Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
1 936 000,00 UAH
UA-2017-01-06-000514-b 833d73b8fa6e4a2dad9cb5fdbe019308
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тамара Анатоліївна Василицева

+380567319740 tend_infiz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту
Код ЄДРПОУ: 05540712
Вебсайт: http://infiz.dp.ua
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 10
Контактна особа: Тамара Анатоліївна Василицева
+380567319740
tend_infiz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2017 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2017 10:00
Очікувана вартість: 1 936 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200000 метри кубічні
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Набережна Перемоги, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2017 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2017 10:10
предмет закуп.pdf
06 січня 2017 13:21
договор.pdf
06 січня 2017 13:21
тенд док.pdf
12 січня 2017 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2017 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2017 10:10
предмет закуп.pdf
06 січня 2017 13:21
описание.pdf
06 січня 2017 13:21
договор.pdf
06 січня 2017 13:21
тенд док.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Транспортування?!!!
Дата подання: 09 січня 2017 22:17
Дата відповіді: 12 січня 2017 10:50
Включення до ціни газу послуг з транспортування не відповідає вимогам законодавства, з наступних підстав. Так, пунктом 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. Таким чином, у сфері державних закупівель законодавець дотримується загального підходу, що послуги, роботи, товари є окремими самостійними об’єктами цивільного обороту. Аналогічної позиції законодавець дотримується у газовій сфері, зокрема у Законі України «Про ринок природного газу. Так, у пункті 31 статті 1 даного Закону визначено, що природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі - природний газ) – суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск – 760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією, тобто товаром. Реалізація природного газу як товару безпосередньо споживачам здійснюється на підставі укладених з ними договорів постачальниками, що становить сутність господарської діяльності з постачання природного газу. З метою імплементації Третього енергетичного пакету, Верховною Радою України в Законі України «Про ринок природного газу» відображена одна з основних вимог цього пакету: відокремлення постачання природного газу від його транспортування, що включає в собі розподіл та транспортування. Так, відповідно до пункту 35 статті 1 даного Закону розподіл природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газорозподільною системою з метою його фізичної доставки споживачам, але що не включає постачання природного газу, а відповідно до пункту 45: транспортування природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу. Крім того, що встановлена пряма заборона одночасно займатися одночасно такими видами господарської діяльності як постачання та транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що це є послуги. Виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Також, на відміну від ринку постачання природного газу, який є суміжним ринком, транспортування і розподіл природного газу знаходяться у стані природної монополії, і ці послуги можуть надаватися виключно окремими суб’єктами: Оператором ГТС (ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») і відповідним Оператором ГРМ. Звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг, природний газ віднесений до продукції, а транспортування – до послуг. Отже, Законом України «Про ринок природного газу» розділені функції транспортування, розподілу, зберігання та постачання природного газу, які є незалежними одна від одної. Згідно ст. 20 даного Закону та Кодексу газотранспортної системи України, затвердженим Постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2493, транспортування природного газу здійснюється виключно оператором газотранспортної системи, що має відповідну ліцензію на провадження діяльності з транспортування природного газу, та створений з дотриманням вимог, встановлених Законом України «Про ринок природного газу». Таким чином, оскільки незалежні газові трейдери не транспортують природний газ, тому що дану функцію виконує виключно оператор газотранспортної системи. Аналогічна позиція викладена і у Правилах постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2496 (Розділ І, у якому визначаються вимоги до постачальників природного газу) та у Кодексі газотранспортної системи, у якому визначається порядок транспортування природного газу. Крім того, повідомляємо що взаємовідносини між газопостачальними, газорозподільчими підприємствами та споживачами природного газу регулюються наступними документами: - Закон України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015р. № VIII; - Закон України «Про здійснення державних закупівель»; - Постанова НКРЕКП України від 30.09.2015р. № 2496. Згідно вимог вказаних нормативних документів Замовник зобов’язаний самостійно укласти Договори на послуги з транспортування газу. Таким чином, сплату послуг з транспортування - розподільчими і магістральними мережами, повинні здійснювати безпосередньо Споживачі газу, а отримувати ці кошти – структури, які їх безпосередньо надають такому Споживачу. За наведених обставин, постачальник природного газу як учасник торгів не має можливості включати до ціни газу витрати на транспортування природного газу. Тому, пропонуємо привести документацію конкурсних торгів у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відкореговані пункти (25 і 32) щодо тарифів на транспортування газу. З переможцем відкритих торгів буде укладено договір на постачання природного газу, договір на транспортування газу буде укладено з ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" окремо.

Інформація про відміну

Дата відміни
23 січня 2017 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій