Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води 35.30.1 ( 09320000-8 Пара,гаряча вода та пов'язана продукція)
Очікувана вартість
291 500,00 UAH
UA-2017-01-06-000341-b 01854f7acb894b158f7400a9c237971a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ВИКОНКОМУ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 05534373
Місцезнаходження замовника: 53407, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Єдності, буд. 29-а
Контактна особа замовника: Тетяна Севастіді
+380955474412
kultura73@meta.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2017
Оскарження наміру укласти договір: 12 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175 гігакалорія
Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води 35.30.1 ( 09320000-8 Пара,гаряча вода та пов'язана продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, Єдності 29-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 січня 2017  —  14 січня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «АПС ПАУЕР ТЕХНОЛОДЖИ»
#40371795
Переможець 291 500,00
UAH з ПДВ
06 січня 2017 14:25

Документи

06 січня 2017 14:25
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2017 14:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «АПС ПАУЕР ТЕХНОЛОДЖИ»
#40371795
291 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 січня 2017 14:25
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 січня 2017 16:33
договір №АПС-0135-М.docx укладений
13 січня 2017 20:56
протокол №5 тепло.doc укладений
13 січня 2017 20:56
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2017 09:30
форма звіту виконання договору тепло-1.doc укладений
29 грудня 2017 09:29
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2017 16:29
дод.угода АПС-0135-М за грудень 2017-1.jpg зміни до договору
28 грудня 2017 16:29
sign.p7s зміни до договору
24 січня 2017 15:37
тепло тендер-3 011.jpg зміни до договору
24 січня 2017 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2.2 Ціна цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить 291 500,00 грн. (двісті дев’яносто одна тисяча п’ятсот гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 48 583,33 грн. (Сорок вісім тисяч п’ятсот вісімдесят три гривні 33 коп.), у тому числі по КПКВК 2414060 – 65000,00 грн., КПКВК 2414090 – 101500,00 грн.,в тому числі очікувана сума відшкодування за спожиту пару та гарячу воду орендаторами становить 1500,00 грн.( одна тисяча п’ятсот гривен 00 коп.), КПКВК 2414100- 125000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: АПС-0135-М
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДАТКОВА УГОДА № 1 до договору № АПС-0135-М від 13 січня 2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.2 Ціна цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить 291500,00 грн. (Двісті дев’яносто одна тисяча п’ятсот грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 48583,33 грн. (Сорок вісім тисяч п’ятсот вісімдесят три гривні 33 коп.), у тому числі очікувана сума по загальному фонду за спожиту пару та гарячу воду відповідно до бюджетного призначення на 2017 рік підлягає зменшенню на 36052 грн. 10 коп.( Тридцять шість тисяч п’ятдесят дві грн. 10 коп.), у тому числі ПДВ 6008 грн.68 коп.( Шість тисяч вісім грн.68 коп.) у тому числі по КПКВК 2414100- 34552,10 грн., КПКВК 2414090- очікувана сума відшкодування за спожиту пару та гарячу воду орендаторами становить 1500,00 грн.(одна тисяча п’ятсот гривен 00 коп.) Загальна вартість наданих послуг за цим договором складає 255447 грн.90 коп.(Двісті п’ятдесят п’ять тисяч чотириста сорок сім грн.90 коп.) у тому числі ПДВ 42574 грн.65 коп.( Сорок дві тисячі п’ятсот сімдесят чотири грн.65 коп.) , у тому числі по КПКВК 2414060 – 65000,00 грн, по КПКВК 2414090 – 100000,00 грн, в тому числі очікувана сума відшкодування за спожиту пару та гарячу воду орендаторами становить 1500,00 грн.(одна тисяча п’ятсот гривен 00 коп.), КПКВК 2414100 – 90447,90 грн.
Номер договору про закупівлю: АПС-0135-М
Договір:
Номер додаткової угоди: АПС-0135-М
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 255 447,90
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку