Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

56.29.2 Послуги їдалень (55500000-5 Послуги їдалень та кейтерінгові послуги, послуги гарячого харчування)
Очікувана вартість
3 044 471,15 UAH
UA-2016-12-29-000476-b 8f788e8412bf4b71bbf6e1cf9e71d531
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Богомолов

+380679786828 vmbogomolov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізький обласний ліцей-інтернат для сільської молоді"
Код ЄДРПОУ: 20214476
Місцезнаходження: 50029, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Шкапенка, 1
Контактна особа: Віктор Богомолов
+380679786828
vmbogomolov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2016 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2017 10:00
Початок аукціону: 17 січня 2017 13:26
Очікувана вартість: 3 044 471,15 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 444,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги гарячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Шкапенка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 жовтня 2017
ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 грудня 2016 12:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2016 12:01
ТД КОЛІ (Послуги гарячого харчування).doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-12-29-000476-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ЗОРЯНА, Код ЄДРПОУ:23650137
Дата подання: 03 лютого 2017 13:17
Порушення процедури закупівлі
Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Замовник закупівлі Комунальний заклад освіти "Криворізький обласний ліцей-інтернат для сільської молоді", ЄДРПОУ 20214476 50029, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Шкапенка, буд. 1 Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю "Зоряна" ЄДРПОУ 23650137 вул. Шурупова, 2б, м. Кривий Ріг, 50014 тел. (056)440-32-39 СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником Комунальний заклад освіти "Криворізький обласний ліцей-інтернат для сільської молоді" проводиться процедура закупівлі UA-2016-12-29-000476-b, послуги гарячого харчування, код за ДК: 55500000-5 – «Послуги їдалень та кейтерингові послуги». 24.01.2017 року на веб-порталі уповноваженого органу було розміщено відомості про дискваліфікацію учасника ТОВ «Зоряна», без додання протоколу щодо причин дискваліфікації, а також відомості про дискваліфікацію ряду інших учасників. З протоколу, доданого до повідомлення про дискваліфікацію іншого учасника закупівлі ТОВ «НВО «Промсервіс» скаржнику стало відомо, що тендерна пропозиція ТОВ «Зоряна» відхилена з таких причин: - Договір оренди транспортного засобу не посвідчений нотаріально - Звіт 1-ДФ поданий за 3 квартал 2016 року. Інших причин відхилення поданої ТОВ «Зоряна» тендерної пропозиції не зазначено. Товариство з обмеженою відповідальністю «Зоряна» не погоджується з даними обґрунтуваннями через їх надуманість, невідповідність та намагання замовника, відхиляючи пропозиції з більш низькою ціною, «дійти» до потрібного учасника, з яким в попередньому році вже укладався відповідний договір. Щодо нотаріального посвідчення договору оренди – нормами чинного законодавства чи тендерною документацією такого посвідчення не вимагається. З яких підстав замовник дійшов висновків про те, що суб’єкти господарювання обмежені в можливості укладати договори, зокрема наведеним в протоколі способом (додаткове нотаріальне посвідчення) скаржнику невідомо. В даному випадку замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Зоряна» з підстав, не передбачених ані законом ані тендерною документацією. Згідно з протоколом №12 від 24.01.2017 року, пропозиція ТОВ «Зоряна» відхилена також з підстав невідповідності додатку 2 п.2.2. ТД. Звертаємо увагу Колегії на те, що в додатку 2 п.2.2. ТД міститься наступне: «2.2. Копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів) на кожного із наведених у довідці працівників.» Дана вимога повністю виконана скаржником ТОВ «Зоряна», в тексті протоколу зауважень з даного приводу не міститься. Якщо виходити зі змісту п. 2.3. додатку 2 ТД, то від учасників вимагалось надати копію звіту 1 ДФ (завіреного відповідним органом) за останній звітній період. Згідно з чинним Податковим кодексом України, звіт за формою 1-ДФ подається суб’єктами господарювання (та відповідно може бути прийнятий) протягом 40 календарних днів з моменту закінчення відповідного періоду. При цьому податковим (фіскальним) органом, що прийняв звіт, формується відповідна квитанція. Таким чином, відповідно до вимог тендерної документації учасник подає звіт з квитанцією, за період часу, строк на подання звіту 1-ДФ вже сплив, або ж подає копію звіту, завірену Державною фіскальною службою. З протоколу незрозуміло, в чому саме мало місце порушення учасника (скаржника), дані висновки про невідповідність поданого звіту не ґрунтуються на вимогах тендерної документації. ТОВ «Зоряна» було подано в складі тендерної документації копію звіту 1-ДФ, завірену ДФС (штамп на 1 сторінці зі словом «завірено») за останній звітний період, строк подання звітів за який сплив. Також замовником 24.01.2017 року було розміщено повідомлення про намір укласти договір з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Регіональна кейтерінгова компанія», яким запропоновано ціну вище, ніж у скаржника, майже на 300 тисяч гривень. Таке рішення замовника є безпідставним, оскільки пропозиція учасника, визнаного переможцем, не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Регіональна кейтерінгова компанія» подано незавірену копію звіту 1-ДФ, що є порушенням вимог п.2.3. додатку 2 тендерної документації; - Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Регіональна кейтерінгова компанія» подано довідку про найманих працівників, з інформацією, що не відповідає іншим поданим документам (по декільком працівникам є істотні розбіжності між стажем роботи даних працівників зазначеним в довідці зі стажем роботи, який вказано в наданих копіях трудових книжок), відсутні відомості про кількість працівників, що є порушенням вимог п.2.1. додатку 2 тендерної документації; - Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Регіональна кейтерінгова компанія» подано відгук від замовника за аналогічним договором, відповідно до якого учасник надавав замовнику послуги за договором з іншим, аніж наданий договір, предметом закупівлі (згідно з договором – «послуги гарячого харчування», а відгук надано на «послуги з організації харчування учнів») та з різницею в ціні договору (згідно з договором, з урахуванням змін, внесених додатковими угодами – 2241909,17 грн., а відгук надано на виконання договору за сумою 3091992,75), що є порушенням вимог п.3.3. додатку 2 тендерної документації. Таким чином, замовник безпідставно та прямо порушуючи права і законні інтереси учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Зоряна», прийняв два незаконні рішення: - Про відхилення тендерної пропозиції а дискваліфікацію учасника ТОВ «Зоряна» - Про визначення переможцем процедури ТОВ «Регіональна кейтерінгова компанія» та намір укласти договір з даним учасником. Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на викладене в даній скарзі, ПРОШУ 1. Прийняти дану скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати замовника Комунальний заклад освіти "Криворізький обласний ліцей-інтернат для сільської молоді" скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Зоряна». 3. Зобов’язати замовника Комунальний заклад освіти "Криворізький обласний ліцей-інтернат для сільської молоді" скасувати рішення про визнання переможцем учасника ТОВ «Регіональна кейтерінгова компанія». 4. Зобов’язати замовника повернутись до кваліфікації учасника ТОВ «Зоряна».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 лютого 2017 19:13
рішення від 07.02.2017 № 504+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2017 19:13
інформація на веб портал Зоряна.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2017 10:28
Рішення від 23.02.2017 № 839.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2017 19:54
Номер скарги: UA-2016-12-29-000476-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 03 лютого 2017 19:45
Незаконне відхилення тендерної пропозиції
Вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону. Готові повністю спростувати підстави відхилення нашої пропозиції, які передбачені в скарзі, що сформульовані Замовником. Стверджуємо, про те, що ми беззаперечно виконали вимоги тендерної документації та статті 16 Закону, в тому числі в частині підтвердження такого кваліфікаційного критерію як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.». Звертаємо увагу, що позиція Замовника щодо відхилення нашої пропозиції базується лише на формальних обставинах, з метою знівелювати результат торгів на користь ТОВ «Регіональна кейтерингова компанія», зачепившись за позиції, які по-суті були ліквідовані прийняттям Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року на відміну від дії старого Закону України «Про здійснення державних закупівель» від №1197-VII 10.04.2014 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: У ТОВ "Контракт Продрезерв 5" відпала необхідність скаржитися.
Дата: 08 лютого 2017 12:16
рішення від 07.02.2017 №507 до публікації.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2017 17:16
Рішення від 23.02.2017 №833.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2017 18:15

Документи подані скаржником

03 лютого 2017 13:16
Скарга
03 лютого 2017 13:16
Квитанція до скарги

Документи Органу Оскарження

28 лютого 2017 19:54
Рішення від 23.02.2017 № 839.pdf

Документи подані скаржником

03 лютого 2017 19:45
СКАРГА.PDF
03 лютого 2017 19:45
АНАЛОГ ДОГ 2015-1.pdf
03 лютого 2017 19:45
1-ДФ.pdf
03 лютого 2017 19:45
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.PDF

Документи Органу Оскарження

24 лютого 2017 18:15
Рішення від 23.02.2017 №833.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2017 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дніпрпродсервіс 2 476 116,75
UAH
2 384 782,62
UAH
Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 2 953 010,25
UAH
2 400 000,00
UAH
Документи
ТОВ ЗОРЯНА 2 696 709,75
UAH
2 696 709,75
UAH
Документи
ТОВ НВО "Промсервіс" 2 777 250,00
UAH
2 777 250,00
UAH
Документи
ТОВ Регіональна кейтерингова компанія 3 016 887,00
UAH
2 986 442,29
UAH
Документи
ФОП "ПОЇЗДНИК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 3 013 713,00
UAH
3 013 713,00
UAH
Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 3 042 279,00
UAH
3 042 279,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 січня 2017 16:31
Проект договору.pdf
13 січня 2017 16:31
Захист довкілля.pdf
13 січня 2017 16:31
Технічне завдання.pdf
13 січня 2017 16:31
Статут.pdf
13 січня 2017 16:30
ст 17.pdf
13 січня 2017 16:30
Відгук 2.pdf
13 січня 2017 16:30
Відгук 1.pdf
13 січня 2017 16:30
Банківські виписки 2.pdf
13 січня 2017 16:30
Банківські виписки 1.pdf
13 січня 2017 16:30
Сертифікат ISO 9001.pdf
13 січня 2017 16:30
Довідка щодо водія.pdf
13 січня 2017 16:30
Трудові книжки.pdf
13 січня 2017 16:30
1 ДФ.pdf
13 січня 2017 16:30
Договір оренди авто.pdf
13 січня 2017 16:30
Санітарний паспорт.pdf
13 січня 2017 16:30
Технічний паспорт.pdf
13 січня 2017 16:30
Акт обстеження склад.pdf
13 січня 2017 16:30
Висновок СЕС.pdf
13 січня 2017 16:30
Договір оренди склад.pdf
13 січня 2017 16:29
Договір суборенди.pdf

Публічні документи

13 січня 2017 12:27
Уповноважена особа.pdf
13 січня 2017 12:27
ТРУДОВІ КНИЖКИ 2.pdf
13 січня 2017 12:27
ТРУДОВІ КНИЖКИ 1.pdf
13 січня 2017 12:27
Установчі документи.pdf
13 січня 2017 12:26
СВЕДЕН ОБ УЧАСТНИКЕ.PDF
13 січня 2017 12:26
САНОБРОБКА.PDF
13 січня 2017 12:26
СТ.17.PDF
13 січня 2017 12:26
МЕДИЧНІ КНИЖКИ1.pdf
13 січня 2017 12:26
МЕДИЧНІ КНИЖКИ.pdf
13 січня 2017 12:26
ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.PDF
13 січня 2017 12:26
ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.PDF
13 січня 2017 12:26
АРИФМЕТ ПОМИЛКА.PDF
13 січня 2017 12:26
АНАЛОГ ДОГОВІР.pdf
13 січня 2017 12:26
1 ДФ, ШТАТКА.PDF
13 січня 2017 12:26
МТБ1.pdf
13 січня 2017 12:26
ТЗ, ПРОЕКТ ДОГ.PDF

