Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6
Services cooking
Services cooking
Очікувана вартість
60 000 000,00 UAH
UA-2017-01-05-000504-c ● e30ae88423634eaeb97c0cc64655f9f6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління соціального захисту населення Володимирецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25797471 |
Місцезнаходження: | 34300, Україна , Рівненська область обл., Володимирець, вул. Соборна, 23 |
Контактна особа: |
Кошмак Вікторія Леонідівна +380363424241 upszn@volodrda.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Трохимчук Юрій Сергійович +380686269177 upszn@volodrda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Social protection of the population Volodymyrets district state administration |
National ID: | 25797471 |
Contact point: |
Koshmak Viktoriya Leonidivna +380363424241 upszn@volodrda.gov.ua |
Additional contacts: |
Trokhymchuk Yurii Serhiiovych +380686269177 upszn@volodrda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 січня 2017 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2017 16:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2017 16:21 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2017 15:39 |
Очікувана вартість: | 60 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1080000 UAH |
Publication date: | 05 січня 2017 16:16 |
Enquiries until: | 27 січня 2017 16:21 |
Complaints submission until: | до 02 лютого 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 лютого 2017 16:21 |
Information
Estimated total value: | 60 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 300 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області
Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Volodymyrets district Rivne region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7631 послуги
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34300, Україна, Рівненська область, Навчальні заклади, розташовані на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області, Володимирецький район
ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі
Services cooking (Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Volodymyrets district Rivne region)
CPV: 55321000-6
Період постачання:
з 01 лютого 2017 по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2017 12:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2017 12:33 |
ПР4-Перелік змін що вносяться до ТД.docx | |
27 січня 2017 12:33 |
ТД 2017.doc |
27 січня 2017 12:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
27 січня 2017 12:33 |
ПР4-Перелік змін що вносяться до ТД.docx
|
||||||||||||
27 січня 2017 12:33 |
ТД 2017.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Банківська гарантія
Дата подання: 11 січня 2017 16:57
Дата відповіді: 13 січня 2017 16:08
Якою має бути банківська гарантія?
Електронною чи паперовою відсканованою в pdf форматі і прикріпленою на сайті.
Бо згідно ТД 5. Тендерна пропозиція Учасника, до складу якої не входять документи, які підтверджують надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, відсутній оригінал гарантії або надане забезпечення не відповідає вимогам цієї Документації щодо строку дії, розміру, умов надання або виду забезпечення, підлягає відхиленню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником вимагається надання Учасником на підтвердження забезпечення тендерної пропозиції електронної банківської гарантії. Тендерним комітетом 13 січня 2017 року внесено зміни до Тендерної документації (протоколом ТК №4 від 13.01.2017)
Щодо формату сканованого документу
Дата подання: 11 січня 2017 17:03
Дата відповіді: 13 січня 2017 16:09
Згідно ТД "Документи, які завантажуються Учасниками повинні бути високої якості відтворення, у форматах .pdf / .jpeg з можливістю копіювання тексту."
Прошу надати розяснення як сканований документ в форматі .jpeg має надавати можливість копіювати текст.
Відповідь: Тендерним комітетом 13 січня 2017 року внесено зміни до Тендерної документації (протоколом ТК №4 від 13.01.2017) якими виключено зазначену вимогу
Спосіб подання пропозицій
Дата подання: 11 січня 2017 17:15
Дата відповіді: 13 січня 2017 16:10
В розділі IV. ТД "Подання та розкриття тендерних пропозицій" Не вказано способу подання пропозицій: в електронному вигляді через електронну систему закупівель чи паперовому. прошу розяснити
Відповідь: Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель
Про відповідність учасників кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 11 січня 2017 17:21
Дата відповіді: 13 січня 2017 16:24
Згідно п. 5 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Прошу розяснити до якої дати буде проведена та оприлюднена відповідність учасників кваліфікаційним критеріям
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розгляд тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям буде проведено у терміни передбачені п. 5 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" .
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 19 січня 2017 13:22
Дата відповіді: 24 січня 2017 11:27
У пп. 1 п.5 розділу 3 тендерної документації вказані квалфікаційні критерії відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Але в ч.2 ст. 16 Закону встановлено тільки три кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Просимо внести зміни до документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупіівлі"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом 23 січня 2017 року внесено зміни до Тендерної документації (протоколом ТК №6 від 23.01.2017), встановлено три кваліфікаційні критерії.
Дякуємо за питання.
Дякуємо за питання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-01-05-000504-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Віртуоз ЛТД", Код ЄДРПОУ:37433458
Дата подання: 04 квітня 2017 22:16
Скарга на рішення замовника
29.03.2017 року в електронній системі закупівель www.prozorro.gov.ua в рамках оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2017-01-05-000504-c було розміщено рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порунення законодавства в сфері публічних закупівель (далі колегія АМК) №1493-р/пк-пз від 24.03.2017 року, яким зобов'язано Замовника відхилити пропозиції ТОВ “Віртуоз ЛТД” та ФОП Жапська Г.Й., як такі , що не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а саме строк дії банківських гарантій становить менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
ТОВ “Віртуоз ЛТД” не погоджується з даним рішенням та планує оскаржити його у встановлений законом термін.
Датою розкриття тендерних пропозицій колегія АМК вважає 21 березня 2017 року, хоча на момент розміщення даного оголошення на закупівлю: «Послуги з готування їжі, код ДК 021:2015 – 55321000-6, Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області» датою та часом розкриття тендерних пропозицій було встановлено 14.03.2017 року,тобто електронна банківська гарантія ТОВ “Віртуоз ЛТД” в цій частині повністю відповідає вимогам ДКТ. Слід зауважити, що в електронній системі закупівель www.prozorro.gov.ua вказано те, що дата розкриття тендерних пропозицій може змінитись після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій. Але на момент подання своєї тендерної пропозиції Товариство не могло володіти інформацією про зміну дати розкриття тендерних пропозицій.
Виходячи з суті рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порунення законодавства в сфері публічних закупівель №1493-р/пк-пз від 24.03.2017 року Замовник повинен відхилити пропозиції всіх інших учасників даної процедури, тому що строк дії їхніх банківських гарантій становить менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій:
-ТОВ “ЧАС МРІЙ” - дата закінчення дії банківської гарантії до 13 червня 2017 року;
-ТОВ “ТРАНС ЛОГІСТИК ЦЕНТР” - дата закінчення дії банківської гарантії до 13 червня 2017 року;
-КП Володимирецький комбінат громадського харчування - дата закінчення дії банківської гарантії до 17 червня 2017 року.
Враховуючи вищевказане ТОВ “Віртуоз ЛТД” вимагає відхилити пропозиції ТОВ “ЧАС МРІЙ”,ТОВ “ТРАНС ЛОГІСТИК ЦЕНТР”,КП Володимирецький комбінат громадського харчування, як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації в частині кінцевого терміну дії банківської гарантії
Розгорнути
Згорнути
ТОВ “Віртуоз ЛТД” не погоджується з даним рішенням та планує оскаржити його у встановлений законом термін.
Датою розкриття тендерних пропозицій колегія АМК вважає 21 березня 2017 року, хоча на момент розміщення даного оголошення на закупівлю: «Послуги з готування їжі, код ДК 021:2015 – 55321000-6, Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області» датою та часом розкриття тендерних пропозицій було встановлено 14.03.2017 року,тобто електронна банківська гарантія ТОВ “Віртуоз ЛТД” в цій частині повністю відповідає вимогам ДКТ. Слід зауважити, що в електронній системі закупівель www.prozorro.gov.ua вказано те, що дата розкриття тендерних пропозицій може змінитись після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій. Але на момент подання своєї тендерної пропозиції Товариство не могло володіти інформацією про зміну дати розкриття тендерних пропозицій.
Виходячи з суті рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порунення законодавства в сфері публічних закупівель №1493-р/пк-пз від 24.03.2017 року Замовник повинен відхилити пропозиції всіх інших учасників даної процедури, тому що строк дії їхніх банківських гарантій становить менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій:
-ТОВ “ЧАС МРІЙ” - дата закінчення дії банківської гарантії до 13 червня 2017 року;
-ТОВ “ТРАНС ЛОГІСТИК ЦЕНТР” - дата закінчення дії банківської гарантії до 13 червня 2017 року;
-КП Володимирецький комбінат громадського харчування - дата закінчення дії банківської гарантії до 17 червня 2017 року.
Враховуючи вищевказане ТОВ “Віртуоз ЛТД” вимагає відхилити пропозиції ТОВ “ЧАС МРІЙ”,ТОВ “ТРАНС ЛОГІСТИК ЦЕНТР”,КП Володимирецький комбінат громадського харчування, як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації в частині кінцевого терміну дії банківської гарантії
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2017 16:58
24 березня 2017 року постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель прийнято рішення №1493-р/пк-пз від 24.03.2017, яким зобов'язано Замовника відхилити пропозиції ТОВ “Віртуоз ЛТД” та ФОП Жапська Г.Й., як такі , що не відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до частини 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками.
На виконання рішення № 1493-р/пк-пз від 24.03.2017 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги кооперативного підприємства "Володимирецький комбінат громадського харчування" тендерним комітетом управлінням соціального захисту населення Володимирецької райдержадміністрації 31 березня 2017 відхилено тендерні пропозиції ТОВ « Віртуоз ЛТД» та Фізичної особи - підприємця Жарської Галини Йосипівни як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до пункту 4 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протокол засідання тендерного комітету від 31 березня 2017 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до частини 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками.
