Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері громадського порядку та громадської безпеки (послуги охорони)
Очікувана вартість
1 195 000,00 UAH
UA-2016-12-30-000726-c 9d7ac40d5fc448829cb63d3fba906c12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшко Ірина Михайлівна

380979967844 Matychko21@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет будівництва і архітектури
Код ЄДРПОУ: 02070909
Вебсайт: http://www.knuba.edu.ua/
Місцезнаходження: 03037, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський,31
Контактна особа: Матюшко Ірина Михайлівна
380979967844
Matychko21@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2016 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2017 06:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2017 06:30
Початок аукціону: 23 січня 2017 15:44
Початок аукціону: 23 січня 2017 15:44
Очікувана вартість: 1 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

4 пости по 24 години - корпуси університету 4 пости по 12 годин (з 20.00 до 08.00) - гуртожитки університету. Надання послуг у 2017 році - з 01 березня по 31 грудня 2017 року.

4 (чотири) цілодобових поста та 4 (чотири) поста по 12 годин (з 20.00 до 08.00) для корпусів та гуртожитків університету. Надання послуг у 2017 році - 10 місяців (з 01 березня по 31 грудня 2017 року).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
послуги охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03037, Україна, Київська область, Київ, пр.Повітрофлотський 31, вул.Преображенська 2, вул. Освіти 4,5,7, Волинська 9/21,11/14, вул. М.Кривоноса 4, 6, пр.В.Лобановського 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2017  —  30 грудня 2017
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
ДК 016:2010: 84.24.1 — Послуги у сфері громадського порядку та громадської безпеки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2017 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2017 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2017 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2017 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2017 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2017 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2017 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2017 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2017 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2017 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2017 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2016 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2016 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2016 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2016 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2016 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2017 17:51
3 Технічне завдання.docx
11 січня 2017 17:49
3 Технічне завдання.docx
06 січня 2017 14:28
2 Технічне завдання.docx
30 грудня 2016 17:59
Технічне завдання.docx
11 січня 2017 17:42
3 Тендерна документація охорона 2017.doc
06 січня 2017 14:34
2 Тендерна документація охорона 2017.doc
30 грудня 2016 18:08
Тендерна документація охорона 2017.doc
11 січня 2017 17:36
3 Тендерна документація охорона 2017.doc
06 січня 2017 14:28
2 Тендерна документація охорона 2017.doc
30 грудня 2016 17:59
Тендерна документація охорона 2017.doc
11 січня 2017 17:36
2 Лист зміни учас.торгів.doc
06 січня 2017 14:30
Лист зміни учас.торгів.doc
06 січня 2017 14:28
2 Проект договору.docx
30 грудня 2016 17:59
Проект договору.docx
06 січня 2017 14:28
2 Інформ.про техн.,як.та кільк.хар.пред.зак..docx
30 грудня 2016 18:04
Інформ.про техн.,як.та кільк.хар.пред.зак..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо перебування на балансі матеріальних засобів
Дата подання: 06 січня 2017 15:32
Дата відповіді: 06 січня 2017 22:11
Пунктами 1.2 та 1.4 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання документів, які підтверджують перебування на балансі матеріальних засобів (газових балончиків, ліхтарів, комплектів форми, радіостанцій) станом на 01.12.2016. Просимо надати роз’яснення: 1. Чим керувався Замовник вказуючи конкретну дату на яку необхідно, щоб матеріальні засоби (газові балончики, ліхтарі, комплекти форми, радіостанцій) перебували на балансі, а саме 01.12.2016 року? 2. Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікації) надання документів, які підтверджують перебування на балансі матеріальних засобів (газових балончиків, ліхтарів, комплектів форми, радіостанцій) станом на 25.12.2016 року, або 15.01.2017 року чи більш пізню дату?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підставою для відхилення буде невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Маємо надію, що Учасники, які беруть участь у закупівлі вже вмають необхідну матеріальну базу для виконання умов договору.
Щодо транспорту реагування
Дата подання: 06 січня 2017 15:33
Дата відповіді: 06 січня 2017 22:07
Пунктом 1.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання документів, які підтверджують наявність не менше двох одиниць транспорту реагування. Просимо надати роз’яснення: 1. В зв’язку з тим, що технічним завданням не передбачено надання послуг з використанням транспорту реагування, просимо роз’яснити (для можливості розрахунків витрат на надання послуг з використанням транспорту реагування): - Яким чином буде використовуватись транспорт реагування? - Де буде використовуватись (із зазначити адреси)? - Що або кого буде перевозити та куди? - Скільки часу буде затрачати на виконання завдань Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оплата послуг з використанням транспорту реагування Учасника Замовником не здійснюється. Транспорт реагування буде використовуватися Учасником для реагування на екстренні випадки, екстренного переміщення між постами, контролювання Учасником несення зміни співробітниками Учасника. Використання за адресами зазначеними в оголошенні та адресами Учасника.
