Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій
Очікувана вартість
3 604 083,00 UAH
UA-2016-12-29-000251-a c33aee6eb8dd4996b28f752f46861dac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пісковець Ольга Петрівна

+380457751038 osvitabor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143910
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул. Центральна, 226
Контактна особа: Пісковець Ольга Петрівна
+380457751038
osvitabor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2016 13:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2017 13:28
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2017 13:28
Початок аукціону: 17 січня 2017 11:28
Очікувана вартість: 3 604 083,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуги
послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, Бородянка, Центральна, 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  26 травня 2017
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування
ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2017 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2017 15:33
Зміни до ТД (харчування ЗНЗ).docx
06 січня 2017 15:19
ТД (ЗНЗ) на 2017 рік.doc
06 січня 2017 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2016 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2017 15:33
Зміни до ТД (харчування ЗНЗ).docx
06 січня 2017 15:19
ТД (ЗНЗ) на 2017 рік.doc
29 грудня 2016 13:24
ТД (ЗНЗ) на 2017 рік.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2017 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" 3 598 934,31
UAH
3 598 934,31
UAH
Документи
КП ГХ Продсервіс 3 604 083,00
UAH
3 604 083,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 січня 2017 16:20
ст. 17.pdf
23 січня 2017 16:20
лист.pdf
23 січня 2017 16:20
Довідка МВС.pdf
23 січня 2017 16:20
довідка ДПІ.pdf
16 січня 2017 10:39
Електронний підпис
16 січня 2017 10:37
Untitled.FR11.pdf
13 січня 2017 18:27
Електронний підпис
13 січня 2017 18:21
1.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""

КП ГХ Продсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""
#23239413
Переможець 3 598 934,31
UAH
19 січня 2017 09:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2017 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""
#23239413
3 598 934,31
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2017 14:20
Звіт про виконання договору укладений
03 липня 2017 14:16
Електронний підпис укладений
13 червня 2017 08:51
scanlite2.pdf зміни до договору
13 червня 2017 08:49
Електронний підпис укладений
13 червня 2017 08:37
scanlite1.pdf зміни до договору
13 червня 2017 08:34
Електронний підпис укладений
03 лютого 2017 12:57
scanlite1.pdf зміни до договору
03 лютого 2017 12:53
Електронний підпис укладений
02 лютого 2017 17:53
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 20:35
Підписаний контракт укладений
31 січня 2017 20:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися зменшити суму договору від 31.01.2017 № 1 (далі - Договору) на 1 059 134,31 грн. Відповідно до частини 6 статті 40 Закону України "Про здійснення державних закупівель", Сторонами було продовжено дію Договору № 1 від 16.02.2016 та укладено додаткову угоду на суму 17 280,00 грн. У зв'язку з вищевказаним, пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "Розрахункова ціна цього Договору становить 2 522 520,00 грн. (два мільйони п'ятсот двадцять дві тисячі п'ятсот двадцять грн. 00 коп.) без ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися продовжити дію Договору від 31.01.2017 № 1 (далі - Договір), а саме змінити п. 10.1. розділу Х та викласти його в наступній редакції: 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 03 липня 2017 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися зменшити суму договору від 31.01.2017 № 1 (далі - Договору) на 82 243,76 грн. У зв'язку з вищевказаним, пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: 3.1. Розрахункова ціна цього Договору становить 2 440 276,24 грн. (два мільйони чотириста сорок тисяч двісті сімдесят шість грн. 24 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2017 — 26 травня 2017
Сума оплати за договором: 2 440 276,24
UAH