Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Послуги у сфері охорони здоров’я різні" (послуги швидкої допомоги та спеціалізованого санітарного транспорту )
Очікувана вартість
84 043 600,00 UAH
UA-2017-01-04-000209-b ba977fc3f56c4b25868d4eca231cc2fc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, пл. Жовтнева, 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я та екології Дніпропетровської міської ради УІІ скликання, Департаменту транспорту та зв’язку Дніпропетровської міської ради, Департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської міської ради, МВС України Управління Державтоінспекції ГУМВС України в Дніпропетровській області та в м. Дніпропетровську тільки Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпропетровської міської ради є єдиним постачальником послуг з перевезення хворих спеціальними машинами швидкої допомоги, за тарифами узгодженими за наказом Департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської міської ради №7/10 ПК/ОЗ від 08.12. 2016 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2017 13:56
Оскарження наміру укласти договір: 16 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги швидкої допомоги та спеціалізованого санітарного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновіча, 65; вул.Всеволода Нестайко, 5; вул. Талалихіна, 6; вул. Полігонна, 18-а; вул. Каруни, 93, м. Синельникове, вул. Миру, 52 телефон 744-81-02, але ця адреса може бути змінена Замовником після повідомлення диспетчера Учасника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

04 січня 2017 11:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпропетровської міської ради
#01995663
Переможець 84 043 600,00
UAH
05 січня 2017 13:56

Документи

05 січня 2017 13:56
Електронний підпис
05 січня 2017 13:54
050117_1.pdf
05 січня 2017 13:54
050117.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2017 13:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпропетровської міської ради
#01995663
84 043 600,00
UAH
Документи

Документи

05 січня 2017 13:56
Електронний підпис
05 січня 2017 13:54
050117_1.pdf
05 січня 2017 13:54
050117.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 березня 2018 10:55
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2017 13:35
скан - доп угода №4.pdf зміни до договору
06 листопада 2017 13:34
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2017 10:45
скан - доп угода 3 до договору 15 (11.08.17).pdf зміни до договору
14 серпня 2017 10:43
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2017 15:46
скан - доп угода 3 до договору 15 (11.08.17).doc зміни до договору
11 серпня 2017 15:45
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2017 10:19
Д.у. к Д.15.PDF зміни до договору
07 лютого 2017 10:10
Електронний підпис укладений
06 лютого 2017 12:13
Послуги авто.PDF укладений
06 лютого 2017 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума Договору зменшена на 13784435,40 грн. (тринадцять мільйонів сімсот вісімдесят чотири тисячи чотириста тридцять п'ять грн.40 коп.), без ПДВ і становить 70259164,60 грн. (сімдесят мільйонів двісті п'ятдесят дев'ять тисяч сто шістдесят чотири грн.60 коп.), без ПДВ, в мережах кошторисних призначень на 2017 рік.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума Договору зменшена на 7114000,00 грн., без ПДВ, в межах кошторисних призначень на 2017 рік.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у. №3 к договору № 15 від 06.02.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума договору зменшена на 7114000,00 грн., без ПДВ і становить 63145164,60 грн. без ПДВ, в межах кошторисних призначень на 2017 рік
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у. №3 к договору № 15 від 06.02.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума Договору зменшена на 700000,00 грн., без ПДВ, в межах кошторисних призначень на 2017 рік і становить 62445164,60 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договору № 15 від 06.02.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 63 145 164,60
UAH