Щодо транспорту реагування 2
Дата подання: 06 січня 2017 15:35
Дата відповіді: 11 січня 2017 17:53
Пунктом 1.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання документів, які підтверджують наявність не менше двох одиниць транспорту реагування. Просимо надати роз’яснення: 1. Що замовник розуміє під «транспортом реагування»? Чи є цей транспорт «транспортом реагування у розумінні Закону України «Про охоронну діяльність»? 2. Чи повинен відповідати «транспорт реагування» всім вимога зазначеним у Законі України «Про охоронну діяльність»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пп.1.3 п.1. Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації внесено зміни
Щодо калькуляції
Дата подання: 06 січня 2017 15:36
Дата відповіді: 06 січня 2017 21:32
Згідно з вимогами Тендерної документації учасники повинні надати, як додаток до Цінової пропозиції, калькуляцію вартості людино-години цілодобового поста охорони. Просимо роз’яснити, а саме надати приклад заповнення калькуляції передбаченої Додатком 6 до Тендерної документації з дотриманням норм трудового, податкового та іншого законодавства України, в тому числі й Закону України «Про державний бюджет на 2017 рік» в частині розміру мінімальної заробітної плати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Приклади заповненої калькуляції не надаємо.
Щодо відповідності калькуляції законодавству України
Дата подання: 06 січня 2017 15:36
Дата відповіді: 06 січня 2017 21:30
Згідно з вимогами Тендерної документації учасники повинні надати, як додаток до Цінової пропозиції, калькуляцію вартості людино-години цілодобового поста охорони. Також зазначено: «Зміст калькуляції повинен відповідати вимогам законодавства України. Оплата праці повинна відповідати трудовому і податковому законодавству України. Наслідком недотримання учасником норм трудового, податкового та іншого законодавства України при розрахунку ціни вартості послуг з охорони є відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації». Кількість послуг: – 5 цілодобових постів та 4 пости по 12 годин (з 20.00 до 08.00) протягом 306 діб (березень - грудень 2017 року). Таким чином загальна кількість людино-годин (годин надання послуг однією людиною) складає 51408 годин. Згідно із Законом України «Про державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі складає 19,34 грн. Додамо до мінімальної заробітної плати «нарахування на з/п (22% )» (що складає близько 4,26 грн.) і отримаємо суму: 23,60 грн. Помноживши витрати лише на мінімальну заробітну плату і ЄСВ (23,60 грн. за одну годину) на кількість людино-годин надання послуг (51408 годин) отримаємо: 1213228,80 грн. А загальний бюджет даної закупівлі складає 999 990,00 грн. Просимо роз’яснити яка мінімальна ціна не буде вважатись Замовником такою, що не порушує норм трудового, податкового та іншого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кількість послуг було змінено внесенням змін в документацію.
Щодо відповідності калькуляції законодавству України 2
Дата подання: 06 січня 2017 15:42
Дата відповіді: 11 січня 2017 17:52
Згідно з вимогами Тендерної документації учасники повинні надати, як додаток до Цінової пропозиції, калькуляцію вартості людино-години цілодобового поста охорони. Також зазначено: «Зміст калькуляції повинен відповідати вимогам законодавства України. Оплата праці повинна відповідати трудовому і податковому законодавству України. Наслідком недотримання учасником норм трудового, податкового та іншого законодавства України при розрахунку ціни вартості послуг з охорони є відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації». Кількість послуг: – 4 цілодобових постів та 4 пости по 12 годин (з 20.00 до 08.00) протягом 306 діб (березень - грудень 2017 року). Таким чином загальна кількість людино-годин (годин надання послуг однією людиною) складає 44064 години. Згідно із Законом України «Про державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі складає 19,34 грн. Додамо до мінімальної заробітної плати «нарахування на з/п (22% )» (що складає близько 4,26 грн.) і отримаємо суму: 23,60 грн. Помноживши витрати лише на мінімальну заробітну плату і ЄСВ (23,60 грн. за одну годину) на кількість людино-годин надання послуг (44064 годин) отримаємо: 1039910,40 грн. А загальний бюджет даної закупівлі складає 999 990,00 грн. Просимо роз’яснити яка мінімальна ціна не буде вважатись Замовником такою, що не порушує норм трудового, податкового та іншого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни у тендерну документацію
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-30-000726-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35417125
Дата подання: 06 січня 2017 11:50
щодо усунення порушень
Просимо привести очікувану вартість закупівлі відповідно до вимог Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік"
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 січня 2017 18:06
Повний доступний бюджет закупівлі змінено на 1195000,00 грн. про що розміщено Лист Учасникам процедури закупівлі
Повний доступний бюджет закупівлі змінено на 1195000,00 грн. про що розміщено Лист Учасникам процедури закупівлі
Номер вимоги: UA-2016-12-30-000726-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38374928
Дата подання: 06 січня 2017 15:43
Щодо приведення умов закупівлі у відповідність до норм трудового, податкового та іншого чинного законодавства України
Згідно з вимогами Тендерної документації учасники повинні надати, як додаток до Цінової пропозиції, калькуляцію вартості людино-години цілодобового поста охорони.
Також зазначено:
«Зміст калькуляції повинен відповідати вимогам законодавства України. Оплата праці повинна відповідати трудовому і податковому законодавству України. Наслідком недотримання учасником норм трудового, податкового та іншого законодавства України при розрахунку ціни вартості послуг з охорони є відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації».

