Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з друку та доставки надрукованої продукції (рахунки- повідомлення)
Очікувана вартість
2 826 000,00 UAH
UA-2017-01-06-000262-b ● 8d6d81f8ffef4ad8b791f3a2e78f005e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131819 |
Вебсайт: | http://www.poe.pl.ua |
Місцезнаходження: | 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5 |
Контактна особа: |
Ярослава Валеріївна Овсеп'ян +380532516147 io07@pl.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2017 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2017 12:29 |
Очікувана вартість: | 2 826 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
без ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8352504 штуки
Послуги з друку та доставки надрукованої продукції (рахунки- повідомлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36009, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Кондратенка, 11-д УДППЗ"Укрпошта"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2017 12:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2017 11:22 |
1_ТД_Послуги_Рахунки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про друк бланків
Дата подання: 06 січня 2017 12:18
Дата відповіді: 06 січня 2017 14:52
Доброго дня! Бланки-повідомлення друкуються окремо на кожного споживача, тобто особисті дані та інформацію, щодо заборгованності, переплати та інше, потрібно теж друкувати, або тільки загальний вид, що Ви надаєте у додатках? Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Бланки-повідомлення друкуються окремо на кожного споживача по унікальному особовому рахунку : особисті дані споживача та інформацію, щодо заборгованності, переплати та інше. В кожному бланку-повідомленні в закритій частині знаходиться унікальна персоналізована інформація про споживача та його розрахунках. На оборотній стороні рахунку (відкрита частина) друкується однакова інформація для всіх споживачів - загальні оголошення про тарифи, повідомлення тощо. Дякуємо.
Запитання
Дата подання: 11 січня 2017 15:18
Дата відповіді: 12 січня 2017 10:39
Доброго дня! Просимо уточнити наступне:
п. 1.12 Розділу 3 Документації вимагається надання "копії балансу за останній звітний період, звіту про фінансові результати за останній звітний період, звіту про рух грошових коштів за останній звітний період". Згідно діючого законодавства звітним періодом є календарний рік. Зважаючи на те, що термін подання річної звітності закінчується в лютому, а термін подання пропозицій встановлено до 23.01.2017 р. - просимо розяснити, чи буде підставою для відхилення ненадання учасниками копій документів фінансової звітності за 2016 рік?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вами може бути надана інформація за останній звітній період 2016 року. Дякуємо
запитання
Дата подання: 11 січня 2017 15:23
Дата відповіді: 12 січня 2017 10:40
Документацією вимагається надання "довідка(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами". Просимо розяснити та конкретно зазначити яку інформацію бажає отримати замовник вимагаючи довідку про стан рахунків? (залишок коштів на рахунку? чи щось інше? зазначити що)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасники відкритих торгів на закупівлю Послуг з друку та доставки надрукованої продукції повинні надати: Довідку(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. Дякуємо
Запитання
Дата подання: 11 січня 2017 16:08
Дата відповіді: 12 січня 2017 10:40
Згідно п.3 Розділу 4 Переможець повинен надати Замовнику Пропозицію (Додаток 1) з відповідним розрахунком ціни - що має на увазі Замовник зазначаючи "Розрахунок ціни"? Це ще якийсь кошторис чи калькуляція? Чи щось інше? Чи продубльована таблиця з цінами взята з Додатку №1?Просимо зазначити конкретно що?
Відповідь: Ми маємо на увазі, повністю заповнені всі наявні колонки тендерної (цінової) пропозиції. Дякуємо
Уточнення
Дата подання: 13 січня 2017 09:39
Дата відповіді: 13 січня 2017 11:08
Доброго дня! Просимо всетики розяснити: чи буде достатнім для виконання п. 12 Розділу 3, а саме: на виконання вимоги про надання копії балансу за останній звітний період, звіту про фінансові результати за останній звітний період, звіту про рух грошових коштів за останній звітний період - надання учасником останньої проміжної звітності за 2016 рік, тобто за 9 місяців 2016 року? Оскільки звітним періодом є рік, а на дату подання пропозиції річна звітність ще не здається (термін подання річної звітності - до кінця лютого). Чи потрібно разом з проміжною звітність ще надавати лист-пояснення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Якщо на час подання тендерної пропозиції у вас відсутня річна фінансова звітність за 2016 р., Вами може бути надана інформація останньої проміжної звітності 2016 року, тобто за 9 місяців 2016 року. Дякуємо
Уточнення
Дата подання: 13 січня 2017 09:42
Дата відповіді: 13 січня 2017 11:09
Документацією вимагається надання "довідка(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами". Просимо розяснити та конкретно зазначити яку інформацію бажає отримати замовник вимагаючи довідку про стан рахунків? (залишок коштів на рахунку? чи щось інше? зазначити що). Чи на виконання даного пункту документації достатньо надати по 2 довідки з кожного банку: перша - про наявність відкритих рахунків, друга - про відсутність заборгованості по кредитах? (просимо не переписати даний пункт з Документації, а надати на нього відповідь - так чи ні, і уточнення, що мається на увазі під "стан рахунків"). Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, учасник відкритих торгів на закупівлю Послуг з друку та доставки надрукованої продукції може надати довідки з банків про наявність відкритих рахунків та про відсутність заборгованості по кредитам. Дякуємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2017 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДП МОНОЛІТ" |
2 547 513,72
UAH
|
1 914 115,50
UAH
|
Документи |
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР» |
2 193 924,38
UAH
|
1 920 000,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавничий дім "САМ" |
2 798 088,84
UAH
|
2 018 521,80
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДП МОНОЛІТ" #35518466 |
Рішення скасоване |
1 914 115,50
UAH
|
27 січня 2017 10:56
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДП МОНОЛІТ" #35518466 |
Переможець |
1 914 115,50
UAH
|
27 січня 2017 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2018 16:37
|
Додаток_до_Звіту_викон_450.doc | укладений |
02 квітня 2018 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2017 09:47
|
ДУ#1_ дог.450.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2017 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2017 15:05
|
Дог_2017_450.pdf | укладений |
09 лютого 2017 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 450 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 450 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |