Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне
Очікувана вартість
454 795,00 UAH
UA-2017-01-05-000723-b 753bc8d4be3e423380f5809008c632a9
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Дружинкіна

+380500381051
+380684827496
volngors@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волноваська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04053105
Вебсайт: http://www.volngors.in.ua/
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., Волноваський район, м.Волноваха, вул. Центральна, 88
Контактна особа: Ольга Дружинкіна
+380500381051,+380684827496
volngors@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2017 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2017 11:00
Початок аукціону: 23 січня 2017 15:20
Очікувана вартість: 454 795,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вугілля марки ДГ (13-100) (або еквівалент)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
174 тони
Вугілля кам'яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м. Волноваха, дитячі навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 січня 2017 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2017 15:38
ТД ВУГІЛЛЯ 2017.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-05-000723-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВАЛЕКТА, Код ЄДРПОУ:40086130
Дата подання: 03 лютого 2017 21:25
переглянути незаконно прийняте Рішення
03.02.2017 № 01/02-1 Голові тендерного комітету
Волноваської міської ради
Ісміханову І.С.


05.01.2017. Волноваська міська рада (надалі – Замовник) через авторизований електронний майданчик оприлюднила на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення № UA-2017-01-05-000723-b про проведення відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо, Вугілля кам’яне марки ДГ (13 -100) (далі за текстом - Товар).
Відповідно до протоколу розкриття пропозицій від 23.01.2017, пропозиції надали такі учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНТЕЛ - ГРУП 398 460
UAH з ПДВ 398 460
UAH з ПДВ Документи

ТОВ ВАЛЕКТА 426 300
UAH з ПДВ 423 698
UAH з ПДВ Документи

ТОВ "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СТРОЙ" 435 000
UAH з ПДВ 423 700
UAH з ПДВ Документи


Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Замовником через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено рішення, протокол №20/17 від 31.01.2017, про дискваліфікацію Учасника ТОВ "Валекта".
ТОВ «ВАЛЕКТА» вважає, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, чим безпосередньо порушено права та законні інтереси ТОВ «ВАЛЕКТА» на об’єктивну оцінку, обґрунтовуючи це наступним.

Рішенням тендерного комітету №20/17 від 31.01.2017 (далі за текстом - Рішення) було відхилено пропозицію ТОВ "Валекта", як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно розділу V п.3 документації Замовника тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
Учасник:
• не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції;
Переможець:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
• наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
• тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

ТОВ «ВАЛЕКТА» надано в пропозиції ВСІ документи, які вимагав Замовник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, установлених статтею 16 Закону та інших вимог Замовника, а також документи, які підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Суб'єктивна думка Замовника з приводу відхилення пропозиції ТОВ «ВАЛЕКТА» є необґрунтованою законно та суперечить принципам здійснення закупівель, а саме:
 добросовісна конкуренція серед учасників;
 максимальна економія та ефективність;
 відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
 недискримінація учасників;
 об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
 запобігання корупційним діям і зловживанням.

Вважаємо рішення, прийняте тендерним комітетом незаконним та необгрунтованим з наступних причин:
1. Тендерною документацією Замовника (Додаток 4) було передбачено надання сканованого договору ділерства або дистриб'юторства або офіційного представництва, тощо дійсного до кінця 2017 року.
У складі пропозиції ТОВ "Валекта" було надано договір №25/01-16 від 25.01.2016 (далі за текстом - Договір), укладений з ТОВ ТД "Світ СР" (виробник) термін дії якого до кінця 2017 року.
Відповідно до Господарського кодексу України до Договору за згодою сторін можуть вноситися зміни та доповнення. Договір з виробником є чинним. Специфікація №2 від 11.01.2017 та термін дії договору підтверджують дійсність договірних відносин з виробником. Сторони, у разі виникнення матеріально-господарських обставин, відповідно до норм чинного законодавства, мають право внести зміни в Договір.
Тобто, ТОВ "Валекта" має можливість поставити Замовнику Товар від виробника.
Тендерна документація вимагала наявність договору з Виробником товару, у якого учасник закупив або планує закупити вугілля.
Тобто, ТОВ "Валекта" вимоги тендерної документації в частині надання сканованого договору ділерства або дистриб'юторства або офіційного представництва, тощо дійсного до кінця 2017 року виконані.

2. Рішенням Замовника зазначено, що проба вугілля відібрана у м. Новогродівка, а склад ТОВ "Валекта" знаходиться в іншому місці. На що вважаємо за необхідне зазначити. Тендерна документація не вимагала відбір проб саме на те вуггіля, яке обов'язково буде доставлене на адресу Волноваської міської ради. Тендерною документацією було передбачено надання для підтвердження якості продукції "сканованого з оригіналу протоколу випробувань (посвідчення якості), виданого на ім’я учасника торгів незалежною лабораторією на кожну марку вугілля, що планується постачати (із зазначенням показників зольності, вологості та нижчої теплоти згорання)".
У складі пропозиції ТОВ "Валекта" було надано сканований оригінал протоколу виробувань, виданого на імя ТОВ "Валекта" УНПА "Укркокс", на марку вугілля, яке планується постачати. Також у складі пропозиції було надано чинний до кінця 2017 року договір, укладений між ТОВ "Валекта" та УНПА "Укркокс", який надає можливість ТОВ "Валекта" здійснити технічний аналіз вугілля камяного.
Тобто, ТОВ "Валекта" вимоги тендерної документації в частині надання протоколу виробувань виконані.

3. Вимогами, встановленими Замовником у тендерній документації не зазначено, що вугілля кам'яне, яке пропонує учасник торгів, повинно бути обов'язково на складі Учасника у кількості, передбаченій Замовником. Більш того, у разі встановлення Замовником цієї вимоги, вугілля кам'яне, яке необхідно поставити Замовнику до кінця 2017 року, було б не належної якості. Якщо б протокол випробувань було надано на партію вугілля, яке до кінця 2017 року буде знаходитись на складі Учасника, а впродовж 2017 року буде постачатися Замовнику, (як це намагається зазначити тендерний комітет своїми дискримінаційними висновками щодо пропозиції ТОВ "Валекта"), то таке вугілля навіть при якісному зберіганні втрачає свої якісні властивості.
ТОВ "Валекта" вважає відхилення нашої пропозиції з підстав не надання підтверджених документів щодо технічних, якісних та кількісних характеристик необґрунтованими та такими, що не відповідають нормам чинного законодавства.
4. У Рішенні містять посилання на те, що ТОВ ТД "Світ СР" було притягнено до відповідальності за вчинення порушення у вигляді антиконкурентних узгоджених дій. На що вважаємо за необхідне заперечити.
Відповідно до п.4 розділу 1 ст.17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Нагадаємо Замовнику, що Учасником процедури відкритих торгів, яке проводиться Волноваською міською радою, було ТОВ "Валекта", але ні як ні ТОВ ТД "Світ СР". Відхилення пропозиції ТОВ "Валекта" з підстави невідповідності п.4 розділу 1 ст.17 Закону суперечить вимогам зазначеної статті, тобто є незаконною.
Виходячи з вищенаведеного, Волноваською міською радою було прийнято необгрунтоване, незаконне рішення щодо відхилення пропозицій ТОВ "Валекта".
Таке поспішне рішення можна розцінювати як лобіювання інтересів наступного підприємства з більш високою ціною, ніж у ТОВ " Валекта", підтвердження до цього і є прийняте дуже поспішне повідомлення про намір укласти договір з
ТОВ "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СТРОЙ", оприлюдненого в системі публічних закупівель 31.01.207 о 16:46 годині, тобто на 1 хвилину пізніше, ніж Рішення про відхилення ТОВ "Валекта").
Тобто, Замовник розглядав пропозицію ТОВ "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СТРОЙ", прийняв рішення та оприлюднив це рішення впродовж однієї хвилини. Відповідно до п.4 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Факти оприлюдення рішення про відхилення ТОВ "Валекта" та прийняте поспішен рішення про намір укласти договір з ТОВ "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СТРОЙ" свідчать про лобіювання інтересів Волноваською міською радою Учасника - ТОВ "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СТРОЙ"
Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозіцію ТОВ " Валекта" та ТОВ "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СТРОЙ".
В іншому випадку будемо змушені звертатися в компетентні органи для відстоювання своїх законних прав та інтересів.

Відповідь щодо вищезазначеного просимо надати на електронну адресу: valekta@ukr.net та оприлюднити в електронній системі публічних закупівель ProZorro.



Директор ТОВ "Валекта" К.О.Соколов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2017 16:51
Відповідь на лист викладена в протоколі тендерного комітету Волноваської міської ради № 22/17 від 08.02.2017 року
Номер вимоги: UA-2017-01-05-000723-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВАЛЕКТА, Код ЄДРПОУ:40086130
Дата подання: 06 лютого 2017 04:05
переглянути незаконно прийняте Рішення
06.02.2017 № 06/02-1 Голові тендерного комітету
Волноваської міської ради
Ісміханову І.С.


05.01.2017 Волноваська міська рада (надалі – Замовник) через авторизований електронний майданчик оприлюднила на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення № UA-2017-01-05-000723-b про проведення відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо, Вугілля кам’яне марки ДГ (13 -100) (далі за текстом - Товар).
Відповідно до протоколу розкриття пропозицій від 23.01.2017, пропозиції надали такі учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНТЕЛ - ГРУП 398 460
UAH з ПДВ 398 460
UAH з ПДВ Документи

ТОВ ВАЛЕКТА 426 300
UAH з ПДВ 423 698
UAH з ПДВ Документи

ТОВ "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СТРОЙ" 435 000
UAH з ПДВ 423 700
UAH з ПДВ Документи
Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Замовником через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено рішення, протокол №18/17 від 27.01.2017 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Контел-групп".
31.01.2017 о 16:45 Замовником через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу дискваліфіковано пропозицію ТОВ "Валекта", протокол №20/17 від 31.01.2017.
31.01.2017 о 16:46 Замовником через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено переможцем процедури закупівлі ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" (протокол №20/17 від 31.01.2017)
Згідно розділу V п.3 документації Замовника тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
Учасник:
• не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції;
Переможець:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
• наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
• тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, чим безпосередньо порушено права та законні інтереси ТОВ «ВАЛЕКТА» на об’єктивну оцінку, обґрунтовуючи це наступним:
По-перше, пунктом 1 Додатку 4 Тендерної документації, затвердженої на засіданні тендерного комітету Волноваської міської ради протокол № 9/17 від “04” січня 2017 р. (далі за текстом - тендерна документація) зазначено, що для підтвердження відповідності пропозиції тендерній документації, а саме технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник повинен надати сканований оригінал гарантійного листа від виробника товару, або дилера, або дистриб'ютора, або офіційного представника, або постачальника, тощо, у якого(их) учасник закуповує, або планує закуповувати товар, в якому підтверджується інформація про можливість поставити учаснику необхідну кількість та якість товару, що закуповується, в установлені строки. Лист повинен бути адресований учаснику, замовнику та містити посилання на номер оголошення, що опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Або учасник повинен надати сканований(і) договір(и) ділерства або дистриб'юторства або офіційного представництва, тощо дійсного до кінця 2017 року для підтвердження інформації про можливість поставити учаснику необхідну кількість та якість товару. У разі якщо в участі у торгах безпосередньо бере виробник, він повинен надати сканований оригінал гарантійного листа про можливість поставити Замовнику необхідну кількість товару, що закуповується в установлені строки.
Учасником - переможцем торгів, Товариство з обмеженою відповідальністю "Енерго-Інвест-Строй", у складі тендерної пропозиції надано договір №100816 від 10.08.2016 укладеного між ТОВ"Енерго-Інвест-Строй" та ТОВ "Рафаель Коста", термін дії якого до 31.12.2016. Специфікацією №4 від 01.12.2016 до договору №100816 від 10.08.2016 зазначено, що ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" закупив у ТОВ "Рафаель Коста" вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) у кількості 83 тони.
Тобто, Учасник-переможець торгів не може виконати умови Замовника, у зв'язку із тим, що:
- кількість вугілля, яке, можливо наявне в Учасника, є значно меншою, ніж закуповує Замовник;
- договір поставки, який, відповідно до тендерної документації, повинен бути дійсним до кінця 2017 року, відсутній.
По-друге, пунктом 2 Додатку 4 Тендерної документації передбачено надання Учасниками сканованого оригіналу протоколу випробувань (посвідчення якості), виданого на ім’я учасника торгів незалежною лабораторією на кожну марку вугілля, що планується постачати (із зазначенням показників зольності, вологості та нижчої теплоти згорання) (у разі наявності вугілля на складах учасника) або сканованих копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на товар, що пропонується до постачання, завірених виробником або дилером, або дистриб'ютором, або офіційним представником, або постачальником, тощо, у якого(их) учасник закуповує, або планує закуповувати товар.
Учасником-переможцем торгів надано у складі сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик ДП "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1", але Переможцем торгів не підтверджено, що вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), яке пропонує Учасник-переможець має походження саме від ДП "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1", не підтверджено, що саме це вугілля Учасник закуповує у ТОВ "Рафаель Коста", бо:
- сертифікат не завірено виробником - ДП "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1";
- сертифікат не завірено ТОВ "Рафаель Коста".
По-третє, відповідно до пункту 4 Додатку 4 Тендерної документації учасник повинен надати скановані копії технічних умов виробника товару на кожну марку, що пропонується до постачання, завірені виробником або дилером, або дистриб'ютором, або офіційним представником, або постачальником, тощо, у якого(их) учасник закуповує, або планує закуповувати товар.
У складі пропозиції Учасника-переможця відсутні копії технічних умов виробника товару.
В четвертих, у складі тендерної пропозиції для підтвердження матеріально - технічної бази учасником - переможцем надано Договір №28/1216Е від 02.12.2016 укладеного між ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" та ФОП Сніжко А.О. про надання транспортно - експедиційних послуг.
Відповідно до Специфікації №1 від 02.12.2016 до договору №28/1216Е від 02.12.2016 доставка вантажу може здійснюватися автотранспортом лише в Токмакському районі Запорізької області. Тобто, ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" не має можливості здійснити постачання вугілля кам'яного марки ДГ (13-100) в Волноваську міську раду, яка знаходиться в Донецькій області.
По-п'яте, для підтвердження наявності складу Учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції надано Договір відповідального зберігання №011016 від 01.10.2016 укладеного між ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" та ФОП Сніжко А.О. Жодним пунктом цього договору не зазначено, яке саме майно зберігає ФОП Сніжко А.О. для ТОВ "Енерго-Інвест-Строй"
Відповідно до п.1.2. Договору №011016 від 01.10.2016 найменування та кількість майна, переданого на зберігання визначено сторонами у Додатку 1 до цього договору, який є невід'ємною його частиною. Додаток 1 до договору відсутній в тендерній пропозиції Учасника-переможця. Тобто, в Учасника - переможця відсутня матеріально - технічна база для зберігання товару.
Виходячи з вищенаведеного Товариство з обмеженою відповідальністю Енерго-Інвест-Строй" не підтверджено наявності матеріально-технічної бази, не підтверджено якості, походження, наявність вугілля, Тобто, тендерна пропозиція Учасника-переможця не відповідає умовам тендерної документації, вимогам, встановленим ст.16 Закону Україи "Про публічні закупівлі".
Відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто тендерним комітетом Волноваської міської ради допущені грубі порушення умов Закону України "Про публічні закупівлі"
Нагадуємо Вам, що нормами ч. 1 ст. 38 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника несуть відповідальність згідно із законами України, а саме ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 364 Кримінального кодексу України.

Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозіцію "Енерго-Інвест-Строй".
Відповідь щодо вищезазначеного просимо надати на електронну адресу: valekta@ukr.net та оприлюднити в електронній системі публічних закупівель ProZorro.
Директор ТОВ "Валекта" К.О.Соколов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2017 16:52
Відповідь на лист викладена в протоколі тендерного комітету Волноваської міської ради № 22/17 від 08.02.2017 року
Номер вимоги: UA-2017-01-05-000723-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВАЛЕКТА, Код ЄДРПОУ:40086130
Дата подання: 09 лютого 2017 04:17
переглянути незаконно прийняте Рішення
09.02.2017 № 08/02-1 Голові тендерного комітету
Волноваської міської ради
Ісміханову І.С.

03.02.2017р. ТОВ «ВАЛЕКТА» через електронну систему публічних закупівель ProZorro звернулось до Замовника з оскарженням результату кваліфікації ТОВ "Валекта" та незаконно прийнятого рішення про дискваліфікацію ТОВ "Валекта"з вимогою переглянути незаконно прийняте Рішення.
06.02.2017р. ТОВ «ВАЛЕКТА» через електронну систему публічних закупівель ProZorro звернулось до Замовника з оскарженням результату кваліфікації ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" з вимогою переглянути неправомірно прийнятого рішення з приводу оголошення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Енерго-Інвест-Строй".
08.02.2017р. Замовником через електронну систему публічних закупівель ProZorro були оприлюднені Відповіді на вищезазначені звернення (від 03.02.2017р. та 06.02.2017р.), викладені в протоколі тендерного комітету Волноваської міської ради № 22/17 від 08.02.2017 року (надалі Протокол).
Згідно Протоколу Замовником зазначено, що ним отримано два однакових листа від ТОВ «ВАЛЕКТА» щодо відхилення тендерної пропозиції останнього (від 03.02.2017р.). Вищезазначене твердження Замовника щодо отримання двох однакових листів від ТОВ "Валекта" є незрозумілим та навіть кумедним, бо 4 (чотирьом) членам тендерного комітету водночас неможливо не помітити відмінність двох різних звернень. Більш того, текст Звернення від 06.02.2017р. з оскарженням результату кваліфікації ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" з вимогою переглянути неправомірно прийняте рішення з приводу оголошення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" було завантажено двічі, - в самому оскарженні результату кваліфікації та долучено окремим файлом в "Матеріали звернення" в форматі pdf.
Твердження Замовника наводить на думку про формальну "відписку" Замовника, яка зроблена навмисно для того, щоб уникнути перегляду пропозиції ТОВ "Енерго-Інвест-Строй", якого Замовник визначив переможцем закупівлі

ТОВ «ВАЛЕКТА» наводить в оригіналі звернення до Замовника від 06.02.2017р. з оскарженням результату кваліфікації ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" з вимогою переглянути неправомірно прийнятого рішення з приводу оголошення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Енерго-Інвест-Строй".

05.01.2017 Волноваська міська рада (надалі – Замовник) через авторизований електронний майданчик оприлюднила на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення № UA-2017-01-05-000723-b про проведення відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо, Вугілля кам’яне марки ДГ (13 -100) (далі за текстом - Товар).
Відповідно до протоколу розкриття пропозицій від 23.01.2017, пропозиції надали такі учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНТЕЛ - ГРУП 398 460
UAH з ПДВ 398 460
UAH з ПДВ Документи

ТОВ ВАЛЕКТА 426 300
UAH з ПДВ 423 698
UAH з ПДВ Документи

ТОВ "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СТРОЙ" 435 000
UAH з ПДВ 423 700
UAH з ПДВ Документи


Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Замовником через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено рішення, протокол №18/17 від 27.01.2017 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Контел-групп".
31.01.2017 о 16:45 Замовником через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу дискваліфіковано пропозицію ТОВ "Валекта", протокол №20/17 від 31.01.2017.
31.01.2017 о 16:46 Замовником через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено переможцем процедури закупівлі ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" (протокол №20/17 від 31.01.2017)
Згідно розділу V п.3 документації Замовника тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
Учасник:
• не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції;
Переможець:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
• наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
• тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Вважаємо, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону та неправомірно оголошено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Енерго-Інвест-Строй", чим безпосередньо порушено права та законні інтереси ТОВ «ВАЛЕКТА».

