Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
57 500,00 UAH
UA-2016-12-28-000550-c ● cc3c6ff708a94d4484c07f6d7d15be9a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципальної поліції Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39985748 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17 |
Контактна особа: |
Захарчук Ольга +380505694813 munpol@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2016 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2017 16:17 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2017 16:17 |
Початок аукціону: | 10 січня 2017 15:55 |
Очікувана вартість: | 57 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,39% |
Інформація про предмет закупівлі
Канцелярські товари, детальний опис технічних характеристик, кількість та якість яких зазначені у специфікації до договору, які прикріплені до документів електронної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2452 шт
Канцтовари
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2016 16:45 |
додаток 3.doc |
28 грудня 2016 16:45 |
додаток 2 тех.спец..xls |
28 грудня 2016 16:45 |
додаток 1 специфікація.xls |
28 грудня 2016 16:45 |
договір.doc |
28 грудня 2016 16:44 |
оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-12-28-000550-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Український Папiр, Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 січня 2017 15:21
Підозра на невідповідність.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю товару UA-2016-12-28-000550-c (Канцелярські товари), який відбувся 10.01.2017р.
Замовником були вказані чіткі технічні характеристики товарів, а в учасника “ФОП Логвинюк В.В.” присутня дуже велика кількість замін торгівельних марок товарів, тому для задоволення реальних потреб замовника, запобігання підміни та надання товару, який насправді не відповідає технічним вимогам Замовника, просимо надати запит учаснику “ФОП Логвинюк В.В.” про надання Вам зразків запропонованого товару. Особливу увагу просимо звернути на позиції 94, 95, 96, 97 оскільки в специфікації Замовника вказані розміри, а в учасника вони відсутні. Також просимо перевірити позицію 131 через значно занижену ціну.
В свою чергу учасник ТОВ «Український папір» готовий надати зразки товару зі своєї сторони.
Розгорнути
Згорнути
Замовником були вказані чіткі технічні характеристики товарів, а в учасника “ФОП Логвинюк В.В.” присутня дуже велика кількість замін торгівельних марок товарів, тому для задоволення реальних потреб замовника, запобігання підміни та надання товару, який насправді не відповідає технічним вимогам Замовника, просимо надати запит учаснику “ФОП Логвинюк В.В.” про надання Вам зразків запропонованого товару. Особливу увагу просимо звернути на позиції 94, 95, 96, 97 оскільки в специфікації Замовника вказані розміри, а в учасника вони відсутні. Також просимо перевірити позицію 131 через значно занижену ціну.
В свою чергу учасник ТОВ «Український папір» готовий надати зразки товару зі своєї сторони.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 січня 2017 12:05
ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ
Протокол засідання комісії з допорогових публічних закупівель
« 13 »_січня_2017 рік № 1
Взяли участь:
1. Сиротинська Ю.Я., директор департаменту - голова комісії.
2. Захарчук О.В., головний бухгалтер – заступник голови комісії;
3. Гонта С.В., головний спеціаліст, економіст – секретар комісії.
4. Сльозко С.В., заступник директора, начальник відділу протидії стихійної торгівлі - член комісії.
5. Данелюк А.Я., головний спеціаліст, юрист департаменту – член комісії;
СЛУХАЛИ: Сиротинську Юлію Ярославівну, директора департаменту, яка повідомила, що 13 січня 2016р. о 10:00 здійснено виїзд директором департаменту муніципальної поліції Сиротинською Ю.Я., разом із головним бухгалтером департаменту муніципальної поліції – Захарчук О.В., головним спеціалістом, економістом – Гонтою С.В. за адресою Рівенська 76А, офіс №111 (приміщення ПАТ "Луцькпластмас") переможця публічних закупівель ФОП Логвинюка Вадима Володимировича (ЄДРПОУ 3302719614).
Членами комісії з допорогових публічних закупівель був проведений огляд канцелярських товарів згідно наданої специфікації ФОП Логвинюк В.В. та встановлено, що представлені зразки замінені на еквівалент, не гірший за якістю товар.
ВИРІШИЛИ: Канцелярські вироби, представлені ФОП Логвинюк В.В. повністю відповідають технічним, ціновим та якісним характеристикам, що були заявлені в електронній публічній закупівлі.
Голосували: «за» - 5; «проти» - 0; «утримались» - 0;
Сиротинська Юлія Ярославівна, голова комісії
_______________
Захарчук Ольга Володимирівна, заступник голови комісії _______________
Гонта Сергій Валерійович, секретар комісії _______________
Данелюк Алла Яремівна, член комісії _______________
Сльозко Сергій Васильович, член комісії _______________
Протокол засідання комісії з допорогових публічних закупівель
« 13 »_січня_2017 рік № 1
Взяли участь:
1. Сиротинська Ю.Я., директор департаменту - голова комісії.
2. Захарчук О.В., головний бухгалтер – заступник голови комісії;
3. Гонта С.В., головний спеціаліст, економіст – секретар комісії.
4. Сльозко С.В., заступник директора, начальник відділу протидії стихійної торгівлі - член комісії.
5. Данелюк А.Я., головний спеціаліст, юрист департаменту – член комісії;
СЛУХАЛИ: Сиротинську Юлію Ярославівну, директора департаменту, яка повідомила, що 13 січня 2016р. о 10:00 здійснено виїзд директором департаменту муніципальної поліції Сиротинською Ю.Я., разом із головним бухгалтером департаменту муніципальної поліції – Захарчук О.В., головним спеціалістом, економістом – Гонтою С.В. за адресою Рівенська 76А, офіс №111 (приміщення ПАТ "Луцькпластмас") переможця публічних закупівель ФОП Логвинюка Вадима Володимировича (ЄДРПОУ 3302719614).
Членами комісії з допорогових публічних закупівель був проведений огляд канцелярських товарів згідно наданої специфікації ФОП Логвинюк В.В. та встановлено, що представлені зразки замінені на еквівалент, не гірший за якістю товар.
ВИРІШИЛИ: Канцелярські вироби, представлені ФОП Логвинюк В.В. повністю відповідають технічним, ціновим та якісним характеристикам, що були заявлені в електронній публічній закупівлі.
Голосували: «за» - 5; «проти» - 0; «утримались» - 0;
Сиротинська Юлія Ярославівна, голова комісії
_______________
Захарчук Ольга Володимирівна, заступник голови комісії _______________
Гонта Сергій Валерійович, секретар комісії _______________
Данелюк Алла Яремівна, член комісії _______________
Сльозко Сергій Васильович, член комісії _______________
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2017 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
32 996,88
UAH з ПДВ
|
29 599,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Український Папiр |
34 925,62
UAH з ПДВ
|
29 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕЛІЦИН ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ |
39 985,16
UAH з ПДВ
|
29 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
43 898,34
UAH з ПДВ
|
30 999,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3302719614 |
Переможець |
29 599,99
UAH з ПДВ
|
13 січня 2017 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Сканировать2.PDF | укладений |
24 січня 2017 14:53
|