Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання прибудинкових територій, прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель, прибирання снігу, посипання частин прибудинкових територій, призначених для проходу та проїзду протиожеледними сумішами у 152 житлових будинках Новокодацького району, 341 житловий будинок Індустріального району м. Дніпро.
Очікувана вартість
2 751 500,00 UAH
UA-2016-12-30-001044-b e33243e3ec044429b835da836dcc51d8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Ломонос

+380684050743 miss.gek34@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО №34" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 32495609
Місцезнаходження: 49052, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, вул. Орловська, буд.30
Контактна особа: Юрій Ломонос
+380684050743
miss.gek34@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2016
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2017 10:00
Очікувана вартість: 2 751 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

152 житлових будинка Новокодацького району м. Дніпро, 341 житловий будинок Індустріального району м. Дніпро

Тендерна документація

03 січня 2017 10:16
Електронний підпис
30 грудня 2016 16:02
Електронний підпис
03 січня 2017 09:43
документація конкурсних торгів на 2017 рік послуги з прибирання Индустриальний район.doc
30 грудня 2016 14:55
документація конкурсних торгів 81.21.1 на 2017 рік Индустриальний район.doc
03 січня 2017 09:43
документація конкурсних торгів на 2017 рік Послуги з прибирання Новокодацький район.doc
30 грудня 2016 14:55
документація конкурсних торгів 43.22.1 Новокодацкий район.doc
03 січня 2017 09:43
документація конкурсних торгів на 2017 рік Послуги з прибирання Новокодацький район.doc
30 грудня 2016 14:55
документація конкурсних торгів 81.21.1 на 2017 рік Новокодацький район.doc
03 січня 2017 09:43
документація конкурсних торгів на 2017 рік послуги з прибирання Индустриальний район.doc
30 грудня 2016 14:55
документація конкурсних торгів 81.21.1 на 2017 рік Индустриальний район.doc
30 грудня 2016 14:56
додаток 2 до договору.xls
30 грудня 2016 14:55
додаток 2 до договору.xls
30 грудня 2016 14:55
додаток 2 до договору.xls
30 грудня 2016 14:55
додаток 2 до договору.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

приведення тендерної документації у відповідність чинному законодавству
Дата подання: 05 січня 2017 15:03
Дата відповіді: 06 січня 2017 15:25
1. На виконання абзацу 2 пункту 11 частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» розроблено Примірну тендерну документацію для процедур закупівель, затверджену Наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 № 680. Замовником оприлюднено документ «документація конкурсних торгів», який не є чинним з моменту вступу в дію Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо привести форму та зміст оприлюдненого документа у відповідність до чинного законодавства 2. Враховуючи, що закупівля оголошена через систему електронних закупівель подання пропозицій можливе лише в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів. Вимога Замовника щодо подання тендерних пропозицій «у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті» не є законною. Вимагаємо привести Розділ ІІІ оприлюдненого документа у відповідність до чинного законодавства 3. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Замовником в оприлюдненому документі зазначено дата та час розкриття, що не відповідають оголошенню. 4. Критерієм оцінки пропозицій є ціна, але з огляду на додаток 1 «форма пропозиція конкурсних торгів» (повинна мати назву форма тендерної пропозицій учасника) не є зрозумілим, яка ціна підлягає оцінюванню: ціна за 2 місяці, або ціна за 1 місяць? Також не зрозуміло, навіщо зазначати ціну послуги за місяць, якщо обсяг послуг передбачено на 2 місяці? Просимо Замовника надати вичерпні роз’яснення. 5. Додаток 2 до оприлюдненого документу: у частині 1 «Кваліфікаційні критерії» вимагаються документи, які не передбачено ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - п. 3 – запитувані Замовником документи не передбачено ст. 16 Закону та не можуть впливати на кваліфікаційні вимоги. Вимагаємо привести у відповідність Закону. у частині 2 «Вимоги» вимагаються документи, які суперечать ст. 17 Закону, а саме: п.2 – інформація у відкритому реєстрі, яку Замовник перевіряє самостійно (http://corrupt.test.informjust.ua/index.php) згідно з абз.1 частини 3 ст. 17, частиною 2 ст. 22 Закону; п.4, п.5 – подаються лише переможцем торгів згідно з абз.1 частини 3 ст. 17, частиною 2 ст. 22 Закону; п.6 – не може вимагатися Замовником, так як відображена у відкритому реєстрі (https://kap.minjust.gov.ua/services/registry) згідно з абз.1 частини 3 ст. 17, частиною 2 ст. 22 Закону; п.7 – вимагається лише у переможця згідно з абз.1 частини 3 ст. 17 Закону; п.8 – не відноситься до вимог ст. 17 Закону. Вимагаємо привести у відповідність до чинного законодавства. 6. У таблиці 1 додатку 3 до оприлюдненого документу зазначено перелік робіт, які не можуть виконуватися у зимовий період, у таблиці 2 цього ж додатку наявні не зрозумілі позиції 6-9, 16-18. Вимагаємо Замовника зазначити вичерпний перелік послуг та надати роз’яснення стосовно необхідності позицій 6-9, 16-18. 7. Пропонуємо Замовнику також звернути увагу на процедуру внесення змін до тендерної документації, яка зазначена у Наказі Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 № 680 з метою запобігання відміни закупівлі вцілому.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, Ваше запитання розглянуте, повідомляємо, що ціна підлягає оцінюванню за 2 місяці (лютий-березень 2017р.).

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з прибирання прибудинкових територій у 152 житлових будинках Новокодацького району м. Дніпро.
Опис предмету закупівлі:
152 житлових будинка Новокодацького району м. Дніпро.
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 165 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 січня 2017 15:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з прибирання прибудинкових територій
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
ДК 018-2000: 11 — Будівлі житлові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Новокодацький район м. Дніпро, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49052, Україна
Дата доставки: 01 лютого 2017  —  31 березня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 січня 2017 15:52
Коментар щодо відміни: Згідно ст. 31 Закону України Про публічні закупівлі.
Документи:
12 січня 2017 15:52
Електронний підпис