По-перше, пунктом 1 Додатку 4 Тендерної документації, затвердженої на засіданні тендерного комітету Волноваської міської ради протокол № 9/17 від “04” січня 2017 р. (далі за текстом - тендерна документація) зазначено, що для підтвердження відповідності пропозиції тендерній документації, а саме технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник повинен надати сканований оригінал гарантійного листа від виробника товару, або дилера, або дистриб'ютора, або офіційного представника, або постачальника, тощо, у якого(их) учасник закуповує, або планує закуповувати товар, в якому підтверджується інформація про можливість поставити учаснику необхідну кількість та якість товару, що закуповується, в установлені строки. Лист повинен бути адресований учаснику, замовнику та містити посилання на номер оголошення, що опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Або учасник повинен надати сканований(і) договір(и) ділерства або дистриб'юторства або офіційного представництва, тощо дійсного до кінця 2017 року для підтвердження інформації про можливість поставити учаснику необхідну кількість та якість товару. У разі якщо в участі у торгах безпосередньо бере виробник, він повинен надати сканований оригінал гарантійного листа про можливість поставити Замовнику необхідну кількість товару, що закуповується в установлені строки.
Учасником - переможцем торгів, Товариство з обмеженою відповідальністю "Енерго-Інвест-Строй", у складі тендерної пропозиції надано договір №100816 від 10.08.2016 укладеного між ТОВ"Енерго-Інвест-Строй" та ТОВ "Рафаель Коста", термін дії якого до 31.12.2016. Специфікацією №4 від 01.12.2016 до договору №100816 від 10.08.2016 зазначено, що ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" закупив у ТОВ "Рафаель Коста" вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) у кількості 83 тони.
Тобто, Учасник-переможець торгів не може виконати умови Замовника, у зв'язку із тим, що:
- кількість вугілля, яке, можливо наявне в Учасника, є значно меншою, ніж закуповує Замовник;
- договір поставки, який, відповідно до тендерної документації, повинен бути дійсним до кінця 2017 року, відсутній.

По-друге, пунктом 2 Додатку 4 Тендерної документації передбачено надання Учасниками сканованого оригіналу протоколу випробувань (посвідчення якості), виданого на ім’я учасника торгів незалежною лабораторією на кожну марку вугілля, що планується постачати (із зазначенням показників зольності, вологості та нижчої теплоти згорання) (у разі наявності вугілля на складах учасника) або сканованих копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на товар, що пропонується до постачання, завірених виробником або дилером, або дистриб'ютором, або офіційним представником, або постачальником, тощо, у якого(их) учасник закуповує, або планує закуповувати товар.
Учасником-переможцем торгів надано у складі сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик ДП "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1", але Переможцем торгів не підтверджено, що вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), яке пропонує Учасник-переможець має походження саме від ДП "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1", не підтверджено, що саме це вугілля Учасник закуповує у ТОВ "Рафаель Коста", бо:
- сертифікат не завірено виробником - ДП "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1";
- сертифікат не завірено ТОВ "Рафаель Коста".
По-третє, відповідно до пункту 4 Додатку 4 Тендерної документації учасник повинен надати скановані копії технічних умов виробника товару на кожну марку, що пропонується до постачання, завірені виробником або дилером, або дистриб'ютором, або офіційним представником, або постачальником, тощо, у якого(их) учасник закуповує, або планує закуповувати товар.
У складі пропозиції Учасника-переможця відсутні копії технічних умов виробника товару.

В четвертих, у складі тендерної пропозиції для підтвердження матеріально - технічної бази учасником - переможцем надано Договір №28/1216Е від 02.12.2016 укладеного між ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" та ФОП Сніжко А.О. про надання транспортно - експедиційних послуг.
Відповідно до Специфікації №1 від 02.12.2016 до договору №28/1216Е від 02.12.2016 доставка вантажу може здійснюватися автотранспортом лише в Токмакському районі Запорізької області. Тобто, ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" не має можливості здійснити постачання вугілля кам'яного марки ДГ (13-100) в Волноваську міську раду, яка знаходиться в Донецькій області.

По-п'яте, для підтвердження наявності складу Учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції надано Договір відповідального зберігання №011016 від 01.10.2016 укладеного між ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" та ФОП Сніжко А.О. Жодним пунктом цього договору не зазначено, яке саме майно зберігає ФОП Сніжко А.О. для ТОВ "Енерго-Інвест-Строй"
Відповідно до п.1.2. Договору №011016 від 01.10.2016 найменування та кількість майна, переданого на зберігання визначено сторонами у Додатку 1 до цього договору, який є невід'ємною його частиною. Додаток 1 до договору відсутній в тендерній пропозиції Учасника-переможця. Тобто, в Учасника - переможця відсутня матеріально - технічна база для зберігання товару.

