Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Очікувана вартість
738 191,23 UAH
UA-2016-12-29-000861-b 0849987a85dd4d3687c8f7f3214d84a6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

елена

+380678571227 polishko.np@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня №4"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01280527
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Ближня, 31
Контактна особа: елена
+380678571227
polishko.np@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання, Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради, Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області та в м. Дніпро тільки Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпропетровської міської ради є єдиним постачальником послуг з перевезення хворих спеціальними машинами швидкої допомоги, за тарифами узгодженими за наказом Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради №459 від 21.12.2016 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2016 14:43
Оскарження наміру укласти договір: 09 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ближня, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 85100000-0 — Послуги у сфері охорони здоров’я
ДК 016:2010: 86.90.1 — Послуги у сфері охорони здоров’я, інші

Тендерна документація

29 грудня 2016 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпропетровської міської ради
#01995663
Переможець 738 191,23
UAH
29 грудня 2016 14:43

Документи

29 грудня 2016 14:43
Електронний підпис
29 грудня 2016 14:42
протокол р│шення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2016 14:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпропетровської міської ради
#01995663
738 191,23
UAH
Документи

Документи

29 грудня 2016 14:43
Електронний підпис
29 грудня 2016 14:42
протокол р│шення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 червня 2017 12:23
звіт автотранспорт.PDF укладений
27 червня 2017 12:22
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2017 15:38
угода 26.06.2017.PDF зміни до договору
26 червня 2017 15:36
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2017 10:55
дод угода 10.05.17.PDF зміни до договору
10 травня 2017 10:54
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2017 10:37
дод угода №3 від 24.04.2017.PDF зміни до договору
24 квітня 2017 10:36
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2017 10:49
дод угода №2 від 06.04.2017.PDF зміни до договору
07 квітня 2017 10:48
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2017 14:01
дод угода №1 сантрансп.PDF зміни до договору
18 січня 2017 13:59
Електронний підпис укладений
18 січня 2017 10:25
дог №6 сантрансп.PDF укладений
18 січня 2017 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): асигнування станом на 17.01.2017 р. становлять 100000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна тарифів
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати додаткову угоду №2 від 06.04.2017 р. до договору недійсною.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): припинення дії договору 31.05.2017 р., сума якого складає 100 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 99 146,24
UAH