Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПЛ 330 кВ Західноукраїнська-Богородчани з реконструкцією підстанції 330 кВ «Богородчани» та підстанції 750 кВ «Західноукраїнська». Коригування робочого проекту. Будівництво ПЛ 330 кВ Західноукраїнська - Богородчани з частковим постачанням обладнання. (інв.№ новий) (45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)
Очікувана вартість
121 791 666,67 UAH
UA-2016-12-30-000324-a e73e0110eee541ceab11dd4e700ee1a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ГРУЗІНОВА Кристина Вікторівна

238-31-87 sztp@nec.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: ГРУЗІНОВА Кристина Вікторівна
238-31-87
sztp@nec.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2016 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2017 11:00
Початок аукціону: 09 березня 2017 14:54
Очікувана вартість: 121 791 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 217 916,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 730750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Работы
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПЛ 330 кВ Західноукраїнська-Богородчани з реконструкцією підстанції 330 кВ «Богородчани» та підстанції 750 кВ «Західноукраїнська». Коригування робочого проекту. Будівництво ПЛ 330 кВ Західноукраїнська - Богородчани з частковим постач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: згідно ТД, Україна, Рівненська обл., Рівне, зазначено в ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2018
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2017 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2017 15:54
ТД Богородчани зі змінами 5.doc
23 лютого 2017 15:54
Зміни 5 Богородчани.pdf
16 лютого 2017 15:40
Зміни 4 Богородчани.pdf
08 лютого 2017 15:19
Зміни 3 Богородчани.pdf
26 січня 2017 15:00
Зміни 2 богородчани.pdf
24 січня 2017 17:04
Зміни Богородч..pdf
30 грудня 2016 13:16
Титульний аркуш Богородчани.pdf
23 лютого 2017 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2017 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2017 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2017 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2017 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2016 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2017 15:54
ТД Богородчани зі змінами 5.doc
16 лютого 2017 15:40
ТД Богородчани зі змінами 4.doc
08 лютого 2017 15:19
ТД Богородчани зі змінами 3.doc
26 січня 2017 15:00
ТД Богородчани зі змінами 2.doc
24 січня 2017 17:04
ТД Богородчани зі змінами.doc
30 грудня 2016 13:16
ТД Богородчани на видачу.doc
23 лютого 2017 15:54
Зміни 5 Богородчани.pdf
16 лютого 2017 15:40
Зміни 4 Богородчани.pdf
08 лютого 2017 15:19
Зміни 3 Богородчани.pdf
26 січня 2017 15:00
Зміни 2 богородчани.pdf
24 січня 2017 17:04
Зміни Богородч..pdf
30 грудня 2016 13:16
Титульний аркуш Богородчани.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вибору еквівалента полімерних ізоляторів для ПЛ 330 кВ
Дата подання: 12 січня 2017 12:19
Дата відповіді: 24 січня 2017 17:37
Вами, 30 грудня 2016 г., оголошені відкриті торги «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПЛ 330 кВ Західноукраїнська-Богородчани з реконструкцією підстанції 330 кВ «Богородчани» та підстанції 750 кВ «Західноукраїнська». Коригування робочого проекту. Будівництво ПЛ 330 кВ Західноукраїнська - Богородчани з частковим постачанням обладнання. (інв.№ новий) (45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)». У розділі «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» в таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, які поставляються Підрядником» позиції №2, 3, 4, 5, 6 вказують на необхідність поставки «полімерних ізоляторів для ПЛ 330 кВ в комплекті з арматурою» . Додатково в розділі 9 «Основні обсяги робіт» передбачено застосування ізоляції типу «RODUPFLEX MIVA виробництва LAPP Insulators GmbH або еквівалент», а також узгодження з Західної ЕС, обгрунтувавши свою пропозицію техніко-економічно. Звертаємо увагу, що зазначено тип ізоляції, а не ізолятора. Немає необхідності доводити, що при виборі еквівалента необхідно порівнювати техніко-економічні показники конкретного ізолятора і пропонованого еквівалента, в т.ч. і українського виробництва, за всіма параметрами і характеристикам. Але в тендерній документації не зазначено конкретний тип ізолятора і його технічні характеристики, а визначено лише тип ізоляції, тому підібрати еквівалент і обгрунтувати його пропозицію технічно неможливо. Крім того, у тендерній документації нічого не сказано про необхідність відповідності полімерних ізоляторів українським нормативно-технічним вимогам (ГОСТ 28856-90, СОУ МПЕ 40.1.51.301:2004, ДСТУ 61109 та ін.) і як ці вимоги необхідно підтвердити (протоколи випробувань в Україні). Згідно до п.п.3, п.2, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-19: «Технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля». На підставі вищевказаного можна стверджувати, що зміст тендерної документації не дозволяє вибрати еквівалент полімерного ізолятора, в т.ч. і українського виробництва, що обмежує можливість участі в тендері всіх бажаючих Підрядників і призведе до оскарження. Просимо дати роз'яснення по суті питання і внести зміни в текст тендерної документації, доповнивши її конкретними типами ізоляторів і їх технічними характеристиками, що дозволить вибрати еквівалент полімерного ізолятора, в т.ч. українського виробництва, і перевірити що до відповідності українським стандартам. Директор ТОВ «ЕЛЕКТРО ІЗОЛЯЦІЯ» Литвинова М. О.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу учасників торгів, що в тендерній документації передбачається коригування робочого проекту.