Кількість послуг: – 4 цілодобових постів та 4 пости по 12 годин (з 20.00 до 08.00) протягом 306 діб (березень - грудень 2017 року). Таким чином загальна кількість людино-годин (годин надання послуг однією людиною) складає 44064 години.

Згідно із Законом України «Про державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі складає 19,34 грн.
Додамо до мінімальної заробітної плати «нарахування на з/п (22% )» (що складає близько 4,26 грн.) і отримаємо суму: 23,60 грн.
Помноживши витрати лише на мінімальну заробітну плату і ЄСВ (23,60 грн. за одну годину) на кількість людино-годин надання послуг (44064 годин) отримаємо: 1039910,40 грн. А загальний бюджет даної закупівлі складає 999 990,00 грн.

Вимагаємо привести умови закупівлі у відповідність до норм трудового, податкового та іншого чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 січня 2017 18:04
Повний доступний бюджет закупівлі змінено на 1195000,00 грн. про що розміщено Лист Участникам процедури закупівлі.
Повний доступний бюджет закупівлі змінено на 1195000,00 грн. про що розміщено Лист Участникам процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2016-12-30-000726-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Консалт СВ, Код ЄДРПОУ:34538229
Дата подання: 06 січня 2017 18:41
порушення законодавства
про порушення вимог чинного законодавства при формуванні очікуваної вартості закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 січня 2017 18:07
Повний доступний бюджет закупівлі змінено на 1195000,00 грн. про що розміщено Лист Учасникам процедури закупівлі
Повний доступний бюджет закупівлі змінено на 1195000,00 грн. про що розміщено Лист Учасникам процедури закупівлі

