Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації ярмарок і виставок - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79956000-0 (Розвиток виставкової діяльності в місті Києві та участь в міжнародних виставкових заходах за кордоном з проведенням промокампаній, у тому числі: міжнародних та національних туристичних виставках, салонах та ярмарках, а саме участь м. Києва у виставках: Balttour 2017 (м. Рига, Латвія), IMTM 2017 (м. Тель-Авів, Ізраїль), ITB 2017 (м. Берлін, ФРН), UITT 2017 (м. Київ, Україна) COTTM 2017 (м. Пекін, КНР))
Очікувана вартість
1 770 000,00 UAH
UA-2017-01-06-000417-a 6dd6aad65047469ca3356dc4c7f41e02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьмич Марина Олександрівна

380442027664 kuzmich@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Кузьмич Марина Олександрівна
380442027664
kuzmich@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2017 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2017 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2017 23:00
Початок аукціону: 24 січня 2017 14:03
Початок аукціону: 24 січня 2017 14:03
Очікувана вартість: 1 770 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з організації ярмарок і виставок - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79956000-0 (Розвиток виставкової діяльності в місті Києві та участь в міжнародних виставкових заходах за кордоном з проведенням промокампаній, у тому числі: міжнародних та національних туристичних виставках, салонах та ярмарках, а саме участь м. Києва у виставках: Balttour 2017 (м. Рига, Латвія), IMTM 2017 (м. Тель-Авів, Ізраїль), ITB 2017 (м. Берлін, ФРН), UITT 2017 (м. Київ, Україна) COTTM 2017 (м. Пекін, КНР)). В межах надання Послуг учасник повинен забезпечити організацію участі міста Києва в національній виставці: 1) UITT 2017 (м. Київ, Україна, 29-31 березня 2017 року), а також міжнародних туристичних виставках: 2) Balttour 2017 (м. Рига, Латвія, 3-5 лютого 2017 року); 3) IMTM 2017 (м. Тель-Авів, Ізраїль, 7-8 лютого 2017 року); 4) ITB 2017 (м. Берлін, ФРН, 8-12 березня 2017 року) 5) COTTM 2017 (м. Пекін, КНР, 29-31 березня 2017 року). Інформацію стосовно обсягів надання Послуг викладено у Додатку 3 Тендерної документації «Технічні вимоги».

Послуги з організації ярмарок і виставок - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79956000-0 (Розвиток виставкової діяльності в місті Києві та участь в міжнародних виставкових заходах за кордоном з проведенням промокампаній, у тому числі: міжнародних та національних туристичних виставках, салонах та ярмарках, а саме участь м. Києва у виставках: Balttour 2017 (м. Рига, Латвія), IMTM 2017 (м. Тель-Авів, Ізраїль), ITB 2017 (м. Берлін, ФРН), UITT 2017 (м. Київ, Україна) COTTM 2017 (м. Пекін, КНР)).
В межах надання Послуг учасник повинен забезпечити організацію участі міста Києва в національній виставці:
1) UITT 2017 (м. Київ, Україна, 29-31 березня 2017 року),
а також міжнародних туристичних виставках:
2) Balttour 2017 (м. Рига, Латвія, 3-5 лютого 2017 року);
3) IMTM 2017 (м. Тель-Авів, Ізраїль, 7-8 лютого 2017 року);
4) ITB 2017 (м. Берлін, ФРН, 8-12 березня 2017 року)
5) COTTM 2017 (м. Пекін, КНР, 29-31 березня 2017 року).
Інформацію стосовно обсягів надання Послуг викладено у Додатку 3 Тендерної документації «Технічні вимоги».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації ярмарок і виставок - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79956000-0 (Розвиток виставкової діяльності в місті Києві та участь в міжнародних виставкових заходах за кордоном з проведенням промокампаній, у тому числі: міжнародних та національних туристичних виставках, салонах та ярмарках, а саме участь м. Києва у виставках: Balttour 2017 (м. Рига, Латвія), IMTM 2017 (м. Тель-Авів, Ізраїль), ITB 2017 (м. Берлін, ФРН), UITT 2017 (м. Київ, Україна) COTTM 2017 (м. Пекін, КНР))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79956000-0 — Послуги з організації ярмарок і виставок

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2017 16:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 січня 2017 16:01
5. Додаток 5. Тендерна пропозиція (Виставки).docx
06 січня 2017 16:00
4.2. Розрахунок вартості 2.5 (Виставки).doc
06 січня 2017 16:00
4.2. Розрахунок вартості 2.4 (Виставки).doc
06 січня 2017 16:00
4.2. Розрахунок вартості 2.3 (Виставки).doc
06 січня 2017 16:00
4.2. Розрахунок вартості 2.2 (Виставки).doc
06 січня 2017 15:59
4.2. Розрахунок вартості 2.1 (Виставки).doc
06 січня 2017 15:59
4.2. Розрахунок вартості 2 (Виставки).doc
06 січня 2017 15:59
4.1. Специфікація 1.5 (Виставки).doc
06 січня 2017 15:58
4.1. Специфікація 1.4 (Виставки).doc
06 січня 2017 15:58
4.1. Специфікація 1.3 (Виставки).doc
06 січня 2017 15:58
4.1. Специфікація 1.2 (Виставки).doc
06 січня 2017 15:58
4.1. Специфікація 1.1 (Виставки).doc
06 січня 2017 15:58
4.1. Специфікація 1 (Виставки).doc
06 січня 2017 15:57
4. Додаток 4. Проект Договору.doc
06 січня 2017 15:57
3. Додаток 3. Технічні вимоги.docx
06 січня 2017 15:57
2. Додаток 2. (стаття 17 Закону).docx
06 січня 2017 15:57
1. Додаток 1. (Кваліфікація_cтаття 16 Закону).docx
06 січня 2017 15:56
0. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2017 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експо Едженсі" 1 683 000,00
UAH з ПДВ
1 683 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Графіум" 1 704 000,00
UAH з ПДВ
1 704 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2017 14:37
Аналогічн договір 2.pdf
20 січня 2017 14:37
Аналогічн договір 1.pdf
20 січня 2017 13:57
Довідка про учасника.pdf
20 січня 2017 13:56
Штатний розпис.pdf
20 січня 2017 13:56
Трудові книжки.pdf
20 січня 2017 13:55
Реєстр документів.pdf
20 січня 2017 13:54
Аналогічн договір 2.pdf
20 січня 2017 13:53
Аналогічн договір 1.pdf
20 січня 2017 13:51
Дипломи працівників.pdf
20 січня 2017 13:50
Дипломи працівників.pdf

Публічні документи

20 січня 2017 14:34
Договор 3.pdf
20 січня 2017 14:34
Договор 2.pdf
20 січня 2017 14:34
Договор 1.pdf
20 січня 2017 14:33
Реєстр.pdf
20 січня 2017 14:33
Наказ на директора.pdf
20 січня 2017 14:33
Договор 3.pdf
20 січня 2017 14:33
Договор 2.pdf
20 січня 2017 14:32
Договор 1.pdf
20 січня 2017 14:32
договір підряду .pdf
20 січня 2017 14:32
дипломи працівників.pdf
20 січня 2017 14:31
Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Експо Едженсі"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Графіум"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експо Едженсі"
#34426411
Переможець 1 683 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2017 18:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2017 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експо Едженсі"
#34426411
1 683 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2017 13:03
Електронний підпис укладений
26 квітня 2017 12:14
Додаткова угода від 26.02.2017 № 3 до Договору від 06.02.2017 № РВД_2017.pdf зміни до договору
26 квітня 2017 12:11
Електронний підпис укладений
24 квітня 2017 16:27
Додаткова угода від 21.04.2017 № 2 до Договору від 06.02.2017 № РВД_2017.pdf зміни до договору
24 квітня 2017 16:25
Електронний підпис укладений
23 лютого 2017 15:01
Додаткова угода від 23.02.2017 № 1 до Договору від 06.02.2017 № РВД_2017.pdf зміни до договору
23 лютого 2017 14:53
Електронний підпис укладений
08 лютого 2017 18:06
Договір від 06.02.2017 № РВД_2017.pdf укладений
08 лютого 2017 18:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення виконавцявід 08.02.2017 № Л-1, згідно з пунктом п`ятим частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.02.2017 № 104 "Про направлення до м. Рига (Латвійська Республіка)", Сторони узгодили зміну ціни в бік зменшення без зміни обсягу та якості Послуг, визначених у Специфікації 1, 1.1 (Додаток 1) та у Розрахунку вартості 2, 2.1 (Додаток 2), а саме - дійшли згоди зменшити вартість договору на 4 750,00 грн (Чотири тисячі сімсот п`ятдесят гривень 00 копійок) без ПДВ та внести зміни до пункту 2.1 розділу 2 Договору, виклавши його в новій редакції: "2.1. Вартість Послуг становить 1 678 250,00 грн (Один мільйон шістсот сімдесят вісім тисяч двісті п`ятдесят гривень 00 копійок) без ПДВ, відповідно до Розрахунку вартості Послуг (Додаток 2)". На підставі зазначеного внесено зміни до Специфікації 1, 1.1 (Додаток 1) та до Розрахунку вартості 2, 2.1 (Додаток 2) до Договору, та викладено їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: РВД/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: РВД/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця від 13.04.2017 № Л-2, згідно з пунктом п’ятим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VІІІ, Сторони узгодили зміну ціни в бік зменшення без зміни обсягу та якості Послуг, визначених у Специфікації 1, 1.5 (Додаток 1) та у Розрахунку вартості 2, 2.5 (Додаток 2), а саме - дійшли згоди зменшити вартість Договору на 121 850,00 грн (Сто двадцять одну тисячу вісімсот п’ятдесят гривень 00 копійок), без ПДВ, та внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 Договору, виклавши його в новій редакції: «2.1 Вартість Послуг становить 1 556 400,00 грн (Один мільйон п’ятсот п’ятдесят шість тисяч чотириста гривень 00 копійок), без ПДВ, відповідно до Розрахунку вартості Послуг (Додаток 2)». На підставі зазначеного внесено зміни до Специфікації 1,1.5 (Додаток 1) та до Розрахунку вартості 2,2.5 (Додаток 2) до Договору та викладено їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: РВД/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: РВД/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з пунктом першим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ, Сторони узгодили зменшення обсягів закупівлі, зменшивши вартість Договору на 1 500,00 грн (Одну тисячу п’ятсот гривень 00 копійок) без ПДВ, та дійшли згоди внести зміни до пункту 3 Специфікації 1.4 (Додаток 1) та у пункт 3 Розрахунку вартості 2.4 (Додаток 2) до Договору. Відповідно до звернення Виконавця від 13.04.2017 № Л-3, в зв’язку з технічною помилкою, допущеною при визначені ПДВ у вартості Послуг щодо організації участі м. Києва у виставці UITT 2017 м. Київ, Україна, Сторони дійшли згоди включити у загальну вартість Послуг ПДВ без зміни загальної вартості Договору. На підставі вищезазначеного Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 Договору, виклавши його в новій редакції: «2.1 Вартість Послуг становить 1 554 900,00 грн (Один мільйон п’ятсот п’ятдесят чотири тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 15 833,33 грн (П'ятнадцять тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 копійки), відповідно до Розрахунку вартості Послуг (Додаток 2)». Згідно з наведеним, унесено зміни до Специфікації 1, 1.4 (Додаток 1) та до Розрахунку вартості 2, 2.4 (Додаток 2) до Договору та викладено їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: РВД/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: РВД/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 554 900,00
UAH