Відповідно, вибір конкретного типу ізолятору та вибір (розрахунок) його параметрів виконується переможцем конкурсних торгів в ході коригування робочого проекту.
Крім того, саме проектант буде проводити техніко-економічне обґрунтування вибраного типу полімерних ізоляторів.
Запит
Дата подання: 12 січня 2017 14:32
Дата відповіді: 24 січня 2017 17:37
У відповідності до вимог розділу 9, п. 9.1, Додатку 3 тендерної документації Замовником від Учасника вимагається передбачити полімерну ізоляцію, типу RODUPFLEX MIVA виробник LAPP Insulators GmbH (або еквівалент) та погодити її із Західною ЕС. Ізоляція RODUPFLEX MIVA виробляється компанією LAPP Insulators GmbH, вся технічна документація на ізоляцію належить даній компанії та не доступна у відкритих джерелах, у зв’язку з цим підібрати ізоляцію, що є еквівалентною RODUPFLEX MIVA компанії LAPP Insulators GmbH не можливо. Керуючись Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Замовника надати детальні технічні і функціональні характеристики ізоляції RODUPFLEX MIVA, яка є частиною предмета закупівлі, у тому числі й яким нормативним документам України вона повинна відповідати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В п. 9 Розділу «Основні обсяги робіт» Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації пропонується для прикладу застосувати один з можливих типів ізоляції.
запитання по тендеру
Дата подання: 13 січня 2017 13:59
Дата відповіді: 24 січня 2017 17:38
Згідно додатку № 3 (опис та основні вимоги до предмету закупівлі, стор. 21-29) до тендерної документації: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПЛ 330 кВ Західноукраїнська-Богородчани з реконструкцією підстанції 330 кВ «Богородчани» та підстанції 750 кВ «Західноукраїнська». Коригування робочого проекту. Будівництво ПЛ 330 кВ Західноукраїнська - Богородчани з частковим постачанням обладнання. (інв.№ новий) (45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) матеріали та обладнання, що комплектуються Замовником і Підрядником, забезпечують будівництво нової ПЛ-330 кВ Західноукраїнська – Богородчани, в тому числі і ділянки ПЛ-330 кВ опора №18 – ПС Богородчани. В той же час згідно робочого проекту шифр, 3762/5-376-ПЛ.Зм3, та результатів обстеження ПЛ-330 кВ Західноукраїнська-Богородчани з 14 по 18.03.2016 р. , які входять до складу тендерної документації, передбачено відновлення ділянки ПЛ-330 кВ опора № 18 – ПС Богородчани. В зв’язку з чим просимо дати роз’яснення: чи є обов’язковим використання в розрахунках тендерної цінової пропозиції матеріалів та обладнання поставки Замовника і Підрядника згідно додатку № 3 (опис та основні вимоги до предмету закупівлі, стор. 21-29)? Також просимо дати роз’яснення по демонтажним роботам: чи входять вони в склад тендерної цінової пропозиції? Коли входять, то в тендерну документацію необхідно включити обсяги демонтажних робіт та вказати пункти приймання демонтованих матеріалів і обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У розрахунках тендерної пропозиції учасник торгів повинен враховувати обсяг матеріалів та обладнання, які поставляє Замовник та, які поставляє Підрядник, згідно додатку №3 (Опис та основні вимоги до предмету закупівлі, стор. 21-29).
Наголошуємо, що у вимогах тендерної документації передбачається коригування робочого проекту. Учасник повинен врахувати весь комплекс робіт:
- проектних;
- будівельно-монтажних робіт (у тому числі демонтажних робіт);
- поставку обладнання та матеріалів.
Запит на роз’яснення
Дата подання: 27 січня 2017 09:31
Дата відповіді: 16 лютого 2017 15:43
Для визначення затрат по перевезенню основних матеріалів та конструкцій (з/б стійкі, провід, ВОЛЗ, м/к опор, тощо), які поставляються замовником, просимо вказати місця розташування складів та кількість матеріалів, які будуть на них знаходитись.
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Додаток 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» доповнено таблицею
«Місця розташування складів та кількість обладнання і матеріалів, що постачаються Замовником».
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 31 січня 2017 12:16
Дата відповіді: 08 лютого 2017 15:25
Просимо відповісти, чи може учасник підтвердити досвід виконання аналогічного договору за рахунок виконання договору субпідрядною організацією, а саме: виконання договору на проектні роботи на спорудження (реконструкцію, технічне переоснащення) ПЛ 330 кВ та ПС 330 кВ і вище?
Відповідь: Не заперечуємо щодо залучення субпідрядної організації на проведення проектних робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПЛ 330 кВ Західноукраїнська-Богородчани з реконструкцією підстанції 330 кВ «Богородчани» та підстанції 750 кВ «Західноукраїнська» за умови підтвердження виконання аналогічного договору по проектним роботам із будівництва та/або реконструкції та/або технічного переоснащення ПЛ 330 кВ та ПС 330 кВ і вище.
Підтвердження досвіду виконання Учасником робіт із будівництва, реконструкції ПЛ 330 кВ і вище являється обов’язковим.