Документи

Документи подані скаржником

06 січня 2017 18:41
Лист про порушення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-12-30-000726-c.b5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38374928
Дата подання: 13 січня 2017 15:39
Скарга
Приватне підприємство «РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ» (далі Скаржник, Підприємство) ознайомилось з тендерною документацією Київського національного університету будівництва і архітектури (далі – Замовник) на закупівлю Послуг у сфері громадського порядку та громадської безпеки (послуги охорони) (ДК 016-2010 84.24.1, ДК 021:2015 – 75240000-0) (Затверджено Рішенням тендерного комітету (Протокол № 2 від 11.01.2017 року) (далі – Тендерна документація), за процедурою: відкриті торги, яка проводиться відповідно до оголошення № UA-2016-12-30-000726-c від 30 грудня 2016 року. Підприємство ознайомилося із вищезазначеною Тендерною документацією Замовника, зверталося за роз’ясненнями і вимогою щодо усунення порушення та вважає, що Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників та не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІIІ, зі змінами (надалі – Закон). Тому, Підприємство відповідно до статті 18 Закону звертається до Вас за захистом своїх прав та законних інтересів, а саме: 1. 06 січня 2017 року Скаржник через електронну систему закупівель звернувся до Замовника за роз’ясненнями щодо Тендерної документації. Замовником було проігноровано деякі запитання та надані фактично «відписки», а не відповіді. Зокрема, не надано конкретних відповідей на наступні запитання: «Пунктом 1.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання документів, які підтверджують наявність не менше двох одиниць транспорту реагування. Просимо надати роз’яснення: 1. Що замовник розуміє під «транспортом реагування»? Чи є цей транспорт «транспортом реагування у розумінні Закону України «Про охоронну діяльність»? 2. Чи повинен відповідати «транспорт реагування» всім вимогам зазначеним у Законі України «Про охоронну діяльність»? Також, не надано роз’яснення на запитання: «Просимо роз’яснити, яка мінімальна ціна буде вважатись Замовником такою, що не порушує норм трудового, податкового та іншого законодавства України». Просимо: - зобов’язати Замовника надати чіткі роз’яснення на вищезазначені запитання, в тому числі й визначити конкретну мінімальну ціну, яка на думку Замовника не є такою, що порушує норми трудового, податкового та іншого законодавства України. 2. Замовником порушено вимоги частини 2 статті 23 Закону, а саме: «Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації». Просимо: - зобов’язати Замовника привести нову редакцію Тендерної документації у відповідність вимогам Закону. 3. Пунктом 1.1 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання документів, які підтверджують наявність в місті Києві або Київській області пульта централізованого спостереження і охорони. Відповідно до інформації зазначеної у Тендерній документації Замовник здійснює закупівлю послуг у сфері громадського порядку та громадської безпеки (послуги охорони) (ДК 016-2010 84.24.1, ДК 021:2015 – 75240000-0). В зв’язку з тим, що умовами закупівлі не передбачено надання послуг з використанням пульта централізованого спостереження і охорони, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що штучно звужує коло учасників (обмежує конкуренцію). Просимо зобов’язати замовника: - виключити вимогу, щодо наявності в учасника пульта централізованого спостереження і охорони або внести зміни в Тендерну документацію зазначивши необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання, яке буде підключатися до пульта централізованого спостереження і охорони; - виключити вимогу, щодо наявності в учасника пульта централізованого спостереження і охорони саме в м. Києві або Київській області, в зв’язку з тим, що місцезнаходження пульта централізованого спостереження і охорони не впливає на можливість надання послуг та якість цих послуг. 4. Пунктами 1.2 та 1.4 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання документів, які підтверджують перебування на балансі матеріальних засобів (газових балончиків, ліхтарів, комплектів форми, радіостанцій) станом на 01 грудня 2016 року. Скаржник через електронну систему закупівель звертався до Замовника за роз’ясненням чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікації) надання документів, які підтверджують перебування на балансі матеріальних засобів (газових балончиків, ліхтарів, комплектів форми, радіостанцій) станом на 25.12.2016 року, або 15.01.2017 року чи більш пізню дату? Замовник надав наступну відповідь: «Підставою для відхилення буде невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Маємо надію, що Учасники, які беруть участь у закупівлі вже вмають необхідну матеріальну базу для виконання умов договору». Цією відповіддю Замовник фактично