Публічні документи

13 січня 2017 16:35
проект договору.PDF
13 січня 2017 16:35
кошторис.PDF
13 січня 2017 16:35
ціна пропозиції.PDF

Публічні документи

13 січня 2017 16:27
Проект договору.pdf
13 січня 2017 16:27
Меню.pdf
13 січня 2017 16:27
Калькуляція.pdf
13 січня 2017 16:27
Технічне завдання.pdf
13 січня 2017 16:27
Статут.pdf
13 січня 2017 16:26
Витяг платників ПДВ.pdf
13 січня 2017 16:26
Відгук до дог 5п.pdf
13 січня 2017 16:26
Акти до дог 5п.pdf
13 січня 2017 16:26
Договір 5п.pdf
13 січня 2017 16:26
Сертифікати ISO.pdf
13 січня 2017 16:26
1ДФ.pdf
13 січня 2017 16:26
Трудові книжки 2.pdf
13 січня 2017 16:25
Трудові книжки 1.pdf
13 січня 2017 16:25
Довідка працівникі.pdf
13 січня 2017 16:25
Договір оренди 2433.pdf
13 січня 2017 16:25
Санобробка 2433 1301.pdf
13 січня 2017 16:25
Санпаспорт 2433.pdf
13 січня 2017 16:25
Техпаспорт 2433.pdf
13 січня 2017 16:25
Висновок на склад.pdf
13 січня 2017 16:25
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 січня 2017 16:46
Оренда склада 4.jpg
13 січня 2017 16:46
Оренда склада 3.jpg
13 січня 2017 16:46
Оренда склада 2.jpg
13 січня 2017 16:46
Оренда склада 1.jpg
13 січня 2017 16:46
Оренда cклада.jpg
13 січня 2017 16:46
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.jpg
13 січня 2017 16:46
Витяг ПДВ.jpg
13 січня 2017 16:46
Висновок СЕС.jpg
13 січня 2017 16:46
Висновок СЕС 001.jpg
13 січня 2017 16:46
АКТ СЕС НА ПОМЕЩЕНИЕ.jpg

Публічні документи

13 січня 2017 09:59
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.rar
13 січня 2017 09:59
ПРАЦІВНИКИ.rar
13 січня 2017 09:59
МТБ.rar
13 січня 2017 09:59
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дніпрпродсервіс

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ ЗОРЯНА

ТОВ НВО "Промсервіс"

ТОВ Регіональна кейтерингова компанія

ФОП "ПОЇЗДНИК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дніпрпродсервіс
#40165196
Відхилено 2 384 782,62
UAH
23 січня 2017 12:38
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Відхилено 2 400 000,00
UAH
24 січня 2017 12:49
ТОВ ЗОРЯНА
#23650137
Відхилено 2 696 709,75
UAH
24 січня 2017 12:50
ТОВ НВО "Промсервіс"
#13441711
Відхилено 2 777 250,00
UAH
24 січня 2017 12:52
ТОВ Регіональна кейтерингова компанія
#37213401
Переможець 2 986 442,29
UAH
24 січня 2017 13:16

Документи

23 січня 2017 12:38
Електронний підпис

Документи

24 січня 2017 12:49
Електронний підпис

Документи

24 січня 2017 12:50
Електронний підпис
24 січня 2017 12:50
Key-6.dat

Документи

24 січня 2017 12:52
Електронний підпис

Документи

24 січня 2017 13:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2017 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Регіональна кейтерингова компанія
#37213401
2 986 442,29
UAH
Документи

Документи

24 січня 2017 13:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2018 09:24
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2018 12:00
допугода.pdf зміни до договору
19 лютого 2018 11:59
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2018 15:03
IMG_20180117_0002.pdf зміни до договору
17 січня 2018 15:01
Електронний підпис укладений
01 березня 2017 09:23
Додаток до договору.pdf укладений
01 березня 2017 09:22
Договор.pdf укладений
01 березня 2017 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 5/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/п від 27.02.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/п від 27.02.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 512 239,88
UAH