Вимоги завдання на проектування
Дата подання: 01 лютого 2017 10:57
Дата відповіді: 08 лютого 2017 15:27
У відповідності до п.9.1.1. завдання на проектування об’єкта будівництва «ПЛ 330 кВ Західноукраїнська – Богородчани з реконструкцією ПС 330 кВ «Богородчани» та ПС 750 кВ «Західноукраїнська» вимагається: Передбачити полімерну ізоляцію, типу RODUPFLEX MIVA виробник LAPP Insulators GmbH (або еквівалент) та погодити із Західною ЕС, аналізуючи технічну документацію на закупівлю цих ізоляторів, яка надавалась учасниками на попередніх торгах, нами було виявлено, що ізолятори мають вбудований мікроваристорний контроль електричного поля, згідно вимог завдання на проектування об’єкта будівництва «ПЛ 330 кВ Західноукраїнська – Богородчани з реконструкцією ПС 330 кВ «Богородчани» та ПС 750 кВ «Західноукраїнська» ізолятори повинні відповідати вимогам глави 1.9 ПУЕ, СОУ-Н МЕВ 40.1-00013741-92:2014 та інших чинних нормативних документів, але жодним нормативним документом не передбачено мікроваристорний контроль електричного поля лінійних ізоляторів, в зв’язку з цим просимо надати відповідь: чи повинні лінійні ізолятори, мати мікроваристорний контроль електричного поля, та чи будуть розглядатися як еквівалент ізоляторі, які не мають мікроваристорного контролю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією передбачено подання еквіваленту зазначеного обладнання, за умови дотримання технічних характеристик.
Запит
Дата подання: 02 лютого 2017 17:19
Дата відповіді: 08 лютого 2017 15:28
Згідно робочого проекту шифр 3762/5-376-ПЛ.Зм3 на відновлювальні роботи існуючої ділянки від опори №18 в районі БуТЕС до ПС 330 кВ Богородчани ПЛ-330 кВ Західноукраїнська-Богородчани та результатів обстеження встановлено, що частина фундаментів, металевих та залізобетонних опор після їх відновлення може бути використана при коригуванні проекту. Просимо роз’яснити, чи можна враховувати існуючі фундаменти, металеві та залізобетонні опори при розрахунках тендерної цінової пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Коригування проектної документації передбачає встановлення нового обладнання (металоконструкцій, бетонних виробів і т.д.), без повторного використання окремих елементів існуючої лінії.
Щодо Додатку 3
Дата подання: 03 лютого 2017 14:47
Дата відповіді: 09 лютого 2017 16:09
1. В «Тендерна документація на закупівлю робіт. Додаток 3» в таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Замовником. Металеві опори» в підпункті 9 вказана опора типу П330-2т (без трьох траверс). В томі РП №3762/5-373-ПЗ.1 Зм.1 «Пояснювальна записка і основні креслення» в таблиці 2.1 вказана опора типу П330-2т (без нижніх траверс). В «Тендерна документація на закупівлю робіт. Додаток 3» в таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Замовником. Металеві опори» в підпункті 8 вказана опора типу У330-2вт+14 (без трьох траверс). В томі РП №3762/5-373-ПЗ.1 Зм.1 «Пояснювальна записка і основні креслення» в таблиці 2.1 вказана опора типу У330-2вт+14 (без нижніх траверс). Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У матеріалах «Тендерна документаціця на закупівлю робіт. Додаток 3» в таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, що поставляються Замовником. Металеві опори», вибрано обладнання згідно креслень наведених у монтажній частині робочого проекту.
Щодо Додатку 3
Дата подання: 03 лютого 2017 14:49
Дата відповіді: 09 лютого 2017 16:10
В «Тендерна документація на закупівлю робіт. Додаток 3» в таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Підрядником. Перевлаштування ПЛ 35 кВ» в підпункті 29 вказаний пташиний загороджувач марки ПЗ-и. В томі РП №3762/5-304-ПЛТ.Зм.2 в специфікації обладнання вказаний пташиний загороджувач марки ПЗ. Просимо надати роз’яснення.
Відповідь: У матеріалах «Тендерна документаціця на закупівлю робіт. Додаток 3» таблиця «Перелік обладнання та матеріалів, що поставляються Підрядником. Перевлаштування ПЛ 35 кВ», вибір обладнання потрібно виконувати згідно існуючого робочого проекту. Обладнання може бути уточнене переможцем конкурсних торгів при коригуванні робочого проекту.
Щодо Додатку 3
Дата подання: 03 лютого 2017 14:50
Дата відповіді: 09 лютого 2017 16:12
В «Тендерна документація на закупівлю робіт. Додаток 3» в таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Підрядником. Перевлаштування ПЛ 35 кВ» в підпункті 29 вказаний пташиний загороджувач для металевої опори марки МЗ. В томі РП №3762/5-304-ПЛТ.Зм.2 в специфікації обладнання вказаний пташиний загороджувач для металевої опори марки МЗ┴. Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У матеріалах «Тендерна документаціця на закупівлю робіт. Додаток 3» таблиця «Перелік обладнання та матеріалів, що поставляються Підрядником. Перевлаштування ПЛ 35 кВ», вибір обладнання потрібно виконувати згідно існуючого робочого проекту. Обладнання може бути уточнене переможцем конкурсних торгів при коригуванні робочого проекту.
Щодо Додатку3
Дата подання: 03 лютого 2017 14:51
Дата відповіді: 09 лютого 2017 16:15