Виходячи з вищенаведеного Товариство з обмеженою відповідальністю Енерго-Інвест-Строй" не підтверджено наявності матеріально-технічної бази, не підтверджено якості, походження, наявність вугілля, Тобто, тендерна пропозиція Учасника-переможця не відповідає умовам тендерної документації, вимогам, встановленим ст.16 Закону Україи "Про публічні закупівлі".

Відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто тендерним комітетом Волноваської міської ради допущені грубі порушення умов Закону України "Про публічні закупівлі"

Нагадуємо Вам, що нормами ч. 1 ст. 38 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника несуть відповідальність згідно із законами України, а саме ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 364 Кримінального кодексу України.

Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозіцію "Енерго-Інвест-Строй".

Відповідь щодо вищезазначеного просимо надати на електронну адресу: valekta@ukr.net та оприлюднити в електронній системі публічних закупівель ProZorro.
Директор ТОВ "Валекта" К.О.Соколов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2017 15:35
Відповідь викладена у протоколі засідання тендерного комітету Волноваської міської ради № 23/17 від 10.02.2017 року
Номер вимоги: UA-2017-01-05-000723-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ВАЛЕКТА, Код ЄДРПОУ:40086130
Дата подання: 10 лютого 2017 23:59
Вимога переглянути незаконно прийняте Рішення
10.02.2017 № 08/02-1 Голові тендерного комітету
Волноваської міської ради
Ісміханову І.С.


03.02.2017р. ТОВ «ВАЛЕКТА» через електронну систему публічних закупівель ProZorro звернулось до Замовника з оскарженням результату кваліфікації ТОВ "Валекта" та незаконно прийнятого рішення про дискваліфікацію ТОВ "Валекта"з вимогою переглянути незаконно прийняте Рішення.
06.02.2017р. ТОВ «ВАЛЕКТА» через електронну систему публічних закупівель ProZorro звернулось до Замовника з оскарженням результату кваліфікації ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" з вимогою переглянути неправомірно прийнятого рішення з приводу оголошення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Енерго-Інвест-Строй".
08.02.2017р. Замовником через електронну систему публічних закупівель ProZorro були оприлюднені Відповіді на вищезазначені звернення (від 03.02.2017р. та 06.02.2017р.), викладені в протоколі тендерного комітету Волноваської міської ради № 22/17 від 08.02.2017 року.
Згідно Протоколу Замовником зазначено, що ним отримано два однакових листа від ТОВ «ВАЛЕКТА» щодо відхилення тендерної пропозиції останнього (від 03.02.2017р.). Вищезазначене твердження Замовника щодо отримання двох однакових листів від ТОВ "Валекта" є незрозумілим та навіть кумедним, бо 4 (чотирьом) членам тендерного комітету водночас неможливо не помітити відмінність двох різних звернень. Більш того, текст Звернення від 06.02.2017р. з оскарженням результату кваліфікації ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" з вимогою переглянути неправомірно прийняте рішення з приводу оголошення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" було завантажено двічі, - в самому оскарженні результату кваліфікації та долучено окремим файлом в "Матеріали звернення" в форматі pdf.
Твердження Замовника наводить на думку про формальну "відписку" Замовника, яка зроблена навмисно для того, щоб уникнути перегляду пропозиції ТОВ "Енерго-Інвест-Строй", якого Замовник визначив переможцем закупівлі

09.02.2017р. ТОВ «ВАЛЕКТА» звернулось до Замовника ПОВТОРНО з вимогою переглянути неправомірно прийняте рішення з приводу оголошення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Енерго-Інвест-Строй".
10.02.2017р. Замовником через електронну систему публічних закупівель ProZorro було оприлюднені Відповідь на вищезазначені звернення (від 09.02.2017р.), викладена в протоколі тендерного комітету Волноваської міської ради № 23/17 від 10.02.2017 року. У протоколі тендерного комітету Волноваської міської ради № 23/17 від 10.02.2017 року , в якому НІЧОГО не зазначено про перегляд пропозиції ТОВ "Енерго-Інвест-Строй".
Більш того, Замовник натякає, що Учасник, пропозицію якого було відхилено, може звернутися до Замовника ВИКЛЮЧНО ТІЛЬКИ з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Щодо вимоги переглянути неправомірно прийняте рішення з приводу оголошення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Енерго-Інвест-Строй", Замовник уникає відповіді взагалі.

ТОВ «ВАЛЕКТА» наводить в оригіналі звернення до Замовника від 06.02.2017р. з вимогою переглянути неправомірно прийнятого рішення з приводу оголошення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" та ВИМАГАЄ оприлюднення відповіді саме на нього, а не на лист від 03.02.2017р. з оскарженням результату кваліфікації ТОВ "Валекта" та незаконно прийнятого рішення про дискваліфікацію ТОВ "Валекта"з вимогою переглянути незаконно прийняте Рішення.
Також нагадуємо Замовнику, що Система #ProZorro завдяки принципу "Всі бачать все" дасть змогу побачити цей тендер журналістам, громадським організаціям, правоохоронним органам, тощо.

05.01.2017 Волноваська міська рада (надалі – Замовник) через авторизований електронний майданчик оприлюднила на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення № UA-2017-01-05-000723-b про проведення відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо, Вугілля кам’яне марки ДГ (13 -100) (далі за текстом - Товар).
Відповідно до протоколу розкриття пропозицій від 23.01.2017, пропозиції надали такі учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНТЕЛ - ГРУП 398 460
UAH з ПДВ 398 460
UAH з ПДВ Документи

ТОВ ВАЛЕКТА 426 300
UAH з ПДВ 423 698
UAH з ПДВ Документи

ТОВ "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СТРОЙ" 435 000
UAH з ПДВ 423 700
UAH з ПДВ Документи


Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Замовником через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено рішення, протокол №18/17 від 27.01.2017 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Контел-групп".
31.01.2017 о 16:45 Замовником через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу дискваліфіковано пропозицію ТОВ "Валекта", протокол №20/17 від 31.01.2017.
31.01.2017 о 16:46 Замовником через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено переможцем процедури закупівлі ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" (протокол №20/17 від 31.01.2017)
Згідно розділу V п.3 документації Замовника тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
Учасник:
• не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції;
Переможець:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
• наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
• тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Вважаємо, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону та неправомірно оголошено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Енерго-Інвест-Строй", чим безпосередньо порушено права та законні інтереси ТОВ «ВАЛЕКТА».

По-перше, пунктом 1 Додатку 4 Тендерної документації, затвердженої на засіданні тендерного комітету Волноваської міської ради протокол № 9/17 від “04” січня 2017 р. (далі за текстом - тендерна документація) зазначено, що для підтвердження відповідності пропозиції тендерній документації, а саме технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник повинен надати сканований оригінал гарантійного листа від виробника товару, або дилера, або дистриб'ютора, або офіційного представника, або постачальника, тощо, у якого(их) учасник закуповує, або планує закуповувати товар, в якому підтверджується інформація про можливість поставити учаснику необхідну кількість та якість товару, що закуповується, в установлені строки. Лист повинен бути адресований учаснику, замовнику та містити посилання на номер оголошення, що опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Або учасник повинен надати сканований(і) договір(и) ділерства або дистриб'юторства або офіційного представництва, тощо дійсного до кінця 2017 року для підтвердження інформації про можливість поставити учаснику необхідну кількість та якість товару. У разі якщо в участі у торгах безпосередньо бере виробник, він повинен надати сканований оригінал гарантійного листа про можливість поставити Замовнику необхідну кількість товару, що закуповується в установлені строки.
Учасником - переможцем торгів, Товариство з обмеженою відповідальністю "Енерго-Інвест-Строй", у складі тендерної пропозиції надано договір №100816 від 10.08.2016 укладеного між ТОВ"Енерго-Інвест-Строй" та ТОВ "Рафаель Коста", термін дії якого до 31.12.2016. Специфікацією №4 від 01.12.2016 до договору №100816 від 10.08.2016 зазначено, що ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" закупив у ТОВ "Рафаель Коста" вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) у кількості 83 тони.
Тобто, Учасник-переможець торгів не може виконати умови Замовника, у зв'язку із тим, що:
- кількість вугілля, яке, можливо наявне в Учасника, є значно меншою, ніж закуповує Замовник;
- договір поставки, який, відповідно до тендерної документації, повинен бути дійсним до кінця 2017 року, відсутній.

По-друге, пунктом 2 Додатку 4 Тендерної документації передбачено надання Учасниками сканованого оригіналу протоколу випробувань (посвідчення якості), виданого на ім’я учасника торгів незалежною лабораторією на кожну марку вугілля, що планується постачати (із зазначенням показників зольності, вологості та нижчої теплоти згорання) (у разі наявності вугілля на складах учасника) або сканованих копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на товар, що пропонується до постачання, завірених виробником або дилером, або дистриб'ютором, або офіційним представником, або постачальником, тощо, у якого(их) учасник закуповує, або планує закуповувати товар.
Учасником-переможцем торгів надано у складі сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик ДП "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1", але Переможцем торгів не підтверджено, що вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), яке пропонує Учасник-переможець має походження саме від ДП "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1", не підтверджено, що саме це вугілля Учасник закуповує у ТОВ "Рафаель Коста", бо:
- сертифікат не завірено виробником - ДП "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1";
- сертифікат не завірено ТОВ "Рафаель Коста".
По-третє, відповідно до пункту 4 Додатку 4 Тендерної документації учасник повинен надати скановані копії технічних умов виробника товару на кожну марку, що пропонується до постачання, завірені виробником або дилером, або дистриб'ютором, або офіційним представником, або постачальником, тощо, у якого(их) учасник закуповує, або планує закуповувати товар.
У складі пропозиції Учасника-переможця відсутні копії технічних умов виробника товару.

В четвертих, у складі тендерної пропозиції для підтвердження матеріально - технічної бази учасником - переможцем надано Договір №28/1216Е від 02.12.2016 укладеного між ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" та ФОП Сніжко А.О. про надання транспортно - експедиційних послуг.
Відповідно до Специфікації №1 від 02.12.2016 до договору №28/1216Е від 02.12.2016 доставка вантажу може здійснюватися автотранспортом лише в Токмакському районі Запорізької області. Тобто, ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" не має можливості здійснити постачання вугілля кам'яного марки ДГ (13-100) в Волноваську міську раду, яка знаходиться в Донецькій області.

По-п'яте, для підтвердження наявності складу Учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції надано Договір відповідального зберігання №011016 від 01.10.2016 укладеного між ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" та ФОП Сніжко А.О. Жодним пунктом цього договору не зазначено, яке саме майно зберігає ФОП Сніжко А.О. для ТОВ "Енерго-Інвест-Строй"
Відповідно до п.1.2. Договору №011016 від 01.10.2016 найменування та кількість майна, переданого на зберігання визначено сторонами у Додатку 1 до цього договору, який є невід'ємною його частиною. Додаток 1 до договору відсутній в тендерній пропозиції Учасника-переможця. Тобто, в Учасника - переможця відсутня матеріально - технічна база для зберігання товару.

Виходячи з вищенаведеного Товариство з обмеженою відповідальністю Енерго-Інвест-Строй" не підтверджено наявності матеріально-технічної бази, не підтверджено якості, походження, наявність вугілля, Тобто, тендерна пропозиція Учасника-переможця не відповідає умовам тендерної документації, вимогам, встановленим ст.16 Закону Україи "Про публічні закупівлі".

Відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто тендерним комітетом Волноваської міської ради допущені грубі порушення умов Закону України "Про публічні закупівлі"

Нагадуємо Вам, що нормами ч. 1 ст. 38 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника несуть відповідальність згідно із законами України, а саме ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 364 Кримінального кодексу України.

Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозіцію "Енерго-Інвест-Строй".

Відповідь щодо вищезазначеного просимо надати на електронну адресу: valekta@ukr.net та оприлюднити в електронній системі публічних закупівель ProZorro.




Директор ТОВ "Валекта"
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

03 лютого 2017 21:25
Оскарження

Документи

08 лютого 2017 16:51
22.pdf

Документи подані скаржником

06 лютого 2017 04:05
Оскарження

Документи

08 лютого 2017 16:52
22.pdf

Документи подані скаржником

09 лютого 2017 04:17
Оскарження

Документи

10 лютого 2017 15:35
23.PDF

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2017 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНТЕЛ - ГРУП 398 460,00
UAH з ПДВ
398 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАЛЕКТА 426 300,00
UAH з ПДВ
423 698,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СТРОЙ" 435 000,00
UAH з ПДВ
423 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2017 10:41
Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 січня 2017 10:30
3 Волноваха.rar
21 січня 2017 10:30
2 Волноваха.rar
21 січня 2017 10:30
1 Волноваха.rar

Публічні документи

13 лютого 2017 09:44
ТКАЧЕНКО 001.jpg
20 січня 2017 11:08
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНТЕЛ - ГРУП

ТОВ ВАЛЕКТА

ТОВ "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОНТЕЛ - ГРУП
#38263055
Відхилено 398 460,00
UAH з ПДВ
30 січня 2017 09:26
ТОВ ВАЛЕКТА
#40086130
Відхилено 423 698,00
UAH з ПДВ
31 січня 2017 16:45
ТОВ "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СТРОЙ"
#40473265
Переможець 423 700,00
UAH з ПДВ
31 січня 2017 16:46

Документи

30 січня 2017 09:26
Електронний підпис
30 січня 2017 09:25
18 Уголь.PDF

Документи

31 січня 2017 16:45
Електронний підпис
31 січня 2017 16:43
20 Уголь.PDF

Документи

31 січня 2017 16:46
Електронний підпис
31 січня 2017 16:46
20 Уголь.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2017 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СТРОЙ"
#40473265
423 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2017 16:46
Електронний підпис
31 січня 2017 16:46
20 Уголь.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2017 10:15
Додаткова угода 2.pdf укладений
04 грудня 2017 10:14
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2017 20:55
Додаткова угода вугілля.PDF зміни до договору
20 липня 2017 20:54
Електронний підпис укладений
13 лютого 2017 10:44
Договір 35.PDF укладений
13 лютого 2017 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено ціну за 1 тонну вугілля на 228,31 грн., що складає не більше 10% від початкової ціни
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 82 790,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін з причини не досягнення згоди з питання укладення додаткової угоди про підвищення ціни за одиницю товару