підтвердив, що пропозиції учасників, які нададуть необхідні документи, що підтверджують перебування на балансі матеріальних засобів (газових балончиків, ліхтарів, комплектів форми, радіостанцій) станом на більш пізню дату ніж 01 грудня 2016 року (наприклад 25 грудня 2016 року, або 15 січня 2017 року) не будуть відповідати вимогам Тендерної документації та будуть відхилені (дискваліфіковані). Вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників, які придбали необхідне обладнання у грудні 2016 року або січні 2017 року. Крім того, така вимога може свідчити про змову Замовника з певним учасником, який здійснив закупівлю необхідного обладнання у заздалегідь обговорені терміни. Просимо: - зобов’язати Замовника виключити з Тендерної документації вимоги, щодо перебування на балансі матеріальних засобів станом саме на 01 грудня 2016 року або будь-яку іншу конкретну дату. 5. Пунктом 1.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено: «Документальне підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - копії технічних паспортів транспорту реагування; - фото транспорту реагування з видимістю державного номеру; - у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з яким укладено договір реагування); - копії довідок про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405)». В Додатку 5 Тендерної документації зазначено: «Послуги повинні надаватись учасником відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року № 4616-VІ (із змінами), у відповідності до постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960 та інших нормативно-правових актів діючого законодавства». Відповідно до статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність»: «транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони». Таким чином, транспорт реагування може перебувати виключно у власності учасника. В зв’язку з вищезазначеним, просимо зобов’язати Замовника усунути порушення законодавства України та виключити з Тендерної документації наступну умову: «- у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з яким укладено договір реагування)». 6. Пунктом 1.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання, в тому числі, наступних документів: «- копії довідок про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405)». У зв’язку з тим, що довідка про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку не є документом, який підтверджує, що транспортний засіб належить учаснику, вважаємо дану вимогу безпідставною, необґрунтованою та дискримінаційною; і розцінюємо її, як втручання в господарську діяльність учасника та намагання Замовника зменшити коло потенційних учасників шляхом включення до Тендерної документації безпідставних вимог, які ускладнюють підготовку пропозиції. Просимо: - зобов’язати Замовника виключити з Тендерної документації вищезазначену вимогу. 7. Пунктом 1.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання, в тому числі, наступних документів: «- копії технічних паспортів транспорту реагування». У зв’язку з тим, що технічний паспорт транспортного засобу не є документом, який підтверджує, що транспортний засіб належить учаснику, вважаємо дану вимогу безпідставною, необґрунтованою та дискримінаційною; і розцінюємо її, як намагання Замовника зменшити коло потенційних учасників шляхом включення до Тендерної документації безпідставних вимог, які ускладнюють підготовку пропозиції. Також, незрозуміло, чому Замовник не вимагає надання копії документа, який безпосередньо підтверджує наявність в учасника транспортного засобу, а саме: копію свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу. Просимо: - зобов’язати Замовника виключити з Тендерної документації вищезазначену вимогу або внести відповідні зміни. Зважаючи на численні порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель, включенням до Тендерної документації значної кількості специфічних, безпідставних, необґрунтованих та дискримінаційних вимог по відношенню до учасників, що може свідчити про можливу змову Замовника з певним учасником, та керуючись частиною 1 статті 7 Закону України «Про антимонопольний комітет» та статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Перевірити Тендерну документацію на предмет наявності порушень та відповідність вимогам Закону. 4. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни в Тендерну документацію. 5. Зобов’язати Замовника повторно надати детальні роз’яснення до Тендерної документації, з врахуванням положень чинного законодавства України та прийнятого за цією Скаргою Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель. 6. В разі виявлення порушень законодавства з питань публічних закупівель, зобов’язати замовника вжити заходів щодо їх усунення, а в разі неможливості їх усунення – відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
від 18.01.2017 № 230.PDF
Дата публікації: 18 січня 2017 19:00