В «Тендерна документація на закупівлю робіт. Додаток 3» в таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Підрядником. Перетини і перебудови» в підпункті 14 вказаний затискач петльовий марки ПС-3-1. Затискач петльовий марки ПС-3-1 відповідно РП тому №3762/5-304-ПЛТ.Зм.2 призначений для з’єднання сталеалюмінієвого проводу марки АС 95/16. Згідно технічних характеристик, що надають заводи-виробники лінійної арматури, затискач петльовий марки ПС-3-1 передбачений для з’єднання сталевих проводів та грозозахисних канатів. Затискач петльовий марки ПС-3-1 не призначений для з’єднання сталеалюмінієвих проводів. Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У матеріалах «Тендерна документація на закупівлю робіт. Додаток 3» в таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, що поставляються Підрядником. Перетини і перебудови», вибір обладнання потрібно виконувати згідно існуючого робочого проекту. Обладнання може бути уточнене переможцем конкурсних торгів при коригуванні робочого проекту.
Щодо відшкодування збитків землевласникам сільськогосподарських угідь
Дата подання: 03 лютого 2017 14:53
Дата відповіді: 09 лютого 2017 16:16
В тендерній документації відсутня інформація стосовно відшкодування збитків землевласникам сільськогосподарських угідь (потрави). Просимо надати роз’яснення, відшкодування збитків виконуватиме Замовник робіт чи Підрядник?
Відповідь: Відшкодування збитків землевласникам сільськогосподарських угідь (потрави) передбачені у кошторисі робочого проекту.
Щодо завдання на проектування
Дата подання: 03 лютого 2017 14:57
Дата відповіді: 09 лютого 2017 16:17
10. В «завдання на проектування об’єкта будівництва «ПЛ 330 кВ Західноукраїнська – Богородчани з реконструкцією ПС 330 кВ «Богородчани» та ПС 750 кВ «Західноукраїнська» в п.9.1.2.5 вказано, що при необхідності, виконати перевлаштування існуючих інженерних мереж на перетинах із ПЛ 330 кВ та погодити з їх власниками. Відповідно РП тому №3762/5-304-ПЛТ.Зм.2 передбачена значна кількість перевлаштувань ПЛ з демонтажем існуючих і встановленням нових опор. При встановленні опор на нові місця виникає необхідність у відведенні земельних ділянок у власність (оренда), а при демонтажеві існуючих опор виникає необхідність у відчуженні земельних ділянок із власності (оренда). Просимо надати роз’яснення, чи передбачені вищевказані роботи? І в разі необхідності, котра із сторін (Замовник робіт чи Підрядник) їх виконуватиме?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДП «НЕК «Укренерго» уклало договір від 21.02.2011р. №265,І/Б-11-735, Державним проектно-вишукувальним та науково-дослідним інститутом «Укренергомережпроект», який зобов’язаний виконати: «Оформлення матеріалів вибору місця розташування земельних ділянок, завершення робочого проекту та виконання робіт з розробки проекту землеустрою і отриманням документів, що посвідчують право на земельні ділянки по об’єкту: «ПЛ 330кВ Західноукраїнська – Богородчани з реконструкцією ПС 330 кВ Богородчани та ПС 750 кВ Західноукраїнська».
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 04 лютого 2017 19:09
Дата відповіді: 16 лютого 2017 15:46
Прошу підтвердити правовою нормою Закону України"Про публічні закупівлі"( далі Закон) відповідність йому: 1.пункту 4.2 розділу1 ДКТ, згідно з яким поділ предмету закупівлі не передбачено, який згідно з пунктом 4.1 цього розділу має у своєму складі кілька предметів заку- півлі, а саме коригування робочого проекту, будівництво ПЛ 330кВ та часткове поста- чання обладнання, кожний з яких відповідно до вимог ч.1 ст.2 цього Закону є пред- метом окремої закупівлі. 2.предмету закупівлі, наведеному в пункті 4.1 розділу1 ДКТ, в якому надано визначен- ня договору про закурівлю, з урахуванням вимог пункту 5 ч.1 ст.1 цього Закону, згідно з яким це є договір, який укладається між замовником і учасником за результатами- проведення процедури закупівлі, та передбачає надання послуг, виконання робіт АБО набуття права власності на товари. Перерахування цих предметів закупівлі в ньо- му через вираз АБО означає, що цей логовір може стосуватися тільки одного з наведе- них її предметів. 3.предмету закупівлі з урахуванням вимог пункту 18 ч.1 ст.1 цього Закону, згідно з яким предмет закупівлі -це товари, роботи ЧИ послуги, що закуповуються. Перераху- вання цих предметів закупівлі через вираз ЧИ означає, що предметом закупівлі може бути тільки один з наведених її предметів. 4.пункту 4.1розділу III ДКТ,відповідно до якого Замовник має право вимагати від учасника довідку про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до ДКТ, та у разі, якщо учасник не погоджується з проектом договору (додаток 4 до ДКТ) або надає свої пропозиції щодо внесення змін (додаткових умов, уточнень до нього) Замовник має право відхилити пропозицію. цього Учасника, як таку, що не відповідає вимогам ДКТ. 5. пункту 2.1 розділу1 додатку 2 до ДКТ, згідно з яким замовник вимагає від учасника надання довідки, (складеної за формою N 4 цього додатку) щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору (договорів), за яким учасникрм виконувалися робо- ти з нового будівництва та/або реконструкції, та/або технічного переоснащення ПЛ 330кВ і вище тп проектних робіт на ПЛ 330кВ та ПС 330 кВ і вище за період, обмежений 2014,2015 та 2016 роками, що є проявом забороненої ч.3 ст.5 цього Закону дискриміна- цією учасників, згідно з якою замовник не може встановлювати дискримінаційні вимо- ги до учасників, так як ч.2 ст.16 Закону не передбачений період отримання учасником цього досвіду. та учасник міг отримати цей досвід в інші роки. 6. пункту 2.1 розділу1 додатку 2 до ДКТ щодо вимагання замовником від учасника до- відки про наявність у нього досвіду виконання вказаних договорів як по новому бу- дівництву, чи реконструкції, чи технічному переоснащенню вказаних об'єктів, так і проектних робіт щодо них, а не організації їх виконання, так як такі учасники взагалі відсутні, тому що проектним організаціям до цього часу не надавалися дозволи та лі- цензії, шр надають їм право на провадження діяльності з таких видів робіт. 7. пункту 2.4 розділу 1 додатку 2 до дКТ щодо вимагання від учасника листів-відгуків від замовника, що підтверджують факт виконання зазначених у вказаній вище довід- ці договорів (оформлений на фірменому бланці замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням номеру та дати договору, опису виконаних робіт, ПІБ, номеру контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані). 8. пункту 1.3 додатку 4 до ДКТ щодо отримання Замовником права власності на об'єкт будівництва після його завершення чи здачі його в експлуатацію без проведення аукціону на закупівлю частково поставленого учасником обладнання, так як згідно з пунктом 1.1 проекту договору-підряду перелік обладнання, інших матеріальних ресур- сів, які монтуються підрядником, визначено в проектній розробленій відпоідно до завдання на проектування, погодженого підрядником, який є переможцем торгів, яка тому розробляється після провндення вказаного аукціону, внаслідок чого вартість цього обладнання може бути визначена тільки після проведення цього аукціонута, і тому не може бути в складі стартової ціни аукціону, і тому відповідно до пункту 12 розділу III ДКТ договірна ціна з відповілним розрахунками витрат погоджується сторо- нами під час укладання договору на закупівлю, який відповідно до пункту 2 розділу VI ДКТ замовник укладає з переможцем торгів, тобто після проведення аукцірну на закупівлю предмету закупівлі. 9. пункту 62 проекту договору підряду, відповідно до якого матеріальні ресурси , що використовуються для виконання робіт, повинні відповідати вимогам ПКД , внасдідок чого обладнання , яке відповідно до визначеного ДКТ предмета закупівлі частково по- стачається переможцем торгів, встановлено одноосібно проектною організацією без проведення процедури закупівлі та застосування принципу еквівалентності під час їх вибору. 10. пункту 6.2 проекту длговору підряду, відповідно до якого підрядник повідомоляє замовника про обраних ним виробників обладнання. 11. укладання замовником з учасником , якого визнано переможцем торгів, договору підряду, проект якого наведено в додатку 4 до ДКТ, замість укладання ним договору на закупівлю відповідно до пункту 2 розділу VI до ДК з урахуванням вимог ст. 875 ГК України щодо договору будівельного підряду, відповідно до яких цим логовором не передбачається часткове постачання обладнання, що є одним з предметів цієї закупів- лі, та вимог ст.712 цього Кодексу щодо договору поставки, яким не передбачається виконання робіт, зокрема нового будівництва та реконструкції будівель та споруд. Прошу також повідомити про склад стартової ціни аукціону з урахуванням того, щр вартість обладнання, яке відпрвідно до вказаного в ДКТ предмету закупівлі має бути частково поставлено учасником торгів, може бути встановлена ним відповідно до переліку цього обладнання, який відповідно до пункту 1.1 проекту договору підряду визначається проектною організацією післі проведення аукціону закупівлі його пред- мету, так як відповідно др цього пункту проекту вказаного договору матеріальні ресурси, що використовуються для виконання робіт, повинні відповідаим вимогам ПКД, розробленої відповідно до завдання на проектування, погодженого підрядником, яким є переможець торгів, визначений після проведення вказаного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 6 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів.
Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
При цьому ч. 3 ст. 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Частиною 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст. 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником. Вимоги до тендерної документації визначені ст. 22 Закону. Водночас тендерна пропозиція подається Учасником Замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням ч. 3 ст. 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у ст. 3 Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону стартовою ціною визначається найвища ціна / приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону.
Запит щодо обсягів робіт
Дата подання: 09 лютого 2017 16:14
Дата відповіді: 16 лютого 2017 15:48
У зв’язку із відповіддю Організатора від 08.02.2017 15:28 «Коригування проектної документації передбачає встановлення нового обладнання (металоконструкцій, бетонних виробів і т.д.), без повторного використання окремих елементів існуючої лінії.» на запитання від 02.02.2017 17:19 просимо внести зміни до тендерної документації в додатку №3 завдання на проектування, п. 9.1.2.1. Також просимо внести зміни в тендерну документацію в частині надання обсягів демонтажних робіт існуючої ПЛ та вказати пункти приймання демонтованих матеріалів і обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даному етапі немає необхідності внесення змін до тендерної документації в додатку № 3 завдання на проектування, п. 9.1.2.1.

В тендерну документацію внесені зміни в частині надання обсягів демонтажних робіт ПЛ 330кВ Західноукраїнська-Богородчани на ділянці від ПС 330кВ «Богородчани» до опори № 18. Пункт приймання демонтованих матеріалів та обладнання буде визначено в процесі виконання робіт.
Стосовно обладнання та матеріалів, що постачаються Замовником
Дата подання: 10 лютого 2017 09:56
Дата відповіді: 16 лютого 2017 15:48
У зв’язку з необхідністю розрахунку ціни тендерної пропозиції, просимо надати інформацію стосовно місця складування матеріалів та обладнання вказаних у таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Замовником» (Додаток 3 Тендерної документації на закупівлю робіт), а також вказати котра із сторін (Замовник чи Підрядник) виконуватиме транспортування вищезазначених матеріалів до будівельних майданчиків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Додаток 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» доповнено таблицею
«Місця розташування складів та кількість обладнання і матеріалів, що постачаються Замовником».
Що до демонтованих матеріалів та обладнання
Дата подання: 10 лютого 2017 10:02
Дата відповіді: 16 лютого 2017 15:49
У зв’язку з необхідністю розрахунку ціни тендерної пропозиції, просимо вказати місце складування матеріалів та обладнання, що буде демонтовано в процесі виконання робіт, а також вказати котра із сторін (Замовник чи Підрядник) виконуватиме транспортування вищезазначених матеріалів та обладнання з будівельних майданчиків до складів Замовника.
Відповідь: Місце приймання демонтованих матеріалів та обладнання буде визначено в процесі виконання робіт. Підрядник буде виконувати транспортування демонтованих матеріалів та обладнання з будівельних майданчиків до найближчих складів Замовника.
Стосовно Додатку 3
Дата подання: 10 лютого 2017 10:42
Дата відповіді: 16 лютого 2017 15:50
Кількість елементів в таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Підрядником. Перетини і перебудови» (Тендерна документація на закупівлю робіт. Додаток 3) не відповідає кількості, що вказана в специфікації обладнання тому РП №3762/5-304-ПЛТ.Зм.2. Просимо надати роз’яснення.
Відповідь: Кількість елементів в таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Підрядником. Перетини і перебудови» не відповідає кількості, що вказана в специфікації обладнання тому РП №3762/5-304-ПЛТ.Зм.2, тому що частина матеріалів та обладнання включена в таблицю «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Замовником».
Стосовно обсягів будівельно-монтажних робіт
Дата подання: 10 лютого 2017 10:44
Дата відповіді: 16 лютого 2017 15:51
В «завдання на проектування об’єкта будівництва «ПЛ 330 кВ Західноукраїнська – Богородчани з реконструкцією ПС 330 кВ «Богородчани» та ПС 750 кВ «Західноукраїнська» передбачена реконструкція ПЛ 330 кВ Західноукраїнська – Богородчани (ділянка від опори №18 до ПС 330 кВ «Богородчани»), проте відсутня інформація стосовно обсягів будівельно-монтажних робіт на вищевказаній ділянці ПЛ. В томі РП №3762/5-376-ПЛ.Зм.3 «Відновлювальні роботи» передбачені відновлювальні роботи на ділянці ПЛ 330 кВ від опори №18 до ПС 330 кВ «Богородчани» з частковою заміною обладнання (опори, фундаменти, провід, лінійна арматура та ін.). Згідно переліку обладнання та матеріалів (додаток 3 Тендерної документації) Підрядник має виконати заміну опор, фундаментів, лінійної арматури та іншого обладнання в обсязі, що значно перевищує вказаний в томі РП №3762/5-376-ПЛ.Зм.3. Просимо надати роз’яснення, Підрядник виконуватиме відновлювальні роботи з частковою заміною обладнання, чи повний комплекс демонтажних та будівельно-монтажних робіт на ділянці ПЛ від опори №18 до ПС 330 кВ «Богородчани»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник торгів у тендерній пропозиції повинен передбачити виконання робіт з демонтажу (опор, фундаментів, проводів тощо) існуючої ПЛ 330 кВ Західноукраїнська-Богородчани на ділянці від ПС 330 кВ «Богородчани» до опори №18 та наступний монтаж нової лінії з використанням обладнання та матеріалів зазначених у таблицях: «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Замовником», «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Підрядником» та у відповідності до скорегованого робочого проекту.
Стосовно демонтованого обладнання та матеріалів
Дата подання: 10 лютого 2017 10:46
Дата відповіді: 16 лютого 2017 15:51
В «Тендерна документація на закупівлю робіт» відсутня інформація стосовно повернення Замовнику демонтованого обладнання та матеріалів. Просимо надати роз’яснення, чи планує Замовник повторне використання демонтованого обладнання та в якому вигляді Підрядник повертає Замовнику демонтовані матеріали.
Відповідь: Можливість та доцільність повторного використання демонтованого обладнання і матеріалів буде визначено на стадії коригування робочого проекту.
Щодо Додатку 3
Дата подання: 17 лютого 2017 16:59
Дата відповіді: 23 лютого 2017 16:03
В «Тендерна документація на закупівлю робіт. Додаток 3» в таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Підрядником. Перетини і перебудови» в підпункті 18 вказаний ізолятор типу ПС70Е в кількості 476 шт. В томі РП №3762/5-304-ПЛТ.Зм.2 в специфікації обладнання вказаний ізолятор типу ПС70Е в кількості 474 шт. Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кількість ізоляторів типу ПС70Е повинна відповідати значенню, яке вказане в «Тендерна документація на закупівлю робіт. Додаток 3» в таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Підрядником. Перетини і перебудови».
Щодо Додатку 3
Дата подання: 17 лютого 2017 17:00
Дата відповіді: 23 лютого 2017 16:03
В «Тендерна документація на закупівлю робіт. Додаток 3» в таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Підрядником. Перетини і перебудови» в підпункті 3 вказано вушко типу У2-12-20. В томі РП №3762/5-304-ПЛТ.Зм.2 в специфікації обладнання вказано вушко типу У1-12-16. Просимо надати роз’яснення.
Відповідь: Тип обладнання та матеріалів повинно відповідати тому, яке вказане в «Тендерна документація на закупівлю робіт. Додаток 3» в таблиці «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Підрядником. Перетини і перебудови».
Щодо відключення існуючої ПЛ 330 кВ
Дата подання: 17 лютого 2017 17:01
Дата відповіді: 23 лютого 2017 16:04
В «Тендерна документація на закупівлю робіт» відсутня інформацію стосовно можливості відключення існуючої ПЛ 330 кВ Західноукраїнська – Богородчани. Просимо надати інформацію стосовно технічного стану (діюча, недіюча, під охоронною напругою) існуючої ПЛ 330 кВ Західноукраїнська – Богородчани на ділянці від опори №18 до ПС 330 кВ «Богородчани».
Відповідь: Після укладання договору з переможцем конкурсних торгів, Західна ЕС забезпечить допуск персоналу Підрядника до виконання робіт.
Щодо Додатку 3
Дата подання: 17 лютого 2017 17:04
Дата відповіді: 23 лютого 2017 16:05
Згідно «Тендерна документація на закупівлю робіт. Додаток 3. Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» Учасник торгів повинен передбачити виконання робіт з демонтажу (опор, фундаментів, проводів та іншого обладнання) існуючої ПЛ 330 кВ Західноукраїнська-Богородчани на ділянці від ПС 330 кВ «Богородчани» до опори №18 та наступний монтаж нової лінії з використанням обладнання та матеріалів зазначених у таблицях: «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Замовником» та «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Підрядником». Просимо надати роз’яснення, чи повинен Учасник торгів під час коригування робочого проекту передбачити використання всіх матеріалів та обладнання згідно таблиць «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Замовником» та «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Підрядником»? При цьому варто зауважити, що тип та кількість обладнання в скоригованому робочому проекті може містити відмінності відносно типів та кількості обладнання та матеріалів, що постачаються Замовником та Підрядником. Що в свою чергу, не дасть змоги Учаснику торгів виконати монтаж нової лінії з використанням обладнання та матеріалів зазначених у вищевказаних таблицях.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переможець конкурсних торгів під час коригування робочого проекту повинен передбачити використання матеріалів та обладнання визначених у таблиці: «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Замовником». На етапі коригування робочого проекту Замовник може розглянути пропозиції Підрядника в частині уточнення типу та кількості обладнання.
Щодо пошкоджених матеріалів та обладнання
Дата подання: 24 лютого 2017 16:57
Дата відповіді: 01 березня 2017 11:16
Просимо надати роз’яснення щодо процедури передачі(обміну/повернення) матеріалів та обладнання, які можуть бути пошкоджені в процесі будівництва.
Відповідь: Замовник передає Підряднику матеріали та обладнання в монтаж. Відповідно відповідальність за пошкоджені матеріали та оболаднання в процесі будівництва несе Підрядник.
Щодо графіку відключення
Дата подання: 24 лютого 2017 16:59
Дата відповіді: 01 березня 2017 11:17
У відповіді на запитання «Щодо відключення існуючої ПЛ 330 кВ» від 17.02.2017 17:01 зазначено, що Західна ЕС забезпечить допуск персоналу Підрядника до виконання робіт. Для розрахунку вартості та строків виконання робіт просимо надати графік відключення існуючої ПЛ 330 кВ Західноукраїнська – Богородчани.
Відповідь: Графік відключення існуючої ПЛ 330кВ Західноукраїнська – Богородчани, буде розроблятись на основі запропонованого Підрядником графіку виконання робіт по зазначеному проекту, що входить окремим додатком до договору.
Розгорнути всі запитання: 26 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-30-000324-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмежкною відповідальністю "Південна енергетична компанія", Код ЄДРПОУ:13877727
Дата подання: 13 січня 2017 16:04
Прохання щодо подовження кінцевої дати подання тендерних пропозиції
У зв’язку з необхідністю опрацювати великий об’єм даних для підготовки пропозиції по даній закупівлі, та враховуючі, що до закупівлі є запитання на які не надані відповіді, які можуть вплинути на кінцеву вартість тендерної пропозиції, просимо подовжити кінцеву дату подання тендерних пропозиції не менш ніж на 14 днів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2017 17:41
Рішенням тендерного комітету кінцеву дату подання тендерних пропозицій перенесено на 08.02.2017р.
Номер вимоги: UA-2016-12-30-000324-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ"ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ", Код ЄДРПОУ:38186327
Дата подання: 03 лютого 2017 15:26
Щодо вимог ПУЕ та подовження кінцевої дати подання тендерних пропозиції
Обстеження діючої ПЛ виконувалося в 2008 р., рекомендації з відновлення конструкцій надані проектною організацією в 2011 р. В 2014 р вступила в силу оновлена редакція ПУЕ-2014, в котрій посилились вимоги до надійності опор (збільшення значення коефіцієнта, котрий застосовується при розрахунку конструктивних навантажень, див. п. 2.5.44 «Вітрові навантаження» ПУЕ-2014). При перевірці будівельних конструкцій ПЛ (опор, фундаментів і основ) існуючих опор методом граничних станів відповідно до державних стандартів і будівельних норм (ПУЕ-2014 та ДБН А.2.1-1:2014) може скластися ситуація, коли значна кількість опор не буде задовольняти вимоги по механічній міцності і потребуватиме заміни на нові. Виконання обов’язкових умов ПУЕ та ДБН призведе до значної зміни обсягів робіт, поставки матеріалів відносно тендерної документації.
Зважаючи на вищесказане просимо скоригувати тендерну документацію. У зв’язку з великим об’ємом робіт пов’язаних зі змістом та вартістю тендерної пропозиції просимо перенести кінцеву дату прийому пропозицій щонайменше як на 21 день.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 лютого 2017 16:26
Даний висновок учасника торгів немає технічних обґрунтувань (розрахунків). Тому, не бачимо необхідності перенесення кінцевої дати прийому пропозицій на 21 день.
Рішенням тендерного комітету кінцеву дату подання тендерних пропозицій перенесено на 20.02.2017р.
Номер вимоги: UA-2016-12-30-000324-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ"ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ", Код ЄДРПОУ:38186327
Дата подання: 17 лютого 2017 17:03
Щодо матеріалів робочого проекту
Для можливості визначення обсягів робіт та розрахунку ціни тендерної пропозиції, просимо надати матеріали робочого проекту в електронному вигляді.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2017 16:02
Адреса, за якою розміщено робочий проект: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2016_00027600.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2017 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ"ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ" 83 600 000,00
UAH
79 599 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Енергобуд-СПМ" 110 956 986,83
UAH
79 600 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Будівельний Холдинг "Шевченківський" 97 833 370,66
UAH
91 950 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" 98 195 051,32
UAH
92 000 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АРЕС-С" 121 631 125,13
UAH
94 000 000,00
UAH
Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСІЛЬЕЛЕКТРО" 111 711 535,97
UAH
105 000 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 березня 2017 10:49
Б.11 ЕБГ.rar
07 березня 2017 10:46
Б.11 ЕБГ.rar
07 березня 2017 10:36
Б.13..pdf
07 березня 2017 10:36
Б.10..pdf
07 березня 2017 10:36
Б.9..pdf
07 березня 2017 10:36
Б.7.pdf
07 березня 2017 10:36
Б.7.1.pdf
07 березня 2017 10:36
Б.3.6.pdf
07 березня 2017 10:36
Б.3.5.pdf
07 березня 2017 10:36
Б.3.4.pdf
07 березня 2017 10:36
Б.3.3.pdf
07 березня 2017 10:36
Б.3.2.pdf
07 березня 2017 10:36
Б.3.1.pdf
07 березня 2017 10:36
Б.2.4.2.pdf
07 березня 2017 10:36
Б.2.4.1.pdf
07 березня 2017 10:36
Б.2.3.7.С.pdf
07 березня 2017 10:36
Б.2.3.6.С.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.2.3.5.С.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.2.3.4.С.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.2.3.3.С.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.2.3.2.С.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.2.3.1.С.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.2.2.5 Договір Хорос.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.2.2.4 Договір Хорос.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.2.2.3 Договір Хорос.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.2.1.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.1.3.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.1.3.2.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.1.3.1.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.1.2.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.1.1.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.0.2.pdf
07 березня 2017 10:35
Б.0.1.pdf

Публічні документи

07 березня 2017 10:45
Електронний підпис
07 березня 2017 10:43
договір пдф.pdf
07 березня 2017 10:43
Богородичани2.rar
07 березня 2017 10:43
Богородичани.rar

Публічні документи

12 квітня 2017 17:12
Довідка Податкова
12 квітня 2017 17:12
Довідка МВД
10 квітня 2017 13:15
Договірна ціна
10 квітня 2017 13:15
Кошторисні розрахунки
10 квітня 2017 13:15
Перерахунок
06 березня 2017 17:56
Субподряд Проект.pdf
06 березня 2017 17:56
Субподряд НЕП.pdf
06 березня 2017 17:55
Субподряд ЗМК.Часть 2..pdf
06 березня 2017 17:55
Субподряд ЗМК.Часть 1.pdf
06 березня 2017 17:55
БХШ тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2017 17:55
БГ.zip
06 березня 2017 17:55
Кошторисні розрахунки.rar
06 березня 2017 17:55
3_КВАЛИФИКАЦИЯ БХШ.pdf
06 березня 2017 17:55
2_КВАЛИФИКАЦИЯ БХШ.pdf
06 березня 2017 17:54
1_КВАЛИФИКАЦИЯ БХШ_.pdf

Публічні документи

07 березня 2017 10:33
БАНКІВСЬКА_ГАРАНТІЯ.rar
07 березня 2017 10:33
СУБПІДРЯД.pdf
07 березня 2017 10:33
КВАЛІФІКАЦІЯ_6.pdf
07 березня 2017 10:33
КВАЛІФІКАЦІЯ_5.pdf
07 березня 2017 10:33
КВАЛІФІКАЦІЯ_4.pdf
07 березня 2017 10:33
КВАЛІФІКАЦІЯ_3.pdf
07 березня 2017 10:33
КВАЛІФІКАЦІЯ_2.pdf
07 березня 2017 10:33
КВАЛІФІКАЦІЯ_1.pdf

Публічні документи

07 березня 2017 10:16
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 березня 2017 10:16
Кваліфікація4.pdf
07 березня 2017 10:16
Кваліфікація3.pdf
07 березня 2017 10:16
Кваліфікація2.pdf
07 березня 2017 10:16
Кваліфікація 1.pdf

Публічні документи

06 березня 2017 19:03
64.imd
06 березня 2017 19:00
гарантія.zip
06 березня 2017 19:00
9-22.pdf
06 березня 2017 19:00
7-8.pdf
06 березня 2017 19:00
5-6.pdf
06 березня 2017 19:00
1-4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ"ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ"

ТОВ "Енергобуд-СПМ"

ТОВ "Будівельний Холдинг "Шевченківський"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"

АРЕС-С

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСІЛЬЕЛЕКТРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ"ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ"
#38186327
Відхилено 79 599 000,00
UAH
07 квітня 2017 13:30
ТОВ "Енергобуд-СПМ"
#38268315
Відхилено 79 600 000,00
UAH
07 квітня 2017 13:33
ТОВ "Будівельний Холдинг "Шевченківський"
#39139346
Переможець 91 950 000,00
UAH
12 квітня 2017 13:12

Документи

07 квітня 2017 13:33
Електронний підпис
07 квітня 2017 13:33
Протокол ТК №40.doc

Документи

12 квітня 2017 13:12
Електронний підпис
12 квітня 2017 13:12
Протокол ТК №42.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2017 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельний Холдинг "Шевченківський"
#39139346
91 950 000,00
UAH
Документи

Документи

12 квітня 2017 13:12
Електронний підпис
12 квітня 2017 13:12
Протокол ТК №42.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 18:06
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2019 18:46
ДУ №5 від 29.07.2019 до Договору від 27.04.2017. №09-4 0973 17 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2019 18:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:05
ДУ №4 від 28.12.18 до договору №09-4_0973-17 (2).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:05
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2018 14:31
ДУ №3 від 12.06.2018 до Дог. 09-4_0973-17 від 27.04.2017 (1).pdf зміни до договору
12 червня 2018 14:31
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2018 13:38
img-117112148-0001 (1).pdf зміни до договору
17 січня 2018 13:38
img-117112148-0001.pdf укладений
17 січня 2018 13:36
Електронний підпис укладений
28 квітня 2017 14:08
Перелік обладнання 2.pdf укладений
28 квітня 2017 14:07
Перелік обладнання 1.pdf укладений
28 квітня 2017 14:07
Графіки.pdf укладений
28 квітня 2017 14:07
ДЦ Будівництво.pdf укладений
28 квітня 2017 14:07
ДЦ Проект.pdf укладений
28 квітня 2017 14:07
ДЦ Будівництво.pdf укладений
28 квітня 2017 14:07
Договір ЗУ-Б.PDF укладений
28 квітня 2017 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене внесення змін Сторонами
Номер договору про закупівлю: 09-4/0973-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 09-4/0973-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (зміни до уповноваженого представника, до відповідальності сторін та до реквізитів)), відповідно до п. 7 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 09-4/0973-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 09-4/0973-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 15.1, 17.2, розділ 18, Додатків 6 та 7.
Номер договору про закупівлю: 09-4/0973-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 09-4/0973-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зверненням Підрядника, керуючись ст. 188 ГК Українита п п 16.2, 16.3 Договору, Сторони досягли згоди про розірвання договору підряду від 27.04.2017 № 09-4/0973-17.
Номер договору про закупівлю: 09-4/0973-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2017 — 30 липня 2019
Сума оплати за договором: 36 829 466,10
UAH
Причини розірвання договору: У звязку зі зверненням Підрядника, керуючись ст. 188 ГК Українита п.п. 16.2, 16.3 Договору, Сторони досягли згоди про розірвання договору підряду від 27.04.2017 № 09-4/0973-17.