Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сметана, 20% жир.; кефір, 2,5% жир.; ряженка, 3,2% жир.; молоко згущене підсолоджене; молоко згущене підсолоджене варене
Очікувана вартість
621 800,00 UAH
UA-2016-12-28-000755-b 45c630ddf3754e1cbc53097cd1c3b598
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Миколайович Рубльовський

+380500493307 slov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142922
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2
Контактна особа: Ігор Миколайович Рубльовський
+380500493307
slov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2016 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2017 17:00
Початок аукціону: 16 січня 2017 11:13
Очікувана вартість: 621 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 109,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограми
сметана, 20% жир.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15551000-5 — Йогурти та інші ферментовані молочні продукти
ДК 016:2010: 10.51.5 — Продукти молочні, інші
6200 кілограми
кефір, 2,5% жир.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15551000-5 — Йогурти та інші ферментовані молочні продукти
ДК 016:2010: 10.51.5 — Продукти молочні, інші
8500 кілограми
ряженка, 3,2% жир.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15551000-5 — Йогурти та інші ферментовані молочні продукти
ДК 016:2010: 10.51.5 — Продукти молочні, інші
4350 кілограми
молоко згущене підсолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15551000-5 — Йогурти та інші ферментовані молочні продукти
ДК 016:2010: 10.51.5 — Продукти молочні, інші
2100 кілограми
молоко згущене підсолоджене варене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15551000-5 — Йогурти та інші ферментовані молочні продукти
ДК 016:2010: 10.51.5 — Продукти молочні, інші

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2016 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2016 12:27
проект договору_ продукти молочні.doc
28 грудня 2016 12:27
ТД_ продукти молочні.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2017 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Краматорський комбінат дитячого харчування" 606 762,50
UAH з ПДВ
606 762,50
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Гринько Віталій Славдійович 621 779,50
UAH з ПДВ
621 779,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 січня 2017 20:42
Довідки.pdf
06 січня 2017 20:42
Тендерна пропозиція.pdf
06 січня 2017 20:42
Лаб.исслед.pdf
06 січня 2017 20:42
Тех.pdf
06 січня 2017 20:42
Висновки.pdf
06 січня 2017 20:42
Витяг.pdf
06 січня 2017 20:42
Довідки з банка.pdf
06 січня 2017 20:42
Статут.pdf
06 січня 2017 20:42
Св-во платника ПДВ.pdf
06 січня 2017 20:42
Аналог.догов..pdf
06 січня 2017 20:42
Мед.книжка, сан.обр..pdf
06 січня 2017 20:42
Довідка АВТО АН32-61ІН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Краматорський комбінат дитячого харчування"

Фізична особа - підприємець Гринько Віталій Славдійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Краматорський комбінат дитячого харчування"
#32934959
Переможець 606 762,50
UAH з ПДВ
20 січня 2017 13:51

Документи

20 січня 2017 13:51
Електронний підпис
20 січня 2017 13:49
протокол_35.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2017 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Краматорський комбінат дитячого харчування"
#32934959
606 762,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2017 13:51
Електронний підпис
20 січня 2017 13:49
протокол_35.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2018 13:53
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2018 11:58
доп_угода_7_дог_9)17.PDF зміни до договору
28 лютого 2018 11:58
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2018 12:51
доп_угода_6_дог_9)17.PDF зміни до договору
12 січня 2018 12:51
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2018 11:10
доп_угода_5_дог_9)17.PDF зміни до договору
04 січня 2018 11:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 11:27
доп_угода_4_дог_9)17.PDF зміни до договору
28 грудня 2017 11:27
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 13:28
доп_угода_3_дог_9)17.PDF зміни до договору
27 грудня 2017 13:26
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2017 13:05
доп_угода_2_дог_9)17.PDF зміни до договору
13 жовтня 2017 13:04
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2017 11:50
доп_угода1_дог_9)17.PDF зміни до договору
06 червня 2017 11:49
Електронний підпис укладений
03 лютого 2017 13:21
договір_9)17.PDF укладений
03 лютого 2017 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 3.3 договору №9/17 від 03.02.207 р., по причині коливання ціни товару на ринку, Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару без збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 9/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 3.3 договору №9/17 від 03.02.2017 р., по причині коливання ціни товару на ринку, Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару без збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 9/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити суму договору №9/17 від 03.02.2017 р. на 132191,65 грн. з ПДВ п. 3.1. викласти у наступній редакції: Сума цього договору становить 474570,85 грн. з ПДВ (чотириста сімдесят чотири тисячі п'ятсот сімдесят грн. 85 коп.) з ПДВ, у т.ч. ПДВ 79095,14 грн.
Номер договору про закупівлю: 9/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились згідно п. 10.3. договору №9/17 від 03.02.2017 р. продовжити строк дії договору та доповнити п. 10.1. договору змістом «дію цього Договору продовжити до 28.02.2018 року».
Номер договору про закупівлю: 9/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились п. 3.1. договору № 9/17 від 03.02.2017 р. доповнити абзацом у наступній редакції: «Сума на період його дії в 2018 р. складає 94914,17 грн. з ПДВ (дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот чотирнадцять грн., 17 коп., з ПДВ), у т.ч. ПДВ 15819,03 грн. згідно специфікації (додаток 1).
Номер договору про закупівлю: 9/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести зміни до п. XII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору №9/17 від 03.02.2017 р. - змінити реєстраційні рахунки Замовника: та викласти п. XII. у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 9/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити суму договору №9/17 від 03.02.2017 р. на 13154,62 грн. з ПДВ. п.3.1. договору №9/17 від 03.02.2017 р. викласти у наступній редакції: "Сума на період його дії в 2018 році складає 81759,55 грн. з ПДВ (вісімдесят одна тисяча сімсот п'ятдесят дев'ять грн. 55 коп.), у т.ч. ПДВ 13626,59 грн.
Номер договору про закупівлю: 9/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 556 330,40
UAH з ПДВ