Документи подані скаржником

13 січня 2017 15:37
Скарга.pdf
13 січня 2017 15:37
Платіжне доручення.pdf
13 січня 2017 15:38
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

18 січня 2017 19:00
від 18.01.2017 № 230.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2017 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант Безпеки юей" 1 167 696,00
UAH з ПДВ
1 167 696,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Триумфатор - Безпека" 1 183 559,04
UAH з ПДВ
1 183 559,04
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ" 1 194 575,04
UAH з ПДВ
1 194 575,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2017 09:04
Довідка з податкової.pdf
01 лютого 2017 11:47
Довідка МВС.pdf
30 січня 2017 15:31
Копия Лицензии.pdf
30 січня 2017 15:31
Витяг з реєстру.pdf
30 січня 2017 15:30
СТАТУТ.pdf
30 січня 2017 15:30
СТАТУТ.pdf
19 січня 2017 19:46
Гарантійний лист.pdf
19 січня 2017 19:29
Копія Ліцензії.pdf
19 січня 2017 19:15
Стаття 17 Закону.pdf
19 січня 2017 18:57
Банківська гарантия.pdf
19 січня 2017 18:53
Додатки №5.pdf
19 січня 2017 18:53
Додатки №3,4.pdf
19 січня 2017 18:53
СТАТУТ.pdf
19 січня 2017 18:50
Видаткові накладні.pdf
19 січня 2017 18:50
Охоронники 3.pdf
19 січня 2017 18:50
Охоронники 1.pdf
19 січня 2017 18:50
Охоронники 2.pdf
19 січня 2017 18:49
Охоронники.pdf
19 січня 2017 18:48
Довідка пульт.pdf
19 січня 2017 18:44
Довідка пульт.pdf
19 січня 2017 18:38
Охоронники 3.pdf
19 січня 2017 18:36
Охоронники 2.pdf
19 січня 2017 18:35
Охоронники 1.pdf
19 січня 2017 18:35
Охоронники.pdf
19 січня 2017 18:34
Видаткові накладні.pdf
19 січня 2017 18:33
Довідка пульт.pdf

Публічні документи

19 січня 2017 17:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 січня 2017 17:01
Технічні вимоги.pdf
19 січня 2017 17:01
Статут.pdf
19 січня 2017 17:01
пропозиція.pdf
19 січня 2017 17:00
наказ та рішення.pdf
19 січня 2017 17:00
ліцензія.pdf
19 січня 2017 17:00
Копії свідоцтв.pdf
19 січня 2017 17:00
калькуляція.pdf
19 січня 2017 17:00
інформація по ст.17.pdf
19 січня 2017 17:00
Документы на банк.pdf
19 січня 2017 17:00
Банківська гарантія.pdf
19 січня 2017 17:00
Аналогічні.pdf
19 січня 2017 17:00
Авто з документами.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант Безпеки юей"

ПП "Триумфатор - Безпека"

ПП "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант Безпеки юей"
#39646860
Переможець 1 167 696,00
UAH з ПДВ
30 січня 2017 09:39

Документи

30 січня 2017 09:26
Електронний підпис
30 січня 2017 09:20
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2017 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант Безпеки юей"
#39646860
1 167 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2017 09:26
Електронний підпис
30 січня 2017 09:20
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2018 16:55
Електронний підпис укладений
22 лютого 2018 16:54
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2018 16:53
Дадаткова 3.jpg зміни до договору
22 лютого 2018 16:51
Електронний підпис укладений
20 лютого 2017 10:00
Електронний підпис укладений
17 лютого 2017 16:34
Електронний підпис укладений
17 лютого 2017 16:33
Scan0012.pdf укладений
17 лютого 2017 15:52
Scan0011.pdf укладений
17 лютого 2017 15:52
jpg2pdf.pdf укладений
17 лютого 2017 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на січень-лютий 2018 року на 233539,20 грн. (в межах 20% від суми визначеної в Договорі). Загальна сума коштів на оплату договору становить 1401235,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 12/02/2017-ФО
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/02/2017 ФО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML