункту 70.16.1 пункту 70.16 статті 70 глави 6 розділу II, підпункту "б" пункту 176.2 статті 176 розділу IV Податкового кодексу України Наказом Державної податкової адміністрації України 24.12.2010 N 1020 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку» затверджена форма звітності за формою 1-ДФ. У зазначеній формі звітності зазначаються сума виплаченого доходу працівникам, які перебувають у трудових відносинах із суб’єктом господарювання. Було б доречно долучати до пропозиції конкурсних торгів учасника копію останнього квартального звіту за формою 1-ДФ, що підтверджувало б кількість працівників, які перебувають у трудових відносинах з підприємством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо документального підтвердження наявності працівників 3 розряду
Дата подання: 16 січня 2017 13:48
Дата відповіді: 17 січня 2017 15:13
Вважали б за необхідне також підтверджувати освітньо–кваліфікаційний рівень не нижче 3-го розряду, який заявлений Замовником, відповідними офіційними документами, наприклад, наданням копій Свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатком до нього. Це є вимогою ст. 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та повністю відповідатиме принципам здійснення публічних закупівель, що викладені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу добросовісної конкуренції серед учасників запобіганню корупційним діям і зловживанням. Більш того, відповідно до ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. Така ж вимога міститься й в Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Вважаємо це досить важливим чинником для персоналу охорони. У зв’язку з цим пропонуємо доповнити Тендерну документацію вимогою до Учасника про надання копій довідок (витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини на всіх працівників, яких планується залучати до надання послуг охорони.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте, та зміни до тендерної документації вноситись не будуть, так як Учасник надає Ліцензію на право провадження охоронної діяльності (з охорони власності та громадян), видану Міністерством внутрішніх справ України, дійсну на весь період надання послуг, яка передбачає виконання ліцензіатом перелічених вимог.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-10-000180-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСИСТЕМИ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34551790
Дата подання: 17 січня 2017 16:28
щодо усунення порушень та внесення змін до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) на закупівлю
ВИМОГА
щодо усунення порушень та внесення змін до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) на закупівлю

1. Відкриті торги на закупівлю 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
2. Оголошення про проведення процедури закупівлі розміщено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10 січня 2017 року ID: UA-2017-01-10-000180-b.

Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до оголошення ID: UA-2017-01-10-000180-b що було розміщене через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу 10 січня 2017 року, Державним агентством резерву України (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку.
При вивченні тендерної документації наше підприємство дійшло висновку, що цей документ має дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі а також до порушення інтересів саме нашого підприємства при здійсненні оцінки пропозицій учасників, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині визначення ціни та методики оцінювання тендерних пропозицій.
Так, пунктом 1 розділу 5 тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна (без урахування ПДВ)». У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічних опис предмета закупівлі.
Тобто оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватись за цінами без врахування ПДВ. Ця вимога ставить наше підприємство , яке не є платником ПДВ у гірші умови, ніж учасників, які є платниками цього податку.
Але ж платники ПДВ мають вхідний податковий кредит, тому чиста сума нарахованих зобов’язань з ПДВ при сплаті буде ними зменшена на суму податкового кредиту, та лише різниця підлягає сплаті до бюджету (таким чином платник компенсує частину вартості закупівлі ним палива), а не платник ПДВ позбавлений можливості такої компенсації, сума закупівлі палива разом з ПДВ його виробника цілком відноситься на собівартість продукції тому не враховувати всю суму нарахованого ПДВ при здійсненні оцінки є заздалегідь дискримінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких застосовуються різні системи оподаткування згідно діючого законодавства.
Вами, при складанні тендерної документації було порушено вимоги пункту 9, частини другої статті 22 Закону яким чітко визначено, що тендерна документація повинна містити: перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Норма пункту 9, частини другої, статті 22 Закону визначає необхідність обов'язкового зазначення, чи учасник має надати пропозиції з ПДВ, чи без ПДВ, але ж не говорить про те, що при здійснюванні оцінки всі пропозиції порівнюються без урахування ПДВ.
Тобто, Вами при складанні документації не були враховані норми Закону, що є порушенням законодавства у сфері закупівель та як наслідок у подальшому проведення необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції нашого підприємства. Виходячи з принципу недискримінації учасників , на нашу думку навіть якщо Замовник не є платником ПДВ, та отримання податкового кредиту не зменшує витрати Замовника на оплату податків , то при здійсненні оцінки пропозицій учасників, повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників не залежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників , які мають статус платника ПДВ, а для учасників – які не є платниками ПДВ – ціна без ПДВ. Таким чином, зазначена умова тендерної документації обмежує коло потенційних учасників та порушує інтереси нашого підприємство , а це є порушенням принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а отже є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, нашого підприємства.
Такі дії є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, зокрема нашого підприємства, які не є платниками ПДВ, та порушують основні принципи державних закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), приймаючи до уваги рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 40-р/ПК-пз від 10.06.2016 року та № 774-р/пк-пз від 21.09.2016 року, прошу Вас на добровільній основі вжити належних заходів для врегулювання питань, зазначених у вимозі, а саме усунути порушення, які були допущені під час складання тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 січня 2017 14:24
На Вашу вимогу від 17.01.2017 щодо усунення порушень та внесення змін до пункту 1 розділу 5 тендерної документації, щодо оцінки тендерних пропозицій учасників за єдиним критерієм «Ціна» (без урахування (ПДВ)), повідомляємо наступне.
Публічним акціонерним товариством «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Південно-Західна залізниця» (далі-Замовник) оголошена процедура закупівлі «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку», яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-01-10-000180-b.
Відповідно до частини 2 пункту 9 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі-Закон) тендерна документації повинна містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) за критерієм оцінки «ціна», Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» зазначає, що оцінка тендерної пропозиції, у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/не включення до оцінки податку на додану вартість (ПДВ).
З метою недискримінації учасників, які мають статус платника ПДВ та враховуючи пункт 4 статті 36 Закону щодо договору про закупівлю умови якого не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону, вищезазначені вимоги нормативних актів були враховані Замовником при складанні тендерної документації, а саме пункту 1 розділу 5 тендерної документації, щодо оцінки тендерних пропозицій учасників за єдиним критерієм «Ціна» (без урахування (ПДВ)).

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-01-10-000180-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Антарес-2000", Код ЄДРПОУ:30285066
Дата подання: 04 березня 2017 22:31
Оскраження рішення про визначення переможця ТОВ "Т-С-К"
учасником-переможцем ТОВ «Т-С-К» були допущені порушення вимог тендерної документації, зазначені вище, а тому тендерна документація цього учасника-переможця та документи, що подавалися у складі тендерної документації не відповідають вимогам тендерної документації Замовника. ТОВ «Т-С-К» надало копії аналогічних договорів з замовниками послуг, проте в кожному з договорів відсутні копії додатків до договорів, котрі є невідємними частинами договору та підписуються сторонами договору в момент підписання договору, крім того в додатках до договорів має бути зазначено кількість цілодобових постів, адже Замовник торгів зазначає що аналогічні договори вважаються: договори на надання послуг з охорони обєктів таабо територій з кількістю цілодобових постів не менше 3 (трьох). Оскільки ТОВ «Т-С-К» (далі – Переможець) не надало додатків до договорів із зазначенням місць дислокації охорони, режиму роботи охорони, в тому числі наявності чи відсутності цілодобових постів, кількості постів цілодобових чи нецілодобових. Проте переможець всупереч даній вимозі Замовника торгів надав – «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ про підтвердження кількості працівників-охоронників 3 розряду», а не довідку про наявність у учасника працівників, які безпосередньо повязані з організацією та здійсненням послуг охорони, в кількості не менше 111 охоронників відповідної кваліфікації, які мають освітньо–кваліфікаційний рівень не нижче 3-го розряд, що не відповідає вимогам тендерної документації. Крім того цим же пунктом 2.1 передбачено надання довідки з заявою учасника, але такої заяви чи будь якої іншої заяви учасник-переможець не надав взагалі, що також є порушенням вимог тендерної документації. В тому числі, учасник-переможець не надав окремо гарантійного листа про те, що він, в разі перемоги, зобов’язується на момент початку дії договору, у відповідності до вимог законодавства щодо надання даного виду послуг, доукомплектувати штат необхідною кількістю охоронників, які безпосередньо будуть задіяні при наданні послуг охорони території та об’єктів
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 09.03.2017 № 1084.pdf
Дата публікації: 11 березня 2017 10:02

Документи подані скаржником

04 березня 2017 22:31
Скарга на АМКУ выд 03.03.17.PDF
04 березня 2017 22:31
Відгук 2.pdf

Документи Органу Оскарження

11 березня 2017 10:02
рішення від 09.03.2017 № 1084.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 лютого 2017
UA-2017-01-10-000180-b1174b3bb0a4f4c4e9132b251b67357fa
Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "ОЛІМП-ЮГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Антарес-2000"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Т-С-К" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

07 лютого 2017 10:10
Статут 2016 оригинал.pdf
07 лютого 2017 10:10
Форма 1-ДФ.pdf
06 лютого 2017 19:34
ЕГ 17.0540.rar
06 лютого 2017 19:34
Ліцензія.pdf
06 лютого 2017 19:34
Форма 1-ДФ.pdf
06 лютого 2017 19:34
Інвентарна карта ПЦН.pdf
06 лютого 2017 19:33
Відгук.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Антарес-2000" #30285066

№ рішення у справі

70/108-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/109-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Публічні документи

09 лютого 2017 13:48
Ліцензія.PDF
09 лютого 2017 13:48
Листи-відгуки.PDF
09 лютого 2017 13:48
Лист-згода.PDF
09 лютого 2017 13:48
Кольорове зображення.PDF
09 лютого 2017 13:47
Довідка про ліцензію.PDF
09 лютого 2017 13:47
Гарантійний лист ст 17.PDF
09 лютого 2017 13:47
0590.pdf.(2).P7S
09 лютого 2017 13:47
0590.pdf.(1).P7S
09 лютого 2017 13:47
0590.pdf

Публічні документи

10 лютого 2017 09:51
Проект Договору.PDF
10 лютого 2017 09:51
Копії Дозводів УДЦР_1.PDF
10 лютого 2017 09:51
Копії Дозводів УДЦР.PDF
10 лютого 2017 09:50
Відгук 3.PDF
10 лютого 2017 09:50
Відгук 2.pdf
10 лютого 2017 09:50
Відгук 1.PDF
10 лютого 2017 09:50
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОЛІМП-ЮГ"

ТОВ "Антарес-2000"

ТОВ "Т-С-К"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2017 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Т-С-К" 5 243 616,00
UAH
4 436 466,86
UAH
Документи
ПП "ОЛІМП-ЮГ" 5 530 480,00
UAH
4 437 999,97
UAH
Документи
ТОВ "Антарес-2000" 5 530 480,00
UAH
4 438 727,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 лютого 2017 09:51
Проект Договору.PDF
10 лютого 2017 09:51
Копії Дозводів УДЦР_1.PDF
10 лютого 2017 09:51
Копії Дозводів УДЦР.PDF
10 лютого 2017 09:50
Відгук 3.PDF
10 лютого 2017 09:50
Відгук 2.pdf
10 лютого 2017 09:50
Відгук 1.PDF
10 лютого 2017 09:50
Гарантія.rar

Публічні документи

07 лютого 2017 10:10
Статут 2016 оригинал.pdf
07 лютого 2017 10:10
Форма 1-ДФ.pdf
06 лютого 2017 19:34
ЕГ 17.0540.rar
06 лютого 2017 19:34
Ліцензія.pdf
06 лютого 2017 19:34
Форма 1-ДФ.pdf
06 лютого 2017 19:34
Інвентарна карта ПЦН.pdf
06 лютого 2017 19:33
Відгук.pdf

Публічні документи

09 лютого 2017 13:48
Ліцензія.PDF
09 лютого 2017 13:48
Листи-відгуки.PDF
09 лютого 2017 13:48
Лист-згода.PDF
09 лютого 2017 13:48
Кольорове зображення.PDF
09 лютого 2017 13:47
Довідка про ліцензію.PDF
09 лютого 2017 13:47
Гарантійний лист ст 17.PDF
09 лютого 2017 13:47
0590.pdf.(2).P7S
09 лютого 2017 13:47
0590.pdf.(1).P7S
09 лютого 2017 13:47
0590.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Т-С-К"

ПП "ОЛІМП-ЮГ"

ТОВ "Антарес-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Т-С-К"
#38889080
Переможець 4 436 466,86
UAH
22 лютого 2017 14:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2017 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Т-С-К"
#38889080
4 436 466,86
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2018 16:11
Звіт про виконання договору 17527.doc укладений
07 червня 2018 15:48
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2018 11:29
20180104141055072.pdf зміни до договору
05 січня 2018 11:28
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2017 09:23
Дод_Угода№2_Реквізити_17527 (pdf.io).jpg зміни до договору
11 вересня 2017 15:01
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2017 14:53
17527.pdf зміни до договору
25 травня 2017 14:50
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2017 16:59
ДУ-1 №17353 від 23.05.2017.pdf зміни до договору
23 травня 2017 16:56
Електронний підпис укладений
16 березня 2017 11:43
UA-2017-01-10-000180-b Договір закупівлі.pdf укладений
15 березня 2017 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Л-17527/НЮ від 15.03.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Л-17353/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Л-17527/НЮ від 15.03.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Л-17527/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів. всі інші пункти - без змін
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Л-17527/НЮ від 15.03.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Л-17527/Ню
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Л-17527/НЮ від 15.03.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Л-17527/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 5 320 860,57
UAH