На виконання рішення № 1493-р/пк-пз від 24.03.2017 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги кооперативного підприємства "Володимирецький комбінат громадського харчування" тендерним комітетом управлінням соціального захисту населення Володимирецької райдержадміністрації 31 березня 2017 відхилено тендерні пропозиції ТОВ « Віртуоз ЛТД» та Фізичної особи - підприємця Жарської Галини Йосипівни як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до пункту 4 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протокол засідання тендерного комітету від 31 березня 2017 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-01-05-000504-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КП Володимирецький комбінат громадського харчування, Код ЄДРПОУ:01764610
Дата подання: 03 березня 2017 16:47
Дата подання: 03 березня 2017 16:47
Скарга у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Щодо допуску до електронного аукціону ТОВ «ВІРТУОЗ ЛТД» та фізичної особи-підприємця Жарської Галини Йосипівни
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2017 12:01
Рішення від 07.03.2017 1066 + Запит до публікації.pdf
Дата публікації: 11 березня 2017 12:00
Інформація про резулютивну частину рішення 1493.pdf
Дата публікації: 27 березня 2017 12:35
Рішення від 24.03.2017 1493 до публікації.pdf
Дата публікації: 29 березня 2017 19:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом управління виконано рішення Комісії АМКУ від 24 березня 2017року №1493-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 03 квітня 2017 15:53
Номер скарги: UA-2017-01-05-000504-c.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Віртуоз ЛТД", Код ЄДРПОУ:37433458
Дата подання: 08 квітня 2017 18:45
Дата подання: 08 квітня 2017 18:45
Порушення Замовником вимог документації при розгляді пропозицій
Порушення Замовником вимог документації
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 12.04 № 2058.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2017 22:09
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 квітня 2017
Найменування: | Управління соціального захисту населення Володимирецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25797471 |
Місцезнаходження: | 34300, Україна, Рівненська область обл., Володимирець, вул. Соборна, 23 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Віртуоз ЛТД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Фізична особа -підприємець Жарська Галина Йосипівна | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ ЧАС МРІЙ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КП Володимирецький комбінат громадського харчування | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ ТРАНС ЛОГІСТИК ЦЕНТР | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КП Володимирецький комбінат громадського харчування | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Віртуоз ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Фізична особа -підприємець Жарська Галина Йосипівна | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2017 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТРАНС ЛОГІСТИК ЦЕНТР |
59 894 893,17
UAH
|
39 679 872,21
UAH
|
Документи |
КП Володимирецький комбінат громадського харчування |
59 839 374,06
UAH
|
47 224 524,06
UAH
|
Документи |
ТОВ ЧАС МРІЙ |
59 781 093,30
UAH
|
59 781 093,30
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТРАНС ЛОГІСТИК ЦЕНТР #38737726 |
Переможець |
39 679 872,21
UAH
|
14 квітня 2017 11:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2018 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2018 17:08
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
18 січня 2018 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2017 18:24
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2017 18:18
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2017 17:47
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2017 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2017 12:20
|
Договір | укладений |
27 квітня 2017 12:19
|
додаткова угода | укладений |
27 квітня 2017 11:21
|
договір | укладений |
27 квітня 2017 11:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до п.3.1. розділу ІІІ Договору. Розрахункова ціна цього Договору становить 25 675 211, 43 грн. (Двадцять п’ять мільйонів шістсот сімдесят п’ять тисяч двісті одинадцять гривень 43 копійки) без ПДВ. Розрахунок ціни договору наведено вдодатку 1 цього Договору |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до п.3.1. розділу ІІІ Договору. Розрахункова ціна цього Договору становить 23 300 743, 41 грн. (Двадцять три мільйони триста тисяч сімсот сорок три гривні 41 копійка) без ПДВ. Розрахунок ціни договору наведено вдодатку 1 цього Договору |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.10.3 Договору про закупівлю товарів за державні кошти від 27 квітня 2017 року №15. Дію Договору пролонгувати(продовжити) на строк , достатній для ппроведення процедури закупівлі на початку 2018 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків сумиви значеної у договорі, укладеного у 2017 році. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Укладено додаткову угоду до Договору про закупівлю послуг за державні кошти від 27 квітня 2017 року №15 на встановлення розрахункової ціни угоди в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі. Розрахункова ціна даної додаткової угоди становить 4660148, 68 грн. (Чотири мільйони шістсот шістдесят тисяч сто сорок вісім гривень 68 копійок) без ПДВ, що складає 20 % від ціни Договору |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |