Послуги з розробки програмного забезпечення – код ДК 021:2015 72262000-9 (Послуги з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти)
Services for software development - code of the SC 021:2015 72262000-9 (Services for elaboration (creation) of software which will assure functioning of single State electronic database on issues related to education)
Очікувана вартість
9 333 234,50 UAH
UA-2017-01-04-000135-c 5cdf74d6218f4f80980717217c2d3b51
Відкриті торги з публікацією англ.мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дьячук Наталія Петрівна

380442398614 info@inforesurs.gov.ua

Оголошення про проведення відкритих торгів

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Державне підприємство "Інфоресурс"
Код ЄДРПОУ: 37533381
Вебсайт замовника: http://www.inforesurs.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 03057, Україна, Київ обл., Київ, О. Довженка, 3
Контактна особа замовника: Дьячук Наталія Петрівна
380442398614
info@inforesurs.gov.ua
Official name: State Enterprise "Inforesurs"
National ID: 37533381
Contact point: Diachuk Nataliia
380442398614
info@inforesurs.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2017 18:00
Початок аукціону: 06 березня 2017 13:57
Початок аукціону: 06 березня 2017 13:57
Очікувана вартість: 9 333 234,50 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54 %
Publication date: 04 січня 2017 11:26
Enquiries until: 27 січня 2017 18:00
Complaints submission until: до 02 лютого 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 лютого 2017 18:00
Planned auction date: 06 березня 2017 13:57

Information

Estimated total value: 9 333 235 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,54 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 250 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з розробки програмного забезпечення – код ДК 021:2015 72262000-9 (Послуги з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки програмного забезпечення – код ДК 021:2015 72262000-9 (Послуги з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київ, Київ, вул. О. Довженка, 3
ДК 021:2015: 72262000-9 — Послуги з розробки програмного забезпечення

Services for software development - code of the SC 021:2015 72262000-9 (Services for elaboration (creation) of software which will assure functioning of single State electronic database on issues related to education)
CPV: 72262000-9
Період постачання: по 22 травня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 27 січня 2017 15:46
Дата відповіді: 01 лютого 2017 14:39
1. В додатку №2 до Тендерної документації до договору («Календарний план надання послуг») кінцевою датою п.1 - Розроблення техно-робочого проекту зазначено 31 березня 2017 року. З урахуванням дати початку аукціону 14.03.2017 року та забезпечення права на оскарження рішень замовника (договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) просимо надати роз’яснення, яким чином переможець повинен розробити техно-робочий проект протягом одного тижня, що також не відповідає техніко-економічним показникам (трудомісткість та вартість проекту), наведеним у розділі 5 Технічного завдання на створення програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти (додаток 7 до Тендерної документації). 2. Перелік етапів, наведений у Календарному плані надання послуг (Додаток 5 до тендерної документації) не відповідає вимогам Постанови КМУ №869 від 12.08.2009 р. із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ N129(129-2016-п) від 24.02.2016 р. У пункті 6.1 Розділу 6 Технічного завдання на створення програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти (додаток 7 до Тендерної документації) наведено перелік етапів з розробки програмного забезпечення відповідно до Постанови КМУ № 121 від 04.02.1998 року, який не відповідає переліку етапів у додатку 2 до Договору (Додаток 5 до тендерної документації). Просимо внести зміни до тендерної документації стосовно етапів календарного плану надання послуг, склад яких повинен відповідати наведеним вище нормативним документам. 3. У Додатку № 5 до Тендерної документації (Проект договору) у пункті 10.2. передбачається відповідальність виконавця (У випадку порушення з вини Виконавця строків надання будь-якої послуги, визначеної цим Договором, Виконавець виплачує Замовникові пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного Банку України від загальної вартості (ціни) Договору за кожний календарний день прострочення, а за прострочення надання Послуг понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень нуль копійок). З урахуванням того, що сума договору буде визначена в ході аукціону та може складати суму меншу за 1 000 000,00 грн., прошу надати пояснення з приводу визначення саме такої суми. Крім того, ця умова проекту договору суперечить статті 549 Цивільного кодексу України (штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання) та є дискримінаційною вимогою щодо однієї із сторін договору, а саме – Виконавця. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. 4. У п.3 Додатка № 6 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати копію діючого сертифіката на систему управління якістю Учасника стосовно розробки програмної продукції, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001). Вважаємо, що така вимога суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною та обмежує число потенційних учасників торгів. Просимо вилучити цю вимогу з тендерної документації. 5. Яка система наразі використовується для забезпечення роботи Єдиної державної електронної бази з питань освіти і кому належать права інтелектуальної власності на програмне забезпечення цієї системи? Чи передбачається міграція (перенесення, вивантаження) даних, які наразі зберігаються в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, в нове програмне забезпечення, що розроблятиметься переможцем торгів ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В додатку № 2 до Тендерної документації до договору («Календарний план надання послуг») кінцевою датою п.1 - Розроблення техно-робочого проекту зазначено 31 березня 2017 року. З урахуванням дати початку аукціону 14.03.2017 року та забезпечення права на оскарження рішень замовника (договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) просимо надати роз’яснення, яким чином переможець повинен розробити техно-робочий проект протягом одного тижня, що також не відповідає техніко-економічним показникам (трудомісткість та вартість проекту), наведеним у розділі 5 Технічного завдання на створення програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти (додаток 7 до Тендерної документації).
1. Умови та строки надання послуг, що є предметом закупівлі, встановлені виходячи із потреб держави в особі розпорядника Єдиної державної електронної бази з питань освіти – Міністерства освіти і науки України, а також виробничих потреб замовника – державного підприємства «Інфоресурс» як технічного адміністратора Єдиної державної електронної бази з питань освіти. Можливість розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти згідно з умовами, встановленими в тендерній документації, буде визначена за результатами проведення даної процедури закупівлі відповідно до тендерних пропозицій учасників. Техніко-економічні показники (трудомісткість та вартість проекту), які наведені у розділі 5 Технічного завдання на створення програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти (додаток № 7 до тендерної документації), про що згадується у Вашому запитанні, є загальними вихідними даними, в яких також відсутня деталізація по кожному етапу надання послуг. Конкретні техніко-економічні показники (трудомісткість та вартість проекту) визначаються кожним учасником самостійно у власній тендерній пропозиції.

2. Перелік етапів, наведений у Календарному плані надання послуг (Додаток 5 до тендерної документації) не відповідає вимогам Постанови КМУ №869 від 12.08.2009 р. із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ N129(129-2016-п) від 24.02.2016 р. У пункті 6.1 Розділу 6 Технічного завдання на створення програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти (додаток 7 до Тендерної документації) наведено перелік етапів з розробки програмного забезпечення відповідно до Постанови КМУ № 121 від 04.02.1998 року, який не відповідає переліку етапів у додатку 2 до Договору (Додаток 5 до тендерної документації). Просимо внести зміни до тендерної документації стосовно етапів календарного плану надання послуг, склад яких повинен відповідати наведеним вище нормативним документам.
2. Відповідно до п.1.2. проекту договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) послуги з розробки (створення) програмного забезпечення надаються виконавцем в порядку та на умовах, встановлених договором, та у відповідності до додатків до договору, які є його невід’ємними частинами. Відповідно до розділу 15 проекту договору про закупівлю серед додатків до договору є Додаток № 1 - Технічне завдання на створення програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти, затверджене Міністерством освіти і науки України; Додаток № 2 - Календарний план надання Послуг. В п.6.1. додатку № 1 до договору зазначено – «Перелік етапів робіт з розробки програмного забезпечення регламентуються нормативними документами щодо створення автоматизованих систем та Постановою КМУ №121 від 4 лютого 1998 р.». Також в цьому пункті перелічені обов’язкові етапи створення системи, які повністю відповідають вимогам, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 869 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 129. Таким чином, виконання вимог постанов Кабінету Міністрів України, зазначених у Вашому запитанні, передбачено у додатку № 1 до проекту договору про закупівлю. Календарний план надання Послуг, який згадується у Вашому запитанні, є додатком до проекту договору про закупівлю, в якому встановлено ключові етапи та строки надання Послуг (п.4.1. проекту договору про закупівлю). Відповідно до цього, умовами проекту договору про закупівлю передбачено виконання всіх вимог чинних нормативно-правових актів.

3. У Додатку № 5 до Тендерної документації (Проект договору) у пункті 10.2. передбачається відповідальність виконавця (У випадку порушення з вини Виконавця строків надання будь-якої послуги, визначеної цим Договором, Виконавець виплачує Замовникові пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного Банку України від загальної вартості (ціни) Договору за кожний календарний день прострочення, а за прострочення надання Послуг понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень нуль копійок). З урахуванням того, що сума договору буде визначена в ході аукціону та може складати суму меншу за 1 000 000,00 грн., прошу надати пояснення з приводу визначення саме такої суми. Крім того, ця умова проекту договору суперечить статті 549 Цивільного кодексу України (штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання) та є дискримінаційною вимогою щодо однієї із сторін договору, а саме – Виконавця. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
3. Умови відповідальності сторін (розділ 10 проекту договору про закупівлю) встановлені замовником виходячи із критичної значимості щодо повноти обсягів та строків надання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно до потреб держави в особі розпорядника Єдиної державної електронної бази з питань освіти – Міністерства освіти і науки України. Штрафні санкції не можуть бути застосовані в разі добросовісного та належного виконання сторонами прийнятих зобов’язань по договору. Таким чином, для учасників, які мають за мету своєчасно та в повному обсязі виконати прийняті зобов’язання по договору, зазначені умови щодо штрафних санкцій не є дискримінаційними.
Як зазначено в частині першій статті 627 Цивільного кодексу України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно з частиною третьою статті 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.
Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.
Відповідно до цього, встановлення фіксованої суми штрафу в проекті договору не суперечить вимогам Цивільного кодексу України.

4. У п.3 Додатка № 6 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати копію діючого сертифіката на систему управління якістю Учасника стосовно розробки програмної продукції, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001). Вважаємо, що така вимога суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною та обмежує число потенційних учасників торгів. Просимо вилучити цю вимогу з тендерної документації.
4. Замовник зацікавлений в отриманні послуг, що є предметом закупівлі, які будуть відповідати високому рівню якості згідно з прийнятими міжнародними та державними стандартами. Відповідно до цього, програмне забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти повинно розроблятися відповідно до вимог системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001). Така вимога жодним чином не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», та не є дискримінаційною.

5. Яка система наразі використовується для забезпечення роботи Єдиної державної електронної бази з питань освіти і кому належать права інтелектуальної власності на програмне забезпечення цієї системи? Чи передбачається міграція (перенесення, вивантаження) даних, які наразі зберігаються в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, в нове програмне забезпечення, що розроблятиметься переможцем торгів ?
5. Предмет закупівлі, а також технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, в тому числі вичерпна інформація щодо обсягу, змісту та термінів надання послуг, що є предметом закупівлі, деталізовано викладено в тендерній документації та додатках до неї. Інформація щодо системи, яка наразі використовується для забезпечення роботи Єдиної державної електронної бази з питань освіти, та порушені стосовно неї питання не впливають на зміст послуг, що є предметом закупівлі.
Питання стосовно переносу процедури закупівлі
Дата подання: 27 січня 2017 16:23
Дата відповіді: 01 лютого 2017 15:27
1. В Тендреній документації зазначено, що проект стосується "Послуги з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти". Тобто саме розробки, а не встановлення вже розробленої версії програмного забезпечення. У той самий час В Календарному плані п.2 записано "Проведення навчання фахівців для забезпечення функціонування Програмного забезпечення." до 17 квітня 2017 року і жодного слова не записано в попередньому етапі про розробку програмного забезпечення. Тоді виникає слушне питання, функціонуванню якого програмного забезпечення необхідно навчати фахівців? 2. Подібну систему, яка зараз функціонує і підтримується ДП "Інфоресурс" розробляли декілька років. Тоді виникає питання, як можжна розробити таку систему за два місяці? Навіщо її заново розробляти? ЇЇ необхідно просто модіфікувати. 3. Технічне завдання написано так, що професійний розробник не зрозуміє, що необхідно робити, тобо не зможе оцінити об'єм робіт і відповідно не зможе в процедурі електронних торгів виставити адекватну ціну. Вважаємо, що тендрна документація розроблена не коректно, не прозоро і її необхідно суттєво переробляти. Тому процедуру закупівель необхідно відміняти щоб не було проблем з Департаментом захисту економіки Національної поліції України и Антимонопольним комітетом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В Тендерній документації зазначено, що проект стосується "Послуги з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти". Тобто саме розробки, а не встановлення вже розробленої версії програмного забезпечення. У той самий час В Календарному плані п.2 записано "Проведення навчання фахівців для забезпечення функціонування Програмного забезпечення." до 17 квітня 2017 року і жодного слова не записано в попередньому етапі про розробку програмного забезпечення. Тоді виникає слушне питання, функціонуванню якого програмного забезпечення необхідно навчати фахівців?
1. Предметом закупівлі та, відповідно, предметом договору про закупівлю (п.1.1. проекту договору про закупівлю) є надання послуг з розробки програмного забезпечення (Послуги з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти). В цьому ж пункті предмет договору про закупівлю узагальнено одним словом – Послуги для вживання далі по тексту проекту договору. Календарний план надання Послуг, який згадується у Вашому запитанні, є додатком до проекту договору про закупівлю, в якому встановлено ключові етапи та строки надання Послуг (п.4.1. проекту договору про закупівлю). Відповідно до цього, учасник-переможець торгів, з яким буде укладено договір за результатами процедури закупівлі, в рамках виконання зобов’язань за договором повинен надати послуги саме з розробки (створення) програмного забезпечення відповідно до Календарного плану надання Послуг, в тому числі провести навчання фахівців для забезпечення функціонування розробленого (створеного) ним програмного забезпечення.

2. Подібну систему, яка зараз функціонує і підтримується ДП "Інфоресурс" розробляли декілька років. Тоді виникає питання, як можна розробити таку систему за два місяці? Навіщо її заново розробляти? ЇЇ необхідно просто модифікувати.
2. Умови та строки надання послуг, що є предметом закупівлі, встановлені виходячи із потреб держави в особі розпорядника Єдиної державної електронної бази з питань освіти – Міністерства освіти і науки України, а також виробничих потреб замовника – державного підприємства «Інфоресурс», як технічного адміністратора Єдиної державної електронної бази з питань освіти. Можливість розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти згідно з умовами, встановленими в тендерній документації, буде визначена за результатами проведення даної процедури закупівлі відповідно до тендерних пропозицій учасників.

3. Технічне завдання написано так, що професійний розробник не зрозуміє, що необхідно робити, тобто не зможе оцінити об'єм робіт і відповідно не зможе в процедурі електронних торгів виставити адекватну ціну. Вважаємо, що тендерна документація розроблена не коректно, не прозоро і її необхідно суттєво переробляти. Тому процедуру закупівель необхідно відміняти щоб не було проблем з Департаментом захисту економіки Національної поліції України и Антимонопольним комітетом.
3. Тендерна документація та додатки до неї, в тому числі Технічне завдання на створення програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти, про яке згадується у Вашому запитанні, складені та оприлюднені у відповідності до чинного законодавства. Будь-які фізичні/юридичні особи, в яких є питання до тендерної документації (в т.ч. до Технічного завдання, що є додатком до тендерної документації), мають право звернутися за роз’ясненням та/або з аргументованою вимогою щодо усунення порушень у порядку та строки, визначені в Законі України «Про публічні закупівлі».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-01-04-000135-c.b1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс", Код ЄДРПОУ:16400836
Дата подання: 01 лютого 2017 15:52
Скарга
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Приватне акціонерне товариство «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» 02660, місто Київ, вулиця Євгена Сверстюка, 15 Тел.: +38(044)517-78-45; +38(044)517-78-65 E-mail: office@infoplus.com.ua Замовник: Державне підприємство «Інфоресурс» Код ЄДРПОУ: 37533381 03057, місто Київ, вулиця О. Довженка, 3 Тел.: +38(044)239-86-16 Ідентифікатор закупівлі UA-2017-01-04-000135-c СКАРГА (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року) На веб-порталі акредитованого Уповноваженим органом з питань закупівель торгового майданчика www.dzo.com.ua опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2017-01-04-000135-c) про проведення конкурсних торгів на закупівлю Послуг з розробки програмного забезпечення – код ДК 021:2015 72262000-9 (Послуги з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти) (надалі – Послуги). Замовник: Державне підприємство «Інфоресурс», код ЄДРПОУ: 37533381 (надалі – Замовник). Процедура закупівлі: відкриті торги з публікацією англійською мовою. Загальний бюджет закупівлі: 9`333`234.50 грн (без ПДВ). Приватне акціонерне товариство «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» (надалі - Суб’єкт оскарження, АТ «ІнфоПлюс») - суб’єкт підприємницької діяльності, основним видом діяльності якого є надання послуг у сфері розробки (впровадження, обслуговування тощо) програмного забезпечення. АТ «ІнфоПлюс» відповідає кваліфікаційним критеріям для участі в оголошеному Замовником тендері, але через допущені у Тендерній документації дискримінаційні умови не може скористатися цим правом. Підстави подання Скарги, фактичні обставини: Проаналізувавши зміст та істотні умови Тендерної документації Замовника, обґрунтовано вважаємо, що окремі її положення суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушуються права та законні інтереси Суб’єкта оскарження щодо участі в тендері. Твердження про невідповідність Тендерної документації Замовника положенням чинного законодавства обумовлена наступним: ПО-ПЕРШЕ: Календарний план надання послуг за предметом закупівлі визначений Замовником у додатку № 2 до проекту Договору про закупівлю послуг з розробки програмного забезпечення (додаток № 5 до Тендерної документації): № пп Найменування етапу Послуг Термін виконання 1 Розроблення техноробочого проекту до 31 березня 2017 року 2 Проведення навчання фахівців для забезпечення функціонування Програмного забезпечення до 17 квітня 2017 року 3 Виконання пусконалагоджувальних робіт та передача Програмного забезпечення в тестову експлуатацію до 17 квітня 2017 року 4 Забезпечення тестової експлуатації (випробувань) Програмного забезпечення до 19 травня 2017 року 5 Надання Акту приймання-передача наданих Послуг до 22 травня 2017 року 6 Послуги з технічної підтримки Програмного забезпечення 1 рік з моменту підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг Отже, Замовник визначив кінцеві терміни надання Послуг – до 22 травня 2017 року; за даними оприлюдненої на спеціалізованому веб-порталі інформації запланований термін проведення аукціону – 14 березня 2017 року; передбачуваний (мінімальний) термін на укладення договору про закупівлю із переможцем торгів (у разі, зокрема, якщо не буде оскаржене відповідне рішення Замовника) – 27 березня 2017 року (з урахуванням 10-денного строку, встановленого ч. 3 