Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

теплова енергія та послуги з централізованого постачання гарячої води
Очікувана вартість
1 419 285,12 UAH
UA-2017-01-05-000460-c 92decc7535624994b8b3d80ca192efe2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимошенко Василь Васильович

+380532274462 polint_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська спеціалізована школа-інтернат №1 I-III ступенів Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21062889
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., м Полтава, вул Монастирська 9а
Контактна особа: Тимошенко Василь Васильович
+380532274462
polint_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
через відсутність конкуренції на території розташування Полтавської спеціалізованої школи-інтернат №1 I-III ступенів Полтавської обласної ради в м. Полтава функції постачальника для потреб Замовника покладено на зазначеного учасника. Лише це єдине підприємство має можливість постачати визначений товар (надавати послугу) протягом 2017 року. З урахуванням викладеного, згідно з Законом України „Про публічні закупівлі” та відповідно до затвердженого річного плану закупівлі товарів, робіт та послуг тендерний комітет Полтавської спеціалізованої школи-інтернат №1 I-III ступенів Полтавської обласної ради прийняв рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі як найбільш прийнятну процедуру для проведення даної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2017 15:51
Оскарження наміру укласти договір: 16 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
720 Гкал
теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Монастирська, 9А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
2440 м.куб
послуги з централізованого постачання гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Монастирська, 9А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

05 січня 2017 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2017 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2017 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»
#03338030
Переможець 1 419 285,12
UAH з ПДВ
05 січня 2017 15:51

Документи

05 січня 2017 15:51
Електронний підпис
05 січня 2017 15:50
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2017 15:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»
#03338030
1 419 285,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 січня 2017 15:51
Електронний підпис
05 січня 2017 15:50
протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 15:45
Електронний підпис укладений
03 листопада 2017 10:04
Додаткова угода.pdf зміни до договору
03 листопада 2017 10:02
Електронний підпис укладений
24 березня 2017 15:27
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 березня 2017 15:23
додаткова угода (2).pdf зміни до договору
06 лютого 2017 16:08
додаткова угода.pdf зміни до договору
06 лютого 2017 15:40
Електронний підпис укладений
17 січня 2017 18:43
договор.pdf укладений
17 січня 2017 18:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 164/5 "С"
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 164/5 "С"
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 164/5 "С"
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 164/5 "С"
Договір:
Номер додаткової угоди: 164/5 "С"
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 965 285,12
UAH з ПДВ