Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води 35.30.1 ( 09320000-8 Пара,гаряча вода та пов'язана продукція)
Очікувана вартість
291 500,00 UAH
UA-2017-01-06-000341-b 01854f7acb894b158f7400a9c237971a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Севастіді

+380955474412 kultura73@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ВИКОНКОМУ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 05534373
Місцезнаходження: 53407, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Єдності, буд. 29-а
Контактна особа: Тетяна Севастіді
+380955474412
kultura73@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2017 14:25
Оскарження наміру укласти договір: 12 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175 гігакалорія
Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води 35.30.1 ( 09320000-8 Пара,гаряча вода та пов'язана продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, Єдності 29-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 січня 2017  —  14 січня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

06 січня 2017 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2017 13:05
Протокол план 2017 р тепло січень №1.doc
06 січня 2017 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2017 13:05
Протокол план 2017 р тепло січень №1.doc
06 січня 2017 12:02
Протокол план 2017 р тепло січень №1.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «АПС ПАУЕР ТЕХНОЛОДЖИ»
#40371795
Переможець 291 500,00
UAH з ПДВ
06 січня 2017 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2017 14:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «АПС ПАУЕР ТЕХНОЛОДЖИ»
#40371795
291 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 09:30
форма звіту виконання договору тепло-1.doc укладений
29 грудня 2017 09:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 16:29
дод.угода АПС-0135-М за грудень 2017-1.jpg зміни до договору
28 грудня 2017 16:29
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2017 15:37
тепло тендер-3 011.jpg зміни до договору
24 січня 2017 15:35
Електронний підпис укладений
15 січня 2017 16:34
договір №АПС-0135-М.docx укладений
15 січня 2017 16:34
протокол №5 тепло.doc укладений
15 січня 2017 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2.2 Ціна цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить 291 500,00 грн. (двісті дев’яносто одна тисяча п’ятсот гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 48 583,33 грн. (Сорок вісім тисяч п’ятсот вісімдесят три гривні 33 коп.), у тому числі по КПКВК 2414060 – 65000,00 грн., КПКВК 2414090 – 101500,00 грн.,в тому числі очікувана сума відшкодування за спожиту пару та гарячу воду орендаторами становить 1500,00 грн.( одна тисяча п’ятсот гривен 00 коп.), КПКВК 2414100- 125000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: АПС-0135-М
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДАТКОВА УГОДА № 1 до договору № АПС-0135-М від 13 січня 2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.2 Ціна цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить 291500,00 грн. (Двісті дев’яносто одна тисяча п’ятсот грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 48583,33 грн. (Сорок вісім тисяч п’ятсот вісімдесят три гривні 33 коп.), у тому числі очікувана сума по загальному фонду за спожиту пару та гарячу воду відповідно до бюджетного призначення на 2017 рік підлягає зменшенню на 36052 грн. 10 коп.( Тридцять шість тисяч п’ятдесят дві грн. 10 коп.), у тому числі ПДВ 6008 грн.68 коп.( Шість тисяч вісім грн.68 коп.) у тому числі по КПКВК 2414100- 34552,10 грн., КПКВК 2414090- очікувана сума відшкодування за спожиту пару та гарячу воду орендаторами становить 1500,00 грн.(одна тисяча п’ятсот гривен 00 коп.) Загальна вартість наданих послуг за цим договором складає 255447 грн.90 коп.(Двісті п’ятдесят п’ять тисяч чотириста сорок сім грн.90 коп.) у тому числі ПДВ 42574 грн.65 коп.( Сорок дві тисячі п’ятсот сімдесят чотири грн.65 коп.) , у тому числі по КПКВК 2414060 – 65000,00 грн, по КПКВК 2414090 – 100000,00 грн, в тому числі очікувана сума відшкодування за спожиту пару та гарячу воду орендаторами становить 1500,00 грн.(одна тисяча п’ятсот гривен 00 коп.), КПКВК 2414100 – 90447,90 грн.
Номер договору про закупівлю: АПС-0135-М
Договір:
Номер додаткової угоди: АПС-0135-М
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 255 447,90
UAH з ПДВ