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року з наступними змінами і доповненнями, надалі – Закон про закупівлі). Укладення договору, а також виконання окремих умов Договору (зокрема, в частині внесення депозитної суми в рамках забезпечення виконання договору згідно розділу 7 проекту Договору) також потребує часових витрат. Отже, об’єктивно Замовник залишає виконавцю 2-3 робочі дні (і це у кращому випадку) для виконання першого етапу – розроблення техноробочого проекту! При цьому, що Замовник самостійно визначив цей проект, враховуючи його масштабність, на рівні великого / середнього програмного проекту (розділ 5 додатку № 7 до тендерної документації «Технічне завдання»). Наведені часові вимоги неможливо пояснити необхідністю Замовника, а їх додержання взагалі є неможливим з точки зору адекватності. Отже, вважаємо, що у визначенні етапів надання Послуг Замовник порушив законний інтерес Суб’єкта оскарження на участь у заявленому тендері через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість надати якісні послуги в обумовлені строки. ПО-ДРУГЕ: Перелік етапів згідно Календарного плану надання послуг (таблиця приведена вище) не відповідає Загальним вимогам до програмних продуктів, які закуповуються та створюються на замовлення державних органів, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 12.08.2009 року (з наступними змінами і доповненнями). У Постанові № 869 визначений наступний перелік робіт, необхідних для створення програмного продукту: 1 розроблення техніко-економічного обґрунтування на створення програмного продукту; 2 обґрунтування вибору технічних параметрів та характеристик програмного продукту з урахуванням потреб державного органу, а також покладених на нього функцій, здійснення яких забезпечуватиметься шляхом використання такого продукту; 3 проведення аналізу сумісності вибраних технічних параметрів та характеристик створюваного програмного продукту з відповідними параметрами та характеристиками програмних продуктів, які використовуються державним органом; 4 розроблення у разі потреби навчальної програми з використання (експлуатації, технічної підтримки) програмного продукту; 5 проведення випробувань, приймання та введення в експлуатацію програмного продукту; 6 урахування положень нормативних документів з питань технічного та криптографічного захисту інформації для програмного продукту, що містить механізми захисту інформації. Крім того, перелік етапів робіт з розробки програмного забезпечення визначений Замовником у розділі 6 «Склад та зміст робіт» додатку № 7 до тендерної документації «Технічне завдання», зміст яких є тотожним до вимог Постанови № 869. Із викладеного вище вбачається, з однієї сторони, внутрішній конфлікт між істотними умовами Тендерної документації (Календарним планом та Технічним завданням), з іншої – порушення імперативних положень чинного законодавства України (Постанови № 869) в частині формування етапів надання послуг, що є неприпустимим та унеможливлює участь Суб’єкта оскарження в тендері Замовника на загальних умовах. ПО-ТРЕТЄ: Проект Договору про закупівлю послуг (додаток № 5 до Тендерної документації) містить положення (п. 10.2) такого змісту: «У випадку порушення з вини Виконавця строків надання будь-якої послуги, визначеної цим Договором, Виконавець виплачує Замовникові пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного Банку України від загальної вартості (ціни) Договору за кожний календарний день прострочення, а за прострочення надання Послуг понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень нуль копійок)». Вважаємо, що наведена умова не відповідає положенням чинного законодавства України, а також порушує права виконавця послуг, з огляду на наступне: Загальне поняття штрафу як виду забезпечення виконання зобов’язання визначене ст. 549 Цивільного кодексу України. Так, штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов’язання. Законодавець не визначив альтернативи у стягненні штрафу у твердій сумі, як це власноруч визначив Замовник. Позиція Суб’єкта оскарження щодо неможливості включення умови в частині забезпечення зобов’язання у вигляді штрафу, що стягується у твердій сумі, також підтверджується судовою практикою (зокрема, Постановою Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 25 січня 2012 року). Також не погоджуємося із визначеними Замовником розмірами неустойки, що є неспівставними із ціною основного зобов’язання та змістом порушення. Вартість прострочення лише на 15 календарних днів оцінюється у розмірі 1 млн. грн. (при цьому навіть без можливості визначення договірної ціни до моменту проведення аукціону) – а це суперечить основним принципам договірних правовідносин – «зобов’язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості» (ч. 3 ст. 509 Цивільного кодексу України). Отже, аналіз імперативних положень законодавства та п. 10.2. проекту Договору свідчить про їх невідповідність, що також виключає можливість участі АТ «ІнфоПлюс» у тендері на загальних підставах. ПО-ЧЕТВЕРТЕ: П. 3 Додатка № 6 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить умову про відповідність розробки програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти вимогам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001). В якості доказу учасник повинен надати копію діючого сертифіката на систему управління якістю стосовно розробки програмної продукції, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001). Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, визначений Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 року (з наступними змінами та доповненнями). Згідно цього наказу сертифікація системи управління якістю стосовно розробки програмної продукції відноситься до добровільних видів сертифікації. Згідно ч. 4 ст. 16 Закону про закупівлі «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)». Таким чином, Замовник, необґрунтовано вимагаючи від учасників подання додаткових документів (не передбачених законодавством), порушує права Суб’єкта оскарження на участь у тендері на загальних умовах. ПО-П’ЯТЕ: Вважаємо необґрунтованою потребам Замовника вимогу подання учасником у складі тендерної пропозиції листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, оскільки: - не визначене коло осіб, що мають надати згоду на використання власних персональних даних; - Замовником не формалізовані умови використання персональних даних фізичних осіб. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Суб’єкта оскарження: Основні принципи здійснення закупівель встановлені нормами спеціального Закону. Так, згідно ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Зміст базового принципу «недискримінації учасників» розкритий у ст. 5 Закону про закупівлі, зокрема: - по-перше, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; - по-друге, замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом; - по-третє, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Визначення «дискримінації» міститься в Законі України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» № 5207 від 06.09.2012 року: дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Положення згаданого Закону виділяють непряму дискримінацію як одну із основним форм дискримінації, під якою законодавець розуміє ситуацію, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Фактичні обставини та нормативні підстави непогодження Суб’єкта оскарження із окремими умовами Тендерної документації, викладені в цій Скарзі, свідчать про встановлення Замовником таких критеріїв оцінки, що створюють несприятливі умови або взагалі нівелюють (наприклад, у частині надання діючого сертифіката на систему управління якістю стосовно розробки програмної продукції, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), якщо такий документ відсутній у учасника) можливість доступу окремих осіб (АТ «ІнфоПлюс» зокрема) до участі в оголошеному Замовником тендері. Наведене містить всі ознаки непрямої дискримінації, що прямо заборонене Законом! Крім того, просимо прийняти до уваги той факт, що Замовник у жодному із вказаних Суб’єктом оскарження випадків невідповідності Тендерної документації не обґрунтував необхідність введення дискримінаційних умов потребами держави, суспільства тощо. Вимоги Суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Порядок оскарження процедур закупівлі встановлений ст. 18 Закону про закупівлі, зокрема: скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до Органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Просимо врахувати, що: - оголошення про проведення торгів на закупівлю Послуг оприлюднене 04.01.2017 року; - строк подання пропозицій встановлений до 06.02.2016 року; - період оскаржень спливає 02.02.2017 року. Враховуючи викладене вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні заку¬півлі», приймаючи до уваги необхідність усунення дискримінаційних умов для забезпечення участі Суб’єкта оскарження та інших осіб у тендері Замовника на загальних умовах, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника (Державне підприємство «Інфоресурс») усунути дискримінаційні умови та привести Тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства в частині: - продовжити до розумних терміни виконання окремих етапів та в цілому Договору про закупівлю послуг з розробки програмного забезпечення – код ДК 021:2015 72262000-9 (Послуг з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти); - перелік етапів, наведений у Календарному плані надання послуг (Додаток 5 до Тендерної документації), привести у відповідність до Постанови Кабінету Міністрів України № 869 від 12.08.2009 року (з наступними змінами і доповненнями) і узгодити із розділом 6 «Склад та зміст робіт» додатку № 7 до тендерної документації «Технічне завдання»; - виключити п. 10.2 із проекту Договору про закупівлю послуг з розробки програмного забезпечення – код ДК 021:2015 72262000-9 (Послуг з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти); - виключити п. 3 Додатка № 6 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»; - уточнити коло осіб та визначити умови обробки, використання, поширення та доступу до персональних даних, які вимагаються від учасників закупівлі. 3. У разі неможливості виправити допущені у Тендерній документації порушення – зобов’язати Замовника (Державне підприємство «Інфоресурс») відмінити процедуру закупівлі Послуг з розробки програмного забезпечення – код ДК 021:2015 72262000-9 (Послуги з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти). Додаток: Квитанція про сплату збору (на 1 арк.).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 06 лютого 2017 18:27
Дата рішення: 20 лютого 2017 19:20
рішення від 06.02.2017 № 482+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2017 18:26
рішення від 15.02.2017 № 664.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2017 19:19
рішення від 15.02.2017 № 664.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2017 19:19

Протокол розгляду

Учасник Документи Рішення
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО <МЕДИРЕНТ>" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНФОПУЛЬС УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

27 лютого 2017 16:42
sign.p7s

Публічні документи

10 березня 2017 17:56
Довідка ДФС переможець.pdf
10 березня 2017 17:55
Довідка МВС переможець.pdf
10 березня 2017 17:48
Лист супроводу.pdf
06 лютого 2017 13:45
Серт ISO 9001.pdf
06 лютого 2017 13:43
Лист згода перс.pdf
06 лютого 2017 13:41
Витяг прот 1 2016.pdf
06 лютого 2017 13:40
Витяг нак 33-к.pdf
06 лютого 2017 13:40
Витяг прот 1 2005.pdf
06 лютого 2017 13:38
Статут ПрАТ НДІ ПІТ.pdf
06 лютого 2017 13:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
06 лютого 2017 13:09
Свідоцтво 63201 ПТК.pdf
06 лютого 2017 13:08
Свідоцтво 10488 АСУ ВНЗ.pdf
06 лютого 2017 13:07
Відгук НВП ОДЦПІТ.pdf
06 лютого 2017 13:06
Відгук НУК Макарова.pdf
06 лютого 2017 13:05
Відгук ІФНТУНГ.pdf
06 лютого 2017 13:05
Відгук КНУБА.pdf
06 лютого 2017 13:04
АКТ НВП ОДЦПІТ.pdf
06 лютого 2017 13:03
АКТ НУК Макарова.pdf
06 лютого 2017 13:02
АКТ ІФНТУНГ.pdf
06 лютого 2017 13:01
АКТ КНУБА.pdf
06 лютого 2017 13:00
Ліц дог НВП ОДЦПІТ.pdf
06 лютого 2017 12:59
Ліц дог НУК Макарова.pdf
06 лютого 2017 12:58
Ліц дог ІФНТУНГ.pdf
06 лютого 2017 12:57
Ліц дог КНУБА.pdf
06 лютого 2017 12:56
Довідка договори.pdf
06 лютого 2017 12:55
Док осв Яким.pdf
06 лютого 2017 12:55
Док осв Шевч.pdf
06 лютого 2017 12:53
Дод осв Захарч 1.pdf
06 лютого 2017 12:53
Док осв Захарч.pdf
06 лютого 2017 12:52
Док осв Конопл.pdf
06 лютого 2017 12:51
Док осв Імамов.pdf
06 лютого 2017 12:50
Док осв Мамонов.pdf
06 лютого 2017 12:50
Док осв Картушин.pdf
06 лютого 2017 12:48
Док осв Зайончк.pdf
06 лютого 2017 12:47
Дод осв Беляєв 1.pdf
06 лютого 2017 12:46
Док осв Беляєв.pdf
06 лютого 2017 12:46
Док осв Олійник.pdf
06 лютого 2017 12:40
Дод осв Шнирков 4.pdf
06 лютого 2017 12:37
Дод осв Шнирков 3.pdf
06 лютого 2017 12:36
Дод осв Шнирков 2.pdf
06 лютого 2017 12:36
Дод осв Шнирков 1.pdf
06 лютого 2017 12:35
Док осв Шнир.pdf
06 лютого 2017 12:34
Док осв Артем.pdf
06 лютого 2017 12:33
Довідка персонал.pdf
06 лютого 2017 12:32
Довідка мат тех баз.pdf
06 лютого 2017 12:23
БГ 238-17Г ПрАТ НДІ ПІТ.pdf
06 лютого 2017 12:21
Тех економ обгрунт.pdf

Документи

27 лютого 2017 16:47
sign.p7s

Публічні документи

06 лютого 2017 16:38
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2017 16:38
Статут Медирент.pdf
06 лютого 2017 16:38
Проект Договору.pdf
06 лютого 2017 16:37
Наказ 76_К.pdf
06 лютого 2017 16:37
Лист_згода.pdf
06 лютого 2017 16:37
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2017 16:37
Статут Медирент.pdf
06 лютого 2017 16:37
Проект Договору.pdf
06 лютого 2017 16:37
Наказ 76_К.pdf
06 лютого 2017 16:37
Лист_згода.pdf

Документи

27 лютого 2017 16:52
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2017 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" 9 077 557,60
UAH
8 930 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО <МЕДИРЕНТ>" 8 988 000,00
UAH
8 938 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 березня 2017 17:56
Довідка ДФС переможець.pdf
10 березня 2017 17:55
Довідка МВС переможець.pdf
10 березня 2017 17:48
Лист супроводу.pdf
06 лютого 2017 13:45
Серт ISO 9001.pdf
06 лютого 2017 13:43
Лист згода перс.pdf
06 лютого 2017 13:41
Витяг прот 1 2016.pdf
06 лютого 2017 13:40
Витяг нак 33-к.pdf
06 лютого 2017 13:40
Витяг прот 1 2005.pdf
06 лютого 2017 13:38
Статут ПрАТ НДІ ПІТ.pdf
06 лютого 2017 13:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
06 лютого 2017 13:09
Свідоцтво 63201 ПТК.pdf
06 лютого 2017 13:08
Свідоцтво 10488 АСУ ВНЗ.pdf
06 лютого 2017 13:07
Відгук НВП ОДЦПІТ.pdf
06 лютого 2017 13:06
Відгук НУК Макарова.pdf
06 лютого 2017 13:05
Відгук ІФНТУНГ.pdf
06 лютого 2017 13:05
Відгук КНУБА.pdf
06 лютого 2017 13:04
АКТ НВП ОДЦПІТ.pdf
06 лютого 2017 13:03
АКТ НУК Макарова.pdf
06 лютого 2017 13:02
АКТ ІФНТУНГ.pdf
06 лютого 2017 13:01
АКТ КНУБА.pdf
06 лютого 2017 13:00
Ліц дог НВП ОДЦПІТ.pdf
06 лютого 2017 12:59
Ліц дог НУК Макарова.pdf
06 лютого 2017 12:58
Ліц дог ІФНТУНГ.pdf
06 лютого 2017 12:57
Ліц дог КНУБА.pdf
06 лютого 2017 12:56
Довідка договори.pdf
06 лютого 2017 12:55
Док осв Яким.pdf
06 лютого 2017 12:55
Док осв Шевч.pdf
06 лютого 2017 12:53
Дод осв Захарч 1.pdf
06 лютого 2017 12:53
Док осв Захарч.pdf
06 лютого 2017 12:52
Док осв Конопл.pdf
06 лютого 2017 12:51
Док осв Імамов.pdf
06 лютого 2017 12:50
Док осв Мамонов.pdf
06 лютого 2017 12:50
Док осв Картушин.pdf
06 лютого 2017 12:48
Док осв Зайончк.pdf
06 лютого 2017 12:47
Дод осв Беляєв 1.pdf
06 лютого 2017 12:46
Док осв Беляєв.pdf
06 лютого 2017 12:46
Док осв Олійник.pdf
06 лютого 2017 12:40
Дод осв Шнирков 4.pdf
06 лютого 2017 12:37
Дод осв Шнирков 3.pdf
06 лютого 2017 12:36
Дод осв Шнирков 2.pdf
06 лютого 2017 12:36
Дод осв Шнирков 1.pdf
06 лютого 2017 12:35
Док осв Шнир.pdf
06 лютого 2017 12:34
Док осв Артем.pdf
06 лютого 2017 12:33
Довідка персонал.pdf
06 лютого 2017 12:32
Довідка мат тех баз.pdf
06 лютого 2017 12:23
БГ 238-17Г ПрАТ НДІ ПІТ.pdf
06 лютого 2017 12:21
Тех економ обгрунт.pdf

Публічні документи

06 лютого 2017 16:38
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2017 16:38
Статут Медирент.pdf
06 лютого 2017 16:38
Проект Договору.pdf
06 лютого 2017 16:37
Наказ 76_К.pdf
06 лютого 2017 16:37
Лист_згода.pdf
06 лютого 2017 16:37
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2017 16:37
Статут Медирент.pdf
06 лютого 2017 16:37
Проект Договору.pdf
06 лютого 2017 16:37
Наказ 76_К.pdf
06 лютого 2017 16:37
Лист_згода.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій"
#30674051
Переможець 8 930 000,00
UAH
07 березня 2017 11:45

Документи

07 березня 2017 11:43
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07.03.2017 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій"
#30674051
8 930 000,00
UAH
Документи

Документи

07 березня 2017 11:43
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 березня 2017 17:22
sign.p7s укладений
21 березня 2017 13:08
Додатки .pdf укладений
20 березня 2017 15:58
Дод.1-Договір_ЄДЕБО.pdf укладений
20 березня 2017 15:57
Договір .pdf укладений
20 березня 2017 15:57
Key-6.dat додаткова угода
11 вересня 2017 15:08
sign.p7s додаткова угода
11 вересня 2017 14:48
Додаткова угода № 2 до Договору .PDF зміни до договору
11 вересня 2017 14:46
sign.p7s зміни до договору
14 серпня 2017 11:28
Додаткова угода. .PDF зміни до договору
14 серпня 2017 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Фінансові можливості державного підприємства "Інфоресурс"
Номер договору про закупівлю: Додаткова угода № 1 до Договору № 2017 / 03/ 17 від 20.03.2017
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Фінансові можливості державного підприємства "Інфоресурс"
Номер договору про закупівлю: Додаткова угода № 2 до Договору № 2017/03/17 від 20.03.2017
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку