Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з водопостачання
Очікувана вартість
462 547,00 UAH
UA-2017-01-05-000200-c 2f591e343af844bd892920908f9d54d1
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Михайло Борисович


380412431522
energiya@zu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02125208
Вебсайт: http://zu.edu.ua/
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Контактна особа: Романюк Михайло Борисович
,380412431522
energiya@zu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно ч. 2 ст. 5 Закону України «Про природні монополії» Антимонопольним комітетом України (далі - Комітет) ведеться зведений перелік суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій – національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій.
Згідно Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій, затвердженого постановою НКРЕКП від 19 березня 2015 року № 826, внесення до Реєстру відомостей про суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах централізованого водопостачання та водовідведення, транспортування теплової енергії відповідно до ліцензій, виданих Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, здійснюється на підставі інформації, наданої до НКРЕКП Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку, не пізніше 5 числа кожного місяця.
Відомості щодо суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця.
Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України.
Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі Замовника приєднані безпосередньо до потужностей Учасника.
Враховуючи ті обставини, що відомості щодо Учасника внесені до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, а також розгалуженість технологічних мереж, надавання послуг згідно предмету закупівлі іншими учасниками не є можливим, а тому з урахуванням вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовнику необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2017 17:22
Оскарження наміру укласти договір: 11 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з водопостачання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7400 метри кубічні
Послуги з водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, межа балансової належності (навчальні корпуси)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води
67600 метри кубічні
Послуги з водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, межа балансової належності (гуртожитки)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Тендерна документація

05 січня 2017 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03344065
Переможець 462 547,00
UAH з ПДВ
05 січня 2017 17:22

Документи

05 січня 2017 17:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2017 17:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03344065
462 547,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 січня 2017 17:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:13
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 17:55
Дод. угода 232_вода_змен..pdf зміни до договору
29 грудня 2017 13:10
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2017 16:51
Дод. угода 123_водА_0817.PDF зміни до договору
28 серпня 2017 16:49
Електронний підпис укладений
28 квітня 2017 11:50
Дод. угода вода_0417.doc зміни до договору
28 квітня 2017 11:48
Електронний підпис укладений
27 квітня 2017 22:05
Дод. угода вода_0417.doc укладений
27 квітня 2017 16:08
Електронний підпис укладений
26 січня 2017 14:49
Договір_22_водопостачання_тендер 2017.pdf укладений
26 січня 2017 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 22
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 42
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 22
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено згідно тексту додаткової угоди №232 від 28.12.2017 року.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 378 218,49
UAH